Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Kolor strzałki oznaczającej przejścia między lokacjami

  1. #1

    Kolor strzałki oznaczającej przejścia między lokacjami

    Zielona - brak możliwości walki
    Żłóta - dozwolone są pojedynki
    Czerwona - dozwolone są ataki

    W ten sposób wiadomo byłoby czy mapa, na którą wchodzimy, a którą odwiedzamy pierwszy raz, zezwala na ataki i ewentualnie odpuścić sobie eksplorację na później (kiedy jest mniej graczy lub kiedy jest pewna pomoc w pobliżu). W tej chwili gracze ostro wykorzystują nieświadomość innych i czekają na swoje ofiary już przy wejściu, hehe..

  2. #2
    Casey
    Konto usunięte
    Zgodzę się z tym w 100% ...
    gdy szedłem na tygrys. Stał tam 20 lvl. Zabił mnie 3 razy, aż w końcu straciłem cierpliwość i odpuściłem sobie te tereny...

  3. #3
    tester
    Konto usunięte
    To może wprowadzić ochronę na kilkadziesiąt sekund po zmianie mapy?

  4. #4
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,309
    strzałki są o tyle problematyczne, że:
    a) nie wszędzie są
    b) nie są powiązane automatycznie z właściwościami mapy (spore pole do błędów)

    może by dało się zrobić dodatkowy opis w plakietce z nazwą (ta co pojawia się po najechaniu przejścia myszką), ale nie jestem pewien czy to ustrzeże "nieświadomych".

  5. #5
    Mapiątko
    Konto usunięte
    Strzałki dobry pomysł - zanim wejdziemy na nową mapę wiemy czego możemy się spodziewać.
    Ochrona - dobry pomysł, zwłaszcza dla kamperów, którzy czekają przy samem wejściu do mapy, aby kogoś "sprzątnąć" na przywitanie. Możemy nie mieć czasu na ucieczkę, bo może się nawet cała mapa jeszcze nie załadować. Myślę, że 1 minuta ochrony to dobre wyjście.
    Po za tym dorzucenie ochrony po awansie, walce z bossem i inne standardy mf2 powinna być ochrona (może 2-3 minuty).

    Samo to jednak nie rozwiąże problemu ataku niższych lvl? Może atakując niższego nic nie powinniśmy tracić...

  6. #6
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,309
    Samo to jednak nie rozwiąże problemu ataku niższych lvl? Może atakując niższego nic nie powinniśmy tracić...
    Być może nie obędzie się bez przedziałów ataku, ale to ostateczność. W sumie na "noobkach" to można wbić co najwyżej podstawowe 100 pkt PvP, a potem już trzeba atakować kogoś z konkretniejszym rankiem, a więc też (z reguły) z porównywalnym poziomem. Plus jest taki, że to skutecznie uniemożliwi top ranku na niskim poziomie.
    Ochrona - dobry pomysł, zwłaszcza dla kamperów, którzy czekają przy samem wejściu do mapy, aby kogoś "sprzątnąć" na przywitanie. Możemy nie mieć czasu na ucieczkę, bo może się nawet cała mapa jeszcze nie załadować. Myślę, że 1 minuta ochrony to dobre wyjście.
    Co do ochrony po wejściu do lokacji to też nie powinna być ona za długa bo będzie to można wykorzystywać do szybkiego podexpienia, wyjścia i wejścia z powrotem.
    Nie wiem czy to będzie możliwe, ale mogła by ona schodzić nie wcześniej niż po pierwszym kroku po teleporcie (bez względu na czas).

  7. #7
    VaanDee
    Konto usunięte
    Jeszcze ochrona podczas walki ze stworami na polu w trybie manualnym.
    Chyba że przewiduje się atak na gracza gdy ten aktualnie rozgrywa walkę?

  8. #8
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,309
    Cytat Napisał VaanDee Zobacz post
    Jeszcze ochrona podczas walki ze stworami na polu w trybie manualnym.
    Chyba że przewiduje się atak na gracza gdy ten aktualnie rozgrywa walkę?
    to już jest zablokowane - nie można atakować gracza w trakcie innej walki

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •