Strona 25 z 55 PierwszyPierwszy ... 15232425262735 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 375 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #361
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Antymagiczna szata
    Poziom 65
    Obrona magiczna 30-35
    Obrona -30-35
    Ogień,lód,ziemia,wiatr +4%

    Opis: Bardzo odporna na magię, lecz lepiej nie zostać zaatakowanym fizycznie

  2. #362
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Nazwa: Ręce górnika
    Typ: Ręce (Rękawice)
    Unikat: Tak
    Sloty: 8
    Poziom: 58

    Statystyki:
    Obrażenia: 565 (Rękawice Specjalisty: 313, Zatruty kastet: 454, dlatego też uznałem to za dobrą wartość)
    Atak: 64
    MP: 10
    Celność: +10%
    Ziemia: +8%
    Info: Nadaje auto-status furia na 2 tury. Wzmacnia ciosy krytyczne o 10%.

    Nie chce mi się wymyślać całych setów

    Nazwa: Zbroja Niebieskiego Smoka
    Typ: Ciało
    Unikat: Tak
    Sloty: 8
    Poziom: 60

    Statystyki:
    Obrona: 54
    Obrona magiczna: 18
    Szczęście: -9
    Szybkość: -9
    Lód: +8%
    Info: Nadaje auto-status Bariera Magiczna na 4 tury. Niweluje bonusowe obrażenia w otrzymywanych ciosach krytycznych.

  3. #363
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Nazwa: Ręce górnika
    Typ: Ręce (Rękawice)
    Unikat: Tak
    Sloty: 8
    Poziom: 58

    Statystyki:
    Obrażenia: 565 (Rękawice Specjalisty: 313, Zatruty kastet: 454, dlatego też uznałem to za dobrą wartość)
    Atak: 64
    MP: 10
    Celność: +10%
    Ziemia: +8%
    Info: Nadaje auto-status furia na 2 tury. Wzmacnia ciosy krytyczne o 10%.
    Co do samych obrażeń - wzór,przynajmniej przed 40 lv był w zasadzie liniowy : i= (8*lv + 50) + odchylenia (<5%). Potem na 50 już to trudno zbadać.
    W każym razie najlepiej po prostu nie piszcie statystyk, jeżeli nie są nieszablonowe. Jeżeli są one nieszablonowe z kolei, to wystarczy pisać "zwiększona szybkość, kosztem ataku; dodatkowe HP ;" a jeżeli są to jakieś konkretne wartości (typu 666 obrażeń w szatańskim toporze ) to wtedy można je wpisywać. Poza tym lepiej nie, bo dziwadła wychodzą.

    Co do obu itemów - Rękawice są bardzo ok, Zbroja już mniej - jeżeli ma odejmowany speed/luck, to ma duży bonus do atr, to primo. Po drugie, niweluje krytyki przy magdefowej zbroi? Podejrzewam że to celowy zabieg, więc uznaję go za nie zły, choć nie sądzę, by był sensowny

    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    Antymagiczna szata
    Poziom 65
    Obrona magiczna 30-35
    Obrona -30-35
    Ogień,lód,ziemia,wiatr +4%

    Opis: Bardzo odporna na magię, lecz lepiej nie zostać zaatakowanym fizycznie
    Wywalić bonusy do atr, obciąć slota, wyważyć i powstaje super EQ, naprawdę fajne.

  4. #364
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Przeklęta szata
    Typ: Zbroja (6 slotów)
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona 60
    Obrona mag. 30
    Szczęście 10
    Atak magiczny -5
    Atak fizyczny -5
    Specjalne zdolności/autostatusy: autostatus zombie na 1 turę

  5. #365
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Co do ostatniej: bardzo nieprzemyślana zdolność. Jeśli mamy poziom wyższy niż przeciwnik, oczywistym jest, że ją zdejmiemy, bo tylko będzie przeszkadzać. A jeśli mamy niższy, nic nam nie da, bo zdolności i zaklęcia niewbite, mixy niekupione, gemy nie założone. Krótko mówiąc, wrzód na ...
    Uno: Nazwa nie tyczy się właściwości różdżki, toteż nie dałam tam defa bo sam luck jest bonem + 25% na 2 często spotykane statusy w TvT dają przewage

    Dos: A mówiłam coś o Chochlikach Kornwalijskich. A może chciałabym, żeby były wcześniej. Przecież nie są ściśle związane z fabułą.

    Tres: Raz, że takiej specjalnej zdolności nie da się ściągnąć, to raczej chodziło mi o używanie jej przez gracza z lvl < przeciwnik. Taka maska może i nie pozwoli raczej wygrać, ale w walce 2 na 2 z przewagą lvlową przeciwnika da większe szanse + bonus do zombie i MP daje większe pole do manewru. To, że jesteś przyzwyczajony do jednego eq, to nie znaczy że inni też.

    @Leonardo: Pewnie, że na bossy nie działa, a w opisie tego nie ma bo myślę, że dla człowieka rozumującego będzie to oczywiste. Ale znajdą się osoby, co by pomyślały innaczej.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    To teraz kilka hełmów

    Coś a'la magdefowe:

    Niebieska maska
    Poziom: 70
    Staty:
    Wysoki mag def
    Ujemny speed
    +5 luck
    +8% Lód
    +25% Zatrucie

    Opis: Nadaje autostatus Pomyślność na 5 tur

    Defowy hełm:

    Hełm krasnoluda
    Poziom: 70
    Staty:
    Normalny mag def
    Słaby def
    +5 speed
    +50 hp
    +4% Miecz
    +4% Buława
    +25% Paraliż

    Inny hełm:

    Srebrzysty kapelusz
    Poziom: 68
    Staty:
    Słaby mag def
    Duży speed
    +50% Spowolnienie

    I pazurki bo mnie męczą:

    Pazury Chimery
    Poziom: 75
    Sloty: Norma na ten lvl
    Staty:
    +10% Celność
    Słabe Mp
    Średni Atak
    Średnie obrażenia

    Opis: Z każdą turą siła ataku rośnie o 1% za zwykły, 2% za krytyczny cios i 0% za chybienie. Maksymalny bonus wynosi 30%.
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 21-02-2014 o 13:13

  6. #366
    Użytkownik
    Dołączył
    20-03-2013
    Postów
    166
    Niepewna włócznia

    Poziom: 55
    Sloty: 6
    Obrażenia: 540
    Atak: 67
    Celność: -3%
    Uśpienie: +15%

    Info: Nadaje auto-status Regeneracja lub Zatrucie na 3 tury. Przy Regeneracji maksymalna ilość HP zmniejsza się o 1-5%, a przy zatruciu zwiększa się o 1-5%.

  7. #367
    Użytkownik
    Dołączył
    03-01-2013
    Postów
    4
    tajemniczy woreczek
    typ: dodatki
    wymagany poziom: 42
    statystyki:
    obrona 50
    obrona mag. 49
    szybkość 15
    szczęście 31
    specjalne działania: co ture odnawia 100 HP.
    opis: znaleziony w kopalni eliar.
    Ostatnio edytowane przez pawełq ; 05-03-2014 o 20:22

  8. #368
    Użytkownik
    Dołączył
    16-02-2013
    Postów
    172
    Specjalny dla Ciebie jak widzę. Nie jest możliwe, żeby taki dodatek z takimi parametrami był na tym lvl. Na 50 lvl są o wiele słabsze eq...

  9. #369
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Maślana Buława
    Poziom: 52
    Sloty: 5
    Obrażenia: Ok. 500-600
    Atak: 70
    Celność: -15 - -20
    Info: Masz przez nią maślane ręce, ale za to możesz nałożyć na przeciwnika spowolnienie (20% szans)!
    @Wolfenduck
    Chcesz chodzić w zaślinionych butach?
    Ostatnio edytowane przez Mangue ; 06-03-2014 o 16:11

  10. #370
    NNO
    Konto usunięte
    Buty Hermesa
    Poziom : 55

    Szybkość 86
    Szczęście -19
    Uniki +17%
    Spowolnienie +25%

    Dodatkowa zdolno : Co drugi otrzymany cios krytyczny nadaje autostatus przyspieszenie na 2 tury.

    __________________________________________________ __________________________________________________ ________________________________________

    Przepołowiony Miecz
    Poziom 57

    Atak 78
    Obrażenia 541
    Szczęście -9
    Szybkość -9
    Skamienienie +15%
    Celność -5%

    Specjalna zdolno : Każdy celny cios ma 35 % na bycie o 20% słabszym oraz 30 % na zadanie ciosu o 25% silniejszego.

    __________________________________________________ __________________________________________________ ______________________________

    Złota Zbroja
    Poziom 60

    Obrona 70
    Uniki +5%
    Paraliż +30%
    ________________
    Złote Buty
    Poziom 60

    Szybkość 65
    Uniki +15%
    Zatrucie +30%
    ________________
    Złoty Hełm
    Poziom 60

    Obrona mag. 70
    Uniki +5%
    Zombie +30%
    _______________
    Złota wstążka
    Poziom 61

    Szczęście 75
    Uniki +10%
    Drop Złota +50%
    Furia +30%
    _______________
    Złoty Kastet
    Poziom 62

    Szczęście 5
    Obrażenia 605
    Atak 80
    Celność +15%
    MP 20
    Uniki +5%
    Ostatnio edytowane przez NNO ; 06-03-2014 o 17:21

  11. #371
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    309
    Miecz starcza
    lvl 50
    slot; 8
    staty: obrazenia 800 , atak 66 , szybkość - 20 .
    autostatus: zadaje 10% obrażenia za normalny cios , 15% za cios krytyczny ale za chybienie spada o 25% . maksymalny bonus wynosi 40%
    Opis: niewiarygodny silny miecz a jednak spruchnięta niczym deska przybitym kołkiem.

  12. #372
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    309
    legendarny stary topór boga greckiego
    lvl 56
    staty; obrażenia 1000 , atak 74 , szczęście 50 , szybkość 56 , obrona - 30 , obrona magiczna - 37 .
    slot 10
    autostatus: nadaję status nietykalność na 4 tur.
    opis: 75% szans na nadanie przeciwnikowi status nietykalność na 5 tur , 50% szans na nadanie sojusznikowi/sojusznikom status refleks,pomyślność , regeneracja i mobilizacja,skupienie na 4 tury.

  13. #373
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Nie za mocny ten topór boga? I miecz to "ta" czy "ten", bo z Twojego tekstu wynika, że miecz jest w rodzajach męskim i żeńskim.

  14. #374
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Hełm swobody
    Typ: Hełm
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona mag. 60
    HP 400
    Szybkość -15
    Szczęście -15
    Specjalne zdolności/autostatusy: co turę zwiększa max hp o 2

    Nazwa: Rękawice czujności
    Typ: Rękawice (7 slotów)
    Wymagany poziom: 57
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak 48
    Celność 10%
    MP 15
    Obrona -12
    Obrona magiczna -12
    Specjalne zdolności/autostatusy: ma 10% szans na nałożenie nietykalności na 1 turę, max raz na 5 tur

    Nazwa: Miecz niepewności
    Typ: Miecz (8 slotów)
    Wymagany poziom: 56
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak normalny
    Ślepota 25%
    Furia 25%
    Specjalne zdolności/autostatusy: zadaje nieregularne obrażenia 60%-140%, nie zadaje krytyków i częściej chybia gdy obrażenia powyżej 100%, gdy obrażenia poniżej 100% może nadać spowolnienie(gdy powyżej 80%) lub podatność(gdy poniżej 80%) na 1 turę

    Nazwa: Włócznia skromności
    Typ: Włócznia (7 slotów)
    Wymagany poziom: 56
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak troszkę większy
    Celność -10%
    Szczęście -7
    Obrona -5
    Specjalne zdolności/autostatusy: ma 30% szans na obniżenie max hp o 10-15(losowo)

    Nazwa: Ciężki młot
    Typ: Topór (8 slotów)
    Wymagany poziom: 57
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak mniejszy
    Szybkość -12
    Specjalne zdolności/autostatusy: 10% zadanych obrażeń jest zadanych wszystkim graczom(ale ich nie może zabić), a nie tylko celowi. (walisz hi-levelowi po 1000, reszta obrywa po 100, walisz low-levelowi po 5000, reszta obrywa po 500 ^^)

    Nazwa: Buława wściekłości
    Typ: Buława (8 slotów)
    Wymagany poziom: 56
    Statystyki:
    Obrażenia normalne
    Atak większy
    Ślepota 50%
    Szybkość -9
    Celność -10%
    Specjalne zdolności/autostatusy: co każdą turę wykonaną przez użytkownika jest 5% szans, że dostanie furię na 1 turę. gdy furia nie zostanie nałożona, szansa wzrasta o 1%, a gdy zostanie - szansa spada z powrotem do 5%. podczas furii absorbuje 20% zadanych obrażeń.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 18-03-2014 o 17:20

  15. #375
    Crystiano Ronaldo
    Konto usunięte
    Nazwa: Dzika Buława
    Typ: Buława ( 9 slotów)
    Wymagany poziom: 61
    Statystyki:
    Obrażenia 636
    atak 69
    ślepota 10%
    furia -10 zatrucie
    szybkość 27
    szczęście -15
    celność -5
    Specjalne zdolności/autostatusy: co normalny cios , atak zwiększa się o 5% maksymalny bonus wynosi 45%, gdy chybienie atak zmniejsza się o 6% maksymalny bonus wynosi -42% , gdy jest cios krytyczny atak jest zwiększony o 15% maksymalny bonus wynosi 45%.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •