Zobacz wyniki ankiety: Którą z profesji preferujesz?

Głosujących
1065. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Mag

    591 55.49%
  • Woj

    474 44.51%
Strona 18 z 41 PierwszyPierwszy ... 8161718192028 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 256 do 270 z 602

Temat: Mag vs Woj

  1. #256
    Użytkownik
    Dołączył
    01-03-2013
    Postów
    44
    na początku mag ma sporą przewagę, ale jak woj dopakuje w szczęście i zamiast ciągłych nietrafień będą same krytyki to wszystko się zmienia. Jak mag dopakuje trochę do szczęścia żeby tą liczbę krytów pomniejszyć to się staje za słaby w innych statystykach. Jakby tego było mało bronie na woja mają "odrobinę za duży dmg", i na domiar złego są naszpikowane bonusami takimi jak absorbcja życia, mana za każdy trafiony cios (inne to dość rzadkie zjawisko), o których mag może tylko pomażyć "bo musiał by bić fizycznym żeby zadziałały". Mag może mieć coś ciekawego tylko w zdolnościach, ale wszystkie te zdolności może też używać woj. Co do autostatusów to włócznia ofensywy jest idealnym przykładem że admini faworyzują woja. Można też po prostu zajrzeć do Rekordów pokonania bossa czy rankingów pvp.

  2. #257
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    wydaje mi sie za na 30lvl było w miarę równo, bo nie było za dużo zdolności itp. na 40 lepiej na tym wyszedł mag, ze względu na dobre różdzki i odpowienie eq na woja (+wspomniane odbicie które było niezwykle mocne). Teraz na 50 znowu woj ma bardzo dobry wybór broni, mag ma trochę gorzej. Jak widziałem w teaserze devos bronie na 65 (nie było topora na 65), to wydaje mi się, że w upku devos na 65 będzie w pvp królował mag, gdyż widziałem chyba 2/3 dobre różdżki. Z broni dla woja nie wiem czy było coś dla mnie godnego uwagi (chociaż ja tam w pvp nie bardzo lubie tracić czas na walki/składanie eq +9999). Kto wie, może topór będzie spoko.

    Przewaga jednej klasy nad drugą się zmienia co upek ze względu na nowe zdolności i eq. Ja się trzymam swojego woja, ponieważ dla mnie mag troche monotonny, a wojownik ma loterię kryt/chybienie co sprawia, że ciekawiej mi się gra.

  3. #258
    Pirrat
    Konto usunięte
    Nie oceniałbym eq devos po opisie .
    Ps: Topór jest

  4. #259
    Scarlet Blade
    Konto usunięte
    Według mnie to zależy na jaki poziom, np na te mniejsze lvl 1-9 według mnie jest lepszy wojownik.
    A na przykład na 30 i 40 lvl zdecydowanie Mag.
    Na 50 lvl nie bede sie wypowiadał , bo jeszcze nie mam tego poziomu , ale wydaje mi sie ze jeśli
    zrobi sie dobre statystyki/skrypty i bedzie się miało w miare dobre eq to bez znaczenia jest profesja.

  5. #260
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Ps: Topór jest
    ale na 60, na 65 nie jest pokazany

  6. #261
    Woj de facto jest profesją, w której odpowiednie zgranie eq ze statami jest wręcz wymagane. Mag ma o tyle łatwiej, że każdy jego build da się uratować.

  7. #262
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,277
    Generalnie bym się nie zgodził, bo na właśnie każdy build woja da się uratować. Zaś na magu braki w mp mogą być bolesne.

  8. #263
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    709
    Ja bym powiedział, że na 50 poziomie na każdą zagrywkę maga wojownik może znaleźć łatwo kontrę, natomiast wojownik ma kilka zagrywek, których nie da się skontrować nie wystawiając się na zagrożenie (nawet odbicie - jeżeli uderzymy mniej niż przewidzimy zwykle kończy się to (tragiczną)śmiercią).

  9. #264
    Użytkownik Avatar Hiter
    Dołączył
    08-02-2012
    Postów
    412
    Może na 50 lv wojownicy mają kilka zagrywek Leonardo ale na 65 mag dostaje to : https://mfo3.pl/view/a/287

    Akutalnie na 52 lv mam około 400 ataku mag. Na 65 dostanę 10% więcej od gemów, troche od stat i od różdżki około 15.
    2.5*Atak Magiczny (500) = 1250
    To będzie zabójcza broń dla Magów o dużej ilości ataku

  10. #265
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał Hiter Zobacz post
    To będzie zabójcza broń dla Magów o dużej ilości ataku
    O ile będzie trafiać.
    Przy takim ataku (500) nie będzie się magowi opłacać bić z tej różdżki fizykiem.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  11. #266
    dominik niszczyciel
    Konto usunięte
    na początku mag ma sporą przewagę, ale jak woj dopakuje w szczęście i zamiast ciągłych nietrafień będą same krytyki to wszystko się zmienia. Jak mag dopakuje trochę do szczęścia żeby tą liczbę krytów pomniejszyć to się staje za słaby w innych statystykach. Jakby tego było mało bronie na woja mają "odrobinę za duży dmg", i na domiar złego są naszpikowane bonusami takimi jak absorbcja życia, mana za każdy trafiony cios (inne to dość rzadkie zjawisko), o których mag może tylko pomażyć "bo musiał by bić fizycznym żeby zadziałały". Mag może mieć coś ciekawego tylko w zdolnościach, ale wszystkie te zdolności może też używać woj. Co do autostatusów to włócznia ofensywy jest idealnym przykładem że admini faworyzują woja. Można też po prostu zajrzeć do Rekordów pokonania bossa czy rankingów pvp.




    zgadzam się z tobą boberak dzięki temu że woj ma do wyoru dużo broni ma dużo pozytywnych autostatusów. ja walczyłęm z magiem chybiłęm kiedy miał 100 hp a ja miałem 50 mogłęm go zabić ale nagle okazało się że nie ma many i musiał sobie podładować i go dednołem .
    boerak łap plusa

  12. #267
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał dominik niszczyciel Zobacz post
    Mag może mieć coś ciekawego tylko w zdolnościach, ale wszystkie te zdolności może też używać woj.
    Gniewny pocisk, do którego gniewny atak nie ma nawet podjazdu?
    Mimo tego woj ma więcej zdolności, którymi może zaskoczyć.

    Cytat Napisał dominik niszczyciel Zobacz post
    Można też po prostu zajrzeć do Rekordów pokonania bossa
    Akurat z bossami zawsze magowie sobie lepiej radzili.

    Cytat Napisał dominik niszczyciel Zobacz post
    i na domiar złego są naszpikowane bonusami takimi jak absorbcja życia, mana za każdy trafiony cios (inne to dość rzadkie zjawisko), o których mag może tylko pomażyć "bo musiał by bić fizycznym żeby zadziałały".
    Zaszły zmiany i już można dać magowi takie bonusy do zaklęć. (będą)
    btw. mana dla woja była tylko z buławy many, która w zestawieniu z orkową maczugą jest słaba. Może byłaby mocna gdyby się od niej uzależnić (a wtedy postać byłaby słaba - bez elementu zaskoczenia)

    Włócznia ofensywy to rzeczywiście beka - ale to już wina ówczesnych testerów, że zezwolili na jej wprowadzenie.
    To samo jest z butami gothar i tak jak piszesz zerowych chybieniach u woja - 10% celności to dość ogromny bonus i został dodany za friko. Nawet obecne 6% jest przehaxowane.

    Ogólnie mag jest bardziej "do wyliczenia", podczas gdy woj jest poniekąd losowy (chyba, że liczysz podczas walki prawdopodobieństwo kryta - mi się nawet stanu miksów nie chce zapisywać)
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  13. #268
    dominik niszczyciel
    Konto usunięte
    to nie ja napisałem to co na górze napisał boberek ja po prostu to skopiowałem ale nie wiem ja dać w tą chmurkę

  14. #269
    dominik niszczyciel
    Konto usunięte
    i przy magowie nie są lepsi we wszystkich bossach nie wiem skąd sobie to wymyśliłeś

  15. #270
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    709
    Cytat Napisał Hiter Zobacz post
    Może na 50 lv wojownicy mają kilka zagrywek Leonardo ale na 65 mag dostaje to : https://mfo3.pl/view/a/287

    Akutalnie na 52 lv mam około 400 ataku mag. Na 65 dostanę 10% więcej od gemów, troche od stat i od różdżki około 15.
    2.5*Atak Magiczny (500) = 1250
    To będzie zabójcza broń dla Magów o dużej ilości ataku
    W takim wypadku z mojego odbicia oberwiesz ponad 3 tysiące. Dodatkowo bez butków gothar... Chybisz.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •