Strona 57 z 107 PierwszyPierwszy ... 747555657585967 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 841 do 855 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #841
    Fatal
    Konto usunięte
    Tym razem coś do TVT.

    Objęcia Mroku

    Gwiazdki: 2 (60lv i 70 lv)
    Koszt: 100 mp
    Użycia: 1
    Użycia drużynowe: 2
    Wszyscy wrogowie tracą odpowiedni procent z aktualnego HP, nie działa na bossy.

    1 wróg - 8%/10% (większy % na drugiej gwiazdce)
    2 wrogów - 16%/20%
    3 wrogów - 24%/30%
    4 wrogów - 32%/40%


    Zakażenie

    Gwiazdki: 1 (60lv, trzeba nabić)
    Koszt: 60 mp
    Użycia: 1
    Atak magiczny zabierający około 1200 hp. Nadaje statusy: zatrucie, spowolnienie, pomylenie(tylko gdy w drużynie wroga są 3 osoby lub więcej), zombie(taka sama sytuacja jak przy pomyleniu) na 3 tury. Maksymalnie może nadać tyle statusów ile osób jest w drużynie wroga.


    Ratunek

    Gwiazdki: 1 (60lv)
    Koszt: 75 mp
    Użycia: 1
    Użycia drużynowe: 1
    Sloty: 2
    Ożywia całą drużynę z 1 punktem HP.


    Wściekłość

    Gwiazdki: 2 (65lv i 75 lv)
    Koszt: 25 mp
    Użycia: 1
    Użycia drużynowe: 2
    Zadaje cios fizyczny, którego obrażenia są znacznie zwiększone gdy w drużynie użytkownika są martwe osoby.
    1 martwa osoba - cios mocniejszy o 30%(przy bossach 25%)
    2 martwe - o 75%(przy bossach 50%)
    3 martwe - o 125%(przy bossach 75%)
    Zawsze chybia, gdy w drużynie przeciwnej jest tylko 1 żywa osoba.

  2. #842
    Trująca Bańka (nazwa niedopracowana)

    Gwiazdki: 2 (60lvl i 65lvl)
    Koszt: 100 mp
    Użycia: 1
    Użycia drużynowo: 2
    Sloty: 2
    Info: Odejmuje wszystkim przeciwnikom połowę HP i MP, nadaje statusy: Pomylenie (45%) Zatrucie (50%) Paraliż (15%) na 3 tury.

    Szczęśliwa Furia

    Gwiazdki: 1 (60lvl)
    Koszt: 100 mp
    Użycia: 1
    Użycia drużynowo: 1
    Sloty: 1
    Info: Nadaje wszystkim wojownikom z drużyny statusy: Szczęście, Mobilizacja, Furia. Natomiast magom Szybkość oraz Skupienie

  3. #843
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Totalne dobicie.
    Zadaje bardzo małe obrażenia 50<x<100 (lub do uzgodnienia), lecz jak zabije się tym przeciwnika, to nie można go już ożywić miksami/zdolnością (pośka dalej stawia, lub nie - do uzgodnienia)

  4. #844
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    25-12-2011
    Postów
    1,690
    Złodziej dusz
    Zdolność używana przez minibossa przy 3-4 graczach
    Działanie: Przez 3-4 tury ( lub do śmierci ofiary) zabiera wybranej osobie 50% hp max* i daje bossowi.
    Usuwanie klątwy: Jedyna szansą na zatrzymanie procesu jest zabicie ofiary zdolności!

    *W przypadku braku hp ofiara ich nie traci, ale boss i tak je zyskuje.

    Przykład

    Do walki przestępuje 4 graczy a,b,c,d
    Gracz a ma max hp 3000
    Po użyciu na nim tej zdolności staje się żywicielem naszego bossa-> oddaje mu co turę 50% z tych maxymalnych 3k pkt hp czyli 1,5k ( nie zależnie czy je ma czy nie)
    Zdolność przypomina trochę regeneracje, ale specjalnego rodzaju, bo nie można jej znormować. Jedyną szansą na pozbycie się jej jest zabicie nosiciela tej zdolności.
    Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 16-01-2014 o 23:06
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  5. #845
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Nazwa: Czujność
    Poziom: 60-65-70
    Gwiazdki: 3 (60-65-70)
    Sloty: 1
    Koszt: 40 MP
    Limit użyć: 1-2-3

    Nadaje status Czujność na 8-10 tur. [jak pomyślność i precyzja]

    Czujność - w przypadku chybienia w przeciwnika dowolnym statusem, atakiem fizycznym lub magicznym, używający może kontratakować dowolnym atakiem fizycznym posiadającym 50% szans na zadanie ciosu krytycznego [woj], lub magicznym [mag], omijającym wszelkie statusy po obu stronach. Podczas kontratakowania nie można używać zdolności ani przedmiotów.

    Informacje w nawiasach kwadratowych ( [xyz] ) to moje własne przypiski, by ułatwić zrozumienie tekstu (jak komentarze w kodzie programowania)

  6. #846
    Fatal
    Konto usunięte
    Kradzież
    Poziom: 55/65/75
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 30
    Limit użyć: 1/2/3
    Limit drużynowy: 4

    Zabiera przeciwnikowi jedną Miksturę Życia (o najwyższym poziomie jaki posiada) i daje ją użytkownikowi. Jest możliwe dzięki temu przekroczenie limitu użyć danej mikstury.

    Skuteczność bazowa wynosi 50%. Jest ona odpowiednio zwiększana/zmniejszana na podstawie statystyki szybkości obu graczy. Minimalna szansa wynosi 25%, a maksymalna 75%. Przy nieudanej kradzieży użytkownik traci 15% maksymalnego HP. (wygląda to jakby okradany gracz go uderzał)

    Święty pocisk
    Poziom: 55/60/65
    Gwiazdki: 3
    Sloty: 1
    Koszt MP: 20% maksymalnego
    Limit użyć: 1/2/3

    Atak magiczny działający podczas statusu klątwa. Ma 90% celności bazowej.

  7. #847
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Ogłuszenie
    Poziom: 60-70
    Gwiazdki: 1-2
    Sloty: 1
    Koszt: 50-75 MP
    Limit użyć: 1

    Zadaje cios fizyczny bez atrybutu z siłą 25% normalnego ciosu, z 50% szans na trafienie. Posiada 50-75% szans na nadanie trafionemu status Pomylenie lub Uśpienie na 2 tury.

  8. #848
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    odbicie magii
    30 lvl
    sloty:1
    mp:50
    opisdbija pociski magiczne i inne magiczne artybuty.
    powód dodania:to nie fer że magowie mogą se wojowników ataki w nich a wojownicy nie właśnie według mnie ten pomysł wyrówna odbicia co do maga i woja

  9. #849
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał jejak Zobacz post
    odbicie magii
    30 lvl
    sloty:1
    mp:50
    opisdbija pociski magiczne i inne magiczne artybuty.
    powód dodania:to nie fer że magowie mogą se wojowników ataki w nich a wojownicy nie właśnie według mnie ten pomysł wyrówna odbicia co do maga i woja
    Nieprawda. Wojownik może odbijać ataki w wojowników.
    Powiem więcej - wojownik może trafić Odbiciem w Maga!

  10. #850
    Fatal
    Konto usunięte
    Ofensywa
    Poziom: 65/75
    Gwiazdki: 2
    Sloty: 3
    Koszt MP: 80
    Limit użyć: 1/2
    Zadaje wszystkim wrogom obrażenia fizyczne. Może nadać nietykalność na 1 turę, ale nigdy wszystkim. Działa na grupy 3 i 4 osób.

    Zapomnienie
    Poziom: 65/75/85/95
    Gwiazdki: 4
    Sloty: 1
    Koszt MP: 40/50/60/70
    Limit użyć: 1/1/2/2
    Zadaje słabe obrażenia magiczne i nadaje status pomylenie na 2/3/3/4 tury jednej osobie. Działa tylko, gdy przeciwnik ma żywych sojuszników niemających pomylenia. Przy chybieniu użytkownik sam otrzymuje pomylenie na 1 turę.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 07-02-2014 o 18:28

  11. #851
    Użytkownik
    Dołączył
    13-11-2011
    Postów
    2
    Mega MP
    Poziom: 30/35/40/45/50
    Gwiazdki: 5
    Sloty: 1
    Koszt MP: Zamiast MP Zabierało by 10%/20%/30%/40%/50% z MAX HP rzucającego.
    Limit Użyć: 2/2/2/2/2

    Działanie: Odejmuje 10%/20%/30%/40%/50% z MAX HP rzucającemu i dodaje wszystkim sojusznikom 20%/30%/40%/50%/60% z MAX MP.


    Myśle że w grze brakuje czegoś takiego. Możliwość zdobywania wedle waszego uznania.
    Jeżeli już się wcześniej pojawiło to przepraszam ale nie chce mi się przeglądać 58stron.

  12. #852
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Cios Magmy
    poziom 55/60/65/70/75
    gwiazdki 5
    sloty: 2
    koszt mp: 100
    limit Użyć: 1/2/3/4/5

    Działanie: odbiera wszystkim przeciwnikom 75% hp i mp oraz zdejmuje wszystkie pozytywne zdolności i zakłada na rzuczającego i sojusznikom dodatkowo 60% bazowych że dosztanie status zombie + klątwa , pomylenie , ślepota , zatrucie na 7tur .

    Oko Niebieskiej kobry
    poziom 60/65/70/75/80
    gwiazdki: 5
    sloty 1
    koszt mp: 150
    limit Użyć : 1/1/1/2/3
    Działanie: nadaje status przeciwnikowi paraliż,ślepota,klątwa,zatrucie,zombie,pomyleni e,spowolnienie,furia,uśpienie na 3tur oraz pobiera 50% mp przeciwnikowi i dodaje rzucającego , a sobie nadaję status:regeneracja , obrona , obrona magiczna , mobilizacja , skupienie na 7tur oraz uśpienie na 3 tury i dodaje 500+ hp co ture .

    Miecz Jingo
    poziom 70/80/90
    gwiazdki : 3
    slot : 1
    koszt mp: 50
    limit użyć: 2/3/3(3* dodatkowo zwiększa obrażenia o 20%)
    działanie : nadaje status przeciwnikowi uśpienie na 7tur i zombie , zatrucie na 6tur .

    Zatruty mieczyk
    poziom 50
    gwiazdka 1
    slot 1
    koszt mp: 20
    limit użyć : 3
    działanie : nadaje przeciwnikowi status zatrucie na 7tur i 50%bazowych że nada dodatkowy status zombie na 3tury i doda rzucającemu 40% hp i mp .

  13. #853
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Wolfenduck Zobacz post
    Cios Magmy
    poziom 55/60/65/70/75
    gwiazdki 5
    sloty: 2
    koszt mp: 100
    limit Użyć: 1/2/3/4/5

    Działanie: odbiera wszystkim przeciwnikom 75% hp i mp oraz zdejmuje wszystkie pozytywne zdolności i zakłada na rzuczającego i sojusznikom dodatkowo 60% bazowych że dosztanie status zombie + klątwa , pomylenie , ślepota , zatrucie na 7tur .

    Oko Niebieskiej kobry
    poziom 60/65/70/75/80
    gwiazdki: 5
    sloty 1
    koszt mp: 150
    limit Użyć : 1/1/1/2/3
    Działanie: nadaje status przeciwnikowi paraliż,ślepota,klątwa,zatrucie,zombie,pomyleni e,spowolnienie,furia,uśpienie na 3tur oraz pobiera 50% mp przeciwnikowi i dodaje rzucającego , a sobie nadaję status:regeneracja , obrona , obrona magiczna , mobilizacja , skupienie na 7tur oraz uśpienie na 3 tury i dodaje 500+ hp co ture .

    Miecz Jingo
    poziom 70/80/90
    gwiazdki : 3
    slot : 1
    koszt mp: 50
    limit użyć: 2/3/3(3* dodatkowo zwiększa obrażenia o 20%)
    działanie : nadaje status przeciwnikowi uśpienie na 7tur i zombie , zatrucie na 6tur .

    Zatruty mieczyk
    poziom 50
    gwiazdka 1
    slot 1
    koszt mp: 20
    limit użyć : 3
    działanie : nadaje przeciwnikowi status zatrucie na 7tur i 50%bazowych że nada dodatkowy status zombie na 3tury i doda rzucającemu 40% hp i mp .
    Takie ćwiczenie - zawsze, jak będziecie próbować dodać jakąś zdolność, to wyobraźcie sobie, że przeciwnik używa jej na was i pomyślcie, jakie będziecie mieć w takim wypadku szanse.

  14. #854
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Jakaś obszarówka ze skamienieniem fajna by była

  15. #855
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Cios Umarlaka
    Poziom: 50
    gwiazdka 1
    slot 1
    koszt mp 50
    limit użyć 1
    działanie: nadaje status przeciwnikowi zombie na 7 tur oraz pomylenie na 3tury

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •