Strona 27 z 55 PierwszyPierwszy ... 17252627282937 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 391 do 405 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #391
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    570
    Co do miecza bohatera zaraz narobi się luckerów a ta regeneracja w buławie życia jest troszke mała jak na 60lv.

  2. #392
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Tytan Wars Zobacz post
    Różdżka z czarnego metorytu nadaje status przyspieszenie na 2 tury.
    sloty :8 MANA :50
    ATAK MAG.90
    WymAGANY POZIOM:60
    SZYBKOŚĆ +5
    Opis:Różdżka z czarnego meteorytu została wytworzona przez kowala z Devos
    czarny meteoryt;pewnego dnia w kopalni w Devos odkryto nowy minerał który był nazywanym czarnym meteorytem.
    2 LATA PÓZNIEJ ZROBIONO Z NIEGO RÓŻDŻKE KTÓRA JEST 6 NAJLEPSZĄ RÓŻDŻKĄ W Devos
    Podoba mi się, jak entuzjazm idzie w górę i w dół, szczególnie w momencie pisania "WymA(...)"
    Ja bym raczej szybkość odejmował niż dodawał; statystyk nie chce mi się liczyć, ale na oko widzę, że magataku za dużo.

    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Szmaragdowe rękawice
    Poziom: 75/80
    Statystyki: Przeciętne, +5% Włócznia, +5% Buława
    Opis: Niweluje specjalne umiejętności broni atakującego.

    Hm?Raczej nieimplementowalne, poza tym zależy od kontekstu (jakie będą pozostałe bronie wojownika), do tego to jest z natury broń anty-woj (mag raczej nie ma takich zdolności), poza tym bonus dosyć silny, tym bardziej że statystyki bez minusów, do tego atry. Ajj.

    Szmaragdowa Włócznia
    Poziom: 75/80
    Staty: Przeciętne, +10% Miecz
    Opis: Każde chybienie zwiększa siłę ataku o 5% na czas walki. Maksymalny bon wynosi 20%.
    Jak pisał MoP, nie we (w? we?) włóczni. I nie o 5%, a ze 2? Nie ma żadnej możliwości cofania w tym wypadku.

    Szmaragdowa Różdżka
    Statystyki: Przeciętne, +Szybkość, +25% Furia
    Opis: Nadaje status Bariera i Bariera Magiczna na 2 tury kiedy otrzymamy cios krytyczny.*
    Dla mnie ok, kwestia tylko jak implementacja będzie możliwa w praktyce - jestem niemal pewien, że można rozliczać, czy ostatnie obrażenia były krytyczne, tylko mam jakieś wątpliwości co do tego, czy przy dublu przeciwnika lub wielokrotnej kolejce przeciwników (TvT) statusy będą dodawane od razu - raczej tak, więc podejrzewam, że możliwe do zrobienia.
    @MoP - w przeciwieństwie do rękawic nie wpływa się tu na zdolności przeciwnika, a tylko sprawdza się otrzymywane obrażenia...


    Szmaragdowy Wisior
    Statystyki: Szczęście średnie
    MP +50
    Opis: Jednorazowo pozwala na przeżycie kończącego ciosu.*
    I co po tym ciosie? Dla mnie nieco dziwny.

    * - Zamieniłabym ze sobą.
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Nazwa: Szpony Rapsa
    Typ: Rękawice - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Celność +10%
    MP 10
    Szybkość 15
    Specjalne zdolności/autostatusy: Mają 15% szansy na zadanie ciosu silniejszego o 25%.
    Czyli 15% (niemodyfikowalne z tego co widzę, a więc 1 na 6,5 ciosu, sporo na takim poziomie) na zadanie słabego krytyka, jak się jeszcze połączy z krytykiem właściwym, to może dojść do mnożnika 1,925, zdecydowanie za dużo. Przy tym mamy bonus do szybkości w samych rękawicach. Zdecydowanie za silne przeciwko magom.

    Nazwa: Miecz bohatera
    Typ: Miecz - 7 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Ślepota 25%
    Zatrucie 25%
    Furia 25%
    Specjalne zdolności/autostatusy: Absorbuje 30% obrażeń zadanych ciosami krytycznymi.
    10%

    Nazwa: Włócznia pewności
    Typ: Włócznia - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Celność -10%
    Szczęście 10
    Specjalne zdolności/autostatusy: Zawsze trafia, gdy wróg ma 10% HP lub mniej. Celność spada o 20%, gdy wróg ma 90% HP lub więcej.
    Niezła.

    Nazwa: Topór śmierci
    Typ: Topór - 6 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Szybkość normalna
    Zombie 50%
    Szczęście -20
    MP -15
    Specjalne zdolności/autostatusy: Ma 20% szansy na 3x silniejszy cios i nałożenie zatrucia na 5 tur gdy przeciwna drużyna ma przewagę liczebną i składa się wyłącznie z graczy. Zdolność aktywuje się raz w jednej walce i nie działa na sprzymierzeńców.
    Zbyt losowe a do tego nie warte zachodu.

    Nazwa: Buława życia
    Typ: Buława - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Celność -10%
    Szybkość normalna
    HP 250
    Obrona -10
    Obrona mag -10
    Specjalne zdolności/autostatusy: Odnawia 15 HP co turę. Celny cios odnawia dodatkowe 25 HP.
    Chętnie zobaczę to w praktyce. Wydaje mi się raczej za słaba, ale może przy odpowiedniej taktyce...

  3. #393
    Topór śmierci-
    Niekoniecznie on, ale może wyznaczyć ciekawy kierunek w twoerzniu broni TvT

    Włócznia pewności-
    Ciekawa, ale nie zdaje się być silna, na 100% w typowym PvP wręcz słaba

    Miecz bohatera-
    nie do wykonania

    Szpony Rapsa-
    Myślałem nad bronią, która zbiera ładunki co ture do max 4 i przy normalnym ataku używa 3 i zadaje mocniejszy hit
    W zależnosci od możliwości gry
    a) hit o x wiekszy wliczajacy sie do krytyka
    b) hit o x wiekszy nie wliczajacy sie do krytyka
    c) hit o x% wiekszy

    Innym projektem broni była broń, która co 4 tury daje nam wzmocniony atak. I np jeżeli przez 20 tur nie atakowalismy normalnie to 5-6 następnych ataków będzie tymi wzmocionymi. Tzn wzmocnienia by nie przepadały.

  4. #394
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Rękawice zmyłki
    Typ: Rękawice - 8 slotów
    Wymagany poziom: 65
    Statystyki:
    Obrażenia lekko większe
    Atak lekko większy
    Celność +10%
    MP 16
    Szczęście 13
    Specjalne zdolności/autostatusy: Zwyczajny cios fizyczny jest słabszy o 15%. Nie dotyczy zdolności.

    Nazwa: Święty miecz
    Typ: Miecz - 8 slotów
    Wymagany poziom: 65
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    HP 100
    Zombie 25%
    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto-status Regeneracja na 3 tury. Cios fizyczny ma 25% szans na nałożenie losowego statusu pozytywnego. (poza nietykalnością)
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 16-08-2014 o 19:09

  5. #395
    Nazwa: Rękawice zmyłki
    Typ: Rękawice - 8 slotów
    Wymagany poziom: 65
    Statystyki:
    Obrażenia lekko większe
    Atak lekko większy
    Celność +10%
    MP 16
    Szczęście 13
    Specjalne zdolności/autostatusy: Zwyczajny cios fizyczny jest słabszy o 15%. Nie dotyczy zdolności.

    To jest bezsensu. Lepiej już by było gdyby dane rękawice zadawały 700 obr. a w następnym ataku 900.

  6. #396
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Stefanek Zobacz post
    Nazwa: Rękawice zmyłki
    Typ: Rękawice - 8 slotów
    Wymagany poziom: 65
    Statystyki:
    Obrażenia lekko większe
    Atak lekko większy
    Celność +10%
    MP 16
    Szczęście 13
    Specjalne zdolności/autostatusy: Zwyczajny cios fizyczny jest słabszy o 15%. Nie dotyczy zdolności.

    To jest bezsensu. Lepiej już by było gdyby dane rękawice zadawały 700 obr. a w następnym ataku 900.
    Przeciwnik pomyśli że masz słaby atak, dzięki czemu możesz go zabić czystym ciosem.

  7. #397
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Różdżka Zniweczenia
    Poziom: 60
    Staty: Atakmag i MP: standardowe, odejmuje pewną ilość speeda
    Zadaje 20% więcej obrażeń magicznych gdy przeciwnik ma pełne HP.

  8. #398
    Użytkownik
    Dołączył
    11-08-2014
    Postów
    8
    Moim zdaniem ta różdżka daje zbyt wielką przewagę magowi podczas walki PvP.

  9. #399
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Arahim Zobacz post
    Moim zdaniem ta różdżka daje zbyt wielką przewagę magowi podczas walki PvP.
    Pomijając fakt, że nie można takiej różdżki stworzyć to i tak nie nie dorównałaby ona niektórym obecnym broniom woja.

  10. #400
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,903
    nazwa: chroniczny hełm
    typ: głowa (unikat)
    wymagany poziom:55
    statystyki:
    obrona 65
    obrona magiczna 57
    szybkośc 24
    lód +23%
    specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus osłona magiczna na 4 tury

  11. #401
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,828
    Cytat Napisał slenderboss Zobacz post
    nazwa: chroniczny hełm
    typ: głowa (unikat)
    wymagany poziom:55
    statystyki:
    obrona 65
    obrona magiczna 57
    szybkośc 24
    lód +23%
    specjalne zdolności/autostatusy: nadaje autostatus osłona magiczna na 4 tury
    Za dużo obrony fiz. O ilę się nie myle najlepszy hełm ma 20/25 obrony.

  12. #402
    Użytkownik Avatar Hiter
    Dołączył
    08-02-2012
    Postów
    412
    Hełm orka +0 ma 45/15 a ty piszesz o hełmie o 5 poziomów wyżej który ma statystyki 65/57/24 bez przesady D
    Na 55 lv to max 50/20.

  13. #403
    Cytat Napisał Hiter Zobacz post
    Hełm orka +0 ma 45/15 a ty piszesz o hełmie o 5 poziomów wyżej który ma statystyki 65/57/24 bez przesady D
    Na 55 lv to max 50/20.
    A zakuty hełm? Który ma chyba 25 obrony.

  14. #404
    Użytkownik
    Dołączył
    06-02-2013
    Postów
    28
    Długi Miecz Unikat
    Ręce(Miecz)10 slotów
    Wymagany Poziom:56
    Statystyki:502 obrażeń 83 atak Celność 0 szybkość 2
    Info:Jeśli Przeciwnik ma Status Bariera Szansa Na cios Krytyczny wzrasta o 25%





    Złota Zbroja Unikat
    Sloty:10
    Typ:Zbroja
    Wymagany Poziom:58
    Statystyki:89 Obrona Obrona Magiczna 22 Szybkość 1- Hp 32
    Info:Złoto wykopane z Kopalni Devos







    Buty Mrocznego Impa Unikat
    Typ:Buty
    Wymagany Poziom:53
    Statystyki:Obrona 1 Atak 12 Szybkość 46 Uniki +5%
    Info:Nadaje Status Mobilizacja na 4 Tury.

    bardzo rzadki



    Złoty Pas
    Typ: Dodatek
    Wymagany Poziom:56
    Statystyki:Obrona 20 Szybkość 10 Szczęście 70 Ważne InfoPorównywałem Szczęście do Pierścień z brązu
    [/I]
    Info:Złoto wykopane z Kopalni Devos

    Itemek jest przeciwieństwie do Złotej Zbroi Słaby myślałem czy dodać np. 34 Mp ale byłby zbyt dobry jak na zwykły dodatek więc napisać czy dodać 34 mp .




    Złoty Hełm Unikat
    Typ:Głowa
    Wymagany Poziom:57
    Statystyki:Atak 31 Obrona Magiczna 56 Obrona 26
    Info:Złoto wykopane z Kopalni Devos.Nadaje Status Mobilizacja na 4 Tury




    Topór Ataku Unikat
    Typ:Ręce(Topór) 8 slotów
    Wymagany Poziom:51
    Statystyki:Atak 133 Obrażenia 518 Szybkość 12- Celność 1-
    Info:Obrażenia Spadają o 25% gdy przeciwnik ma Barierę(razem damage spada o 58%)



    Fałszywa Zbroja Artefakt
    Typ:Głowa(7 slotów)
    Wymagany Poziom:61
    Statystyki:73 mp Obrona Magiczna 56 Hp 21 Obrona 2-
    Info:Jest Fałszywa ponieważ zawiera inne statystyki niż zwykła unikatowa zbroja taka jak np.Orkowy Pancerz. żeby ją zdobyć trzeba zabić na rekordowym poziomie bossa w devos lub w eliar.



    Legendarny Miecz Kopalni Unikat
    Typ:Ręce(atrybut miecz)
    9 slotów
    Wymagany Poziom:60
    Statystyki:89 Atak Mp 5 Obrona 3 Obrona Mag. 1
    Info:Można Go tylko przy pożeraczu mini bossa Duchy Kopalni(tylko raz )
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Zbroja Ducha Plaży
    Typ:Ciało
    slotów(5,6)
    Wymagany Poziom:60
    Statystyki:40 Obr Mag. 59 Obr 28 Szczęscia 12 Speeda
    Info Zabiera Przeciwnikowi Dodatkowe Hp(tym mniej hp mamy tym więcej przeciwnik hp traci )
    Ostatnio edytowane przez Tares ; 21-10-2014 o 16:09

  15. #405
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Polecam skorzystać z opcji edytuj post

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •