Zobacz wyniki ankiety: Którą z profesji preferujesz?

Głosujących
1069. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Mag

    591 55.29%
  • Woj

    478 44.71%
Strona 14 z 41 PierwszyPierwszy ... 4121314151624 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 196 do 210 z 613

Temat: Mag vs Woj

  1. #196
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Musaraj - tak. Ew. oślepiający jest do wymiany, ale lubię sie bawić takimi skillami, po coś w końcu są. Dodatkowo potem jak będzie podwójny dren 2x, czy gniewny 3x to będzie jeszcze fajniej.

    Galin - to była kwestia czysto teoretyczna, łapiesz za słówka. Nic nie zmieniam, to tylko kontynuacja wywodu.
    Bididididid!

  2. #197
    Użytkownik
    Dołączył
    21-12-2012
    Postów
    59
    Cała ta rozmowa jest czysto teoretyczna, więc na przyszłość wypraszam sobie nazywanie mnie ograniczonym a odwdzięczę się tym samym i nie będę łapać za słówka

  3. #198
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Twój post tak świadczył. Także nie przeproszę .

    Co do tematu - z rozwijaniem gry (taa, za kilka lat), z upa na upa przewaga woja w szczęściu bazowym będzie rosnąć, a tym samym celność maga - spadać. Na 100 poziomie mag pewnie bedzei trafiać 20% zdolności, a celność woja urośnie pewnie do 90%~. Smutne.
    Bididididid!

  4. #199
    VIP Avatar Coni
    Dołączył
    14-09-2012
    Postów
    1,185
    z upa na upa przewaga woja w szczęściu bazowym będzie rosnąć
    Proporcje będą te same.

  5. #200
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Wątpie. Ze 100 pkt na upa, woj zainwestuje jakieś 25-30~ w Szczęście, 30-40 w speeda, 30-40 w atak i 10 w MP (HP wbija sie co kilka upów). A Ci grający w PvP w obrony raczej nie daja bóg wie ile. Natomiast mag doda 10-20 w MP, 30-40 w speeda, 30-40 w atak i MAX 10 pkt w szczęście (ale pewnie 6-8). Co daję przewagę 20 bazowo szczęścia na upa, czyli za 5 bedzie to przewaga aż 100 szczęścia, gdzie teraz jest to przewaga 30-60 :>. Tak mi sie wydaje, choc to oczywiscie czyta teoria i moge sie mylic ^^.
    Bididididid!

  6. #201
    VIP Avatar Coni
    Dołączył
    14-09-2012
    Postów
    1,185
    Proporcje będą te same.

  7. #202
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Czyli proporcjonalnie będzie rosnąć przewaga szczęścia i nijak się to ma, bo nie chodzi o proporcje a różnicę danej statystyki.
    Bididididid!

  8. #203
    musaraj
    Konto usunięte
    Przecież są limity współczynników celności etc.

  9. #204
    VIP Avatar Coni
    Dołączył
    14-09-2012
    Postów
    1,185
    Czyli proporcjonalnie będzie rosnąć przewaga szczęścia
    100 do 50 jest to taka sama proporcja jak 200 do 100.
    Więc tak wojownik da to 100 punktów szczęścia, gdzie mag da tam 50 czyli 2x mniej ale będzie w takiej samej sytuacji jak poprzednio.
    Może różnica się powiększy, ale proporcja zostanie zachowana ta sama.
    A różnica nikogo nie interesuje gdyż wzory uwzględniają proporcje.
    Ostatnio edytowane przez Coni ; 19-05-2013 o 19:29

  10. #205
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Cytat Napisał Krycha Zobacz post
    Woj na 50 lvlu ma średnio pewnie koło 100 szczęścia bazowo (+/- 10). Mag ma tego szczęścia 35 (+/- 10). Moim zdaniem to odgrywa sporą rolę . Pomijając fakt, że nie mamy żadnego skilla atakującego ze 100% celnością, a wój chybia jakoś średnio (nie poparte żadnymi statystykami) raz na 5 użyć zdolności. Too hax.
    Mój mysto ma 34

    Wchodzenie statusów zależy tylko i wyłącznie od lucka,bazowej szansy oraz odporności.
    Wchodzenie dmg z ataków co nakladają statusy zależy od celnosci,unikow,lucka,bazowej szansy.
    Ogólnie powiem tak ,że uniker powinienen być robiony właściwie w każdej sytuacji kiedy wojownik uzywa bulawy/wloczni , bo jak z tym nic nie robimy ma ten wojownik za darmoche 10%dmg.

    Jeszcze jeden ciekawy mit jakoby rękawice kontrowały unikera. A one wprowadzają tylko małe zmiany.
    Względem takiej bulawy. Ubierajac rękawice tracimy 10% dmg + % za atry niech to będzie wartość 20%(uniker nie ubierze itemkow z wysokimi atrami raczej(defowego))+ 3-4% za atak ktorego wiecej ma bulawa
    Zyskujemy względem buławy 20% celnosci , mp i defy kosztem 35% obrażeń

    Z resztą z dużo gadania

  11. #206
    BlueSky
    Konto usunięte
    Moje + i - obu profesji. ( zacząłem niedawno więc nie bądźcie surowi )

    1. MP. ( + dla maga )

    Jeżeli chodzi o MP to mag musi dawać jej więcej, lecz za to może nadawać liczne statusy wymagające dużej ilość MP nie odnawiając jej tak często jak woj.

    2. Dmg. ( = )

    Dmg. to kwestia sporna. Zależy do eq, statystych i statusów.

    3. Szczęście ( 2x+ dla woja )

    Im więcej damy postaci szczęścia tym częściej wchodzą krytyki i nadajemy częściej negatywnych statusów na przeciwnika, lub je zdejmujemy.
    Zdecydowanie woj musi dać więcej szczęścia niżeli mag co przez mnie uważane jest za + dla tej właśnie profesji.

    4. Szybkość ( + dla maga )

    To znów kwestia sporna, zależy od eq, statek i statusów, lecz zwykle więcej ma jej mag co czasami przeważa losy walki na jego stronę .

    __________________________________________________ ______

    Według mnie jest remis Tylko od was zależy co jest dla was ważniejsze i jaki styl gry wybierzecie.

  12. #207
    Tomek Ku
    Konto usunięte
    woj lepszy bo wali krytyki i nie trzeba dużo many

  13. #208
    Arkadiuss
    Konto usunięte
    Dla mnie woj ma lepiej do 15 lvla PVP, od 16 do 40 lvla mag ma o wiele łatwiej w fabule, a potem znowu następuje przeskok na woja (widzę po zdolnościach... MP atak, Ślepa Furia itd... sporo jak na woja ale ilość = cena. I tu nie jest jak w netto (product placement xD) więcej za mniej. Odwrotnie niestety ;C). Szczególnie w PVP widzę przewagę woja. Wystarczy dodać odpowiednio MP na leczenie ewentualnie trujaka do pewnej granicy lvlowej... Dobre bronie nawet, same pozytywy. A jak ktoś umie odpowiednio ustawić statystyki, to krytyki sadzi aż miło (zależy komu xd), a chybienia równają się z ładowaniem many u maga.

  14. #209
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Dzięki butom gothar woj czasem w ogóle nie chybia, a ma jeszcze krytyki i jebutne zdolności...
    Odbicie czasem ratuje, ale tylko czasem.

  15. #210
    michalekk
    Konto usunięte
    Mag:
    2 ruchy, nie chybia,
    Woj: Krtyki (porownane z 2 ruchami), chybia
    EQ mag na 40: (antymagowe eq)
    Wampirza Rozdzka +2
    Wampirzy Diadem +1/Helm Mnicha
    Zolwi pancerz
    Japonki
    Sygnet
    takie ja mam
    WOJ:
    Bastard/Pika/Wiekiera i takie cos tam ;p
    Pancerny Helm
    Zbroja Szczurolaka
    Buty Szczurolaka
    Wisiorek Szczurolaka
    Poprosze o plusa za info
    Ostatnio edytowane przez michalekk ; 13-10-2013 o 11:23

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •