hm brzmi jak strzał w kolano
przeciwnik zejmuje status zwykla miksturka Oo czy leczeniem Oo
a sobie sam wieksza krzywde zrobisz niż komus (chyba ze na mobilce przy malej ilosci hp zabijesz przeciwnkia samo krwawienie nic nie wnosi :P)
hm brzmi jak strzał w kolano
przeciwnik zejmuje status zwykla miksturka Oo czy leczeniem Oo
a sobie sam wieksza krzywde zrobisz niż komus (chyba ze na mobilce przy malej ilosci hp zabijesz przeciwnkia samo krwawienie nic nie wnosi :P)
no to może
Dynamiczny cios:
koszt: 30/45/50Mp
Ma 30/40/50% szansy na trafienie, zadaje cios fizyczny bez atrybutu wzmocniony o 30% i nadaje na 100% przy celnym ciosie status pomylenie na 1 tur
Własne tępo
koszt 30/40/50MP
Wyrównuje szybkość wszystkich graczy w bójce lub pojedynku do szybkości użytkownika na 3/4/5 tur dobrze by było gdyby działało na bossy
Pośpieszny atak
Poziom: 55/60/65
Liczba użyć: 1/2/3
Koszt MP: 45/52/59
Opis: Zadaje cios fizyczny ze zmniejszoną celnością o 10/20/30%. Jeśli trafi, użytkownik otrzymuje status przyspieszenie na 3 tury. Kolejna gwiazdka zwiększa liczbę użyć i zmniejsza celność.
Sen
Poziom: 60 - 65
Gwiazdki: Tylko jedna, trzeba nabijać 50k AP
Info: Nadaje statusy: Nietykalność i Uśpienie na 3 tury oraz Regeneracja na 2 tury.
Transmutacja
Poziom: 65
Gwiazdki: j.w.
Info: Zamienia 'miejscami' obronę z obroną magiczną, nasze zaklęcia zadają obrażenia fizyczne, a bronie magiczne, na 3 tury.
Przykład:
Jarek ma 200 obrony i 100 obrony magicznej, średnie obrażenia zadawane ulubionym zaklęciem wynoszą 500, a kamieniem 1000.
Jarek używa Transmutacji. Od teraz, przez następne 3 tury, będzie miał 100 obrony i 200 magicznej, obrażenia zadawane ulubionym zaklęciem będą wynosiły 1000, a obrażenia run i kamieni pozostają niezmienne - kamieniem 1000.
Witam.
Zdolność, którą zaproponuję nie jest jeszcze dopracowana, ale liczę, że się wam spodoba. Mówię mianowicie o "Wyzywającym pocisku". Z nazwy można się domyśleć, że chodzi o wyzwanie przeciwnika, które ma na celu ochronę słabszego sprzymierzeńca. Zdolność naturalnie była by na poziom 50.
Kilka uwag:
1: Podczas trwania zdolności (3 tury) osoba, która została wyzwana może tylko atakować.
2: Koszt MP uwzględniając Maga i Woja wynosił by 35.
3: Limit użyć w walce 1.
To mój pierwszy taki post, więc proszę o wyrozumiałość. Wszelkie uwagi proszę zgłaszać na pocztę mojej postaci Deechi.
Działałoby to tylko w TvT. W PvP wystarczy to komuś walnąć i zagwarantowana wygrana (jak ktoś jest do zdjęcia w 3 tury).
Uwzglednij, ze w walce o te twoje "kilka tysiecy rank" nikt tak nie lami, wiec nie pozwoli przeciwnikowi na zdjecie bariery i zalozeniu skupienia ( przeciez skupienie mozna znormalizowac, badz ponownie zalozyc oslonke), a co do 4 vs. 4 to przeciez w poscie Deechiego pisalo wyraznie:
Propozycja dobra, ale na 50 poziom juz (raczej) nic nowego nie dojdzie, lecz na 60/65 taka zdolnosc byla by przydatna, choc lekko przesadzona ( 3 tury przy ~50% hp to lekka przesada).
Witam.
Jak widać jest duże zainteresowanie moją zdolnością. Przespałem się z tematem i oto ci udało mi się wymyślać.
1: Wymagany poziom 60 (Pomysł Leonarda).
2: Trafiona postać nie może używać zdolności (Tylko atak i Zaklęcia).
3: Wymagane MP 40.
4: Nakłada status wyzwanie na 2 tury.
5: Limit użyć w walce 1.
Ewentualne poprawki zgłaszać w postach.
Pozdrawiam.
Witam.
Nazwa : Przeklęty cios
Koszt MP : 40
Gwiazdki : 1
Wymagany poziom : 60
Opis : Atak na przeciwnika, jeżeli używający ma więcej obrony niż przeciwnik zada mocniejszy cios, nie liczą się osłony, może nadać status klątwa na 3 tury.
Nazwa : Piekielny cios
Koszt MP : 70/75/80
Gwiazdki : 3
Wymagany poziom : 60/65/70
Opis : Atak fizyczny na wszystkich przeciwników może nadać status paraliż, klątwa na 2/2/3 tury.
Pozdrawiam.
Ryzykowna gra
lvl 65
1 użycie 60mp
Opis:Niweluje ilość hp przeciwników do 5%,zdejmuje wszystkie pozytywne statusy
nadaje statusy Regeneracja i Zombie z 50% prawdopodobieństwem nałożenia
Kamikadze
60lvl
1 Użycie 0mp
Opis: Zabija rzucającego i wybranego przeciwnika. Nie działa na bossy, mini-bossy i w walkach 1vs1
-------------------------
Ryzykowna walka
65 lvl
1 użycie 70mp
Opis: Zabija wszystkich grazy na polu bitwy, oprócz jednego najsilniejszego z każdej drużyny. Uniemożliwia obu graczom wskrzeszanie sojuszników
-------------------------
Skrypt wybiera najsilniejszego w podanej kolejności
-poziom
-atak/atak magiczny
-hp
-obrona/obrana magiczna
Albo przeczekujesz się i nie zostaniesz zabity.
nawet fajne