Mam rozumieć, że złoto z postaci bankowej też będzie można stracić podczas walki na innej postaci?Wstępnie wpisane na listę jest przypisanie golda na całe konto
Jeśli tak to strzelasz sam sobie w stopę, Tomi.
Mam rozumieć, że złoto z postaci bankowej też będzie można stracić podczas walki na innej postaci?Wstępnie wpisane na listę jest przypisanie golda na całe konto
Jeśli tak to strzelasz sam sobie w stopę, Tomi.
Ostatnio edytowane przez Hide ; 23-04-2014 o 00:48
Dobry żart tomi
PS. Dość że macie mało graczy to jeszcze chcecie kolejnych stracić ? W końcu się rodzice kapnął że dzieci wysyłają smsy z ich komórek i kto wam będzie przelewy robił jak nie my ?
Ze złotem radzę nic nie ruszać. Jedyne co można dodać to depozyt wspólny dla konta (wstępnie zaakceptowany).
To by było tak DARMOWA GRA
*Ale aby coś osiągnąć musisz bulić
pff, biedak.
a co przerzucania kasy miedzy swoimi postaciami za pomocą tagu.. wystarczy ze będzie można kupować tylko fiołki od siebie, czy jakieś tam pstrągi, czyli rzeczy które nie mają żadnej wartości w grze i nikt się nie natnie na manipulację. (można tez wprowadzić nowy item lub te sztabki jak w mfo2)
chyba chodzi bardziej o duży wspólny depozyt czy coś.. (mam nadzieję)
tak naprawdę problem golda pojawił się wraz z brakiem upa bo teraz połowa graczy ekspi bez kosztów i zamiast realnie zarabiać ok 100g/ena po odjęciu miksów, to zarabiamy 200-300 na czysto. wynika to z wbicia poziomów ponad limit (czasem te 20-30 pkt robią ogromną różnicę) i oczywiście dzięki włóczni ofensywy - większość top golda/24 to woje.
naucz się robić skrypty ---> klik!
życie nigdy nie było i nie będzie sprawiedliwe sory hehehe
chyba chodzi bardziej o duży wspólny depozyt czy coś.. (mam nadzieję)Limit...limit. To słowo trzeba podkreślić. Odrzućmy tą prowizje. Limit. Gdy Wykorzystamy limit gromadzące się złoto będzie narażone na czynniki zewnętrzne czego nie chcemy. A więc jak temu zapobiec? Kupić usługę za MFy. Czysty zysk administracji.duży limit z prowizją i mały bez prowizji oraz dostęp z każdej postaci.
Chętnie powiększę limit złota w depozycie za rozsądną cenę X limit/1 MF, nawet do większych ilości niż będę mógł włożyć, pod warunkiem, że będzie dla wszystkich postaci. Za wygodę trzeba płacić.
Bididididid!
Hah, przecież ja tego nie wymyśliłem. Tj. rekonstrukcji depozytu również, a to z kolei powstało z innych propozycji graczy.
Poza tym nikt nie powiedział jak to dokładnie będzie wyglądać. Są podane same założenia. Nikt nie powiedział, że zwiększenie limitu będzie dotyczyć jedynie opcji po zapłaceniu MF, także nie wiem czemu martwicie się na zapas.
Jest to raczej ujednolicenie strat w przypadku przegranej. Gdy wprowadzono 2% obecnego złota po przegranej nikt nie sądził, że za jakiś czas gracze, aby to obejść - założenia gry, zaczną tworzyć postacie "banki".
W dodatku, gdy to okaże się niezbyt dobre (choć z pewnością i tak minie b. dużo czasu zanim to nadejdzie) zawsze jest możliwy balans z innych stron, np. zmniejszenie strat w przypadku przegranej z potworami do 1%, etc.
Obecnie ten kto ma bank nie traci praktycznie nic w przypadku przegranej, a kto nie ma banku traci b. dużo (przynajmniej w porównaniu z osobami mającymi swój skarbiec).
Zwiększy się przez to również ilość walk (zapewne bójek) przez większe "profity" w przypadku wygranej. Więcej osób będzie starało się inwestować gold, zwiększy się obrót złota, polepszy to gospodarkę.
Jest jeszcze wiele innych możliwości, dzięki którym taki rodzaj posiadania golda ma sens, np. skarbiec gildii, etc.
Co jak co, ale coś z limitem lub takim globalnym goldem prędzej czy później należałoby wprowadzić.
Obecnie wyglądało to tak: każdy chciał, aby dodać bezproblemowe przerzucanie przedmiotów/kasy na inne postacie, jednak niewielu pomyślało jakie będą tego skutki - każdy miałby wtedy postać "bank" - wraz z ogromnymi profitami wynikającymi z posiadania takiej postaci. To z kolei zmniejszyłoby drop -> kolejne marudzenia o opłacalności bicia stworków czy jakieś inne z tego wynikające.
Zależy w którą stronę, bo moim zdaniem większość osób będzie omijać szerokim łukiem takie lokacje a nawet przestaną walczyć PvP. Bo przecież mają więcej do stracenia niż zyskania.Zwiększy się przez to również ilość walk
Dlatego dodałem nawias o bójkach. W jaki sposób więcej do stracenia niż zyskania? W pojedynkach decyduje się o co się walczy, nie mając przy sobie kasy oczywistym jest, że prędzej się (obecnie) zgodzimy na walkę ze złotem niż to złoto przy sobie posiadając.
W bójkach natomiast agresorzy zwykle mają większą szansę na wygraną (o ile ktoś nie dołączy pomóc przeciwnikowi), obecnie ciężko o opłacalność z takich walk jeśli chodzi o złoto - koszty (w tym eny) są większe. Więcej złota zachęci potencjalnych agresorów - ponownie zakładając, że mają większą szansę na zwycięstwo.
Być może więcej będzie ludzi z protami. Chociaż, gdyby wprowadzono to wraz z gildiami i wojnami to wyszedłby ciekawy efekt.
Co za płacz.
A mnie to cieszy, wreszcie szanse będą równe.
Mi się banku nie chciało robić, nosze przy sobie karty, itp.
Samo robienie banku jest obchodzeniem zasad gry, po co depozyt, jego powiększanie skoro połowa graczy to obchodzi?
Wreszcie szanse będą równe, skończy się kiszenie kasy na bezpiecznej postaci tylko będzie trzeba wszystko pakować do depozytu - a jak masz dużo kasy to logicznym jest wysoka prowizja.
Szanse są równe Tylko Ty swoich nie wykorzystujesz przez lenistwo, jak to sam przyznałeś.
Depozyt jest nieopodatkowany. Przenoszenie na inne postacie - tak.
To nie jest obchodzenie zasad gry. Co nie jest zakazane to jest dozwolone
Znowu te równe szanse...
> Miej równe szanse
> Nie wykorzystuj ich
> Nazywaj to brakiem równych szans
> Profit.
Aktualnie jest sposób aby gromadzić złoto za darmo -> na drugiej postaci.
Jak złoto będzie wspólne i ktoś będzie chciał uzbierać dużą ilość to będzie musiał powiększać depozyt za MFy co jest zyskiem dla administracji.
Tu chodzi głównie o hajs dla administracji, o nic więcej.
I to nie będzie 'strzał w stopę', Ci gracze co grają i tak będą pewnie dalej grać, skoro przez 2 lata brak update ich nie zdemotywował to to też na pewno nie da rady.
Pozdrawiam
Gromadzenie złota kosztuje około 19% przesyłanego złota, więc nie jest to w żaden sposób darmowe. Ponadto, jeśli zajdzie potrzeba przesłania tego złota z powrotem, to z pozostałych 81% znowu jest pobierana prowizja (19%). Te banki to dobra metoda odsysania golda z gry, dlatego administracja z tym nie walczy.