Wojownik Śmierci Boss
lvl 80
hp - 35000
mp - 2500
atak fizyczny - rękawice śmierci (new)
atak magiczny - pocisk magiczny 3***
zdolności: (opisuję tylko nowe zdolności a już istniejące w grze tylko wypisuję)
-śmiertelny gniew (new) - odejmuje 45% aktualnego hp i mp**
-dotyk śmierci *
-zabójczy pocisk (new) - obrażenia magiczne o atrybucie ognia posiadające 30% szans na nadanie statusu zombie i trucizna na 4 tury*****
-tajemniczy atak (new) obrażenia fizyczne o 50% większy atak niż normalny nadający losowy negatywny status**
przedmity:
mikstura many 4 6x (na bitwę)
mikstura odnowienia 2 1x (na bitwę)
mikstura życia 3 2x (na bitwę)
możliwe looty:
rękawice śmierci 1x (30% szans na wypadnięcie)
różdżka wojownika śmierci 1x (30% szans na wypadnięcie)
mikstura odnowienia 3 3x (100% szans na wypadnięcie)
mikstura życia 4 15x (100% szans na wypadnięcie)
mikstura regeneracji 10x (100% szans na wypadnięcie)
skrypty:
-mikstura życia 3 na przeciwnika gdy ma status zombie
-mikstura odnowienia 2 gdy ma poniżej 5000 hp
-mikstura many gdy mp spadnie poniżej 100
-często pocisk magiczny 3
-często atak fizyczny
-śmiertelny gniew gdy przeciwnik ma powyżej 70% hp lub mp
-dotyk śmierci gdy przeciwnik ma poniżej 800 hp
-zabójczy pocisk gdy przeciwnik ma poniżej 20% hp
-tajemniczy atak najczęściej na początku
Hydra Mini-Boss
lvl 75
do zabicia solo od 70 lvla grupa 2 gracze po min. po 62 lvl 3 gracze po min 55 lvl 4 gracze po min 50 lvl
hp 20000
mp 5000
profesja: mag
ataki:
pocisk magiczny 3*****
wiatr 3 ****
ogień 4 *
zdolności:
(new) 3-głowy pocisk** - nadaje statusy klątwa na 3 tury spowolnienie na 2 tury paraliż na 4 tury trucizna na 5 tur limit użyc: 2
normalizacja* - zdejmuje wszystkie pozytywne statusy limit użyc: 3
(new) gniew Hydry**** - atak magiczny bez atrybutu zdejmujący wszystkie pozytywne statusy i zamieniające je na negatywne limit użyc: 1
leczenie 3* limit użyc: 2
(new) podwojenie głów* - dodaje mobilizacje szybkośc pomyślnośc na 4 tury
przedmioty:
mikstura skupienia 2x
osłona osłona magiczna 2x (zależnie od otrzymanych ataków)
mikstura many 4
możliwe looty:
buława Hydry (25% szans na wypadnięcie)
różdżka Hydry (25% szans na wypadnięcie)
hełm łuski Hydry (32% szans na wypadnięcie)
buty trzygłowego smoka (30% szans na wypadnięcie) (bardzo mocne buty najlepszego fechmistrza)
zdolności: leczenie 3
skrypty:
-mikstura skupienia gdy Hydra otrzymuje obrażenia powyżej 350 hp
-osłona gdy Hydra otrzymuje obrażenia fizyczne
-osłona magiczna gdy Hydra otrzymuje obrażenia magiczne
-często pocisk magiczny 3
-często wiatr 3
-często ogień 4
-trzygłowy pocisk losowo
-normalizacja gdy przeciwnik ma pozytywne statusy (prawdopodobieństwo wzrasta za każdym pozytywnym statusem więcej)
-gniew Hydry gdy mamy powyżej 2 pozytywnych statusów (prawdopodobieństwo wzrasta za każdym pozytywnym statusem więcej)
-leczenie 3 gdy hp Hydry spadnie poniżej 2500
-podwojenie głów losowo
-mikstura many 4 gdy mana spadnie poniżej 1000
Widmo Boss
silny boss magiczny w Salamandrii w jaskini duchów (jeśli już jest taka jaskinia to nazwa jaskini to grota widmo)
lvl 100
hp 40000
mp 10000
ataki:
pocisk magiczny 4*
zdolności:
(new) hipnoza widmo* - nadaje status pomylenie trucizna zombie na 2 tury limit użyc w walce: 1
normalizacja* - limit użyc w walce: 3
(new) zniknięcie* - nadaje status nietykalnośc na 1 turę paraliż na 3 tury limit użyc w walce: 2
(new) zemsta Morgany** - atak magiczny o atrybucie wiatru nadaje statusy zombie regeneracja i trucizna na 1 tury i ustawia hp zawsze do 1000 hp i mp do 0 limit użyc w walce: 2
słabości Bossa:
nie jest odporny na status trucizna
przedmioty:
mikstura życia 3 2x
runa magi 3x
kamień 3x
antidotum 5x
(new) mikstura many 6 - odnawia 750 many 6x
możliwe looty:
miecz Morgany (23% szans na wypadnięcie)
różdżka widmo (23% szans na wypadnięcie)
zbroja widmo (30% szans na wypadnięcie)
hełm widmo (30% szans na wypadnięcie)
buty Morgany (30% szans na wypadnięcie)
zdolnośc normalizacja (50% szans na wypadnięcie)
runa magi 10x (100% szans na wypadnięcie
skrypty:
-bardzo często pocisk magiczny 4
-hipnoza widmo losowo
-normalizacja gdy przeciwnik ma pozytywne statusy
-zniknięcie losowo
-zemsta Morgany gdy przeciwnik ma poniżej 1000 hp
-mikstura życia 3 gdy hp zpadnie poniżej 2500
-runa magi gdy ma status paraliż
-kamień gdy ma status paraliż
-antidotum gdy ma status trucizna (często odrazu po otrzymaniu statusu)
-mikstura many 6 gdy mp spadnie poniżej 200
dinozaur 1x zwykły potwór
zwykły potwór w Salamandrii w Polanie olbrzymów (nowe miejsce) do pokonania solo na 55+
lvl 65
hp 2400
mp 300
atak
atak fizyczny rękawicami
wiatr 2*****
zdolności:
brak
przedmioty:
antidotum 3x
mikstura many 2 6x
skrypty:
-często atak fizyczny
-często wiatr 2
-antidotum gdy ma status zatrucie
-mikstura many 2 gdy mp spadnie poniżej 35
dinozaur 2x
zwykły potwór w Salamandrii w Polanie olbrzymów (nowe miejsce) do pokonania solo na lvl 70+
lvl 72
reszta to samo co dinozaur 1x tylko że jest ich dwóch
pająk zwykły potworek
potwór który według mnie powinien zastępowac diabliki w Langeburgu w podziemnym korytarzu
lvl 25
hp 1150-1200
mp 50-65
ataki:
atak fizyczny o atrybucie rękawic
zdolności:
brak
przedmioty:
brak
skrypty:
-bardzo często atak fizyczny
mroczny obcy boss unikalny
unikalny boss odporny na lód
lvl 65
hp 6500
mp 250
ataki:
pocisk magiczny 3**
ogień 3**
atak fizyczny o atrybucie rękawic
zdolności:
-krytyczny cios* limit użyc nieograniczony
- (new) kończący pocisk* - atak magiczny bez atrybutu na wszystkich który po każdym ciosie zostawia 1 hp i status trucizna limit użyc: 2
-normalizacja* limit użyc: 3
przedmioty:
mikstura many 3 6x
mikstura życia 4 1x
skrypty:
-często pocisk magiczny 3
-często ogień 3
-często atak fizyczny
-krytyczny cios losowo
-kończący pocisk gdy przeciwnik ma powyżej 1500 hp
-normalizacja gdy przeciwnik ma autostatusy
-mikstura many 3 gdy mp spadnie poniżej 40
-mikstura życia 4 gdy hp spadnie poniżej 1000

Odpowiedź z cytatem
)


iekielny cios,ognisty pocisk
