Pomysł pół żartem, pół serio
"Śmierć Frajerom"
Działa tak:
Zabija przeciwnika o najniższym lvl-u, w przypadku 2 czy 3 takich samych graczy(taki sam lvl) zabija tego na najmniejszej liczbie hp (dwaj gracze o takiej samej liczbie hp - losowanie trupa )
Opcjonalnie : Redukuje hp drugiego najsłabszego gracza w drużynie do 100hp
Działa tylko w grupie
* 1 użycie 75 mp
**1 użycie 70 mp
Szczęśliwe multi
Działa jak szczęśliwy cios, różni się tym, że jest atakiem na wszystkich przeciwników.
Liczba użyć i % hita ze szczęśliwego do przetestowania, ja myślę, że 2 użycia z hitem w granicach 35% (chociaż i w takiej formie może być przehax jeśli chodzi o tvt z magami)
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
toksyczny pocisk
1 uzycie
modyfikator obrażeń 120% pocisku magicznego
100% na zatrucie na 1 ture
koszt many 0
Przejęcie światła
Poziom: 60*/70**
Koszt MP: 75*/85**
Sloty: 1
Opis: Przejmuje od wroga wszystkie pozytywne statusy i dodaje rzucającemu. Przez 5 tur zabiera losowo 5-10% maksymalnego HP osobie, która rzuciła czar (efektu nie można zdjąć). Prawdopodobieństwo trafienia wynosi: 75% - pierwsza gwiazdka / 85% - druga gwiazdka
klątwa siły
zdolność statusota dodaje efekt furia na 10 tur i podnosi atak o 100 % czyli 2 ataki normalne w 1 bardzo rządka i zużywa 100 mp 1 użycie na walke
nie chce ułatwić gry
haha, furia i jeszcze +100% ataku przez 10 tur? walnę przeczekanie i zabiję takiego woja kamykami/runkami albo nawet i bez tego, samym odbiciem ;d
@down : Może Ciebie z twoim 150 defa
Ostatnio edytowane przez Seitas ; 27-09-2013 o 22:05
Zdolność - Kloniste wodne
Jak to działa? - tworzą nowe klony o atrybutu Lód (25% Lód a odpiera tylko ataki magiczne o atrybucie Lód)
Klon Wodny * - tworzy jednego klona z 500 HP natomiast, ** na dwa klony z 750 HP i *** na trzy klony po 1000 HP (Nie można dodawać cieniste klony jak ktoś jest z nim w grupie)
Np.
Toshiro kontra grupa 20 lv z jednym 50 lv
Toshiro używa Cieniste Klony ***
Toshiro, Klon wodny x3 kontra grupa.
Zdolność Fuks
1 użycie, many tak z 60-70-80
Nadaje statusy:
Nietykalność 1 tura
Pomyślność, Refleks, Precyzja na x tur (x zależy od *)
Wzmocnienie Ducha
Poziom: 60
Koszt MP: 100-120
Limit użyć : 1/2
Sloty:1-2
Opis: Zwiększa odporności na wszystkie statusy o 25%-30% (nie może przekroczyć dozwolonych 75%) na 5 tur.
Obustronny zakaz
wybieramy zdolności z naszej listy ubranych zdolności (nie może mieć wyczerpanych użyć), ani my , ani przeciwnik nie mogą użyć tej zdolności.
Ten zakaz byłby ciekawszy jakby była możliwość zakazywania uzytych juz zdolnosci
Multi trafienie
Koszt mp : 50/60/70
Gwiazdki : 1*/2**/3**
Wymagany lv : 60/70/80
Opis : Atak fizyczny na wszystkich przeciwników z siłą o 20/25/30%, może nadać status uśpienie na 1/2/turę/y, zatrucie, klątwa na 2/2/3 tury, z 50/60/70% trafieniem bazowym.
Mega cios
Koszt mp : 50/60/70/80
Gwiazdki : 1*/2**/3**/4****
Wymagany lv : 60/65/70/75
Opis : Atak fizyczny na wszystkich przeciwników z 60/70/80/90/100% trafieniem bazowym, zawsze jak trafi jest to cios krytyczny! jak trafi jednego trafi i reszte przeciwników.
Ostatnio edytowane przez Bisca ; 02-10-2013 o 19:39