No i co to ma być za zdolność? Na czyjejś podwójnej turze przeciwnik od razu przegra.
No i co to ma być za zdolność? Na czyjejś podwójnej turze przeciwnik od razu przegra.
Cios Giganta ( ork królewski )
poziom :60
gwiazdka: 3
slot 1
koszt mp 30
limit użyć: 7
działanie : zabiera losowo 20-50% hp przeciwnikowi i nakłada status rzucającemu nietykalność na 3 tury .
ma szanse grupowo !
___
Święty cios orka królewskiego
poziom:65
gwiazdka:2
slot :1
koszt mp : 100
limit użyc *2 , ** 4
działanie: zabiera wszystkie pozytywne statusy z przeciwników oraz zabiera 20% hp i many z 50% bazowym na nałożenie statusu klątwa na 3tury.
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 06-03-2014 o 17:13
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 06-03-2014 o 17:12
Zamiana
Poziom: 65/85
Gwiazdki: 2
Sloty: 2
Koszt MP: 50
Limit użyć: 1/2
Punkty = (statusy_pozytywne)-(statusy_negatywne)
Bob ma zatrucie i regenerację - 0 pkt.
Bob ma zombie, furię i uśpienie - -3 pkt.
Bob ma mobilizację i przyspieszenie - 2 pkt.
Zamienia statusy użytkownika i celu, jeżeli różnica między punktami użytkownika a wroga jest większa lub równa 2.
Ultra Normalizacja
Poziom: 65/75
Gwiazdki: 2
Sloty: 2
Koszt MP: 100
Limit użyć: 1
Zdejmuje 1/2 statusy pozytywne(ilość zależna od gwiazdki) wszystkim przeciwnikom.
Zatrzymanie czasu
Poziom: 75
Gwiazdki: 1
Sloty: 2
Koszt MP: 100
Limit użyć: 1
Wszyscy uczestnicy walki otrzymują uśpienie na 3 tury (zawsze, nawet na nietykalności). Pozwala to np. poczekać aż przeciwnikowi skończy się pozytywny status.
Mega MP
Zabiera graczowi całe posiadane MP i dzieli mniej więcej po równo każdemu z naszych sprzymierzeńców.
Ilość użyć : 1
Mp : całe posiadane
Poziom : 55
Gwiazdki : 1
Jeśli było już coś w tym stylu to proszę o zignorowanie posta.
Ostatnio edytowane przez aXe ; 01-03-2014 o 19:21
Odnowa
Poziom: 50
Gwiazdki: 1 (do nabicia)
MP: 54
Liczba użyć: 1
Info: Usuwa wszystkie pozytywne i negatywne statusy rzucającego, odnawia całą ilość HP i MP
____________________
Mega odnowa
Poziom: 55
Gwiazdki: 1 (do nabicia) [ <AP_Odnowy> x 1.5 ]
MP: 70
Liczba użyć: 1
Info: Usuwa wszystkie pozytywne i negatywne statusy, odnawia całą ilość HP i MP wszystkim członkom drużyny
Jadowite Ukąszenie
Poziom: 60
MP: około 50
Info: Zabiera przeciwnikowi wszystkie pozytywne staty i daje je rzucającemu. Jeżeli przeciwnik miał +60 max HP, dodaje też 1 status negatywny.
Jakby co można osłabić i zmienić nazwę.
MP drenaż - zabiera przeciwnikowi 100% MP i przyswaja rzucającemu. (20/25 lvl)
wzmocnienie - nadaje statusy: nietykalność, regeneracja, skupienie, mobilizacja na 4-5 tur. (30 lvl)
zniszczenie 2 - nadaje statusy: furia, ślepota, zatrucie, zombie, regeneracja, osłabienie, osłabienie magiczne na 4-5 tur
zdolność nakładająca przeciwnikowi status coś jak skamienienie na 3 tury
nie cieszył bym sie, ale ty byś sie pewnie cieszył jakbyś miał tą zdolność![]()
Wyładowanie elektryczne
Poziom: 60/65/70/75/80
Gwiazdki: 5
Sloty: 1
Koszt MP: 70/75/80/85/90
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Atak magiczny na wszystkich przeciwników. Czasami nadaje status Paraliż na 1 turę. Jest 30% szansy, że sparaliżowany zostanie także użytkownik.
Wyczerpanie
Poziom: 65/75
Gwiazdki: 2
Sloty: 1
Koszt MP: 100/150
Limit użyć: 1
Limit drużynowy: 2
Zabiera 40/50% aktualnego MP celu, działa tylko na graczy. Celność zdolności jest większa, gdy cel ma mało MP, ale przy pełnym MP celu nigdy nie trafia.
Może nadać status Przekleństwo(coś jak zatrucie na manę) na 3/4 tury.
Ostatnio edytowane przez Fatal ; 06-03-2014 o 14:56
Spojrzenie Meduzy [albo Gorgony, żeby nie kojarzyć, a chyba nikomu nie będzie to przeszkadzać)
Poziom: 60 -> 70
Gwiazdki: 2 (Duże odstępy AP, jak w Podwójnym Drenażu na przykład)
Sloty: 2
Koszt: 75 -> 100 MP
Limit użyć: 1
Limit użyć drużynowy: 2
Może nadać status Skamienienie. Działa tylko, gdy następny ruch należy do przeciwnika, który nie jest celem i tylko, gdy liczba żywych przeciwników > liczba żywych sprzymierzeńców.
Fala
Poziom 55->65
Gwiazdki: 3
Sloty: 1
Koszt: 70->85 MP
Limit użyć: 2
Atak magiczny o atrybucie lodu na wszystkich przeciwników.40% szans na nadanie uśpienia na 2 tury i Klątwy na 5 tur.
Ultra Fala
Poziom 60->75
Gwiazdki: 3
Sloty: 2
Koszt: 95->120 MP
Limit użyć: 1
Atak magiczny o atrybucie lodu na wszystkich przeciwników.55% szans na nadanie uśpienia na 2 tury, 55% Klątwy na 8 tur oraz 40% Spowolnienia na 4 tury
Cygańskie Zatrucie
Poziom 50->60
gwiazdki: 2
Sloty: 1
Koszt: 40->60 MP
Limit użyć: 2
Atak magiczny, o 25% silniejszy, czasem nadaje status zombie[3tury] oraz regeneracja[2tury] (zawsze dwie).
Ostatnio edytowane przez NNO ; 06-03-2014 o 18:59