Strona 53 z 107 PierwszyPierwszy ... 343515253545563103 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 781 do 795 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #781
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    toksyczny pocisk
    1 uzycie
    modyfikator obrażeń 120% pocisku magicznego
    100% na zatrucie na 1 ture
    koszt many 0

  2. #782
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Przejęcie światła
    Poziom: 60*/70**
    Koszt MP: 75*/85**
    Sloty: 1

    Opis: Przejmuje od wroga wszystkie pozytywne statusy i dodaje rzucającemu. Przez 5 tur zabiera losowo 5-10% maksymalnego HP osobie, która rzuciła czar (efektu nie można zdjąć). Prawdopodobieństwo trafienia wynosi: 75% - pierwsza gwiazdka / 85% - druga gwiazdka

  3. #783
    Użytkownik
    Dołączył
    15-08-2013
    Postów
    129
    klątwa siły
    zdolność statusota dodaje efekt furia na 10 tur i podnosi atak o 100 % czyli 2 ataki normalne w 1 bardzo rządka i zużywa 100 mp 1 użycie na walke
    nie chce ułatwić gry

  4. #784
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    haha, furia i jeszcze +100% ataku przez 10 tur? walnę przeczekanie i zabiję takiego woja kamykami/runkami albo nawet i bez tego, samym odbiciem ;d

    @down : Może Ciebie z twoim 150 defa
    Ostatnio edytowane przez Seitas ; 27-09-2013 o 23:05

  5. #785
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Seitas Zobacz post
    haha, furia i jeszcze +100% ataku przez 10 tur? walnę przeczekanie i zabiję takiego woja kamykami/runkami albo nawet i bez tego, samym odbiciem ;d
    Albo on na hita Cię ściągnie...

  6. #786
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2013
    Postów
    276
    Zdolność - Kloniste wodne
    Jak to działa? - tworzą nowe klony o atrybutu Lód (25% Lód a odpiera tylko ataki magiczne o atrybucie Lód)
    Klon Wodny * - tworzy jednego klona z 500 HP natomiast, ** na dwa klony z 750 HP i *** na trzy klony po 1000 HP (Nie można dodawać cieniste klony jak ktoś jest z nim w grupie)
    Np.
    Toshiro kontra grupa 20 lv z jednym 50 lv
    Toshiro używa Cieniste Klony ***
    Toshiro, Klon wodny x3 kontra grupa.

  7. #787
    Pisklę Białego Smoka
    Konto usunięte
    Zdolność Fuks
    1 użycie, many tak z 60-70-80
    Nadaje statusy:
    Nietykalność 1 tura
    Pomyślność, Refleks, Precyzja na x tur (x zależy od *)

  8. #788
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Wzmocnienie Ducha
    Poziom: 60
    Koszt MP: 100-120
    Limit użyć : 1/2
    Sloty:1-2

    Opis: Zwiększa odporności na wszystkie statusy o 25%-30% (nie może przekroczyć dozwolonych 75%) na 5 tur.

  9. #789
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Obustronny zakaz
    wybieramy zdolności z naszej listy ubranych zdolności (nie może mieć wyczerpanych użyć), ani my , ani przeciwnik nie mogą użyć tej zdolności.

  10. #790
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Ten zakaz byłby ciekawszy jakby była możliwość zakazywania uzytych juz zdolnosci

  11. #791
    Bisca
    Konto usunięte
    Multi trafienie
    Koszt mp : 50/60/70
    Gwiazdki : 1*/2**/3**
    Wymagany lv : 60/70/80
    Opis : Atak fizyczny na wszystkich przeciwników z siłą o 20/25/30%, może nadać status uśpienie na 1/2/turę/y, zatrucie, klątwa na 2/2/3 tury, z 50/60/70% trafieniem bazowym.
    Mega cios
    Koszt mp : 50/60/70/80
    Gwiazdki : 1*/2**/3**/4****
    Wymagany lv : 60/65/70/75
    Opis : Atak fizyczny na wszystkich przeciwników z 60/70/80/90/100% trafieniem bazowym, zawsze jak trafi jest to cios krytyczny! jak trafi jednego trafi i reszte przeciwników.
    Ostatnio edytowane przez Bisca ; 02-10-2013 o 20:39

  12. #792
    HosonX
    Konto usunięte
    Cytat Napisał All Kontakt Zobacz post
    Multi trafienie
    Koszt mp : 50/60/70
    Gwiazdki : 1*/2**/3**
    Wymagany lv : 60/70/80
    Opis : Atak fizyczny na wszystkich przeciwników z siłą o 20/25/30%, może nadać status uśpienie na 1/2/turę/y, zatrucie, klątwa na 2/2/3 tury.

    czyli jak rozumiem tak mała tylko dal fizyka hm tylko jeden problem za karzdym razem ma nakładać uspienie i klontwe i obie na raz nie no trochę przesadzone jednym słowem masowy wyrok śmierci XD

    Cytat Napisał All Kontakt Zobacz post
    Mega cios
    Koszt mp : 50/60/70/80
    Gwiazdki : 1*/2**/3**/4****
    Wymagany lv : 60/65/70/75
    Opis : Atak fizyczny na wszystkich przeciwników z 60/70/80/90/100% trafieniem bazowym, zawsze jak trafi jest to cios krytyczny! jak trafi jednego trafi i reszte przeciwników.
    100% szansa trafienia krytykiem we wszyskich nie no to tez przesada i to straszna 50% max przy takiej zdolnosci

    ale fakt troche brakuje masowych zdolnosci dla woja

  13. #793
    Bisca
    Konto usunięte
    czyli jak rozumiem tak mała tylko dal fizyka hm tylko jeden problem za karzdym razem ma nakładać uspienie i klontwe i obie na raz nie no trochę przesadzone jednym słowem masowy wyrok śmierci XD
    No zapomniałem dodać trafienia bazowego, dodane

  14. #794
    Uron
    Konto usunięte
    Krwawy szał
    limit użyć raz na walkę 1v1 lub 2 razy na walkę TvT
    Koszt: odbiera połowę aktualnego MP
    Opis: Ma 50% szansy na trafienie, zadaje cios wzmocniony o 50% (brak krytyków) i nadaje na 100% przy celnym ciosie status krwawienie (działa jak zatrucie tylko, że bez limitu tur, można usuną ten status kuracją lub miksturami czy też zdolnościami leczącymi czyli leczenie, mega leczenie, drenaże (jeśli trafią), mikstury życia, regeneracji, odnowy prostu tym co dodaje HP) użytkownik po wykonaniu tej zdolności otrzymuje spowolnienie i ślepotę na 2 tury nie zależnie od tego czy trafił czy też nie.

  15. #795
    Uron
    Konto usunięte
    Krwawy szał
    limit użyć raz na walkę 1v1 lub 2 razy na walkę TvT
    Koszt: odbiera połowę aktualnego MP
    Opis: Ma 50% szansy na trafienie, zadaje cios fizyczny wzmocniony o 50% (brak krytyków) i nadaje na 100% przy celnym ciosie status krwawienie (działa jak zatrucie tylko, że bez limitu tur, można usuną ten status kuracją lub miksturami czy też zdolnościami leczącymi czyli leczenie, mega leczenie, drenaże (jeśli trafią), mikstury życia, regeneracji, odnowy prostu tym co dodaje HP) użytkownik po wykonaniu tej zdolności otrzymuje spowolnienie i ślepotę na 2 tury nie zależnie od tego czy trafił czy też nie.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •