Strona 62 z 107 PierwszyPierwszy ... 1252606162636472 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 916 do 930 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #916
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Komu ?

    W TvT, to co? Komus uderzysz za 1500 i ten ktos odda za ~1500? Pomysl ze 2/3/4 uzyja tego na raz. Calego przeciwnego teamu nie ma. Zaś zadawanie pewnych obniżonych obrażeń zależnych od ilosci przeciwnikow. Hmm brzmi lepiej ,ale czemu cały team mialby cierpieć za jednego.

    Ale dla minibossa zdolnosc ciekawa

  2. #917
    Użytkownik
    Dołączył
    22-06-2014
    Postów
    12
    Dla jakiegos nowego mini bossa moglibysmy to dac Ale do TvT na NIE

  3. #918
    Pavkostek
    Konto usunięte
    Zdolność: Potrójny Drenaż
    Odbiera przeciwnikowi 50% hp, 60% mp oraz zdejmuje z przeciwnika wszystkie pozytywne statusy i daje rzucającemu.
    Koszt mp: 80
    AP 0/500000

    Do 950000 to jedna gwiazdka a gwiazdek jest 2.
    Wymaganego poziomu nie napisze bo sam nie wiem.

    Pozdrawiam, Pavkostek

  4. #919
    Użytkownik
    Dołączył
    26-10-2011
    Postów
    497
    Cytat Napisał Pavkostek Zobacz post
    Zdolność: Potrójny Drenaż
    Odbiera przeciwnikowi 50% hp, 60% mp oraz zdejmuje z przeciwnika wszystkie pozytywne statusy i daje rzucającemu.
    Koszt mp: 80
    AP 0/500000

    Do 950000 to jedna gwiazdka a gwiazdek jest 2.
    Wymaganego poziomu nie napisze bo sam nie wiem.

    Pozdrawiam, Pavkostek
    Wymagany poziom: 50
    1* 50 poziom [limit użyć: 1, 60% na odebranie przeciwnikowi 50% hp, 60% mp oraz wszystkich pozytywnych statusów]
    2* 55 poziom [limit użyć: 2, 65% na odebranie przeciwnikowi 50% hp, 60% mp oraz wszystkich pozytywnych statusów]
    3* 60 poziom [limit użyć: 3, 70% na odebranie przeciwnikowi 50% hp, 60% mp oraz wszystkich pozytywnych statusów]

    Co do ilości mp i ap to nie wiem.

  5. #920
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Pavkostek Zobacz post
    Zdolność: Potrójny Drenaż
    Odbiera przeciwnikowi 50% hp, 60% mp oraz zdejmuje z przeciwnika wszystkie pozytywne statusy i daje rzucającemu.
    Koszt mp: 80
    AP 0/500000

    Do 950000 to jedna gwiazdka a gwiazdek jest 2.
    Wymaganego poziomu nie napisze bo sam nie wiem.

    Pozdrawiam, Pavkostek
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...3122#post43122

  6. #921
    Houqe
    Konto usunięte
    Przeniesienie* - Przenosi dowolny status, czy to negatywny, czy pozytywny na inną postać. Mogłaby nieźle namieszać.

    - przeciwnik daje mobilizacje, więc bach! i my ją mamy!
    - atakujemy trującym atakiem, przeciwnik daje przeniesienie i bach, to mamy zatrucie!
    - przeciwnik daje bryze, bach i jest u nas!
    - przeciwnik z bronią która daje spowolnienia? przeniosę dwa na niego!
    - zadziała też jak druga normalizacja, można nią w ostatecznośći ukraść magowi skupienie, jeśli brak nam osłonek magicznych
    - w walkach druzynowych można po oberwaniu ślepą furią przenieść staus furia z maga na woja
    - i wiele wiele innych, gracze na pewno wymyślili by z czasem ciekawsze zastosowania

    * Z 2-3 gwiazdki do nabicia. Ich ilość to limiz użyć zdolności.
    * Limit uzyć 2+ - zeby zaistniało w pvp. (tak samo jak zaistnieje "kopia życia". Bardzo przemyślana zdolność)
    * Kosz uzycia 10-30 MP. Zdolnosc słuzy do ratowania, więc za duży pobór many by w tym przeszkadzał.
    * Zdolność oczywiście na ubie profesje, ale nie zawsze będzie tak samo efektywna w walkach woj vs mag, jak w walkach tych samych profesji.
    Ostatnio edytowane przez Houqe ; 27-07-2014 o 10:30

  7. #922
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Piekielny Drenaż */**/***
    Poziom: 55/65/75
    Limit użyć: 1/2/3
    Koszt MP: 55/65/75
    Ilość slotów: 1 lub 2

    Opis działania:
    Przy pierwszym trafieniu zabiera przeciwnikowi 50%HP i 60%MP. Przez 10*/20**/30*** lub 10*/15**/20*** tur będzie zabierać przeciwnikowi 2%MAXHP i 1%MAXMP (1 gwiazdka), 4%MAXHP i 2%MAXMP (2 gwiazdka) oraz 6%MAXHP i 3%MAXMP (3 gwiazdka). Nie można zdjąć tego efektu.

  8. #923
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Ciągle te drenaże ;d

  9. #924
    Fatal
    Konto usunięte
    Magiczny atak
    Poziom: 55/65
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 25
    Limit użyć: 1/2

    Zadaje osłabione obrażenia zależne od ataku(woj)/ataku magicznego(mag) i obydwu obron przeciwnika. Zawsze trafia, ale nie może zabić.

    Darmowy pocisk
    Poziom: 55/65
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 1/0
    Limit użyć: 3

    Zadaje o 25% słabsze obrażenia magiczne bez atrybutu.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 17-08-2014 o 12:48

  10. #925
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Wyczerpujący Pocisk
    Poziom: 60/65/70
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 50/60/70
    Limit użyć: 1/2/3
    Opis: Atak magiczny bez atrybutu wzmocniony o 50%. Celność bazowa: 60%*/65%**/70%***. Obniża obrony atakującego o 5% do końca walki (niezależnie od tego czy trafi). Każde użycie zdolności wzmacnia negatywny efekt.

    Wyczerpujący Atak
    Poziom:60/65/70
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 40/48/56
    Limit użyć: 1/2/3
    Opis: Atak fizyczny bez atrybutu wzmocniony o 50%. Nie zadaje krytyków. Celność bazowa: 60%*/65%**/70%***. Obniża obrony atakującego o 5% do końca walki (niezależnie od tego czy trafi). Każde użycie zdolności zwiększa negatywny efekt.

  11. #926
    Użytkownik
    Dołączył
    21-08-2014
    Postów
    2
    Mega Bryza
    Koszt Mp 70
    Wymagany Poziom 60
    Limit użyć (zależy od gwiazdki)
    Info:nadaje status Bariera,Bariera Magiczna,Regenracja na 5tur

  12. #927
    Użytkownik
    Dołączył
    21-08-2014
    Postów
    2
    Mega Bryza

    Koszt Mp 70
    Wymagany Poziom 60
    Limit użyć (zależy od gwiazdki)
    Info:nadaje status Bariera,Bariera Magiczna,Regenracja na 5tur

  13. #928
    Użytkownik
    Dołączył
    18-01-2014
    Postów
    569
    Nie wejdzie bo jest już zwykła dobra bryza, i nie dubluj postów bo masz edycje.

  14. #929
    Użytkownik Avatar Something
    Dołączył
    05-01-2013
    Postów
    249
    Cytat Napisał Houqe Zobacz post
    Przeniesienie* - Przenosi dowolny status, czy to negatywny, czy pozytywny na inną postać. Mogłaby nieźle namieszać.

    - przeciwnik daje mobilizacje, więc bach! i my ją mamy!
    - atakujemy trującym atakiem, przeciwnik daje przeniesienie i bach, to mamy zatrucie!
    - przeciwnik daje bryze, bach i jest u nas!
    - przeciwnik z bronią która daje spowolnienia? przeniosę dwa na niego!
    - zadziała też jak druga normalizacja, można nią w ostatecznośći ukraść magowi skupienie, jeśli brak nam osłonek magicznych
    - w walkach druzynowych można po oberwaniu ślepą furią przenieść staus furia z maga na woja
    - i wiele wiele innych, gracze na pewno wymyślili by z czasem ciekawsze zastosowania
    dobre ale zdolność działałaby gdyby gracz miałby ślepotę?

  15. #930
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    2,078
    odpornośc
    limit użyc w walce 2
    gwiazdki od 1 do 3 im lepsza gwiazdka tym bardziej jesteś odporny
    pomnaża ilośc punktów statystyk obrony i obrony magicznej (*-1x **-2x ***-3x
    koszt many wynosi:
    przy 1 gwiazdce - 35 mp
    przy 2 gwiazdkach - 50 mp
    przy 3 gwiazdkach - 65 mp
    wymagany poziom: 45
    Ostatnio edytowane przez YourShadow ; 05-09-2014 o 23:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •