Strona 64 z 107 PierwszyPierwszy ... 1454626364656674 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 946 do 960 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #946
    Cytat Napisał Phonetyk Zobacz post
    Moim zdaniem obrażenia powinny być takie same, pewny cios też przecież ma 100% obrażeń. Tylko celność powinna być liczona z wzoru jak u wojownika
    Pewny wymaga MP do użycia, mój pocisk nie. Poza tym rekompensatą za 10% słabsze obrażenia jest duża ilość użyć.

    @UP: Nie przejdzie, zbyt hax.

  2. #947
    Fatal
    Konto usunięte
    Przecięcie
    Poziom: 55/65/75
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 10
    Limit użyć: 1/2/3

    Zadaje cios fizyczny wzmocniony o % wynoszący: (%HP wroga / 4). Brak krytyków, nie może zabić.

    Drenaż Szybkości
    Poziom: 75
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 72
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Ma 90%+luck szansy na nadanie przeciwnikowi Spowolnienia na 2 tury. Jeżeli się to uda, użytkownik otrzymuje Przyspieszenie na 2 tury.

    Paraliż Senny
    Poziom: 80
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 100
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Ma 75%+luck szansy na nadanie przeciwnikowi Uśpienia na 1 turę i tyle samo na nadanie Paraliżu na 2 tury.

    -

    Skraj Śmierci
    Poziom: 80
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 50
    Limit użyć: 2
    Limit drużynowy: 2

    Redukuje HP celu do (losowo od 2% do 5% maxhp) i ma po 90% szans na nadanie statusów: Zatrucie, Zombie, Paraliż na 3 tury. Działa tylko na graczach mających 20% HP lub mniej. Zawsze trafia.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 14-11-2014 o 18:53

  3. #948
    Użytkownik Avatar lokin
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    187
    Fatal, ciekawe propozycje podałeś, ale wydaję mi się, że prawie wszystkie te zdolności (oprócz Przecięcia) powinny zajmować po 2 albo nawet 3 sloty.
    Takie moje zdanie na ten temat. Może ktoś inny się jeszcze wypowie i oceni Bajo :>

  4. #949
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał lokin Zobacz post
    Fatal, ciekawe propozycje podałeś, ale wydaję mi się, że prawie wszystkie te zdolności (oprócz Przecięcia) powinny zajmować po 2 albo nawet 3 sloty.
    Takie moje zdanie na ten temat. Może ktoś inny się jeszcze wypowie i oceni Bajo :>
    Drenaż szybkości i paraliż senny mogą chybić - przy 2 slotach to chybienie powodowałoby zbyt wielkie straty. Obie zdolności są raczej na PvP i służą głównie do kombinowania z dublami: ta pierwsza ma na celu zamianę dubla przeciwnika na nasz, a ta druga uśpienie wroga tak, żeby nie mógł nic zrobić przed naszym dublem i dobicie go(jeżeli ma w miarę niskie HP) - zwiększenie ilości slotów nic nie zmieni jeżeli uśpienie trafi, jedynie da przeciwnikowi przewagę gdy chybi.

    Skraj śmierci jest w sumie alternatywą dla dobicia wroga - tylko największe tanki otrzymają obrażenia mniejsze niż 20% hp gdy uderzymy je normalnym atakiem, a tym bardziej gdy runą/kamieniem. Jak dla mnie to jego głównym zastosowaniem jest zmuszenie wroga do marnowania 2 tur(jeżeli wejdzie zombie): na wodę święconą i na leczenie, a jeżeli nieszczęśnik ma zatrucie, zombie oraz musi wykonać w tym momencie ruch to będą to 3 tury (oczywiście można takiego delikwenta nie ratować).

    Tak więc jeżeli zdolności te są przesadzone, to trzeba je osłabić w inny sposób.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 14-11-2014 o 19:34

  5. #950
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Redukuje HP celu do (losowo od 2% do 5% maxhp) i ma po 90% szans na nadanie statusów: Zatrucie, Zombie, Paraliż na 3 tury. Działa tylko na graczach mających 20% HP lub mniej. Zawsze trafia.
    too hax na pojedynek, w wieloosobowej walce można przetrwać, ale jak jesteś sam to dead, choć i w grupie ciężko.

  6. #951
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał matissimos Zobacz post
    too hax na pojedynek, w wieloosobowej walce można przetrwać, ale jak jesteś sam to dead, choć i w grupie ciężko.
    Nie dobijesz wroga z 20% HP?

  7. #952
    dominik niszczyciel
    Konto usunięte
    fajna by byłą zdolność przebicie niszczy status nietykalność

  8. #953
    Użytkownik
    Dołączył
    01-03-2013
    Postów
    44
    Barykada*/** - Zdolność na 45lv/55lv
    Używa 50/60 many
    używa 1 slot
    Limit użyć : solo = 1 | drużynowo = 3
    Nakłada barierę na rzucającego i sojuszników (4/5* 6/7**)

    __________________________________________________ _________________________________________________

    Pole antymagiczne*/**
    Wersja barykady nakładająca barierę magiczną

    __________________________________________________ _________________________________________________

    Pole siłowe*/**/** - Zdolność na 50/55/65lv
    Używa 70/95/120 many
    1 slot
    użycia : solo 1*/** 2*** drużynowo 2* 3**/***
    Połączenie 2 powyższych na: *=3 tury **=5 tur ***=7/8 tur


    __________________________________________________ _________________________________________________

    Zefir*/** - Zdoln. na 55/60lv
    65/75 many
    1 slot
    Użycia: *=0 **=1/ (druż.)2
    Taka 5/6-turowa Mega Bryza

    __________________________________________________ _________________________________________________

    Kontratak*/**/*** - Zdoln. na 40 lv
    30/35/40mp.
    1 slot
    użycia: *=1(Druż.2) **/***=2(dr.3)
    Zwraca atakującemu przeciwnikowi 75% zadanych ci przez niego obrażeń + 75% obrażeń które twoja postać by mu zadała(fizycznym)
    Atrybut twojej broni.
    Przy * i ** działa na następny cios ale przy *** podnosi się do 2 ciosów.
    __________________________________________________ _________________________________________________

    Przeciwzaklęcie*/**/*** Zdoln. na 40 lvl
    Magiczna wersja Kontrataku z atrybutu zaklęcia którym oberwałeś.
    __________________________________________________ _________________________________________________

    Iskra/Śnieżka(?)\Grad(?)(Tu nie mam za bardzo Pomysłu)/Podmuch/Wstrząs/Seria wystrzałów(?) 1 */**/***/****/***** - Zaklęcie na 25/30/35 lvl
    20/30/45/60/75 many
    Obrażenia : * jak Lód/Ogień/Wiatr/Ziemia/Pocisk mag. : *= ...1* - **= ...1*** - ***=...1***** - ****=...1*^7/...2* - *****=...2***/****

    Od ** OBRAŻENIA NA WSZYSTKICH PRZECIWNIKÓW

    **** do użycia dostępne od 45lv a ***** od 55lv

    __________________________________________________ _________________________________________________

    I oczywiście Iskra/Podmuch/Wstrząs... 2/3... na Wyższe lvle. Według tej samej reguły zaczynające od (ich odpowiednik na pojedyńczy cel) 2*/3*/4*...(chyba za słabe) lub 3*/5*/7*(w raczej sporych odstępach bo by za mocne było) ew. 2**/3***/4****/5*****/7*...itd...
    Mogły by też mieć swoje własne dmg.

  9. #954
    Hous
    Konto usunięte
    A może zdolność która blokuje skamienienie i inne takie statusy z limitem użycia 1 raz i na 7 tur

    dobra różdżka dla woja i maga dzięki której można używać zaklęć wojownikowi a magowi obrazenia dla wojownika
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 15-11-2014 o 17:42 Powód: łączę

  10. #955
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    3,156
    Cytat Napisał rovel Zobacz post
    a magowi obrazenia dla wojownika
    https://mfo3.pl/view/a/287
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  11. #956
    Fatal
    Konto usunięte
    Transfer HP
    Poziom: 75/80/85
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Zabiera użytkownikowi 25%/50%/75% aktualnego HP, ożywia wybraną osobę(jeśli nie żyje) i odnawia jej tyle samo HP, ile straciliśmy.

    ---

    a teraz coś, co wprowadzi zamieszanie w walkach tvt i tvb:

    Epidemia
    Poziom: 80
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 2
    Koszt MP: 50
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Nadaje wybranej osobie status Zakażenie na 2 tury (zawsze trafia).
    Zakażenie osłabia ataki,obrony,szybkość i szczęście o 10% oraz zabiera 5% hp co turę.
    Po każdej turze osoby z tym statusem rozprzestrzenia on się, nadając losowemu niezakażonemu sojusznikowi (75%) lub przeciwnikowi (25%) Zakażenie na 2 tury.

    Musiałby być dodany nowy item usuwający ten status, np. wywar z ziół, syrop czy coś w tym stylu (w przeciwnym razie zakażenie by przechodziło z jednego do drugiego bez końca)

  12. #957
    Użytkownik
    Dołączył
    14-11-2014
    Postów
    32
    Zakaz
    Poziom: 1/50/75/85/90
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 2
    Koszt MP: 20/50/75
    Limit użyć: 3
    Limit drużynowy: 2

    Blokuje przeciwnika na 2 tury, po dwóch turach gracz traci 17% życia.

    łamacz kości
    Poziom: 50/65/80
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 3
    Koszt MP: 200
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Po użyciu na przeciwnika, przeciwnik traci 75% życia i many oraz osłabia jego obronę o 33% i obronę magiczną o 33% oraz nakłada status zatrucie na 4 tury.

    Trujący gaz
    Poziom: 60
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 40
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Nadaje całej drużynie przeciwnej status zatrucie na 6 tur + Zwiększa szybkość przeciwnika/ów o 16%.

    Ognisty podmuch
    Poziom: 1/10/20/30/40
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 5/10/20/25/40
    Limit użyć: 3
    Limit drużynowy: 2

    Zadaje obrażenia atrybutem ognia ( 400-1600 obrażenia ) dla woja -> ( 200-1350 obrażenia ) oraz nakłada status pomylenie.

    Promienie słoneczne
    Poziom: 1/5/10
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 5/10/15
    Limit użyć: 3
    Limit drużynowy: 9

    Zadaje obrażenia ogniem,ziemią,lodem i wiatrem (200-750 obrażenia)

    Życzę miłego dnia
    Ostatnio edytowane przez Zbiru ; 14-12-2014 o 11:48

  13. #958
    Fatal
    Konto usunięte
    Wybuch Many
    Poziom: 75/85
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 30/40
    Limit użyć: 2

    Zabiera wszystkim wrogom (20%/25%) aktualnego MP i zabiera (zabrana ilość MP * 10) HP. Bazowa celność wynosi 50%+(% MP użytkownika/2).

    Łzawiąca Chmura
    Poziom: 70/80
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 56/84
    Limit użyć: 2/3

    Nadaje statusy Ślepota i Paraliż na 1 turę. Bazowa celność wynosi (90%/100%).

    Kamikadze
    Poziom: 80
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 2
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 1

    Zadaje każdemu przeciwnikowi obrażenia równe (((%HP użytkownika + %MP użytkownika + statusy użytkownika) * poziom użytkownika) / 24) i o tyle samo leczy każdego sojusznika, losowo rozdziela na wrogów posiadane przez użytkownika statusy negatywne, na sojuszników pozytywne i uśmierca użytkownika, zabierając mu całe MP.

    Meteor
    Poziom: 75/80/85/90/95
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 76/80/84/88/92
    Limit użyć: 2
    Limit drużynowy: 4

    Zadaje jednemu przeciwnikowi 10% większe obrażenia od ognia i obniża jego obrony o 5%(debuff znika po śmierci)

    ???
    Poziom: ???
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 3

    Zabiera przeciwnikowi 1/3 max HP kosztem 25% max MP użytkownika.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 21-12-2014 o 17:32

  14. #959
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Widzę że te zdoności to na wysoki lvl

  15. #960
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Bym dodał zdolność podpalenie która nadawała by status który nic by nie robił przez 5 tur, a później zabijał gracza z tym statusem.
    Zdolność trudna do zdobycia. Można zdjąć za pomocą przedmiotu wiadro wody.
    Ostatnio edytowane przez Alvi ; 23-12-2014 o 09:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •