Strona 58 z 107 PierwszyPierwszy ... 848565758596068 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 856 do 870 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #856
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    No i co to ma być za zdolność? Na czyjejś podwójnej turze przeciwnik od razu przegra.

  2. #857
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Cios Giganta ( ork królewski )
    poziom :60
    gwiazdka: 3
    slot 1
    koszt mp 30
    limit użyć: 7
    działanie : zabiera losowo 20-50% hp przeciwnikowi i nakłada status rzucającemu nietykalność na 3 tury .

    ma szanse grupowo !
    ___
    Święty cios orka królewskiego
    poziom:65
    gwiazdka:2
    slot :1
    koszt mp : 100
    limit użyc *2 , ** 4
    działanie: zabiera wszystkie pozytywne statusy z przeciwników oraz zabiera 20% hp i many z 50% bazowym na nałożenie statusu klątwa na 3tury.
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 06-03-2014 o 17:13

  3. #858
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Jeśli macie jakieś propozycje zdolności, które mogły by pojawić się w grze, możecie je tutaj umieścić. Mogą być też propozycje właściwości broni specjalnych.
    Co sensowniejsze pojawiały by się w kolejnych upkach.

    PS. Zanim dacie propozycję super-hiper wypasionej zdolności weźcie pod uwagę balans PvP.
    .

  4. #859
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Cytat Napisał Potencjalny Nabywca Zobacz post
    No i co to ma być za zdolność? Na czyjejś podwójnej turze przeciwnik od razu przegra.
    Da się grupowo
    ___
    Kobrowy urok
    poziom 60
    gwiazdki 1
    slot 1
    koszt mp ; 100
    limit użyć ; 3
    działanie : nakłada status uśpienie na 5tur i nakłada status regeneracja na 3tury.
    _____
    cios zemsty - nakłada status skamienienie .
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 06-03-2014 o 17:12

  5. #860
    Fatal
    Konto usunięte
    Zamiana
    Poziom: 65/85
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 2
    Koszt MP: 50
    Limit użyć: 1/2

    Punkty = (statusy_pozytywne)-(statusy_negatywne)
    Bob ma zatrucie i regenerację - 0 pkt.
    Bob ma zombie, furię i uśpienie - -3 pkt.
    Bob ma mobilizację i przyspieszenie - 2 pkt.

    Zamienia statusy użytkownika i celu, jeżeli różnica między punktami użytkownika a wroga jest większa lub równa 2.

    Ultra Normalizacja
    Poziom: 65/75
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 2
    Koszt MP: 100
    Limit użyć: 1

    Zdejmuje 1/2 statusy pozytywne(ilość zależna od gwiazdki) wszystkim przeciwnikom.

    Zatrzymanie czasu

    Poziom: 75
    Gwiazdki: 1
    Sloty: 2
    Koszt MP: 100
    Limit użyć: 1

    Wszyscy uczestnicy walki otrzymują uśpienie na 3 tury (zawsze, nawet na nietykalności). Pozwala to np. poczekać aż przeciwnikowi skończy się pozytywny status.

  6. #861
    Użytkownik Avatar aXe
    Dołączył
    09-12-2012
    Postów
    99
    Mega MP

    Zabiera graczowi całe posiadane MP i dzieli mniej więcej po równo każdemu z naszych sprzymierzeńców.
    Ilość użyć : 1
    Mp : całe posiadane
    Poziom : 55
    Gwiazdki : 1

    Jeśli było już coś w tym stylu to proszę o zignorowanie posta.
    Ostatnio edytowane przez aXe ; 01-03-2014 o 19:21

  7. #862
    Użytkownik
    Dołączył
    20-03-2013
    Postów
    166
    Odnowa

    Poziom: 50
    Gwiazdki: 1 (do nabicia)
    MP: 54
    Liczba użyć: 1

    Info: Usuwa wszystkie pozytywne i negatywne statusy rzucającego, odnawia całą ilość HP i MP
    ____________________

    Mega odnowa

    Poziom: 55
    Gwiazdki: 1 (do nabicia) [ <AP_Odnowy> x 1.5 ]
    MP: 70
    Liczba użyć: 1

    Info: Usuwa wszystkie pozytywne i negatywne statusy, odnawia całą ilość HP i MP wszystkim członkom drużyny

  8. #863
    Użytkownik Avatar Mangue
    Dołączył
    06-01-2014
    Postów
    101
    Jadowite Ukąszenie
    Poziom: 60
    MP: około 50
    Info: Zabiera przeciwnikowi wszystkie pozytywne staty i daje je rzucającemu. Jeżeli przeciwnik miał +60 max HP, dodaje też 1 status negatywny.
    Jakby co można osłabić i zmienić nazwę.

  9. #864
    Użytkownik
    Dołączył
    03-01-2013
    Postów
    4
    MP drenaż - zabiera przeciwnikowi 100% MP i przyswaja rzucającemu. (20/25 lvl)
    wzmocnienie - nadaje statusy: nietykalność, regeneracja, skupienie, mobilizacja na 4-5 tur. (30 lvl)
    zniszczenie 2 - nadaje statusy: furia, ślepota, zatrucie, zombie, regeneracja, osłabienie, osłabienie magiczne na 4-5 tur

  10. #865
    kaktusmi
    Konto usunięte
    zdolność nakładająca przeciwnikowi status coś jak skamienienie na 3 tury

  11. #866
    Użytkownik
    Dołączył
    20-03-2013
    Postów
    166
    Cytat Napisał pawełekq Zobacz post
    zniszczenie 2 - nadaje statusy: furia, ślepota, zatrucie, zombie, regeneracja, osłabienie, osłabienie magiczne na 4-5 tur
    Ciekawe czy cieszył byś się, jakby Ci ktoś to nałożył szczerze wątpię.

  12. #867
    Użytkownik
    Dołączył
    03-01-2013
    Postów
    4
    nie cieszył bym sie, ale ty byś sie pewnie cieszył jakbyś miał tą zdolność

  13. #868
    Fatal
    Konto usunięte
    Wyładowanie elektryczne
    Poziom: 60/65/70/75/80
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: 70/75/80/85/90
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Atak magiczny na wszystkich przeciwników. Czasami nadaje status Paraliż na 1 turę. Jest 30% szansy, że sparaliżowany zostanie także użytkownik.

    Wyczerpanie
    Poziom: 65/75
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt MP: 100/150
    Limit użyć: 1
    Limit drużynowy: 2

    Zabiera 40/50% aktualnego MP celu, działa tylko na graczy. Celność zdolności jest większa, gdy cel ma mało MP, ale przy pełnym MP celu nigdy nie trafia.
    Może nadać status Przekleństwo(coś jak zatrucie na manę) na 3/4 tury.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 06-03-2014 o 14:56

  14. #869
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Spojrzenie Meduzy [albo Gorgony, żeby nie kojarzyć, a chyba nikomu nie będzie to przeszkadzać)
    Poziom: 60 -> 70
    Gwiazdki: 2 (Duże odstępy AP, jak w Podwójnym Drenażu na przykład)
    Sloty: 2
    Koszt: 75 -> 100 MP
    Limit użyć: 1
    Limit użyć drużynowy: 2

    Może nadać status Skamienienie. Działa tylko, gdy następny ruch należy do przeciwnika, który nie jest celem i tylko, gdy liczba żywych przeciwników > liczba żywych sprzymierzeńców.

  15. #870
    NNO
    Konto usunięte
    Fala
    Poziom 55->65
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt: 70->85 MP
    Limit użyć: 2

    Atak magiczny o atrybucie lodu na wszystkich przeciwników.40% szans na nadanie uśpienia na 2 tury i Klątwy na 5 tur.



    Ultra Fala
    Poziom 60->75
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 2
    Koszt: 95->120 MP
    Limit użyć: 1

    Atak magiczny o atrybucie lodu na wszystkich przeciwników.55% szans na nadanie uśpienia na 2 tury, 55% Klątwy na 8 tur oraz 40% Spowolnienia na 4 tury



    Cygańskie Zatrucie
    Poziom 50->60
    gwiazdki: 2
    Sloty: 1
    Koszt: 40->60 MP
    Limit użyć: 2

    Atak magiczny, o 25% silniejszy, czasem nadaje status zombie[3tury] oraz regeneracja[2tury] (zawsze dwie).
    Ostatnio edytowane przez NNO ; 06-03-2014 o 18:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •