Strona 54 z 107 PierwszyPierwszy ... 444525354555664104 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 796 do 810 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #796
    HosonX
    Konto usunięte
    hm brzmi jak strzał w kolano

    przeciwnik zejmuje status zwykla miksturka Oo czy leczeniem Oo
    a sobie sam wieksza krzywde zrobisz niż komus (chyba ze na mobilce przy malej ilosci hp zabijesz przeciwnkia samo krwawienie nic nie wnosi :P)

  2. #797
    Uron
    Konto usunięte
    no to może
    Dynamiczny cios:
    koszt: 30/45/50Mp
    Ma 30/40/50% szansy na trafienie, zadaje cios fizyczny bez atrybutu wzmocniony o 30% i nadaje na 100% przy celnym ciosie status pomylenie na 1 tur

    Własne tępo
    koszt 30/40/50MP
    Wyrównuje szybkość wszystkich graczy w bójce lub pojedynku do szybkości użytkownika na 3/4/5 tur dobrze by było gdyby działało na bossy

  3. #798
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Pośpieszny atak
    Poziom: 55/60/65
    Liczba użyć: 1/2/3
    Koszt MP: 45/52/59
    Opis: Zadaje cios fizyczny ze zmniejszoną celnością o 10/20/30%. Jeśli trafi, użytkownik otrzymuje status przyspieszenie na 3 tury. Kolejna gwiazdka zwiększa liczbę użyć i zmniejsza celność.

  4. #799
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Sen
    Poziom: 60 - 65
    Gwiazdki: Tylko jedna, trzeba nabijać 50k AP
    Info: Nadaje statusy: Nietykalność i Uśpienie na 3 tury oraz Regeneracja na 2 tury.

    Transmutacja
    Poziom: 65
    Gwiazdki: j.w.
    Info: Zamienia 'miejscami' obronę z obroną magiczną, nasze zaklęcia zadają obrażenia fizyczne, a bronie magiczne, na 3 tury.
    Przykład:
    Jarek ma 200 obrony i 100 obrony magicznej, średnie obrażenia zadawane ulubionym zaklęciem wynoszą 500, a kamieniem 1000.
    Jarek używa Transmutacji. Od teraz, przez następne 3 tury, będzie miał 100 obrony i 200 magicznej, obrażenia zadawane ulubionym zaklęciem będą wynosiły 1000, a obrażenia run i kamieni pozostają niezmienne - kamieniem 1000.

  5. #800
    Użytkownik
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    3
    Witam.
    Zdolność, którą zaproponuję nie jest jeszcze dopracowana, ale liczę, że się wam spodoba. Mówię mianowicie o "Wyzywającym pocisku". Z nazwy można się domyśleć, że chodzi o wyzwanie przeciwnika, które ma na celu ochronę słabszego sprzymierzeńca. Zdolność naturalnie była by na poziom 50.

    Kilka uwag:
    1: Podczas trwania zdolności (3 tury) osoba, która została wyzwana może tylko atakować.
    2: Koszt MP uwzględniając Maga i Woja wynosił by 35.
    3: Limit użyć w walce 1.

    To mój pierwszy taki post, więc proszę o wyrozumiałość. Wszelkie uwagi proszę zgłaszać na pocztę mojej postaci Deechi.

  6. #801
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Działałoby to tylko w TvT. W PvP wystarczy to komuś walnąć i zagwarantowana wygrana (jak ktoś jest do zdjęcia w 3 tury).

  7. #802
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał Seitas Zobacz post
    Działałoby to tylko w TvT. W PvP wystarczy to komuś walnąć i zagwarantowana wygrana (jak ktoś jest do zdjęcia w 3 tury).
    Bez sensu. W walce nakładam sobie Skupienie, zdejmuję Barierę przeciwnikowi, uszkadzam go, używam tego i wygrywam kilka tysięcy ranku + wuj żetonów. To samo z TvT.
    Gdy jest 4v4, to po prostu z jednej strony 4 osoby nakładają to na przeciwników i atakują wszyscy hurtem jednego z nich.

  8. #803
    Użytkownik Avatar Leonardo
    Dołączył
    21-05-2012
    Postów
    715
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Bez sensu. W walce nakładam sobie Skupienie, zdejmuję Barierę przeciwnikowi, uszkadzam go, używam tego i wygrywam kilka tysięcy ranku + wuj żetonów. To samo z TvT.
    Gdy jest 4v4, to po prostu z jednej strony 4 osoby nakładają to na przeciwników i atakują wszyscy hurtem jednego z nich.
    Uwzglednij, ze w walce o te twoje "kilka tysiecy rank" nikt tak nie lami, wiec nie pozwoli przeciwnikowi na zdjecie bariery i zalozeniu skupienia ( przeciez skupienie mozna znormalizowac, badz ponownie zalozyc oslonke), a co do 4 vs. 4 to przeciez w poscie Deechiego pisalo wyraznie:

    Cytat Napisał Deechi Zobacz post
    .3: Limit użyć w walce 1.
    Propozycja dobra, ale na 50 poziom juz (raczej) nic nowego nie dojdzie, lecz na 60/65 taka zdolnosc byla by przydatna, choc lekko przesadzona ( 3 tury przy ~50% hp to lekka przesada).

  9. #804
    Użytkownik
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    3
    Witam.
    Jak widać jest duże zainteresowanie moją zdolnością. Przespałem się z tematem i oto ci udało mi się wymyślać.
    1: Wymagany poziom 60 (Pomysł Leonarda).
    2: Trafiona postać nie może używać zdolności (Tylko atak i Zaklęcia).
    3: Wymagane MP 40.
    4: Nakłada status wyzwanie na 2 tury.
    5: Limit użyć w walce 1.
    Ewentualne poprawki zgłaszać w postach.
    Pozdrawiam.

  10. #805
    Bisca
    Konto usunięte
    Witam.
    Nazwa : Przeklęty cios
    Koszt MP : 40
    Gwiazdki : 1
    Wymagany poziom : 60
    Opis : Atak na przeciwnika, jeżeli używający ma więcej obrony niż przeciwnik zada mocniejszy cios, nie liczą się osłony, może nadać status klątwa na 3 tury.

    Nazwa : Piekielny cios
    Koszt MP : 70/75/80
    Gwiazdki : 3
    Wymagany poziom : 60/65/70
    Opis : Atak fizyczny na wszystkich przeciwników może nadać status paraliż, klątwa na 2/2/3 tury.
    Pozdrawiam.

  11. #806
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Ryzykowna gra
    lvl 65
    1 użycie 60mp
    Opis:Niweluje ilość hp przeciwników do 5%,zdejmuje wszystkie pozytywne statusy
    nadaje statusy Regeneracja i Zombie z 50% prawdopodobieństwem nałożenia

  12. #807
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Kamikadze
    60lvl
    1 Użycie 0mp
    Opis: Zabija rzucającego i wybranego przeciwnika. Nie działa na bossy, mini-bossy i w walkach 1vs1
    -------------------------
    Ryzykowna walka
    65 lvl
    1 użycie 70mp
    Opis: Zabija wszystkich grazy na polu bitwy, oprócz jednego najsilniejszego z każdej drużyny. Uniemożliwia obu graczom wskrzeszanie sojuszników
    -------------------------
    Skrypt wybiera najsilniejszego w podanej kolejności
    -poziom
    -atak/atak magiczny
    -hp
    -obrona/obrana magiczna

  13. #808
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Dziedzic Zobacz post
    Ryzykowna walka
    65 lvl
    1 użycie 70mp
    Opis: Zabija wszystkich grazy na polu bitwy, oprócz jednego najsilniejszego z każdej drużyny. Uniemożliwia obu graczom wskrzeszanie sojuszników
    -------------------------
    Skrypt wybiera najsilniejszego w podanej kolejności
    -poziom
    -atak/atak magiczny
    -hp
    -obrona/obrana magiczna
    Czekam najwyższy lv z drużyny przeciwnika, "naszemu" najlepszemu wsadzamy wszelkie statusy i można się bawić...

  14. #809
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Albo przeczekujesz się i nie zostaniesz zabity.

  15. #810
    Ipla
    Konto usunięte
    nawet fajne

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •