Strona 21 z 56 PierwszyPierwszy ... 11192021222331 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 315 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #301
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Cytat Napisał Paweek Zobacz post
    Temat spada na psy. Jeśli jakiś boss lub mini-boss ma w nazwie dane słowo np. Herszt to kolejnego stwora z tym przedsionkiem raczej nie stworzą.
    Nie temat tylko kreatywnosc.

  2. #302
    Sklyxd
    Konto usunięte
    Szkarłatny Wampir (Miniboss . Prof: Mag , Atrybut Ogień 5* , lvl 83 / solo lvl pokonania 85lvl , w grupie 2-4 osób po 70 lvlu .
    Hp 24-30k
    Mp losowo.

    Zdolność:
    Ożywienie szkarłatne - ożywia 3 małych wampirków szkarłatnych.
    Cios Wampirze - Zadaje obrażenia i 25% na status klątwa na 7 tur.
    Wampirzy oddech - Zadaje 20-40 obrażenia i 50% na statusy zatrucie (4 tury) , klątwa (3 tury) i uśpienie na jedną turę .
    Wampirzy instynkt - Pobiera z gracza 25-75% hp i mp .
    Szkarłatne unieruchomienie - Nakłada status skamienienie .
    Wampirze multi - atakuje każdego gracza po 3 razy .
    Apokalipsa Szkarłatnego Wampira - każdy gracz i oczywiście miniboss umierają i jest remis .

    Drop;
    1% karta Szkarłatnego Wampira.
    24% Wampirze multi.
    50% Kolce wampira.

    Złoto: 23422.
    Doświadczenie: 31731.
    AP: 2001.

  3. #303
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Macie wampirzyce. Czy naprawdę aż tak trudne jest wymyślanie nowych potwórów a nie marne edytowanie ?

  4. #304
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Piaskowy Golem
    Hp 2,3-2,1 K
    Potwór Unikatowy

    Zdolnosci:
    Czysty Cios
    Pewny Cios
    Piaskowy Cios(Paraliżuje na 4 tury i daje zatrucie na 2 tury.)

    Przedmioty
    Osłona
    Regenracja
    Kamień(2sztuki)
    Runa magi(2sztuki

    Drop
    Zwój Czysty Cios
    Mikstura Życia 4(Zawsze Wylatuje)
    Zwój Mega Drenaż
    Kamien(Zawsze Wylatuje)
    Mikstura Odnowienia 3(zawsze Wylatuje)
    Karta Piaskowego Golema (Dosyć często wypada)
    Można go Zrespić po zabiciu 100 - 200 (wymyślcie potworka)
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 26-10-2014 o 08:21

  5. #305
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Cytat Napisał Sklyxd Zobacz post
    Szkarłatny Wampir (Miniboss . Prof: Mag , Atrybut Ogień 5* , lvl 83 / solo lvl pokonania 85lvl , w grupie 2-4 osób po 70 lvlu .
    tak tylko zdajesz se sprawe ze 70 lvl będzie w nordi ?

  6. #306
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,907
    Baalrus
    boss
    hp: 15000
    mp: 1000
    4 sługus Thanarga
    wygląd:
    (wiem że okropnie on wygląda ale robię wygląd bossa 1 raz)
    ataki:
    -atak fizyczny o atrybucie miecza
    -atak magiczny bez atrybutu
    -atak magiczny o atrybucie ognia
    zdolności:
    -krytyczny cios***
    -ryzykowny cios***
    -trujący pocisk***
    -trujący atak***
    -atak Baalrusa* (atak fizyczny o atrybucie miecza nadający status spowolnienie na 3 tury, zombie na 5 tur, truciznę na 5 tur, paraliż na 2 tury) (limit użyc: 2)
    -paraliżujący pocisk*** (atak magiczny bez atrybutu nadający status paraliż na 5 tur) (limit użyc:2)
    przedmioty:
    -osłona (1)
    -osłona magiczna (1)
    -mikstura many 4 (6)
    skrypty:
    -atak fizyczny często
    -atak magiczny bez atrybutu często
    -atak magiczny o atrybucie ognia często
    -krytyczny cios rzadko
    -ryzykowny cios rzadko
    -trujący pocisk rzadko
    -trujący atak rzadko
    -atak Baalrusa rzadko ale gdy przeciwnik ma poniżej 80% hp
    -paraliżujący pocisk rzadko
    -osłona gdy przeciwnik ma status mobilizacja
    -osłona magiczna gdy przeciwnik ma status skupienie
    -mikstura many 4 gdy ma poniżej 50 mp
    drop:
    -różdżka Baalrusa (25%)
    -miecz Baalrusa (25%)
    -osłona, osłona magiczna (100%)
    -krytyczny cios (35%)
    -ryzykowny cios (40%)

  7. #307
    Nacix
    Konto usunięte
    Piekielny Mag

    poziom 65

    Hp - 16000

    atak magiczny o atrybucie ognia 800 = 1300
    mp 2200

    zdolności
    podmuch śmierci ( potężny atak magiczny bez atrybutu 800 - 1600 w każdego przeciwnika dodatkowo nadaje spowolnienie i trute na 4 tury)
    zamach laską ( atak fizyczny bez atrybutu 800 - 1000 dodatkowo nadaje status zombi )
    podmuch ( atak magiczny o atrybucie ognia losowo bądź w każdego przeciwnika o wartości 1100 obrażeń bądź w jednego 3000 to cios który ma osłabić całą drużynę lub zabić jednego gracza )
    przyzywanie demonów ( atak magiczny bez atrybutu o wartości 50% - 80% hp we wszystkich graczy )
    rzut noży ( atak o atrybucie miecza w każdego o wartości 700 - 1600 dodatkowo nadaje status paraliż i zatrucie na 4 tury )

    Przedmioty jaki Mini boss może używać
    Mikstura odnowienia 3 ( x2 )
    Mikstura Regeneracji (x2)
    Bariera Bariera magiczna (x2)

    zdolności jakie można z niego lotnąć
    podmuch śmierci
    klątwa
    wyrok

    przedmioty na 65 lvl uni

    laska piekielnego żaru unikat 65 ( mp 85 , hp 300 obrażenia 341 , sloty 9 ,info odnawia 12 mp co turę dodatkowo nadaje auto status rega na 4 tury )
    magiczna szata Arcy maga unikat 65 ( obrona magiczna 75 ,obrona 41 , szybkość 16 , szczęście 11 , sloty 12 , mp 55 , info nadaje auto status bariera magiczna na 4 tury)
    Buty Arcy Maga unikat 65 ( szybkość 88 , szczęście 28 , obrona magiczna 28 , hp 400 , info nadaje auto status przyśpieszenie na 5 tur )
    Kaptur arcy maga unikat 65 lvl ( szybkość 22 , szczęście -31 obrona magiczna 91 , obrona 39 , ogień plus 8 , nadaje status refleks na 5 tur )
    Amulet Arcy maga unikat 65 lvl ( szybkość 44 , mp 58 , hp 600 , szczęście 31 , obrona magiczna 40 , obrona 40 , info nadaje auto status bariera na 4 tury )

    gemy jakie można zdobyć

    Ogień plus
    Hp plus
    Atak magiczny plus
    Atak plus
    Szybkość plus
    Rubin
    Granat

    Przedmioty
    Mikstura odnowienia 1,2,3
    Mikstura regeneracji
    Mikstura mobilizacji /skupienia
    Osłona / osłona magiczna
    Mikstura Przyśpieszenia

    Nad grafiką pomyślę później

  8. #308
    dominik niszczyciel
    Konto usunięte
    nimfa podziemi boss
    życie około 13000
    zdolności : skamienienie, lawina (na wszystkich graczy wali ziemią) , multi bariera , podwójny dranaż,paraliż kamieni (zadaje obrażenia od ziemi i może dać status paraliż)
    atak o artrybucie ziemi
    dość szybki boss bardzo dużo ataku i obrony fizycznej i troche mniej magicznej .
    drop różdzka podziemi

    i cały set podziemi


    wulkaniczny ogr
    życie 16000hp
    bardzo silnie fizycznie i magicznie, bardzo wolny ,nie mateż duzo szczęścia,
    ma też bardzo dużo obrony fizycznej
    zdolności : , multi atak,trzesienie ziemi,burza ognia,
    nowe zdolności : trzesienie ziemi może spowodować pomylenie atak fizyczny.
    burza ognia zdolność na wsystkich graczy może spowodować status zapalenie
    nowy status zapalenie odbiera 1/15 hp status może odwołać magiczny atak wodą lub eliksir wodny
    drop
    wulkaniczna maczuga jest 5procent szans żyby wywołała spalenie
    hełm wulkaniczny
    naszyjnik wulkaniczny
    buty wulkaniczne
    kolczuga wulkaniczna



    król złodziei
    ok 14000hp
    sybki boss, bardzo dużo szczęścia ,mocny atak fizyczny i średnia obrona magiczna i fizyczna
    zdolności :drenaż statusów,podwójny drenaż , zasztyletowanie ,cios złodzieja.
    nowe zdolności: drenaż statusów chyba każdy wie o co chodzi,zasztyletowanie : krytyczny cios może spowodować krwawienie.
    zmylenie złodzieja bardzo słabiutki cios może nadać status pomylenie i możę ci ukraść jeden z mikstur życia 1,2 z których korzystasz w walce
    sztylet zabójcy

    nie mam pomysłu na itemy



    Nie pisz nowych postów, tylko edytuj poprzednie./mod
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 13-11-2014 o 21:24 Powód: łączę

  9. #309
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Bossik Do Nordi
    Diamento Głowy(Mag.Udeża tylko lodem:Ogólny Lvl Bossa 91 do pokonania na 74lvl-78lvl)
    Boss
    18k Hp- 20k Hp

    Zdolności
    Gniewny Pocisk
    Diamentowe Ostrze (Przecina czyli zabiera 1,5k hp i nadaje status Spowolnienie na 7 Tur)
    Czysty Pocisk ( coś w stylu czystego atak)
    Zamrożenie
    Super Gniew (Zabiera ponad 1000 hp więcej niż zwykły atak lodem)
    Trujący Pocisk

    Drop
    Diamentowy Set
    Lodowa Skała(Potrzebna Do Przejscia do Lochów)
    Runa magi(Zawsze Wylatuje)
    Diamentowa Głowa(można wymienić na 1mln sztuk złota BARDZO RZADKA)
    Statystyki:
    Całkiem Sporo Ataku/Magicznego(many ma mało ale atak jest lecz hybrydą nie bo nie ma ani jednego gemu Atak Plus)
    Mp Mało
    Okropnie Dużo Speeda
    Okropnie mało Szczęścia
    Mało Obrony
    sporo Obrony Magicznej
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 22-11-2014 o 14:02

  10. #310
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,299
    Cytat Napisał Tares Zobacz post
    Bossik Do Nordi
    Diamento Głowy(Mag.Udeża tylko lodem:Ogólny Lvl Bossa 91 do pokonania na 74lvl-78lvl)
    Boss
    18k Hp- 20k Hp

    Zdolności
    Gniewny Pocisk
    Diamentowe Ostrze (Przecina czyli zabiera 1,5k hp i nadaje status Spowolnienie na 7 Tur)
    Czysty Pocisk ( coś w stylu czystego atak)
    Zamrożenie
    Super Gniew (Zabiera ponad 1000 hp więcej niż zwykły atak lodem)
    Trujący Pocisk

    Drop
    Diamentowy Set
    Lodowa Skała(Potrzebna Do Przejscia do Lochów)
    Runa magi(Zawsze Wylatuje)
    Diamentowa Głowa
    Statystyki:
    Całkiem Sporo Ataku/Magicznego(many ma mało ale atak jest lecz hybrydą nie bo nie ma ani jednego gemu Atak Plus)
    Mp Mało
    Okropnie Dużo Speeda
    Okropnie mało Szczęścia
    Mało Obrony
    Gigantycznie Dużo Obrony Magicznej (Gigantycznie to więcej niż okropnie )
    zbytnio robiony pod wojów, nie przejdzie

  11. #311
    Hous
    Konto usunięte
    ognisty smok mini boss używa zaklęcia ogień 4 do zabicia na 60 lvlu cechy: ogien 4 skamienienie na 4 tury zatrucie skamienienie i śmierć przez 4

  12. #312
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,299
    Cytat Napisał rovel Zobacz post
    ognisty smok mini boss używa zaklęcia ogień 4 do zabicia na 60 lvlu cechy: ogien 4 skamienienie na 4 tury zatrucie skamienienie i śmierć przez 4
    dwa skamienienia i jedno z ograniczoną ilością tur--_--
    jak masz skamienienie to NIE masz TUR!
    Tak trudno zapamiętać?

  13. #313
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    dwa skamienienia i jedno z ograniczoną ilością tur--_--
    jak masz skamienienie to NIE masz TUR!
    Tak trudno zapamiętać?
    Skąd taka teoria? Przecież każdy status może mieć nieograniczoną liczbę tur. To, że zostało to zaimplementowane głównie w skamienienie (I chyba w uśpienie u wywki) to jest to zamysł twórców, toteż może być skamienienie na x tur.

  14. #314
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Skąd taka teoria? Przecież każdy status może mieć nieograniczoną liczbę tur. To, że zostało to zaimplementowane głównie w skamienienie (I chyba w uśpienie u wywki) to jest to zamysł twórców, toteż może być skamienienie na x tur.
    A jak chcesz liczyć tury skamieniena?

  15. #315
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Skąd taka teoria? Przecież każdy status może mieć nieograniczoną liczbę tur. To, że zostało to zaimplementowane głównie w skamienienie (I chyba w uśpienie u wywki) to jest to zamysł twórców, toteż może być skamienienie na x tur.
    Nie może być, bo wtedy postać w ogóle nie ma tur (nie ma jej w podglądzie walki). Oczywiście, są statusy bez limitu, jak Zatrucie u początkowych bossów (m.in. Kobra, Wywerna), Uśpienie Wywerny, ale to są statusy turowe. Skamienienie jest ponad tym.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •