Szkarłatny Wampir (Miniboss . Prof: Mag , Atrybut Ogień 5* , lvl 83 / solo lvl pokonania 85lvl , w grupie 2-4 osób po 70 lvlu .
Hp 24-30k
Mp losowo.
Zdolność:
Ożywienie szkarłatne - ożywia 3 małych wampirków szkarłatnych.
Cios Wampirze - Zadaje obrażenia i 25% na status klątwa na 7 tur.
Wampirzy oddech - Zadaje 20-40 obrażenia i 50% na statusy zatrucie (4 tury) , klątwa (3 tury) i uśpienie na jedną turę .
Wampirzy instynkt - Pobiera z gracza 25-75% hp i mp .
Szkarłatne unieruchomienie - Nakłada status skamienienie .
Wampirze multi - atakuje każdego gracza po 3 razy .
Apokalipsa Szkarłatnego Wampira - każdy gracz i oczywiście miniboss umierają i jest remis .
Drop;
1% karta Szkarłatnego Wampira.
24% Wampirze multi.
50% Kolce wampira.
Złoto: 23422.
Doświadczenie: 31731.
AP: 2001.
Macie wampirzyce. Czy naprawdę aż tak trudne jest wymyślanie nowych potwórów a nie marne edytowanie ?
Piaskowy Golem
Hp 2,3-2,1 K
Potwór Unikatowy
Zdolnosci:
Czysty Cios
Pewny Cios
Piaskowy Cios(Paraliżuje na 4 tury i daje zatrucie na 2 tury.)
Przedmioty
Osłona
Regenracja
Kamień(2sztuki)
Runa magi(2sztuki
Drop
Zwój Czysty Cios
Mikstura Życia 4(Zawsze Wylatuje)
Zwój Mega Drenaż
Kamien(Zawsze Wylatuje)
Mikstura Odnowienia 3(zawsze Wylatuje)
Karta Piaskowego Golema (Dosyć często wypada)
Można go Zrespić po zabiciu 100 - 200 (wymyślcie potworka)
Ostatnio edytowane przez Tares ; 26-10-2014 o 08:21
Baalrus
boss
hp: 15000
mp: 1000
4 sługus Thanarga
wygląd:
(wiem że okropnie on wygląda ale robię wygląd bossa 1 raz)
ataki:
-atak fizyczny o atrybucie miecza
-atak magiczny bez atrybutu
-atak magiczny o atrybucie ognia
zdolności:
-krytyczny cios***
-ryzykowny cios***
-trujący pocisk***
-trujący atak***
-atak Baalrusa* (atak fizyczny o atrybucie miecza nadający status spowolnienie na 3 tury, zombie na 5 tur, truciznę na 5 tur, paraliż na 2 tury) (limit użyc: 2)
-paraliżujący pocisk*** (atak magiczny bez atrybutu nadający status paraliż na 5 tur) (limit użyc:2)
przedmioty:
-osłona (1)
-osłona magiczna (1)
-mikstura many 4 (6)
skrypty:
-atak fizyczny często
-atak magiczny bez atrybutu często
-atak magiczny o atrybucie ognia często
-krytyczny cios rzadko
-ryzykowny cios rzadko
-trujący pocisk rzadko
-trujący atak rzadko
-atak Baalrusa rzadko ale gdy przeciwnik ma poniżej 80% hp
-paraliżujący pocisk rzadko
-osłona gdy przeciwnik ma status mobilizacja
-osłona magiczna gdy przeciwnik ma status skupienie
-mikstura many 4 gdy ma poniżej 50 mp
drop:
-różdżka Baalrusa (25%)
-miecz Baalrusa (25%)
-osłona, osłona magiczna (100%)
-krytyczny cios (35%)
-ryzykowny cios (40%)
Piekielny Mag
poziom 65
Hp - 16000
atak magiczny o atrybucie ognia 800 = 1300
mp 2200
zdolności
podmuch śmierci ( potężny atak magiczny bez atrybutu 800 - 1600 w każdego przeciwnika dodatkowo nadaje spowolnienie i trute na 4 tury)
zamach laską ( atak fizyczny bez atrybutu 800 - 1000 dodatkowo nadaje status zombi )
podmuch ( atak magiczny o atrybucie ognia losowo bądź w każdego przeciwnika o wartości 1100 obrażeń bądź w jednego 3000 to cios który ma osłabić całą drużynę lub zabić jednego gracza )
przyzywanie demonów ( atak magiczny bez atrybutu o wartości 50% - 80% hp we wszystkich graczy )
rzut noży ( atak o atrybucie miecza w każdego o wartości 700 - 1600 dodatkowo nadaje status paraliż i zatrucie na 4 tury )
Przedmioty jaki Mini boss może używać
Mikstura odnowienia 3 ( x2 )
Mikstura Regeneracji (x2)
Bariera Bariera magiczna (x2)
zdolności jakie można z niego lotnąć
podmuch śmierci
klątwa
wyrok
przedmioty na 65 lvl uni
laska piekielnego żaru unikat 65 ( mp 85 , hp 300 obrażenia 341 , sloty 9 ,info odnawia 12 mp co turę dodatkowo nadaje auto status rega na 4 tury )
magiczna szata Arcy maga unikat 65 ( obrona magiczna 75 ,obrona 41 , szybkość 16 , szczęście 11 , sloty 12 , mp 55 , info nadaje auto status bariera magiczna na 4 tury)
Buty Arcy Maga unikat 65 ( szybkość 88 , szczęście 28 , obrona magiczna 28 , hp 400 , info nadaje auto status przyśpieszenie na 5 tur )
Kaptur arcy maga unikat 65 lvl ( szybkość 22 , szczęście -31 obrona magiczna 91 , obrona 39 , ogień plus 8 , nadaje status refleks na 5 tur )
Amulet Arcy maga unikat 65 lvl ( szybkość 44 , mp 58 , hp 600 , szczęście 31 , obrona magiczna 40 , obrona 40 , info nadaje auto status bariera na 4 tury )
gemy jakie można zdobyć
Ogień plus
Hp plus
Atak magiczny plus
Atak plus
Szybkość plus
Rubin
Granat
Przedmioty
Mikstura odnowienia 1,2,3
Mikstura regeneracji
Mikstura mobilizacji /skupienia
Osłona / osłona magiczna
Mikstura Przyśpieszenia
Nad grafiką pomyślę później![]()
nimfa podziemi boss
życie około 13000
zdolności : skamienienie, lawina (na wszystkich graczy wali ziemią) , multi bariera , podwójny dranaż,paraliż kamieni (zadaje obrażenia od ziemi i może dać status paraliż)
atak o artrybucie ziemi
dość szybki boss bardzo dużo ataku i obrony fizycznej i troche mniej magicznej .
drop różdzka podziemi
i cały set podziemi
wulkaniczny ogr
życie 16000hp
bardzo silnie fizycznie i magicznie, bardzo wolny ,nie mateż duzo szczęścia,
ma też bardzo dużo obrony fizycznej
zdolności : , multi atak,trzesienie ziemi,burza ognia,
nowe zdolności : trzesienie ziemi może spowodować pomylenie atak fizyczny.
burza ognia zdolność na wsystkich graczy może spowodować status zapalenie
nowy status zapalenie odbiera 1/15 hp status może odwołać magiczny atak wodą lub eliksir wodny
drop
wulkaniczna maczuga jest 5procent szans żyby wywołała spalenie
hełm wulkaniczny
naszyjnik wulkaniczny
buty wulkaniczne
kolczuga wulkaniczna
król złodziei
ok 14000hp
sybki boss, bardzo dużo szczęścia ,mocny atak fizyczny i średnia obrona magiczna i fizyczna
zdolności :drenaż statusów,podwójny drenaż , zasztyletowanie ,cios złodzieja.
nowe zdolności: drenaż statusów chyba każdy wie o co chodzi,zasztyletowanie : krytyczny cios może spowodować krwawienie.
zmylenie złodzieja bardzo słabiutki cios może nadać status pomylenie i możę ci ukraść jeden z mikstur życia 1,2 z których korzystasz w walce
sztylet zabójcy
nie mam pomysłu na itemy
Nie pisz nowych postów, tylko edytuj poprzednie./mod
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 13-11-2014 o 21:24 Powód: łączę
Bossik Do Nordi
Diamento Głowy(Mag.Udeża tylko lodem:Ogólny Lvl Bossa 91 do pokonania na 74lvl-78lvl)
Boss
18k Hp- 20k Hp
Zdolności
Gniewny Pocisk
Diamentowe Ostrze (Przecina czyli zabiera 1,5k hp i nadaje status Spowolnienie na 7 Tur)
Czysty Pocisk ( coś w stylu czystego atak)
Zamrożenie
Super Gniew (Zabiera ponad 1000 hp więcej niż zwykły atak lodem)
Trujący Pocisk
Drop
Diamentowy Set
Lodowa Skała(Potrzebna Do Przejscia do Lochów)
Runa magi(Zawsze Wylatuje)
Diamentowa Głowa(można wymienić na 1mln sztuk złota BARDZO RZADKA)
Statystyki:
Całkiem Sporo Ataku/Magicznego(many ma mało ale atak jest lecz hybrydą nie bo nie ma ani jednego gemu Atak Plus)
Mp Mało
Okropnie Dużo Speeda
Okropnie mało Szczęścia
Mało Obrony
sporo Obrony Magicznej
Ostatnio edytowane przez Tares ; 22-11-2014 o 14:02
ognisty smok mini boss używa zaklęcia ogień 4 do zabicia na 60 lvlu cechy: ogien 4 skamienienie na 4 tury zatrucie skamienienie i śmierć przez 4