Wyślę zdjęcie https://oi60.tinypic.com/2ymd1c6.jpg
takie tam stworzyłem D:
Zombie odpada... Jeżeli na dublu trafisz zombie to jest to koniec gry, może paraliż ewentualnie pomylenie na 1 turę. Jako unikat na trochę wyższy poziom (60?) mógł by pasować
Edit: Pomylenie na 1 turę to chyba nie jest przesada? Szczególnie że jest to broń dla wojownika, który atakiem ją zdejmie ( w wypadku dubla).
Ostatnio edytowane przez Leonardo ; 18-02-2014 o 21:52
Kilka różdżek na 70 lvl
Typowo TvT:
Różdżka ochrony
Poziom: 70
Sloty: 1 powyżej normy na ten lvl
Staty:
Dużo MP
Średni atak mag
-Speed
Mało lucka
25% Uśpienie
25% Furia
Bardziej pod PvP:
Różdżka Chochlika
Poziom: 70
Sloty: norma na ten lvl
Staty:
Średnie MP
Duży atak mag
+200HP
+25% Zatrucie
Opis: Nadaje status Refleks na 5 tur.
Taka z fajną zdolnością:
Błękitny Kostur
Poziom: 70
Sloty: norma na ten lvl
Staty:
Średni MP
Średni Atak Mag
+5 def
+5 def mag
+4% wszystkich atrów
Opis: Na czas walki zerowane są atrybuty do 0% (Nie liczone są bonusy z eq i gemów).
I taki dodatek:
Maska Zmiennokształtnego
Poziom: 70
Staty:
Średnia obr mag
+10 MP
+25% Zombie
+25% Skamienienie
+8% Ogień
Opis: Na czas walki zrównuje poziom gracza z poziomem przeciwnika. Zwiększa statystyki, pozwala na użycie zaklęć i zdolności(które mamy założone) na wyższej gwiazdce[o ile to możliwe].
Co do ostatniej: bardzo nieprzemyślana zdolność. Jeśli mamy poziom wyższy niż przeciwnik, oczywistym jest, że ją zdejmiemy, bo tylko będzie przeszkadzać. A jeśli mamy niższy, nic nam nie da, bo zdolności i zaklęcia niewbite, mixy niekupione, gemy nie założone. Krótko mówiąc, wrzód na ...
Niby dobra, ale z tymi statystykami to może być trochę zamieszania... Przykładowo przeciwnik ma hp 250, a ty masz na 200 ( w surowych statach ) i tobie zwiększa tylko hp, gdy ty chcesz dodać do speeda lub lucka ( bo robiłaś np. pod bossa ) i dodaje ci do hp... Na bossa raczej to nie może działać, bo to całkowicie bez sensu ( przykładów raczej dawać nie trzeba [ ale i tak dam, chodzi mi o hp ] ). A z resztą, przez taką maseczkę trzeba będzie wprowadzać limity co do pvp ( lub je zmniejszyć jeżeli takowe są ) Bo 70 lvl będzie kładł ze spokojem 80-90 ( chyba że uzbrojenie będzie znacznie lepsze na wyższe poziomy ). Wybacz, że Cię tak krytykuję, ale raczej ta odpowiedź nie jest bez podstaw, żeby takową napisać.
Nazwa: Peleryna bohatera
Typ: Zbroja ( 3 sloty )
Wymagany poziom: 60
Statystyki:
Obrona: 17
Obrona magiczna: 4
MP: 10
Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto statusy Bariera i Bariera magiczna na 4 tury.
- 1 max status w uzbrujeniu !!!
- słabe statystyki w pelerynie , nikt by nie kupił prędzej sprzedają w sklepie niż wystawieniu na targu i używaniu ich .
- ten itemek powinien być na poziom przynajmniej 15 czy 20 bez znaczenia .
- więcej obrony o 13 brawo prędzej na woja niż na maga .
- Oo Dodatkowe 10mp na woja fajnie ale nieprzydatne dla niszych poziomów.
Oo kolejny itemek
Nazwa: Potężna zbroja
Typ: Zbroja ( 5 slotów )
Wymagany poziom: 60
Statystyki:
Obrona: 92
Szybkość: -26
HP: 200
Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto status Bariera na 2 tury.
- mało slotów z przynajmniej 6-8 na taki lvl .
- obrona Oo 92 na 60 poziom , powinien być bardziej na 62 lvl niż na 60 lvl .
- 200 hp Oo nawet nawet .
- ;P szybkość - (-26) to przesada z takim bonusem daleko nie zajdziem na 60 lvlu .
- status ok . ;D
************************************************** ************
NAZWA; miecz hieny
POZIOM; 62 slot; 9
TYP; ręce - miecz
STATYSTYKI; obrażenia 650 , atak 70 , celność -15 , szczęście 15
SPECJALNY STATUS : nadaje status mobilizacja na 3 tury .
OPIS; miecz hieny jest zrobiony z samych zębów hieny i z metalu .
NAZWA; błękitna zbroja hieny
TYP; ciało / slot na gem - 9
POZIOM; 65
STATYSTYKI ; obrona 90 / obrona magiczna 60 , szczęście 30 oraz szybkość 10 .
SPECJALNY STATUS; co turę zwiększa o 3% obrażenia , co krytyk zwiększa o 5% obrażenia maksymalny bonus wynosi 30% .
OPIS; Zrobiona z samego metalu i kropel łez hieny .
NAZWA; hełm hieny
TYP; głowa
POZIOM; 65
STATYSTYKI; obrona 30 / obrona magiczna 25 , szczęście 18 , skamienienie +25%
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; brak
OPIS; hełm z metalu .
NAZWA; buty hieny
TYP; nogi
POZIOM; 67
STATYSTYKI; szybkość 60 , szczęście 50 , obrona 20/obrona magiczna 25 .
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; brak
OPIS; buty wykonane ze skóry hien i ślin .
NAZWA; naszyjnik hieny
TYP; dodatek
POZIOM;70
STATYSTYKI; szczęście 50 , złoto +50 , doświadczenie - 25 , ap +50 , częst.walk - 30 .
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; jeśli przeciwnik ma status regeneracje , a zadamy krtytyk to nadaje status zatrucie na 7tur .
OPIS; legendarny naszyjnik hieny prosto z głębin .
NAZWA; rękawice hydry
TYP; ręce - rękawice
POZIOM;72
STATYSTYKI; obrażenia 845 , atak 81 , celność + 15 .
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; co ture odnawia 400hp / ze statusem zombie odnawia tylko 50% mp .
OPIS; rękawice zrobione ze skóry hydry .
NAZWA; Zbroja z twardej skorupy
TYP; ciało
POZIOM; 90
STATYSTYKI; obrona 150/obrona magiczna 145 , szybkość - 30 i szczęście - 10 .
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; co ture zwiększa 5% szczęścia a maksymalny bonus to 50.
OPIS; brak.
Ostatnio edytowane przez Lethal ; 19-02-2014 o 20:49
NAZWA; topór robotnika
TYP; ręce - topór
POZIOM; 60
STATYSTYKI; obrażenia 700 atak 69 obrona magiczna 10/obrona magiczna 10 , szczęście -40 , szybkość 40
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; nadaje status pomyślności i precyzje na 5 tur .
OPIS; słabe szczęście ale szybkość większe .
Obaj się mylicie, więc zainterweniuję:
1. Tak, jest max. 1 autostatus w uzbrojeniu z przyczyn technicznych, chyba że się mylę. Wolfenduck 1-0 Sparta Man
2. Itemek jest bardzo słaby. Sumarycznie 25 punktów... Wy wiecie w ogóle co piszecie?
Taka drobna dygresja jeszcze, dlaczego te autostatusy byłyby nic nie warte.
Załóżmy, że gracz na tym 60 lv miałby ~60 obron. Z kolei magdefowa zbroja będzie mieć statystyki ~54 deff/ 18 magdef oraz mieć z 8 slotów.
Czyli teraz drobne wyliczenia:
Zakładam, że poza zbroją EQ jest sklepowe.
Z tą zbroją -( 60 def + 17 def ) *1,5 = 115,5 deff. (60 magdef + 4 +72) * 1,5 =204 magdefa
Z inną zbroją oraz 2 gemami defa i 3 magdefa (mam przecież 5 nadliczbowych slotów!): Def = 60*1,24+54=128,4 . Magdef: 60*1,36+90=171,6.
Jeżeli weźmiemy pod uwagę, że autostatusy się kończą oraz że można je uzyskać z innych sztuk uzbrojenia, ta zbroja jest nic nie warta.
3. " więcej obrony o 13 brawo prędzej na woja niż na maga . " haha
Zbroja jest ok. Sumarycznie ma dokładnie tyle punktów ile powinna mieć na tym 60 lv. Bonus jest mocno niestandardowy, Barierę jak wrzucać, to na 4 tury... Choć Bariery 4-turowej nie wrzucałbym w defowej zbroi (analogicznie w magdefowym hełmie nie wrzuca się Bariery Mag.).Oo kolejny itemek
Nazwa: Potężna zbroja
Typ: Zbroja ( 5 slotów )
Wymagany poziom: 60
Statystyki:
Obrona: 92
Szybkość: -26
HP: 200
Specjalne zdolności/autostatusy: Nadaje auto status Bariera na 2 tury.
- mało slotów z przynajmniej 6-8 na taki lvl .
- obrona Oo 92 na 60 poziom , powinien być bardziej na 62 lvl niż na 60 lvl .
- 200 hp Oo nawet nawet .
- ;P szybkość - (-26) to przesada z takim bonusem daleko nie zajdziem na 60 lvlu .
- status ok . ;D
************************************************** ************
Itemek super do expienia.
Ponieważ Wolfenduck popisał się masą itemków, je też pokomentuję:
To są statystyki włóczni, nie miecza. Nawet jeżeli jednak to potraktuję jako włócznię, to miecz hieny jest zdecydowanie za silny - nie tak trudno zniwelować problem z celnością, a po zniwelowaniu go zostaje bonusowy slot... i Mobilizacja, której nie powinno nigdy być w itemkach o podobnym poziomie co reszta. Jedynie w tych słabszych.
A poza tym Opis rozbrajający
Tragedia, tragedia, tragedia. 200 punktów statystyk na 65 poziomie. Zdolność z bonusem dla obrażeń w zbroi. Przekokszony magdef. Zdolność bez przeszkód (brak kary za chybienie czy coś). Nic nie powiem, utrzymam tylko milczeniem.NAZWA; błękitna zbroja hieny
TYP; ciało / slot na gem - 9
POZIOM; 65
STATYSTYKI ; obrona 90 / obrona magiczna 60 , szczęście 30 oraz szybkość 10 .
SPECJALNY STATUS; co turę zwiększa o 3% obrażenia , co krytyk zwiększa o 5% obrażenia maksymalny bonus wynosi 30% .
OPIS; Zrobiona z samego metalu i kropel łez hieny .
Za dużo obrony.NAZWA; hełm hieny
TYP; głowa
POZIOM; 65
STATYSTYKI; obrona 30 / obrona magiczna 25 , szczęście 18 , skamienienie +25%
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; brak
OPIS; hełm z metalu .
Znowu 160 punktów statystyk, poćwicz dodawanie.NAZWA; buty hieny
TYP; nogi
POZIOM; 67
STATYSTYKI; szybkość 60 , szczęście 50 , obrona 20/obrona magiczna 25 .
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; brak
OPIS; buty wykonane ze skóry hien i ślin .
Uzbrojenie do niczego. Bonusy typowo do expienia, zdolność niby do PvP, ale skomplikowana i bezsensowna. przy okazji oczywiście bonusy jakieś takie źle pododawane, ojej.NAZWA; naszyjnik hieny
TYP; dodatek
POZIOM;70
STATYSTYKI; szczęście 50 , złoto +50 , doświadczenie - 25 , ap +50 , częst.walk - 30 .
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; jeśli przeciwnik ma status regeneracje , a zadamy krtytyk to nadaje status zatrucie na 7tur .
OPIS; legendarny naszyjnik hieny prosto z głębin .
Nie skomentuję, nie ma czego.NAZWA; rękawice hydry
TYP; ręce - rękawice
POZIOM;72
STATYSTYKI; obrażenia 845 , atak 81 , celność + 15 .
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; co ture odnawia 400hp / ze statusem zombie odnawia tylko 50% mp .
OPIS; rękawice zrobione ze skóry hydry .
NAZWA; Zbroja z twardej skorupy
TYP; ciało
POZIOM; 90
STATYSTYKI; obrona 150/obrona magiczna 145 , szybkość - 30 i szczęście - 10 .
SPECJALNE ZDOLNOŚCI; co ture zwiększa 5% szczęścia a maksymalny bonus to 50.
OPIS; brak.[/QUOTE]
Oczywiście źle wyciągnięty magdef, tradycyjne to zaczyna się robić, zdolność strasznie silna, do teog perspektywa jakaś taka nierealna.
Ostatnio edytowane przez musaraj ; 19-02-2014 o 21:17
Nazwa: Kolczasta różdżka
Typ: Różdżka - 9 slotów
Wymagany poziom: 60
Statystyki:
MP 50
Atak mag. 61
Obrażenia 473
Atak 70
Specjalne zdolności/autostatusy: atak fizyczny może nadać ślepotę na 2 tury, 25% szansy
Nazwa: Absorpcyjna różdżka
Typ: Różdżka - 8 slotów
Wymagany poziom: 60
Statystyki:
MP 65
Atak mag. 72
Klątwa 50%
Lód +8%
Obrażenia 432
Atak 60
Specjalne zdolności/autostatusy: przyswaja 50% obrażeń zadanych ciosem fizycznym