Błysk-Daje dla przeciwników status Ślepota na 5-10 tur
Elektroda-Daje dla przeciwników status Paraliż na 6 tur
Błysk-Daje dla przeciwników status Ślepota na 5-10 tur
Elektroda-Daje dla przeciwników status Paraliż na 6 tur
Zaćmienie
Poziom: 65/85
Gwiazdki: 2
Sloty: 1
Koszt MP: 64/96
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Ma (80%/90%) szans na nałożenie statusu Ślepota bez limitu tur wszystkim przeciwnikom.
Drenaż Many (w sumie to jest już zdolność o takiej nazwie, ale niedostępna i inaczej działa)
Poziom: 65
Gwiazdki: 1
Sloty: 1
Koszt MP: 50
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Zabiera 50% MP wszystkim przeciwnikom i dodaje rzucającemu. Nie działa na bossy.
Skazanie- Nadaje statusy: Zombie i zatrucie na 5 tur.
Wymagany poziom: 35.
Do kupna od Eternii i dalej za 15000 G.
Max gwiazdek wynosi 4
Odporność?
Postać staję się odporna na każdy negatywny status (Nawet Skamienienie) przez 3-5 tur. Maksymalnie 3 gwiazdki, zdolność od 45lv.
* = Limit użyć w Walce (1), Limit użyć drużynowy 2, Użycie kosztuje 50 mp, Pierwsza gwiazdka od razu wbita, reszta trzeba zdobyć AP, min. 45lv
** = Limit użyć w Walce (2), Limit użyć drużynowy 3, Użycie kosztuje 60 mp, do ** potrzeba 32583 (wymyślona liczba) AP, min. 50lv
*** = Limit użyć w Walce (3), Limit użyć drużynowy 5, Użycie kosztuje 75 mp, do *** potrzeba 75000 AP, min. 55lv
Pomysł wpadł mi przed chwilą, tak nagle.
Znak śmierci
Wymagany poziom: 70
Limit użyć: 1, drużynowe: 1
Koszt many: 80
Max gwiazdek: 1
Działanie: Nakłada na wybranego przeciwnika znak śmierci, powodując, że po swojej turze zginie. Ignoruje nietykalność. Po użyciu nakłada na kompanów(używającego zdolności) status zombie 2 tury, a na używającego zombie bez limitu i oślepienie na 1 turę.
Podwójne Uderzenie
Ilość Użyć:2
Mp:54
Działanie:W jednej turze podwójnie atakuje (tylko że pierwszy atak mocniejszy drugi słabszy)
Kilka pokręconych/zależnych od losowości zdolności:
Mega Osłona
Poziom: 65/75
Gwiazdki: 2
Sloty: 1
Koszt MP: 75/100
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Nadaje całej drużynie status (losowo jeden: Bariera/Bariera Magiczna) na (2/3 - zależy od gwiazdki) tury.
HP Atak
Poziom: 60
Gwiazdki: 1
Sloty: 1
Koszt MP: 0
Limit użyć: 2
Zabiera użytkownikowi 20% aktualnego HP i o tyle samo wzmacnia cios. (jednak nie więcej niż o 25% maxhp wroga) Brak krytyków.
Atak Atrybutowy
Poziom: 55/60/65
Gwiazdki: 3
Sloty: 1
Koszt MP: 5/10/15
Limit użyć: 5
Zadaje obrażenia fizyczne o atrybucie:
* - zależnym od posiadanej broni, jednak animacja go nie zdradza
** - losowym fizycznym (nie bierze pod uwagę atrybutów użytkownika)
*** - losowym magicznym (nie bierze pod uwagę atrybutów użytkownika)
Parzysty Pocisk
Poziom: 65/75
Gwiazdki: 2
Sloty: 1
Koszt MP: 30/60
Limit użyć: 3
Zadaje o (10%/20%) silniejsze obrażenia magiczne bez atrybutu, jeżeli hp użytkownika jest podzielne przez (2/10).
Pocisk ... */**
Poziom: 60/80
Sloty: 1
Koszt MP: 0
Limit użyć: 1/2
Zadaje obrażenia tym większe, im różnica poziomowa między atakującym a celem jest większa (10% na każdy 1 poziom) max bonus wynosi 100%. Koszt w MP: 25% max.
Pocisk ... */**/***/****/*****
Poziom: 60/65/70/75/80
Sloty: 1
MP: 0
Limit użyć: 5/7/9
Opis: Zadaje obrażenia mniejsze o 10% nie pobierając przy tym MP. Może chybić. Przy klątwie nadal zdatny do użycia.
Pocisk ... */**
Poziom: 65/75
Sloty: 2
MP: 50
Limit użyć: 1/2
Zadaje obrażenia równe 10/15% max HP wszystkim przeciwnikom paraliżując przy tym używającego na okres 4/3 tur.
Ostatnio edytowane przez Hide ; 18-10-2014 o 14:52
Przeklęty Wampiryzm
Poziom: 65
Koszt MP: 100-120
Limit użyć: 1/2
Opis: Przez następne 7 tur zabiera przeciwnej drużynie 10%HP i 10%MP od każdej osoby i dodaje tę ilość wszystkim członkom drużyny sojuszniczej.