Strona 20 z 56 PierwszyPierwszy ... 10181920212230 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 286 do 300 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #286
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Wojownik Śmierci Boss
    lvl 80
    hp - 35000
    mp - 2500
    atak fizyczny - rękawice śmierci (new)
    atak magiczny - pocisk magiczny 3***
    zdolności: (opisuję tylko nowe zdolności a już istniejące w grze tylko wypisuję)
    -śmiertelny gniew (new) - odejmuje 45% aktualnego hp i mp**
    -dotyk śmierci *
    -zabójczy pocisk (new) - obrażenia magiczne o atrybucie ognia posiadające 30% szans na nadanie statusu zombie i trucizna na 4 tury*****
    -tajemniczy atak (new) obrażenia fizyczne o 50% większy atak niż normalny nadający losowy negatywny status**

    przedmity:
    mikstura many 4 6x (na bitwę)
    mikstura odnowienia 2 1x (na bitwę)
    mikstura życia 3 2x (na bitwę)

    możliwe looty:
    rękawice śmierci 1x (30% szans na wypadnięcie)
    różdżka wojownika śmierci 1x (30% szans na wypadnięcie)
    mikstura odnowienia 3 3x (100% szans na wypadnięcie)
    mikstura życia 4 15x (100% szans na wypadnięcie)
    mikstura regeneracji 10x (100% szans na wypadnięcie)

    skrypty:
    -mikstura życia 3 na przeciwnika gdy ma status zombie
    -mikstura odnowienia 2 gdy ma poniżej 5000 hp
    -mikstura many gdy mp spadnie poniżej 100
    -często pocisk magiczny 3
    -często atak fizyczny
    -śmiertelny gniew gdy przeciwnik ma powyżej 70% hp lub mp
    -dotyk śmierci gdy przeciwnik ma poniżej 800 hp
    -zabójczy pocisk gdy przeciwnik ma poniżej 20% hp
    -tajemniczy atak najczęściej na początku


    Hydra Mini-Boss
    lvl 75
    do zabicia solo od 70 lvla grupa 2 gracze po min. po 62 lvl 3 gracze po min 55 lvl 4 gracze po min 50 lvl
    hp 20000
    mp 5000
    profesja: mag

    ataki:
    pocisk magiczny 3*****
    wiatr 3 ****
    ogień 4 *


    zdolności:
    (new) 3-głowy pocisk** - nadaje statusy klątwa na 3 tury spowolnienie na 2 tury paraliż na 4 tury trucizna na 5 tur limit użyc: 2
    normalizacja* - zdejmuje wszystkie pozytywne statusy limit użyc: 3
    (new) gniew Hydry**** - atak magiczny bez atrybutu zdejmujący wszystkie pozytywne statusy i zamieniające je na negatywne limit użyc: 1
    leczenie 3* limit użyc: 2
    (new) podwojenie głów* - dodaje mobilizacje szybkośc pomyślnośc na 4 tury

    przedmioty:
    mikstura skupienia 2x
    osłona osłona magiczna 2x (zależnie od otrzymanych ataków)
    mikstura many 4

    możliwe looty:
    buława Hydry (25% szans na wypadnięcie)
    różdżka Hydry (25% szans na wypadnięcie)
    hełm łuski Hydry (32% szans na wypadnięcie)
    buty trzygłowego smoka (30% szans na wypadnięcie) (bardzo mocne buty najlepszego fechmistrza)
    zdolności: leczenie 3

    skrypty:
    -mikstura skupienia gdy Hydra otrzymuje obrażenia powyżej 350 hp
    -osłona gdy Hydra otrzymuje obrażenia fizyczne
    -osłona magiczna gdy Hydra otrzymuje obrażenia magiczne
    -często pocisk magiczny 3
    -często wiatr 3
    -często ogień 4
    -trzygłowy pocisk losowo
    -normalizacja gdy przeciwnik ma pozytywne statusy (prawdopodobieństwo wzrasta za każdym pozytywnym statusem więcej)
    -gniew Hydry gdy mamy powyżej 2 pozytywnych statusów (prawdopodobieństwo wzrasta za każdym pozytywnym statusem więcej)
    -leczenie 3 gdy hp Hydry spadnie poniżej 2500
    -podwojenie głów losowo
    -mikstura many 4 gdy mana spadnie poniżej 1000



    Widmo Boss
    silny boss magiczny w Salamandrii w jaskini duchów (jeśli już jest taka jaskinia to nazwa jaskini to grota widmo)
    lvl 100
    hp 40000
    mp 10000

    ataki:
    pocisk magiczny 4*

    zdolności:
    (new) hipnoza widmo* - nadaje status pomylenie trucizna zombie na 2 tury limit użyc w walce: 1
    normalizacja* - limit użyc w walce: 3
    (new) zniknięcie* - nadaje status nietykalnośc na 1 turę paraliż na 3 tury limit użyc w walce: 2
    (new) zemsta Morgany** - atak magiczny o atrybucie wiatru nadaje statusy zombie regeneracja i trucizna na 1 tury i ustawia hp zawsze do 1000 hp i mp do 0 limit użyc w walce: 2

    słabości Bossa:
    nie jest odporny na status trucizna


    przedmioty:
    mikstura życia 3 2x
    runa magi 3x
    kamień 3x
    antidotum 5x
    (new) mikstura many 6 - odnawia 750 many 6x

    możliwe looty:
    miecz Morgany (23% szans na wypadnięcie)
    różdżka widmo (23% szans na wypadnięcie)
    zbroja widmo (30% szans na wypadnięcie)
    hełm widmo (30% szans na wypadnięcie)
    buty Morgany (30% szans na wypadnięcie)
    zdolnośc normalizacja (50% szans na wypadnięcie)
    runa magi 10x (100% szans na wypadnięcie

    skrypty:
    -bardzo często pocisk magiczny 4
    -hipnoza widmo losowo
    -normalizacja gdy przeciwnik ma pozytywne statusy
    -zniknięcie losowo
    -zemsta Morgany gdy przeciwnik ma poniżej 1000 hp
    -mikstura życia 3 gdy hp zpadnie poniżej 2500
    -runa magi gdy ma status paraliż
    -kamień gdy ma status paraliż
    -antidotum gdy ma status trucizna (często odrazu po otrzymaniu statusu)
    -mikstura many 6 gdy mp spadnie poniżej 200



    dinozaur 1x zwykły potwór
    zwykły potwór w Salamandrii w Polanie olbrzymów (nowe miejsce) do pokonania solo na 55+
    lvl 65
    hp 2400
    mp 300

    atak
    atak fizyczny rękawicami
    wiatr 2*****

    zdolności:
    brak

    przedmioty:
    antidotum 3x
    mikstura many 2 6x

    skrypty:
    -często atak fizyczny
    -często wiatr 2
    -antidotum gdy ma status zatrucie
    -mikstura many 2 gdy mp spadnie poniżej 35


    dinozaur 2x
    zwykły potwór w Salamandrii w Polanie olbrzymów (nowe miejsce) do pokonania solo na lvl 70+
    lvl 72
    reszta to samo co dinozaur 1x tylko że jest ich dwóch


    pająk zwykły potworek
    potwór który według mnie powinien zastępowac diabliki w Langeburgu w podziemnym korytarzu
    lvl 25
    hp 1150-1200
    mp 50-65

    ataki:
    atak fizyczny o atrybucie rękawic

    zdolności:
    brak

    przedmioty:
    brak

    skrypty:
    -bardzo często atak fizyczny



    mroczny obcy boss unikalny
    unikalny boss odporny na lód
    lvl 65
    hp 6500
    mp 250

    ataki:
    pocisk magiczny 3**
    ogień 3**
    atak fizyczny o atrybucie rękawic


    zdolności:
    -krytyczny cios* limit użyc nieograniczony
    - (new) kończący pocisk* - atak magiczny bez atrybutu na wszystkich który po każdym ciosie zostawia 1 hp i status trucizna limit użyc: 2
    -normalizacja* limit użyc: 3

    przedmioty:
    mikstura many 3 6x
    mikstura życia 4 1x


    skrypty:
    -często pocisk magiczny 3
    -często ogień 3
    -często atak fizyczny
    -krytyczny cios losowo
    -kończący pocisk gdy przeciwnik ma powyżej 1500 hp
    -normalizacja gdy przeciwnik ma autostatusy
    -mikstura many 3 gdy mp spadnie poniżej 40
    -mikstura życia 4 gdy hp spadnie poniżej 1000
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 06-09-2014 o 19:06

  2. #287
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Sandar
    boss
    55 lvl
    hp:10452 mp:250
    opis: 3 sługus Thanarga przy mieście Devos.
    atak:
    -pocisk magiczny 3**
    -atak fizyczny o atrybucie rękawic
    zdolności:
    -Hipnoza Sandara* nadaje status trucizna i pomylenie na 3 tury
    -podwójny drenaż*
    -drenaż*
    -potrójny drenaż* odbiera hp i mp (im więcej hp i mp tym więcej odbiera zdolnośc) i dodaje rzucającemu oraz dodaje status trucizna (nie używa po ukończeniu poziomu 55)
    -gniewny pocisk*
    -gniewny atak*
    przedmioty:
    -mikstura mp 4
    -krople do oczu
    -rumiankowy okład

    słabości:
    -nie jest odporny na ślepotę oraz klątwę
    skrypty:
    -atak fizyczny o atrybucie rękawic często
    -atak magiczny bez atrybutu
    -Hipnoza Sandara gdy przeciwnik ma poniżej 1000hp
    -podwójny drenaż gdy przeciwnik użyje mikstury odnowienia 3
    -drenaż gdy przeciwnik ma dużo hp
    -potrójny drenaż gdy przeciwnik ma dużo hp i mp oraz poniżej 55 poziom
    -gniewny pocisk gdy hp spadnie poniżej 2000
    -gniewny atak gdy hp spadnie poniżej 2700
    -mikstura mp 4 gdy mp spadnie poniżej 50
    -krople do oczu gdy ma status ślepota
    -rumiankowy okład gdy ma status klątwa

  3. #288
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Sługusami są Raps i Serafin, a fabuła raczej trzyma się podobnie jak w v2 więc raczej nie wejdzie.

  4. #289
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    Kapłan Śmierci
    mini-boss
    lvl 80
    hp 16345
    mp 450

    ataki:
    -ogień 3***
    -pocisk magiczny 3****

    zdolności:
    -klątwa umarłych* - atak magiczny bez atrybutu czasami nadaje status zatrucie na 3 tury furia na 3 tury zawsze nadaje status zombie na 5 tur
    -hipnoza śmiertelnika*** - nadaje status zatrucie bez limitu i pomylenie na 2 tury
    -osłabienie** - osłabia atak fizyczny/magiczny przeciwnikowi
    -odnowa kapłanów*** - nadaje status regeneracja na 3 tury
    -normalizacja** (prawdopodobieństwo na użycie zdolności wzrasta z każdym pozytywnym statusem przeciwnika)

    przedmioty:
    -mikstura many 4 x3

    skrypty:
    -ogień 3*** często
    -pocisk magiczny 3**** często
    -klątwa umarłych* gdy przeciwnik ma połowę hp
    -hipnoza śmiertelnika*** gdy przeciwnik ma więcej niż 1000 hp
    -odnowa kapłanów*** gdy ma poniżej 3000 hp
    -normalizacja** gdy przeciwnik ma pozytywny status
    -mikstura many 4 gdy mp spadnie poniżej 75

    możliwy loot:
    -laska kapłana śmierci (mag)
    -buława kapłana śmierci (wojownik)
    -buty kapłana śmierci
    -zbroja kapłana śmierci
    -hełm kapłana śmierci
    -runa magi
    nie zawsze można otszymac ten loot pokazane jest co jest się w stanie zdobyc

  5. #290
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Jest już Nieumarły Kapłan, więc troche mało oryginalne.

  6. #291
    Użytkownik Avatar Test man
    Dołączył
    13-09-2012
    Postów
    76
    Hrabia
    13.000 - 14.000 hp
    Mini-Boss

    Umiejętności-
    Dotyk śmierci
    Zatruty Atak
    Podwójny drenaż
    Pocisk magiczny
    Czarna magia (uderza przeciwnika dając statusy - zombie, oślepienie , zatrucie , uśpienie(nie zawsze)
    Leczenie 3 (2 sztuki)
    Przeczekanie


    Drop: Jakieś unkaty , srebrny pył i ("hrabiowy" xD set) oraz mikstura życia 4
    Ostatnio edytowane przez Test man ; 14-10-2014 o 18:15

  7. #292
    Użytkownik Avatar MrKisiel
    Dołączył
    14-08-2013
    Postów
    31
    Jest już potwór leśny gnom, zwykły stworek łażący sobie po wichrowych wzgużach

  8. #293
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Gargulec(Woj.68lv atrybut buława)
    Hp20k-25k
    Mini-boss

    Umiejętności
    Mp Atak
    Cios Topór
    Trujący Atak
    Krytyczny Cios
    Zniszczenie(tylko wtedy gdy przeciwników jest czterech i mają min.2 statusy)
    Udeżenie Gargulca(Zabiera 1000hp i go używa gdy przeciwnik ma spore szansę wygrać)
    Drop:
    Zbroja Gargulca
    Głowa Gargulca(Tylko przy pożeraczu i przy dużym fartu)
    Złoty Pas
    Kamień
    Zwój Podwójny Atak(Dwa ataki na jednym przeciwniku w jednej turze)


    osobom z małą obroną zadaje około 1000 osobą z średnią obroną zadaje około 700 osobą z dużą obroną zadaje około 500
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Duchy Kopalni(Mag.82lvl)
    Hp Duch A 12k - Duch B 9k
    Mini-Boss

    Umiejętności Ducha A
    Trujący Pocisk
    Dotyk Ducha(daje status uśpienie na 2 tury i i zabiera około 1000hp i daje duchowi)
    Spowolnienie
    Uśmiercenie(Takie coś że zostaje tylko 1hp i 0 mp i nadaje status Paraliż)
    Umiętności Ducha B
    Trujący Pocisk
    Spowolnienie
    Paraliż
    Uśmiercenie

    Drop
    Cały Duchowy Set
    Topór Ataku(Opis macie w Propozycje nowego eq 28 str.)
    Gem Hp Plus *
    Gem Obrona/Magiczna *
    Legandarny Miecz Kopalni(Opis znajdziecie w propozycje nowego eq)

    Statystyki Ducha A
    Mały Atak Magiczny
    Dużo Mp(około 12k)
    Mało Szczęścia)
    Dużo speeda
    Bardzo Dużo Obrony/Magicznej
    Statystyki Ducha B
    Bardzo Mały Atak Magiczny
    Mało Mp
    Duży Atak(no co jak by miał mały atak i mało mp a walka trwała by nieskonczoność to by było zbyt łatwo jak na 41 lvl)
    Ogromna Obrona
    Bardzo Duża Obr Mag.
    Mały speed
    Dużo Szczęścia(Odporność na wszystkie statusy z wyjątkiem Spowolnienia)
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 21-10-2014 o 16:36

  9. #294
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Sługa Leviathana(Mag x1 54lv x2 64lv)
    2k hp-2,1k hp
    Potwór

    Zdolności
    Trujący Pocisk

    Duży Atak Magiczny
    Mała Obrona
    Bardzo Mała Obr.Mag.
    Dużo Szybkości
    Bardzo Dużo Szczęścia(trudno w niego trafić)
    znajduje się na plaży
    -----------------------------------------------------
    Pirat(Woj.atrybut miecz 52lvl x1 61lvl x2)
    Hp 1,7khp-1,9k hp
    Położenie:Okręt Piratów:Piwnica
    Potwór
    Zdolności

    Trujący Atak
    Cios Krytyczny

    Przedmioty:
    Mikstura Życia 2(tylko wtedy gdy hp spadnie poniżej 800)

    Mały Atak
    Średnio Mp
    Bardzo Dużo Szczęścia
    Średnio Szybkości
    Obrona/Magiczna Mało
    Uniki Dużo
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Niebieski Smoczek(hybr.atrybut brak 1x 58lv x2 69lv x3 72lv)
    1,6k- 1,7k hp
    Potwór

    Zdolności
    Gniewny Pocisk

    Drop
    Łuska Smoczka(wątpie żeby ją dodali bo jest łuska smoka mroku)
    Mikstura Życia 4

    Statystki
    Bardzo dużo Ataku Magicznego
    Dużo Ataku Fizycznego
    Dużo Obrony/Magicznej
    Mało Szczęścia
    Mało Szybkości
    Mało Mp(dlatego właśnie jest hybrydą )
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 16-10-2014 o 20:33

  10. #295
    Użytkownik
    Dołączył
    13-08-2013
    Postów
    25
    fajny mini boss ten hrabia byłby na haloowen

  11. #296
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Cytat Napisał NNO Zobacz post
    Kapitan Piratów
    Położenie Okręt Piratów
    Poziom 70
    HP - 23810
    Atrybut - fizyczny/miecz
    Szczęście - Duże
    Szybkość - Duża
    Obrażenia - Średnie
    Celność - Duża
    Uniki - Średnie
    Obrona/mag. - Słaba
    Odporność na :
    Wszystkie negatywne statusy prócz spowolnienia.

    Zdolności
    Przecięcie x3 (Zabiera graczowi połowę posiadanego HP)
    Trujący atak x2
    Drenaż x2
    Denerwujący Atak (Czasem nadaje statusy furia[3tury],spowolnienie[5tur])
    Rum (Osłabia swoją szybkość i HP[1005] lecz nadaje regeneracje[3tury], Mobilizacje[5tur]

    drop:
    Zdolność Przecięcie
    statami przypomina herszta banitów
    ten po co mu ten rum jeśli on jest pozytwywny i poł negatywny w tym większe pół jest pozytywne chyba że pirat używa go na siebię

  12. #297
    Użytkownik
    Dołączył
    13-08-2013
    Postów
    25
    Ja chcę zgłośić mini bossa

    Piekielny władca (mag,36)

    Zdolnościiekielny cios,ognisty pocisk

    Duży Atak Magiczny

    Średnia Obrona

    Duża Obrona Mag.

    Znajduje się w świątyni niedaleko wywerny pasiastej

    Loty:

    piekielny kaptur unikat

    buty nieszczęścia unikat

    runa magii

    mikstura życia 3

    mikstura many 3

    ognisty kaftan unikat

    antidotum

    kula ognia

    miecz ognia unikat

  13. #298
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Herszt Piratów(Woj.atrybut miecz lv ogólny 73 lv do pokonania 56-60lv)
    Boss
    hp 13k-15k

    Zdolności:
    Trujący Atak
    Cios Krytyczny
    Nietykalność(na 3 tury i nie chodzi o przeczekanie używa tylko gdy ma mniej niż 2k)
    Pewny Cios
    Ryzykowny Cios
    Normalizacja(używa tylko wtedy kiedy przeciwnik ma np.barierę i ma strasznie dużo obr)
    Super Leczenie(Co jedną ture dodaje tyle hp ile Leczenie 3 *** działa przez 3 tury)
    Drop:
    Piracki Płaszcz
    Piracki Miecz Unikat
    Kamień
    Mikstura Speeda(Szybkości)

    Statystyki
    Średnio Ataku(Dla osób z małą obr zabiera około 400 dla osób z dużą obr około 100 dla osób z średnią obr 250)
    Bardzo Dużo Szczęścia(odporny na atrybut Miecz)
    Mało Szybkości
    Dużo obr.mag.
    Bardzo Dużo Obrony
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Herszt Piratów i Duchy Kopalni(lvl 155 któryś xD do pokonania na 67lvl czyli 7 lub 2 lv trzeba wbić poza fabułą )
    Boss
    Hp Herszta 10k Hp Duchów Kopalni 8k

    Zdolności:Herszta Piratów
    Odbicie
    Mega Drenaż
    Normalizacja(jeśli mam min.3statusy)
    Nietykalność(na 7 tur używa wtedy gdy ma mniej niż 2k hp
    Porażenie
    Leczenie 2*,1*****,3*(1 używa wtedy gdy ma mniej niż 700 hp 2 wtedy gdy mniej niż 3000 i 3 gdy ma mniej niż 6000 hp)
    Bryza
    Przedmioty:Herszta Banitów
    Osłona
    Mobilizacja(używa dosyć często a z nią zadaj z mało obr 600,średnio obr 400,Dużo obr ok.350

    Zdolności Duchów są normalne jak u mini bossa tego

    Drop:
    Set Duchów Gothar
    Set Duchów Kopalni
    Set Herszta Piratów
    Miksa Speeda
    Zwój Wyrok Śmierci
    Zwój Zniszczenie(zabiera 2 sloty)
    Klucz Do Duchów Kopalni
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 21-10-2014 o 16:59

  14. #299
    Użytkownik Avatar Paweek
    Dołączył
    10-04-2011
    Postów
    149
    Temat spada na psy. Jeśli jakiś boss lub mini-boss ma w nazwie dane słowo np. Herszt to kolejnego stwora z tym przedsionkiem raczej nie stworzą.
    Ostatnio edytowane przez Paweek ; 15-10-2014 o 22:40

  15. #300
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Cytat Napisał Paweek Zobacz post
    Temat spada na psy. Jeśli jakiś boss lub mini-boss ma w nazwie dane słowo np. Herszt to kolejnego stwora z tym przedsionkiem raczej nie stworzą.
    Nie temat tylko kreatywnosc.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •