Strona 24 z 55 PierwszyPierwszy ... 14222324252634 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 346 do 360 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #346
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Odpada, zbroja nie może mieć podobnego magdefa co defa.
    Uniwersalnej zbroi się udało.

  2. #347
    Użytkownik Avatar aXe
    Dołączył
    09-12-2012
    Postów
    99
    Wyślę zdjęcie https://oi60.tinypic.com/2ymd1c6.jpg

    takie tam stworzyłem D:

  3. #348
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    695
    Cytat Napisał aXe Zobacz post
    Wyślę zdjęcie https://oi60.tinypic.com/2ymd1c6.jpg

    takie tam stworzyłem D:
    Zombie odpada... Jeżeli na dublu trafisz zombie to jest to koniec gry, może paraliż ewentualnie pomylenie na 1 turę. Jako unikat na trochę wyższy poziom (60?) mógł by pasować


    Edit: Pomylenie na 1 turę to chyba nie jest przesada? Szczególnie że jest to broń dla wojownika, który atakiem ją zdejmie ( w wypadku dubla).
    Ostatnio edytowane przez Leonardo ; 18-02-2014 o 21:52

  4. #349
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał aXe Zobacz post
    Wyślę zdjęcie https://oi60.tinypic.com/2ymd1c6.jpg

    takie tam stworzyłem D:
    Zapomnijcie o takich statusach jak skamienienie, zombie, pomylenie, uśpienie, furia w wymyślaniu itemków pod pvp. Jedynie jakiś negatywny autostatus może być ciekawy, ale to już w broniach do expienia raczej.

  5. #350
    Kilka różdżek na 70 lvl

    Typowo TvT:

    Różdżka ochrony
    Poziom: 70
    Sloty: 1 powyżej normy na ten lvl
    Staty:
    Dużo MP
    Średni atak mag
    -Speed
    Mało lucka
    25% Uśpienie
    25% Furia

    Bardziej pod PvP:

    Różdżka Chochlika
    Poziom: 70
    Sloty: norma na ten lvl
    Staty:
    Średnie MP
    Duży atak mag
    +200HP
    +25% Zatrucie

    Opis: Nadaje status Refleks na 5 tur.


    Taka z fajną zdolnością:

    Błękitny Kostur
    Poziom: 70
    Sloty: norma na ten lvl
    Staty:
    Średni MP
    Średni Atak Mag
    +5 def
    +5 def mag
    +4% wszystkich atrów

    Opis: Na czas walki zerowane są atrybuty do 0% (Nie liczone są bonusy z eq i gemów).

    I taki dodatek:

    Maska Zmiennokształtnego
    Poziom: 70
    Staty:
    Średnia obr mag
    +10 MP
    +25% Zombie
    +25% Skamienienie
    +8% Ogień

    Opis: Na czas walki zrównuje poziom gracza z poziomem przeciwnika. Zwiększa statystyki, pozwala na użycie zaklęć i zdolności(które mamy założone) na wyższej gwiazdce[o ile to możliwe].

  6. #351
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    695
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Kilka różdżek na 70 lvl
    ...
    I taki dodatek:

    Maska Zmiennokształtnego
    Poziom: 70
    Staty:
    Średnia obr mag
    +10 MP
    +25% Zombie
    +25% Skamienienie
    +8% Ogień

    Opis: Na czas walki zrównuje poziom gracza z poziomem przeciwnika. Zwiększa statystyki, pozwala na użycie zaklęć i zdolności(które mamy założone) na wyższej gwiazdce[o ile to możliwe].
    Dodaj, że nie działa na bossy...
    No chyba że ma działać... Ale to raczej byłoby zdecydowanie za silne...
    Ostatnio edytowane przez Leonardo ; 18-02-2014 o 22:31

  7. #352
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    Kilka różdżek na 70 lvl

    Typowo TvT:

    Różdżka ochrony
    Poziom: 70
    Sloty: 1 powyżej normy na ten lvl
    Staty:
    Dużo MP
    Średni atak mag
    -Speed
    Mało lucka
    25% Uśpienie
    25% Furia

    ///Skoro ochrony, przydałby się jakieś defy, 25% do dwóch statusów to bardzo skromnie

    Bardziej pod PvP:

    Różdżka Chochlika
    Poziom: 70
    Sloty: norma na ten lvl
    Staty:
    Średnie MP
    Duży atak mag
    +200HP
    +25% Zatrucie

    Opis: Nadaje status Refleks na 5 tur.

    ///Z Chochlików Kornwalijskich może lecieć kilkadziesiąt lv później


    Taka z fajną zdolnością:

    Błękitny Kostur
    Poziom: 70
    Sloty: norma na ten lvl
    Staty:
    Średni MP
    Średni Atak Mag
    +5 def
    +5 def mag
    +4% wszystkich atrów

    Opis: Na czas walki zerowane są atrybuty do 0% (Nie liczone są bonusy z eq i gemów).

    I taki dodatek:

    Maska Zmiennokształtnego
    Poziom: 70
    Staty:
    Średnia obr mag
    +10 MP
    +25% Zombie
    +25% Skamienienie
    +8% Ogień

    Opis: Na czas walki zrównuje poziom gracza z poziomem przeciwnika. Zwiększa statystyki, pozwala na użycie zaklęć i zdolności(które mamy założone) na wyższej gwiazdce[o ile to możliwe].
    Co do ostatniej: bardzo nieprzemyślana zdolność. Jeśli mamy poziom wyższy niż przeciwnik, oczywistym jest, że ją zdejmiemy, bo tylko będzie przeszkadzać. A jeśli mamy niższy, nic nam nie da, bo zdolności i zaklęcia niewbite, mixy niekupione, gemy nie założone. Krótko mówiąc, wrzód na ...

  8. #353
    Magical Boss
    Konto usunięte
    Cytat Napisał lilanna Zobacz post
    I taki dodatek:

    Maska Zmiennokształtnego
    Poziom: 70
    Staty:
    Średnia obr mag
    +10 MP
    +25% Zombie
    +25% Skamienienie
    +8% Ogień

    Opis: Na czas walki zrównuje poziom gracza z poziomem przeciwnika. Zwiększa statystyki, pozwala na użycie zaklęć i zdolności(które mamy założone) na wyższej gwiazdce[o ile to możliwe].

    Niby dobra, ale z tymi statystykami to może być trochę zamieszania... Przykładowo przeciwnik ma hp 250, a ty masz na 200 ( w surowych statach ) i tobie zwiększa tylko hp, gdy ty chcesz dodać do speeda lub lucka ( bo robiłaś np. pod bossa ) i dodaje ci do hp... Na bossa raczej to nie może działać, bo to całkowicie bez sensu ( przykładów raczej dawać nie trzeba [ ale i tak dam, chodzi mi o hp ] ). A z resztą, przez taką maseczkę trzeba będzie wprowadzać limity co do pvp ( lub je zmniejszyć jeżeli takowe są ) Bo 70 lvl będzie kładł ze spokojem 80-90 ( chyba że uzbrojenie będzie znacznie lepsze na wyższe poziomy ). Wybacz, że Cię tak krytykuję, ale raczej ta odpowiedź nie jest bez podstaw, żeby takową napisać.

  9. #354
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    306
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Nazwa: Peleryna bohatera
    Typ: Zbroja ( 3 sloty )
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona: 17
    Obrona magiczna: 4
    MP: 10

    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto statusy Bariera i Bariera magiczna na 4 tury.

    Nazwa: Potężna zbroja
    Typ: Zbroja ( 5 slotów )
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona: 92
    Szybkość: -26
    HP: 200

    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto status Bariera na 2 tury.
    Nazwa: Peleryna bohatera
    Typ: Zbroja ( 3 sloty )
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona: 17
    Obrona magiczna: 4
    MP: 10
    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto statusy Bariera i Bariera magiczna na 4 tury.

    - 1 max status w uzbrujeniu !!!
    - słabe statystyki w pelerynie , nikt by nie kupił prędzej sprzedają w sklepie niż wystawieniu na targu i używaniu ich .
    - ten itemek powinien być na poziom przynajmniej 15 czy 20 bez znaczenia .
    - więcej obrony o 13 brawo prędzej na woja niż na maga .
    - Oo Dodatkowe 10mp na woja fajnie ale nieprzydatne dla niszych poziomów.

    Oo kolejny itemek
    Nazwa: Potężna zbroja
    Typ: Zbroja ( 5 slotów )
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona: 92
    Szybkość: -26
    HP: 200
    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto status Bariera na 2 tury.

    - mało slotów z przynajmniej 6-8 na taki lvl .
    - obrona Oo 92 na 60 poziom , powinien być bardziej na 62 lvl niż na 60 lvl .
    - 200 hp Oo nawet nawet .
    - ;P szybkość - (-26) to przesada z takim bonusem daleko nie zajdziem na 60 lvlu .
    - status ok . ;D
    ************************************************** ************

  10. #355
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    306
    NAZWA; miecz hieny
    POZIOM; 62 slot; 9
    TYP; ręce - miecz
    STATYSTYKI; obrażenia 650 , atak 70 , celność -15 , szczęście 15
    SPECJALNY STATUS : nadaje status mobilizacja na 3 tury .
    OPIS; miecz hieny jest zrobiony z samych zębów hieny i z metalu .

    NAZWA; błękitna zbroja hieny
    TYP; ciało / slot na gem - 9
    POZIOM; 65
    STATYSTYKI ; obrona 90 / obrona magiczna 60 , szczęście 30 oraz szybkość 10 .
    SPECJALNY STATUS; co turę zwiększa o 3% obrażenia , co krytyk zwiększa o 5% obrażenia maksymalny bonus wynosi 30% .
    OPIS; Zrobiona z samego metalu i kropel łez hieny .

    NAZWA; hełm hieny
    TYP; głowa
    POZIOM; 65
    STATYSTYKI; obrona 30 / obrona magiczna 25 , szczęście 18 , skamienienie +25%
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; brak
    OPIS; hełm z metalu .

    NAZWA; buty hieny
    TYP; nogi
    POZIOM; 67
    STATYSTYKI; szybkość 60 , szczęście 50 , obrona 20/obrona magiczna 25 .
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; brak
    OPIS; buty wykonane ze skóry hien i ślin .

    NAZWA; naszyjnik hieny
    TYP; dodatek
    POZIOM;70
    STATYSTYKI; szczęście 50 , złoto +50 , doświadczenie - 25 , ap +50 , częst.walk - 30 .
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; jeśli przeciwnik ma status regeneracje , a zadamy krtytyk to nadaje status zatrucie na 7tur .
    OPIS; legendarny naszyjnik hieny prosto z głębin .

    NAZWA; rękawice hydry
    TYP; ręce - rękawice
    POZIOM;72
    STATYSTYKI; obrażenia 845 , atak 81 , celność + 15 .
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; co ture odnawia 400hp / ze statusem zombie odnawia tylko 50% mp .
    OPIS; rękawice zrobione ze skóry hydry .

    NAZWA; Zbroja z twardej skorupy
    TYP; ciało
    POZIOM; 90
    STATYSTYKI; obrona 150/obrona magiczna 145 , szybkość - 30 i szczęście - 10 .
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; co ture zwiększa 5% szczęścia a maksymalny bonus to 50.
    OPIS; brak.
    Ostatnio edytowane przez Lethal ; 19-02-2014 o 20:49

  11. #356
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    306
    Cytat Napisał Sparta Man Zobacz post
    Ty się lepiej zastanów co piszesz...
    Itemek jest dobry. Słabe staty? Są o wiele lepsze (razem z autostatusami) od peleryny nimfy!
    Lvl jest dobry. Ta zbroja nie jest koniecznie na woja. Zwykła zbroja nie ma w ogóle bonu w obr. mag.
    A te 10 mp jest bardzo przydatne.
    Dla niższych lvl? Otóż nie... Te autostatusy sprawiają że da się ją nosić nawet na 25 lvl!

    Tak więc to bardzo zbalansowana zbroja.
    chyba dla ciebie .

  12. #357
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    306
    NAZWA; topór robotnika
    TYP; ręce - topór
    POZIOM; 60
    STATYSTYKI; obrażenia 700 atak 69 obrona magiczna 10/obrona magiczna 10 , szczęście -40 , szybkość 40
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; nadaje status pomyślności i precyzje na 5 tur .
    OPIS; słabe szczęście ale szybkość większe .

  13. #358
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    Nazwa: Peleryna bohatera
    Typ: Zbroja ( 3 sloty )
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona: 17
    Obrona magiczna: 4
    MP: 10
    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto statusy Bariera i Bariera magiczna na 4 tury.

    - 1 max status w uzbrujeniu !!!
    - słabe statystyki w pelerynie , nikt by nie kupił prędzej sprzedają w sklepie niż wystawieniu na targu i używaniu ich .
    - ten itemek powinien być na poziom przynajmniej 15 czy 20 bez znaczenia .
    - więcej obrony o 13 brawo prędzej na woja niż na maga .
    - Oo Dodatkowe 10mp na woja fajnie ale nieprzydatne dla niszych poziomów.
    Cytat Napisał Sparta Man Zobacz post
    Ty się lepiej zastanów co piszesz...
    Itemek jest dobry. Słabe staty? Są o wiele lepsze (razem z autostatusami) od peleryny nimfy!
    Lvl jest dobry. Ta zbroja nie jest koniecznie na woja. Zwykła zbroja nie ma w ogóle bonu w obr. mag.
    A te 10 mp jest bardzo przydatne.
    Dla niższych lvl? Otóż nie... Te autostatusy sprawiają że da się ją nosić nawet na 25 lvl!

    Tak więc to bardzo zbalansowana zbroja.
    Obaj się mylicie, więc zainterweniuję:
    1. Tak, jest max. 1 autostatus w uzbrojeniu z przyczyn technicznych, chyba że się mylę. Wolfenduck 1-0 Sparta Man
    2. Itemek jest bardzo słaby. Sumarycznie 25 punktów... Wy wiecie w ogóle co piszecie?
    Taka drobna dygresja jeszcze, dlaczego te autostatusy byłyby nic nie warte.
    Załóżmy, że gracz na tym 60 lv miałby ~60 obron. Z kolei magdefowa zbroja będzie mieć statystyki ~54 deff/ 18 magdef oraz mieć z 8 slotów.
    Czyli teraz drobne wyliczenia:
    Zakładam, że poza zbroją EQ jest sklepowe.
    Z tą zbroją -( 60 def + 17 def ) *1,5 = 115,5 deff. (60 magdef + 4 +72) * 1,5 =204 magdefa
    Z inną zbroją oraz 2 gemami defa i 3 magdefa (mam przecież 5 nadliczbowych slotów!): Def = 60*1,24+54=128,4 . Magdef: 60*1,36+90=171,6.
    Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że autostatusy się kończą oraz że można je uzyskać z innych sztuk uzbrojenia, ta zbroja jest nic nie warta.

    3. " więcej obrony o 13 brawo prędzej na woja niż na maga . " haha
    Oo kolejny itemek
    Nazwa: Potężna zbroja
    Typ: Zbroja ( 5 slotów )
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    Obrona: 92
    Szybkość: -26
    HP: 200
    Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto status Bariera na 2 tury.

    - mało slotów z przynajmniej 6-8 na taki lvl .
    - obrona Oo 92 na 60 poziom , powinien być bardziej na 62 lvl niż na 60 lvl .
    - 200 hp Oo nawet nawet .
    - ;P szybkość - (-26) to przesada z takim bonusem daleko nie zajdziem na 60 lvlu .
    - status ok . ;D
    ************************************************** ************
    Zbroja jest ok. Sumarycznie ma dokładnie tyle punktów ile powinna mieć na tym 60 lv. Bonus jest mocno niestandardowy, Barierę jak wrzucać, to na 4 tury... Choć Bariery 4-turowej nie wrzucałbym w defowej zbroi (analogicznie w magdefowym hełmie nie wrzuca się Bariery Mag.).
    Itemek super do expienia.

    Ponieważ Wolfenduck popisał się masą itemków, je też pokomentuję:

    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    NAZWA; miecz hieny
    POZIOM; 62 slot; 9
    TYP; ręce - miecz
    STATYSTYKI; obrażenia 650 , atak 70 , celność -15 , szczęście 15
    SPECJALNY STATUS : nadaje status mobilizacja na 3 tury .
    OPIS; miecz hieny jest zrobiony z samych zębów hieny i z metalu .
    To są statystyki włóczni, nie miecza. Nawet jeżeli jednak to potraktuję jako włócznię, to miecz hieny jest zdecydowanie za silny - nie tak trudno zniwelować problem z celnością, a po zniwelowaniu go zostaje bonusowy slot... i Mobilizacja, której nie powinno nigdy być w itemkach o podobnym poziomie co reszta. Jedynie w tych słabszych.
    A poza tym Opis rozbrajający
    NAZWA; błękitna zbroja hieny
    TYP; ciało / slot na gem - 9
    POZIOM; 65
    STATYSTYKI ; obrona 90 / obrona magiczna 60 , szczęście 30 oraz szybkość 10 .
    SPECJALNY STATUS; co turę zwiększa o 3% obrażenia , co krytyk zwiększa o 5% obrażenia maksymalny bonus wynosi 30% .
    OPIS; Zrobiona z samego metalu i kropel łez hieny .
    Tragedia, tragedia, tragedia. 200 punktów statystyk na 65 poziomie. Zdolność z bonusem dla obrażeń w zbroi. Przekokszony magdef. Zdolność bez przeszkód (brak kary za chybienie czy coś). Nic nie powiem, utrzymam tylko milczeniem.
    NAZWA; hełm hieny
    TYP; głowa
    POZIOM; 65
    STATYSTYKI; obrona 30 / obrona magiczna 25 , szczęście 18 , skamienienie +25%
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; brak
    OPIS; hełm z metalu .
    Za dużo obrony.
    NAZWA; buty hieny
    TYP; nogi
    POZIOM; 67
    STATYSTYKI; szybkość 60 , szczęście 50 , obrona 20/obrona magiczna 25 .
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; brak
    OPIS; buty wykonane ze skóry hien i ślin .
    Znowu 160 punktów statystyk, poćwicz dodawanie.


    NAZWA; naszyjnik hieny
    TYP; dodatek
    POZIOM;70
    STATYSTYKI; szczęście 50 , złoto +50 , doświadczenie - 25 , ap +50 , częst.walk - 30 .
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; jeśli przeciwnik ma status regeneracje , a zadamy krtytyk to nadaje status zatrucie na 7tur .
    OPIS; legendarny naszyjnik hieny prosto z głębin .
    Uzbrojenie do niczego. Bonusy typowo do expienia, zdolność niby do PvP, ale skomplikowana i bezsensowna. przy okazji oczywiście bonusy jakieś takie źle pododawane, ojej.

    NAZWA; rękawice hydry
    TYP; ręce - rękawice
    POZIOM;72
    STATYSTYKI; obrażenia 845 , atak 81 , celność + 15 .
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; co ture odnawia 400hp / ze statusem zombie odnawia tylko 50% mp .
    OPIS; rękawice zrobione ze skóry hydry .
    Nie skomentuję, nie ma czego.

    NAZWA; Zbroja z twardej skorupy
    TYP; ciało
    POZIOM; 90
    STATYSTYKI; obrona 150/obrona magiczna 145 , szybkość - 30 i szczęście - 10 .
    SPECJALNE ZDOLNOŚCI; co ture zwiększa 5% szczęścia a maksymalny bonus to 50.
    OPIS; brak.[/QUOTE]

    Oczywiście źle wyciągnięty magdef, tradycyjne to zaczyna się robić, zdolność strasznie silna, do teog perspektywa jakaś taka nierealna.
    Ostatnio edytowane przez musaraj ; 19-02-2014 o 21:17

  14. #359
    Fatal
    Konto usunięte
    Nazwa: Kolczasta różdżka
    Typ: Różdżka - 9 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    MP 50
    Atak mag. 61
    Obrażenia 473
    Atak 70
    Specjalne zdolności/autostatusy: atak fizyczny może nadać ślepotę na 2 tury, 25% szansy

    Nazwa: Absorpcyjna różdżka
    Typ: Różdżka - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    MP 65
    Atak mag. 72
    Klątwa 50%
    Lód +8%
    Obrażenia 432
    Atak 60
    Specjalne zdolności/autostatusy: przyswaja 50% obrażeń zadanych ciosem fizycznym

  15. #360
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Nazwa: Kolczasta różdżka
    Typ: Różdżka - 9 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    MP 50
    Atak mag. 61
    Obrażenia 473
    Atak 70
    Specjalne zdolności/autostatusy: atak fizyczny może nadać ślepotę na 2 tury, 25% szansy

    Nazwa: Absorpcyjna różdżka
    Typ: Różdżka - 8 slotów
    Wymagany poziom: 60
    Statystyki:
    MP 65
    Atak mag. 72
    Klątwa 50%
    Lód +8%
    Obrażenia 432
    Atak 60
    Specjalne zdolności/autostatusy: przyswaja 50% obrażeń zadanych ciosem fizycznym

    Pierwszą zakładam na dowolnego maga, do tego jakiegoś większego lucka i woj się nie wyplączę.
    Tę drugą ubieram na wojownika - bez szans.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •