Antymagiczna szata
Poziom 65
Obrona magiczna 30-35
Obrona -30-35
Ogień,lód,ziemia,wiatr +4%
Opis: Bardzo odporna na magię, lecz lepiej nie zostać zaatakowanym fizycznie
Antymagiczna szata
Poziom 65
Obrona magiczna 30-35
Obrona -30-35
Ogień,lód,ziemia,wiatr +4%
Opis: Bardzo odporna na magię, lecz lepiej nie zostać zaatakowanym fizycznie
Nazwa: Ręce górnika
Typ: Ręce (Rękawice)
Unikat: Tak
Sloty: 8
Poziom: 58
Statystyki:
Obrażenia: 565 (Rękawice Specjalisty: 313, Zatruty kastet: 454, dlatego też uznałem to za dobrą wartość)
Atak: 64
MP: 10
Celność: +10%
Ziemia: +8%
Info: Nadaje auto-status furia na 2 tury. Wzmacnia ciosy krytyczne o 10%.
Nie chce mi się wymyślać całych setów
Nazwa: Zbroja Niebieskiego Smoka
Typ: Ciało
Unikat: Tak
Sloty: 8
Poziom: 60
Statystyki:
Obrona: 54
Obrona magiczna: 18
Szczęście: -9
Szybkość: -9
Lód: +8%
Info: Nadaje auto-status Bariera Magiczna na 4 tury. Niweluje bonusowe obrażenia w otrzymywanych ciosach krytycznych.
Co do samych obrażeń - wzór,przynajmniej przed 40 lv był w zasadzie liniowy : i= (8*lv + 50) + odchylenia (<5%). Potem na 50 już to trudno zbadać.
W każym razie najlepiej po prostu nie piszcie statystyk, jeżeli nie są nieszablonowe. Jeżeli są one nieszablonowe z kolei, to wystarczy pisać "zwiększona szybkość, kosztem ataku; dodatkowe HP ;" a jeżeli są to jakieś konkretne wartości (typu 666 obrażeń w szatańskim toporze) to wtedy można je wpisywać. Poza tym lepiej nie, bo dziwadła wychodzą.
Co do obu itemów - Rękawice są bardzo ok, Zbroja już mniej - jeżeli ma odejmowany speed/luck, to ma duży bonus do atr, to primo. Po drugie, niweluje krytyki przy magdefowej zbroi?Podejrzewam że to celowy zabieg, więc uznaję go za nie zły, choć nie sądzę, by był sensowny
Wywalić bonusy do atr, obciąć slota, wyważyć i powstaje super EQ, naprawdę fajne.
Nazwa: Przeklęta szata
Typ: Zbroja (6 slotów)
Wymagany poziom: 60
Statystyki:
Obrona 60
Obrona mag. 30
Szczęście 10
Atak magiczny -5
Atak fizyczny -5
Specjalne zdolności/autostatusy: autostatus zombie na 1 turę
Uno: Nazwa nie tyczy się właściwości różdżki, toteż nie dałam tam defa bo sam luck jest bonem + 25% na 2 często spotykane statusy w TvT dają przewage
Dos: A mówiłam coś o Chochlikach Kornwalijskich. A może chciałabym, żeby były wcześniej. Przecież nie są ściśle związane z fabułą.
Tres: Raz, że takiej specjalnej zdolności nie da się ściągnąć, to raczej chodziło mi o używanie jej przez gracza z lvl < przeciwnik. Taka maska może i nie pozwoli raczej wygrać, ale w walce 2 na 2 z przewagą lvlową przeciwnika da większe szanse + bonus do zombie i MP daje większe pole do manewru. To, że jesteś przyzwyczajony do jednego eq, to nie znaczy że inni też.
@Leonardo: Pewnie, że na bossy nie działa, a w opisie tego nie ma bo myślę, że dla człowieka rozumującego będzie to oczywiste. Ale znajdą się osoby, co by pomyślały innaczej.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To teraz kilka hełmów
Coś a'la magdefowe:
Niebieska maska
Poziom: 70
Staty:
Wysoki mag def
Ujemny speed
+5 luck
+8% Lód
+25% Zatrucie
Opis: Nadaje autostatus Pomyślność na 5 tur
Defowy hełm:
Hełm krasnoluda
Poziom: 70
Staty:
Normalny mag def
Słaby def
+5 speed
+50 hp
+4% Miecz
+4% Buława
+25% Paraliż
Inny hełm:
Srebrzysty kapelusz
Poziom: 68
Staty:
Słaby mag def
Duży speed
+50% Spowolnienie
I pazurki bo mnie męczą:
Pazury Chimery
Poziom: 75
Sloty: Norma na ten lvl
Staty:
+10% Celność
Słabe Mp
Średni Atak
Średnie obrażenia
Opis: Z każdą turą siła ataku rośnie o 1% za zwykły, 2% za krytyczny cios i 0% za chybienie. Maksymalny bonus wynosi 30%.
Ostatnio edytowane przez Hide ; 21-02-2014 o 13:13
Niepewna włócznia
Poziom: 55
Sloty: 6
Obrażenia: 540
Atak: 67
Celność: -3%
Uśpienie: +15%
Info: Nadaje auto-status Regeneracja lub Zatrucie na 3 tury. Przy Regeneracji maksymalna ilość HP zmniejsza się o 1-5%, a przy zatruciu zwiększa się o 1-5%.
tajemniczy woreczek
typ: dodatki
wymagany poziom: 42
statystyki:
obrona 50
obrona mag. 49
szybkość 15
szczęście 31
specjalne działania: co ture odnawia 100 HP.
opis: znaleziony w kopalni eliar.
Ostatnio edytowane przez pawełq ; 05-03-2014 o 20:22
Specjalny dla Ciebie jak widzę. Nie jest możliwe, żeby taki dodatek z takimi parametrami był na tym lvl. Na 50 lvl są o wiele słabsze eq...
Maślana Buława
Poziom: 52
Sloty: 5
Obrażenia: Ok. 500-600
Atak: 70
Celność: -15 - -20
Info: Masz przez nią maślane ręce, ale za to możesz nałożyć na przeciwnika spowolnienie (20% szans)!
@Wolfenduck
Chcesz chodzić w zaślinionych butach?
Ostatnio edytowane przez Mangue ; 06-03-2014 o 16:11
Buty Hermesa
Poziom : 55
Szybkość 86
Szczęście -19
Uniki +17%
Spowolnienie +25%
Dodatkowa zdolno : Co drugi otrzymany cios krytyczny nadaje autostatus przyspieszenie na 2 tury.
__________________________________________________ __________________________________________________ ________________________________________
Przepołowiony Miecz
Poziom 57
Atak 78
Obrażenia 541
Szczęście -9
Szybkość -9
Skamienienie +15%
Celność -5%
Specjalna zdolno : Każdy celny cios ma 35 % na bycie o 20% słabszym oraz 30 % na zadanie ciosu o 25% silniejszego.
__________________________________________________ __________________________________________________ ______________________________
Złota Zbroja
Poziom 60
Obrona 70
Uniki +5%
Paraliż +30%
________________
Złote Buty
Poziom 60
Szybkość 65
Uniki +15%
Zatrucie +30%
________________
Złoty Hełm
Poziom 60
Obrona mag. 70
Uniki +5%
Zombie +30%
_______________
Złota wstążka
Poziom 61
Szczęście 75
Uniki +10%
Drop Złota +50%
Furia +30%
_______________
Złoty Kastet
Poziom 62
Szczęście 5
Obrażenia 605
Atak 80
Celność +15%
MP 20
Uniki +5%
Ostatnio edytowane przez NNO ; 06-03-2014 o 17:21
Miecz starcza
lvl 50
slot; 8
staty: obrazenia 800 , atak 66 , szybkość - 20 .
autostatus: zadaje 10% obrażenia za normalny cios , 15% za cios krytyczny ale za chybienie spada o 25% . maksymalny bonus wynosi 40%
Opis: niewiarygodny silny miecz a jednak spruchnięta niczym deska przybitym kołkiem.
legendarny stary topór boga greckiego
lvl 56
staty; obrażenia 1000 , atak 74 , szczęście 50 , szybkość 56 , obrona - 30 , obrona magiczna - 37 .
slot 10
autostatus: nadaję status nietykalność na 4 tur.
opis: 75% szans na nadanie przeciwnikowi status nietykalność na 5 tur , 50% szans na nadanie sojusznikowi/sojusznikom status refleks,pomyślność , regeneracja i mobilizacja,skupienie na 4 tury.
Nie za mocny ten topór boga? I miecz to "ta" czy "ten", bo z Twojego tekstu wynika, że miecz jest w rodzajach męskim i żeńskim.
Nazwa: Hełm swobody
Typ: Hełm
Wymagany poziom: 60
Statystyki:
Obrona mag. 60
HP 400
Szybkość -15
Szczęście -15
Specjalne zdolności/autostatusy: co turę zwiększa max hp o 2
Nazwa: Rękawice czujności
Typ: Rękawice (7 slotów)
Wymagany poziom: 57
Statystyki:
Obrażenia normalne
Atak 48
Celność 10%
MP 15
Obrona -12
Obrona magiczna -12
Specjalne zdolności/autostatusy: ma 10% szans na nałożenie nietykalności na 1 turę, max raz na 5 tur
Nazwa: Miecz niepewności
Typ: Miecz (8 slotów)
Wymagany poziom: 56
Statystyki:
Obrażenia normalne
Atak normalny
Ślepota 25%
Furia 25%
Specjalne zdolności/autostatusy: zadaje nieregularne obrażenia 60%-140%, nie zadaje krytyków i częściej chybia gdy obrażenia powyżej 100%, gdy obrażenia poniżej 100% może nadać spowolnienie(gdy powyżej 80%) lub podatność(gdy poniżej 80%) na 1 turę
Nazwa: Włócznia skromności
Typ: Włócznia (7 slotów)
Wymagany poziom: 56
Statystyki:
Obrażenia normalne
Atak troszkę większy
Celność -10%
Szczęście -7
Obrona -5
Specjalne zdolności/autostatusy: ma 30% szans na obniżenie max hp o 10-15(losowo)
Nazwa: Ciężki młot
Typ: Topór (8 slotów)
Wymagany poziom: 57
Statystyki:
Obrażenia normalne
Atak mniejszy
Szybkość -12
Specjalne zdolności/autostatusy: 10% zadanych obrażeń jest zadanych wszystkim graczom(ale ich nie może zabić), a nie tylko celowi. (walisz hi-levelowi po 1000, reszta obrywa po 100, walisz low-levelowi po 5000, reszta obrywa po 500 ^^)
Nazwa: Buława wściekłości
Typ: Buława (8 slotów)
Wymagany poziom: 56
Statystyki:
Obrażenia normalne
Atak większy
Ślepota 50%
Szybkość -9
Celność -10%
Specjalne zdolności/autostatusy: co każdą turę wykonaną przez użytkownika jest 5% szans, że dostanie furię na 1 turę. gdy furia nie zostanie nałożona, szansa wzrasta o 1%, a gdy zostanie - szansa spada z powrotem do 5%. podczas furii absorbuje 20% zadanych obrażeń.
Ostatnio edytowane przez Fatal ; 18-03-2014 o 17:20
Nazwa: Dzika Buława
Typ: Buława ( 9 slotów)
Wymagany poziom: 61
Statystyki:
Obrażenia 636
atak 69
ślepota 10%
furia -10 zatrucie
szybkość 27
szczęście -15
celność -5
Specjalne zdolności/autostatusy: co normalny cios , atak zwiększa się o 5% maksymalny bonus wynosi 45%, gdy chybienie atak zmniejsza się o 6% maksymalny bonus wynosi -42% , gdy jest cios krytyczny atak jest zwiększony o 15% maksymalny bonus wynosi 45%.