Co do miecza bohatera zaraz narobi się luckerów a ta regeneracja w buławie życia jest troszke mała jak na 60lv.
Co do miecza bohatera zaraz narobi się luckerów a ta regeneracja w buławie życia jest troszke mała jak na 60lv.
Topór śmierci-
Niekoniecznie on, ale może wyznaczyć ciekawy kierunek w twoerzniu broni TvT
Włócznia pewności-
Ciekawa, ale nie zdaje się być silna, na 100% w typowym PvP wręcz słaba
Miecz bohatera-
nie do wykonania
Szpony Rapsa-
Myślałem nad bronią, która zbiera ładunki co ture do max 4 i przy normalnym ataku używa 3 i zadaje mocniejszy hit
W zależnosci od możliwości gry
a) hit o x wiekszy wliczajacy sie do krytyka
b) hit o x wiekszy nie wliczajacy sie do krytyka
c) hit o x% wiekszy
Innym projektem broni była broń, która co 4 tury daje nam wzmocniony atak. I np jeżeli przez 20 tur nie atakowalismy normalnie to 5-6 następnych ataków będzie tymi wzmocionymi. Tzn wzmocnienia by nie przepadały.
Nazwa: Rękawice zmyłki
Typ: Rękawice - 8 slotów
Wymagany poziom: 65
Statystyki:
Obrażenia lekko większe
Atak lekko większy
Celność +10%
MP 16
Szczęście 13
Specjalne zdolności/autostatusy: Zwyczajny cios fizyczny jest słabszy o 15%. Nie dotyczy zdolności.
Nazwa: Święty miecz
Typ: Miecz - 8 slotów
Wymagany poziom: 65
Statystyki:
Obrażenia normalne
Atak normalny
HP 100
Zombie 25%
Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto-status Regeneracja na 3 tury. Cios fizyczny ma 25% szans na nałożenie losowego statusu pozytywnego. (poza nietykalnością)
Ostatnio edytowane przez Fatal ; 16-08-2014 o 19:09
Nazwa: Rękawice zmyłki
Typ: Rękawice - 8 slotów
Wymagany poziom: 65
Statystyki:
Obrażenia lekko większe
Atak lekko większy
Celność +10%
MP 16
Szczęście 13
Specjalne zdolności/autostatusy: Zwyczajny cios fizyczny jest słabszy o 15%. Nie dotyczy zdolności.
To jest bezsensu. Lepiej już by było gdyby dane rękawice zadawały 700 obr. a w następnym ataku 900.
Różdżka Zniweczenia
Poziom: 60
Staty: Atakmag i MP: standardowe, odejmuje pewną ilość speeda
Zadaje 20% więcej obrażeń magicznych gdy przeciwnik ma pełne HP.
Moim zdaniem ta różdżka daje zbyt wielką przewagę magowi podczas walki PvP.
nazwa: chroniczny hełm
typ: głowa (unikat)
wymagany poziom:55
statystyki:
obrona 65
obrona magiczna 57
szybkośc 24
lód +23%
specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus osłona magiczna na 4 tury
Hełm orka +0 ma 45/15 a ty piszesz o hełmie o 5 poziomów wyżej który ma statystyki 65/57/24 bez przesadyD
Na 55 lv to max 50/20.
Długi Miecz Unikat
Ręce(Miecz)10 slotów
Wymagany Poziom:56
Statystyki:502 obrażeń 83 atak Celność 0 szybkość 2
Info:Jeśli Przeciwnik ma Status Bariera Szansa Na cios Krytyczny wzrasta o 25%
Złota Zbroja Unikat
Sloty:10
Typ:Zbroja
Wymagany Poziom:58
Statystyki:89 Obrona Obrona Magiczna 22 Szybkość 1- Hp 32
Info:Złoto wykopane z Kopalni Devos
Buty Mrocznego Impa Unikat
Typ:Buty
Wymagany Poziom:53
Statystyki:Obrona 1 Atak 12 Szybkość 46 Uniki +5%
Info:Nadaje Status Mobilizacja na 4 Tury.
bardzo rzadki
Złoty Pas
Typ: Dodatek
Wymagany Poziom:56
Statystyki:Obrona 20 Szybkość 10 Szczęście 70 Ważne InfoPorównywałem Szczęście do Pierścień z brązu
[/I]
Info:Złoto wykopane z Kopalni Devos
Itemek jest przeciwieństwie do Złotej Zbroi Słaby myślałem czy dodać np. 34 Mp ale byłby zbyt dobry jak na zwykły dodatek więc napisać czy dodać 34 mp .
Złoty Hełm Unikat
Typ:Głowa
Wymagany Poziom:57
Statystyki:Atak 31 Obrona Magiczna 56 Obrona 26
Info:Złoto wykopane z Kopalni Devos.Nadaje Status Mobilizacja na 4 Tury
Topór Ataku Unikat
Typ:Ręce(Topór) 8 slotów
Wymagany Poziom:51
Statystyki:Atak 133 Obrażenia 518 Szybkość 12- Celność 1-
Info:Obrażenia Spadają o 25% gdy przeciwnik ma Barierę(razem damage spada o 58%)
Fałszywa Zbroja Artefakt
Typ:Głowa(7 slotów)
Wymagany Poziom:61
Statystyki:73 mp Obrona Magiczna 56 Hp 21 Obrona 2-
Info:Jest Fałszywa ponieważ zawiera inne statystyki niż zwykła unikatowa zbroja taka jak np.Orkowy Pancerz. żeby ją zdobyć trzeba zabić na rekordowym poziomie bossa w devos lub w eliar.
Legendarny Miecz Kopalni Unikat
Typ:Ręce(atrybut miecz)
9 slotów
Wymagany Poziom:60
Statystyki:89 Atak Mp 5 Obrona 3 Obrona Mag. 1
Info:Można Go tylko przy pożeraczu mini bossa Duchy Kopalni(tylko raz)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zbroja Ducha Plaży
Typ:Ciało
slotów(5,6)
Wymagany Poziom:60
Statystyki:40 Obr Mag. 59 Obr 28 Szczęscia 12 Speeda
Info Zabiera Przeciwnikowi Dodatkowe Hp(tym mniej hp mamy tym więcej przeciwnik hp traci)
Ostatnio edytowane przez Tares ; 21-10-2014 o 16:09
Polecam skorzystać z opcji edytuj post![]()