Strona 60 z 107 PierwszyPierwszy ... 1050585960616270 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 886 do 900 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #886
    Użytkownik
    Dołączył
    16-09-2013
    Postów
    112
    Cytat Napisał Evo Zobacz post
    Proponuję zdolność o nazwie ,,Kamienny drenaż" zabiera 1/3 HP kosztuje 50 MP ma 10% szans na zadanie statusu skamienienie nie działa na bossy
    do zdolności dla gracza nie powinno się dawać statusu skamienienie bo dla luckera to za mocne , wejdzie skamienienie i bum po walce

  2. #887
    Miokserek
    Konto usunięte
    Mikstura Wskrzeszenia Np.: Zdejmuję wszystko na raz czyli : Klątwę , Zombie , Skarmienie , Ślepota i te inne spowolnienia. Koszt 1000g za sztukę.
    Można użyć 2 razy w walce.

  3. #888
    Użytkownik
    Dołączył
    20-03-2013
    Postów
    166
    Cytat Napisał Miokserek Zobacz post
    Mikstura Wskrzeszenia Np.: Zdejmuję wszystko na raz czyli : Klątwę , Zombie , Skarmienie , Ślepota i te inne spowolnienia. Koszt 1000g za sztukę.
    Można użyć 2 razy w walce.
    Istnieje zdolność: Kuracja

  4. #889
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Nazwa: Wskrzeszenie Inferiusa
    Poziom: 60
    Koszt: 75 MP
    Limit użyć drużynowy: 2
    Sloty: 1
    Info: Ożywia gracza, przelewając w niego 1/2 aktualnego HP używającego. Nadaje statusy: Nietykalność na 1 turę oraz Furia na 2 tury. Nie działa na żywych graczach.

  5. #890
    Crystiano Ronaldo
    Konto usunięte
    Mam kilka pomysłów , przedchwilą wymyśliłem oto one:
    mikstura pomocy ****
    poziom: 50
    koszt: 100 MP
    limit użyć drużynowy:3
    sloty:1
    info: Gdy sojusznik straci całe hp , możemy tym go ożywić i dodać mu 1/4 hp i 1/4 mp .

    Dawca ***
    Poziom: 54
    Koszt: 55 MP
    limit użyć drużynowy: 3
    sloty: 1
    info: Gdy sojusznik niema połowy hp możemy mu oddać swoje 50%hp .

    Cios Śmierci ****
    poziom: 60
    Koszt: 60 MP
    Limit Użyć/Użyć drużynowych: 2
    slot: 1
    info: zadaje obrażenia , nadaję statusy skamienienie 30% , zombie i zatrucie 50% na 3 tury lub furia , ślepota i spowolnienie 75% na 7 tur.

    Przeklęty cios *****
    poziom: 56
    koszt: 40mp
    limit użyć: 6
    sloty:1
    info: zadaje obrażenia jest 50% że nada status zombie i zatrucie na 3 tury .

  6. #891
    Crystiano Ronaldo
    Konto usunięte
    rzut kostką*****
    poziom: 60
    koszt: 50 mp/60 mp/75 mp/90 mp/115 mp
    limit użyć: 7
    sloty:1
    info:
    za pierwszym razem nadamy status zatrucie na 1ture
    za drugim razem nadamy status zatrucie na 3tury
    za trzecim razem nadamy status zatrucie na 3tury i paraliż na 2 tury
    za czwartym razem zadaję obrażenia magiczne.
    za piątym razem nadajęmy status klątwa i zombie na 3tury
    za szóstym razem nadajemy status paraliz i nietykalność na 7tur
    za siódmym razem nadajemy status zatrucie i zombie , paraliż , regeneracje na 7 tur i nietykalność na 8tur.

  7. #892
    Fatal
    Konto usunięte
    Prowokujący pocisk
    Poziom: 55/60/65
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 80/100/120
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Zadaje obrażenia magiczne zależne od gwiazdki. Zawsze nadaje mobilizację na 1 turę i czasem furię na 1 turę. Niska skuteczność przeciwko magom.

  8. #893
    czakialozo
    Konto usunięte
    śmierciowy cios
    poziom 50/60/70/80/90
    koszt mp/hp - mp50/hp100 , mp100/hp250, mp150/hp400, mp225/hp900,mp280/hp1250
    gwiazdka max-5
    limit użyć 5
    sloty:3
    Opis:
    za pierwszym użyciem zabiera 15% hp i mp .
    za drugim razem zabiera 25% hp i mp .
    za trzecim razem zabiera 35% hp i mp .
    za czwartym razem zabiera 45% hp i mp .
    za szóstym razem zabiera 55% hp i mp .
    za siódmym razem zabiera 50% hp i mp oraz nadaje status przeciwnikowi zatrucie na 2tury.

  9. #894
    Użytkownik
    Dołączył
    20-03-2013
    Postów
    166
    Leczenie Zombie

    Poziom: 30
    Gwiazdki: 3
    Mp: 40
    Limit użyć: 1

    Info: Ulecza 800-1000 HP gdy postać ma status Zombie. Gdy gracz użyje jej bez tego statusu, 800-1000 HP zostaje mu zabierane. Nie działa na przeciwników.

  10. #895
    Zdzisiekmenelowski
    Konto usunięte
    trucizna Abrahama
    poziom 50/60/70/80/90
    Gwiazdki: 5
    Mp: 45/50/55/60/65
    Limit Użyć: 1/2/3/4/5
    Limit drużynowy Użyć: 5/6/7/8/9
    Info: zdejmuje statusy: zatrucie , skamienienie , zombie , furia , paraliż , uśpienie , spowolnienie , pomylenie , ślepota i dodatkowo przeciwnikowi odbiera 15% mp i dodaje rzuczajączemu .

  11. #896
    Fatal
    Konto usunięte
    Mega Cisza
    Poziom: 55/65/75
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 64/96/128
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 3

    Nadaje wszystkim wrogom klątwę na 1/2/3 tury(60% szansy+luck) i dekoncentrację(obniża atak magiczny o 50%) na 2/3/4 tury(70% szansy+luck). Działa na pojedynczego wroga.

    Wodne Cięcie
    Poziom: 60/70/80/90/100
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 10/15/20/25/30
    Limit użyć: 2
    Limit drużynowy: 4

    Zadaje wszystkim wrogom dość słabe obrażenia fizyczne z atrybutem wiatru i lodu. Nadaje status podatności magicznej(obniża magdef o 50%) na 1 turę(50% szansy+luck). Im więcej gwiadek, tym cios jest silniejszy. Zadaje niskie obrażenia pojedynczemu wrogowi.

    Erupcja
    Poziom: 60/70/80/90/100
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 70/81/92/103/114
    Limit użyć: 2
    Limit drużynowy: 4

    Zadaje wszystkim wrogom dość słabe obrażenia magiczne z atrybutem ziemi i ognia. Nadaje status podatności (obniża def o 50%) na 1 turę(50% szansy+luck). Im więcej gwiadek, tym atak jest silniejszy. Zadaje niskie obrażenia pojedynczemu wrogowi.

    Osłabienie
    Poziom: 65/85
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 2
    Koszt MP: 90/140
    Limit użyć: 1/2
    Limit drużynowy: 3

    Może nadać jednemu wrogowi następujące statusy(gdy nie ma statusu pozytywnego - np. podatność nie wejdzie gdy wróg ma mobilizację): podatność, podatność magiczna, słabość(obniża atak fizyczny o 50%), spowolnienie na 3/4 tury. Każdy status ma 50% szansy+luck na trafienie.

    Kamienny wiatr
    Poziom: 65/85
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 2
    Koszt MP: 150/150
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 1

    Może nadać wszystkim wrogom status skamienienie(30% szansy+luck), pomylenie na 2 tury(30% szansy+luck) lub spowolnienie na 3 tury(75% szansy+luck). Skamienieniem mogą być trafione maksymalnie 2 osoby i przynajmniej jedna musi zostać bez skamienienia. Pomyleniem mogą być trafione maksymalnie 2 osoby, ale mogą być to wszyscy wrogowie. Jest możliwe trafienie zarówno pomyleniem, jak i skamienieniem. Przy drugiej gwiazdce zdolność ta zadaje także obrażenia magiczne od wiatru i ziemi.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 05-05-2014 o 16:32

  12. #897
    Użytkownik
    Dołączył
    16-09-2013
    Postów
    112
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Mega Cisza
    Poziom: 55/65/75
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 64/96/128
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 3

    Nadaje wszystkim wrogom klątwę na 1/2/3 tury(60% szansy+luck) i dekoncentrację(obniża atak magiczny o 50%) na 2/3/4 tury(70% szansy+luck). Działa na pojedynczego wroga.

    Wodne Cięcie
    Poziom: 60/70/80/90/100
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 10/15/20/25/30
    Limit użyć: 2
    Limit drużynowy: 4

    Zadaje wszystkim wrogom dość słabe obrażenia fizyczne z atrybutem wiatru i lodu. Nadaje status podatności magicznej(obniża magdef o 50%) na 1 turę(50% szansy+luck). Im więcej gwiadek, tym cios jest silniejszy. Zadaje niskie obrażenia pojedynczemu wrogowi.

    Erupcja
    Poziom: 60/70/80/90/100
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 70/81/92/103/114
    Limit użyć: 2
    Limit drużynowy: 4

    Zadaje wszystkim wrogom dość słabe obrażenia magiczne z atrybutem ziemi i ognia. Nadaje status podatności (obniża def o 50%) na 1 turę(50% szansy+luck). Im więcej gwiadek, tym atak jest silniejszy. Zadaje niskie obrażenia pojedynczemu wrogowi.

    Osłabienie
    Poziom: 65/85
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 2
    Koszt MP: 90/140
    Limit użyć: 1/2
    Limit drużynowy: 3

    Może nadać jednemu wrogowi następujące statusy(gdy nie ma statusu pozytywnego - np. podatność nie wejdzie gdy wróg ma mobilizację): podatność, podatność magiczna, słabość(obniża atak fizyczny o 50%), spowolnienie na 3/4 tury. Każdy status ma 50% szansy+luck na trafienie.

    Kamienny wiatr
    Poziom: 65/85
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 2
    Koszt MP: 150/150
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 1

    Może nadać wszystkim wrogom status skamienienie(30% szansy+luck), pomylenie na 2 tury(30% szansy+luck) lub spowolnienie na 3 tury(75% szansy+luck). Skamienieniem mogą być trafione maksymalnie 2 osoby i przynajmniej jedna musi zostać bez skamienienia. Pomyleniem mogą być trafione maksymalnie 2 osoby, ale mogą być to wszyscy wrogowie. Jest możliwe trafienie zarówno pomyleniem, jak i skamienieniem. Przy drugiej gwiazdce zdolność ta zadaje także obrażenia magiczne od wiatru i ziemi.
    zdolki super a jeżeli chodzi o ten kamienny wiatr to dobrze to zrobiłeś z procentami + tym że max 2 osoby . nie przegiąłeś jak wolfenduck , ale zdolka dobra by była
    do tvt .

  13. #898
    Fatal
    Konto usunięte
    Krwawy Atak
    Poziom: 60
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 48
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 3

    Zadaje obrażenia fizyczne. Ma (90%+luck) szans na nadanie statusu Krwawienie(utrata co turę 25% aktualnego(nie maksymalnego) HP, wyleczenie HP na 100% zdejmuje status) na 10 tur.

    Odświeżenie
    Poziom: 60/70
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 10
    Limit użyć: 2/3
    Limit drużynowy: 6

    Wszystkie statusy wybranej osoby otrzymują czas trwania 3 tur. (np. zatrucie z 1 tury wydłużyć do 3, regenerację z 6 tur do 3, zombie z nieskończoności tur do 3) Nie działa na skamienienie.

    Pomsta
    Poziom: 60
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 50
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 1

    Zdolność można użyć tylko w pierwszej turze danej drużyny po śmierci ich sojusznika. Wybranej osobie zabiera 20% aktualnego HP, całe MP i nadaje paraliż, spowolnienie oraz zatrucie na 5 tur. Nigdy nie chybia.
    Alternatywa dla wyroku

    Tymczasowe ożywienie
    Poziom: 60
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 20
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 3

    Ożywia wybraną osobę z 25% hp. Nadaje jej paraliż, nietykalność i zatrucie na 3 tury.

    Klątwa Many
    Poziom: 60/80
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 150
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Wybrana osoba co turę będzie tracić 10% maksymalnego MP. Efekt trwa 15/20 tur. Zawsze trafia.
    Skuteczne przeciwko magom z dużą ilością many

    Redukcja
    Poziom: 65
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 1
    Koszt MP: 90
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Ma (70%+speed) szansy na usunięcie następnej tury wybranej osobie i nadanie jej statusu Przyspieszenie na 2 kolejne tury.
    Skuteczne przeciwko powolnym drużynom
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 09-05-2014 o 17:27

  14. #899
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Najciekawsze ze zdolności jakie znalazłem(30 stron :O)


    Psioniczny atak- cios w ktorym do obrony jest brana 1/3 wyższego defa i całość mniejszego
    Magiczne uderzenie - cios w którym jako mnożnik ataku jest brany atak magiczny broniącego się
    -Wymagany poziom: 55,60,65

    -Koszt MP: 70,80,90

    -Limit Użyć: 1,2,3
    Opis:Atak magiczny o atrybucie ziemi na wszystkich przeciwników.Posiada 20/30/40%* szans na nałożenie statusu skamienienie jednemu z przeciwników.

    *- wartość można ewentualnie zmienić
    Kula Piorunów

    Koszt MP 20/24/28/32/36
    Zadaję obrażenia magiczne w jeden cel kradnąc 10%/15%/20%/25%/30% punktów many
    Limit użyć:3
    Pauzagwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 2
    mp: 65
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: nadaje wszystkim w walce uśpienie i nietykalność na 4 tury (po co takie coś? boss daje sobie regenkę, gracze chybiają normalizacją, boss robi pauzę i mu się hp odnawia. albo inny scenariusz - boss daje sobie mobilizację lub my mamy regenerację i tego używamy)
    Ta zdolnośc wybitnie mi się podoba, ale tyle rzeczy może się podczas jej stać, że pewnie będzie nie do zbalansowania.


    Kłujący pociskgwiazdki: 2 (55lv, 65 lv)
    sloty: 1
    mp: 42
    użycia: 1 na 1 gwiazdce, 2 na 2 gwiazdkach
    dodatkowy efekt: zadaje obrażenia fizyczne, jednak brany jest pod uwagę atak magiczny, a nie fizyczny używającego.
    Myślę ,że powinno być to tak samo jak przy liczeniu składowych obron w odbiciu​


    Elektro-mocgwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 1
    mp: 80
    użycia: 1
    dodatkowy efekt: słaby atak magiczny na wszystkich wrogów, bardzo często nadaje paraliż(losowo - na 1 lub 2 tury). gdy liczba wrogów jest większa od sprzymierzeńców, celność oraz szansa na nadanie paraliżu na 2 tury są zwiększone.


    Ochronna tarczagwiazdki: 1 (60 lv)
    sloty: 2 lub 3
    mp: 90
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 1
    dodatkowy efekt: cała drużyna dostaje nietykalność i regenerację na 1 turę(lub 2 tury)
    Multi-bariera dla całej drużyny wygląda nawet ciekawie. 1-2 tury kwestia gustu. 2 użycia na team


    -uzdrowienie: usuwa status zombie i uzdrawia 1000HP
    Konieczność do uzyskania efektu posiadania statusu Zombie zrobiłoby z tej zdolności dość ciekawy wybór.

    Travers
    2 uzycia
    20mp
    Obrazenia bez zmian
    Daje naszej postaci refleks na 4tury
    Wypad
    2uzycia
    20mp
    Nadaje naszej postaci mobilizacje na 1 ture
    Obrazenia ze zdolnosci te same
    Podcięcie
    2uzycia
    20mp
    Obrazenia 80%
    Nadaje praliz na 1ture przeciwnikowi
    Niewyszkolony ciosCios fizyczny, który jest słaby przy jego 1 użyciu w danej walce, ale im więcej go używamy tym silniejszy się staje. Oczywiście jego siła resetuje się po jednej walce i trzeba go od nowa "szkolić".
    * - 15 mp, 2 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 120% mocy. Jednym słowem strata czasu na taki atak.
    ** - 20 mp, 3 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 130% mocy, za 3 użyciem ma 160% mocy. Już lepiej.
    *** - 25 mp, 4 użycia, za 1 użyciem ma 70% mocy, za 2 użyciem ma 130% mocy, za 3 użyciem ma 160% mocy, za 4 użyciem ma 200% mocy i czwarte uderzenie zawsze trafia. Zaczyna nadal beznadziejnie, ale to 200% mocy - super
    Lekka modyfikacja, ustalić powolny wzrot dmg i mamy ciekawą zdolność do PvP, gdzie musielibyśmy szukać czasu na słabsze próby.

    Sprawiedliwy cios
    gwiazdki:1/2
    limit użyć:1/2
    atakuje bez względnie czyli np: przeciwnik ma barierę a jak użyjesz tego ciosu to postać atakuje takim demag'em jakby przeciwnik jej nie miał

    Poetycko napisane to nie jest, ale idea nawet dobra.

    szczęśliwe multi
    Działa jak szczęśliwy cios, różni się tym, że jest atakiem na wszystkich przeciwników.
    Liczba użyć i % hita ze szczęśliwego do przetestowania, ja myślę, że 2 użycia z hitem w granicach 35% (chociaż i w takiej formie może być przehax jeśli chodzi o tvt z magami)

    Ciekawy pomysł. Lepsza wersja i tak niedocenianego wg. mnie multi ataku.

    Zatrzymanie czasuPoziom: 75
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 2
    Koszt MP: 100
    Limit użyć: 1



    Wszyscy uczestnicy walki otrzymują uśpienie na 3 tury (zawsze, nawet na nietykalności). Pozwala to np. poczekać aż przeciwnikowi skończy się pozytywny status.

    Urocza zdolność o ciekawych wykorzystaniach



  15. #900
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Zatrucie + Zatrzymanie czasu = KO
    Bididididid!

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •