Strona 63 z 107 PierwszyPierwszy ... 1353616263646573 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 931 do 945 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #931
    Magik z Polski
    Konto usunięte
    Błysk-Daje dla przeciwników status Ślepota na 5-10 tur
    Elektroda-Daje dla przeciwników status Paraliż na 6 tur

  2. #932
    Fatal
    Konto usunięte
    Zaćmienie
    Poziom: 65/85
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 64/96
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Ma (80%/90%) szans na nałożenie statusu Ślepota bez limitu tur wszystkim przeciwnikom.

    Drenaż Many (w sumie to jest już zdolność o takiej nazwie, ale niedostępna i inaczej działa)
    Poziom: 65
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 50
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Zabiera 50% MP wszystkim przeciwnikom i dodaje rzucającemu. Nie działa na bossy.

  3. #933
    Użytkownik Avatar SaddV
    Dołączył
    17-01-2014
    Postów
    26
    Skazanie- Nadaje statusy: Zombie i zatrucie na 5 tur.
    Wymagany poziom: 35.
    Do kupna od Eternii i dalej za 15000 G.
    Max gwiazdek wynosi 4

  4. #934
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Cytat Napisał pawelcelarek Zobacz post
    Skazanie- Nadaje statusy: Zombie i zatrucie na 5 tur.
    Wymagany poziom: 35.
    Do kupna od Eternii i dalej za 15000 G.
    Max gwiazdek wynosi 4
    Masz dubla, dajesz zombie, miks 4 =[*]
    Nie przejdzie ;d

  5. #935
    Cytat Napisał TheMonster Zobacz post
    miks 4 =[*]
    na 35 nie można używać 4, tylko 3 ale tak czy siak powinno być jak już od 55 lvl

  6. #936
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Cytat Napisał Stefanek Zobacz post
    na 35 nie można używać 4, tylko 3 ale tak czy siak powinno być jak już od 55 lvl
    Ale możesz używać na 50 ;d

  7. #937
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,029
    Cytat Napisał Stefanek Zobacz post
    na 35 nie można używać 4, tylko 3 ale tak czy siak powinno być jak już od 55 lvl
    Ale jak widać pomysłodawca chciał to dać na 35lvl, a nie jest zabronione korzystać ze zdolności z niższych lvli.

  8. #938
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,029
    Odporność?

    Postać staję się odporna na każdy negatywny status (Nawet Skamienienie) przez 3-5 tur. Maksymalnie 3 gwiazdki, zdolność od 45lv.

    * = Limit użyć w Walce (1), Limit użyć drużynowy 2, Użycie kosztuje 50 mp, Pierwsza gwiazdka od razu wbita, reszta trzeba zdobyć AP, min. 45lv
    ** = Limit użyć w Walce (2), Limit użyć drużynowy 3, Użycie kosztuje 60 mp, do ** potrzeba 32583 (wymyślona liczba) AP, min. 50lv
    *** = Limit użyć w Walce (3), Limit użyć drużynowy 5, Użycie kosztuje 75 mp, do *** potrzeba 75000 AP, min. 55lv

    Pomysł wpadł mi przed chwilą, tak nagle.

  9. #939
    Grzesiek
    Konto usunięte
    Znak śmierci
    Wymagany poziom: 70
    Limit użyć: 1, drużynowe: 1
    Koszt many: 80
    Max gwiazdek: 1
    Działanie: Nakłada na wybranego przeciwnika znak śmierci, powodując, że po swojej turze zginie. Ignoruje nietykalność. Po użyciu nakłada na kompanów(używającego zdolności) status zombie 2 tury, a na używającego zombie bez limitu i oślepienie na 1 turę.

  10. #940
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Podwójne Uderzenie
    Ilość Użyć:2
    Mp:54
    Działanie:W jednej turze podwójnie atakuje (tylko że pierwszy atak mocniejszy drugi słabszy)

  11. #941
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Cytat Napisał Tares Zobacz post
    Podwójne Uderzenie
    Ilość Użyć:2
    Mp:54
    Działanie:W jednej turze podwójnie atakuje (tylko że pierwszy atak mocniejszy drugi słabszy)
    Wyobraź sobie że ktoś właduje wszystko w atak i nałoży orkowy toporek kosząc przeciwnika 1 zdolnością.

  12. #942
    Fatal
    Konto usunięte
    Kilka pokręconych/zależnych od losowości zdolności:

    Mega Osłona
    Poziom: 65/75
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 75/100
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Nadaje całej drużynie status (losowo jeden: Bariera/Bariera Magiczna) na (2/3 - zależy od gwiazdki) tury.

    HP Atak
    Poziom: 60
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 2

    Zabiera użytkownikowi 20% aktualnego HP i o tyle samo wzmacnia cios. (jednak nie więcej niż o 25% maxhp wroga) Brak krytyków.

    Atak Atrybutowy
    Poziom: 55/60/65
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 5/10/15
    Limit użyć: 5

    Zadaje obrażenia fizyczne o atrybucie:
    * - zależnym od posiadanej broni, jednak animacja go nie zdradza
    ** - losowym fizycznym (nie bierze pod uwagę atrybutów użytkownika)
    *** - losowym magicznym (nie bierze pod uwagę atrybutów użytkownika)

    Parzysty Pocisk
    Poziom: 65/75
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 30/60
    Limit użyć: 3

    Zadaje o (10%/20%) silniejsze obrażenia magiczne bez atrybutu, jeżeli hp użytkownika jest podzielne przez (2/10).

  13. #943
    Pocisk ... */**

    Poziom: 60/80
    Sloty: 1
    Koszt MP: 0
    Limit użyć: 1/2

    Zadaje obrażenia tym większe, im różnica poziomowa między atakującym a celem jest większa (10% na każdy 1 poziom) max bonus wynosi 100%. Koszt w MP: 25% max.

    Pocisk ... */**/***/****/*****

    Poziom: 60/65/70/75/80
    Sloty: 1
    MP: 0
    Limit użyć: 5/7/9

    Opis: Zadaje obrażenia mniejsze o 10% nie pobierając przy tym MP. Może chybić. Przy klątwie nadal zdatny do użycia.

    Pocisk ... */**

    Poziom: 65/75
    Sloty: 2
    MP: 50
    Limit użyć: 1/2

    Zadaje obrażenia równe 10/15% max HP wszystkim przeciwnikom paraliżując przy tym używającego na okres 4/3 tur.
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 18-10-2014 o 14:52

  14. #944
    Użytkownik
    Dołączył
    21-08-2012
    Postów
    56
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post

    Pocisk ... */**/***/****/*****

    Poziom: 60/65/70/75/80
    Sloty: 1
    MP: 0
    Limit użyć: 5/7/9

    Opis: Zadaje obrażenia mniejsze o 10% nie pobierając przy tym MP. Może chybić. Przy klątwie nadal zdatny do użycia.
    Moim zdaniem obrażenia powinny być takie same, pewny cios też przecież ma 100% obrażeń. Tylko celność powinna być liczona z wzoru jak u wojownika

  15. #945
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Przeklęty Wampiryzm
    Poziom: 65
    Koszt MP: 100-120
    Limit użyć: 1/2
    Opis: Przez następne 7 tur zabiera przeciwnej drużynie 10%HP i 10%MP od każdej osoby i dodaje tę ilość wszystkim członkom drużyny sojuszniczej.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •