Strona 17 z 56 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 255 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #241
    Użytkownik
    Dołączył
    17-12-2012
    Postów
    11
    Cytat Napisał MrKisiel Zobacz post
    Potwór unikatowy
    Slenderman
    HP 13 000
    1% szans spotkania podczas chodzenia po lasach

    Ataki
    Atak fizyczny o atrybucie miecza
    Pocisk magiczny 2*****

    Zdolności
    Straszliwa ciemność(oślepienie 12 tur, pomylenie 5 tur)
    Krzyk Slendermana[zombie, strach(atak fiz/mag i obrona fiz/mag -15%)]
    Macki Slendermana(atak fiz. na wszystkich przeciwników + 15% szans na zatrucie)
    Szał Slendermana( atak fiz + 75%)

    Loot
    Gniew Slendermana(miecz)
    Garnitur Slendermana(zbroja)
    Buty Slendermana(buty)
    Maska Slendermana(hełm)
    Krawat Slendermana(dodatek)
    Kartka Slendermana 1
    Kartka Slendermana 2
    Kartka Slendermana 3
    Kartka Slendermana 4
    Kartka Slendermana 5
    Kartka Slendermana 6
    Kartka Slendermana 7
    Kartka Slendermana 8

    Wszystko Artefakty
    Za duzo efektywu.
    Trzeba troche obnizyc.

  2. #242
    Bisca
    Konto usunięte
    Cytat Napisał astero Zobacz post
    Trzeba dac sobie przeczekanie.
    Ale w jakiej turze? kiedy on to może dać, i tak nie przejdzie ;q

  3. #243
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał MrKisiel Zobacz post
    A ja mam pomysł na minibossa Hydra
    HP 8500-9000
    Atak fizyczny o atrybucie włóczni
    Lud 2 **

    Zdolności:

    Ukąszenie Hydry(zatrucie 3 tury, paraliż 3 tury)
    Splunięcie Hydry(duże obrażenia fizyczne i 30% szans na zatrucie)
    Hipnoza Hydry(pomylenie 7 tur)

    Używane przedmioty
    Osłona Mag/Fiz
    Mikstura regeneracji(gdy HP spadnie poniżej 1000)
    Mikstura życia 2
    Loot

    Osłona Mag/Fiz
    Mikstura życia 2
    Mikstura regeneracji
    Włócznia Hydry
    Różdżka Hydry
    Ząb Hydry(dodatek)
    Jad Hydry(gem odporność na zatrucie 50%)
    lud 0_o, chyba lód raczej

  4. #244
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał All Kontakt Zobacz post
    Ta zdolność wyrafinowanie nie za silna?
    A co do tej zdolności Determinacja to jest za silna da ci to i leżysz ...
    ale jakim cudem pomylenie ma działać na paraliżu ?? 0_o

  5. #245
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,157
    Z tego, co pamiętam, jak ktoś miał pomylenie i dało mu się przeczekanie (nałożyło paraliż) to używał losowych itemków, nie wiem, czy dalej tak jest.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  6. #246
    musaraj
    Konto usunięte
    Nie losowych, tylko zgodnych ze skryptem.

    Już tak nie jest.

  7. #247
    new rakso
    Konto usunięte
    Demon Ćiemności
    lvl 200
    hp. ok. 100k
    mp. ok. 50k
    zaklęcia: ogien 8 ***** , pocisk magiczny 8 ****
    zdolności: zniszczenie , mega zniszczenie* , klątwa demona *, blokada demona* , leczenie 8/7 , cios krytyczny *** , pewny cios *** , Magiczny cios demona ***.
    Gold 1.500.000.000
    doświadczenie 2.000.000.000
    AP 1.000.000.000
    przedmioty: mikstura zycia 8 i many 8 .
    atak magiczny zbyt duża
    obrona magiczna zbyt duża
    obrona mało
    szczęsćia zbyt dużo
    szybkość zbyt dużo
    drop: różdżka demona ( atak mag 4000 , szybkość 1000 , obrazenia 10000 , obr mag 1500 status regeneracja na 14tur i zwiększa 50% szans że trafi więcej niż 12000 obrażen i nakłada status uspienie i zombie i zatrucie i regeneracja na 3tury)
    hełm demona ( obrona + 1000 , obr mag + 1000)
    zbroja demona ( obrona + 500 , obr mag +500)
    buty demona ( szybkość + 2000 , celnośc +1900 status obr mag na 7tur)
    wisiorek demona ( klątwa + 100 , zatrucie +100 , zombie +100 , paraliż +100 , uśpienie +100 , skamiennie +100 i nakłada status regeneracja na 14tur )
    miecz demona ( atak +5000 , obrażenia 10000 , celnośc +200 , nakłada status nietykalnóść na 14tur).

    Mega zniszczenie - zabiera wszystkim hp do 1 i nakłada status zombie i regeneracja na 2 tury , klątwa demona - nakłada status zombie i klątwe na 7tur i co ture zabiera 20% hp i mp przeciwnikowi . blokada demona - nakłada przeciwnikowi status skamiennie i pozostali maja status zombie i zatrucie na 3tury. magiczny cios demona - nakłada status klątwa , paraliz , zatrucie , zombie , skamiennie , uspienie , furia , spowolnienie , slepote na 14tur.

  8. #248
    Użytkownik Avatar Panda
    Dołączył
    19-11-2012
    Postów
    282
    Cytat Napisał new rakso Zobacz post
    Demon Ćiemności
    lvl 200
    hp. ok. 100k
    mp. ok. 50k
    zaklęcia: ogien 8 ***** , pocisk magiczny 8 ****
    zdolności: zniszczenie , mega zniszczenie* , klątwa demona *, blokada demona* , leczenie 8/7 , cios krytyczny *** , pewny cios *** , Magiczny cios demona ***.
    Gold 1.500.000.000
    doświadczenie 2.000.000.000
    AP 1.000.000.000
    przedmioty: mikstura zycia 8 i many 8 .
    atak magiczny zbyt duża
    obrona magiczna zbyt duża
    obrona mało
    szczęsćia zbyt dużo
    szybkość zbyt dużo
    drop: różdżka demona ( atak mag 4000 , szybkość 1000 , obrazenia 10000 , obr mag 1500 status regeneracja na 14tur i zwiększa 50% szans że trafi więcej niż 12000 obrażen i nakłada status uspienie i zombie i zatrucie i regeneracja na 3tury)
    hełm demona ( obrona + 1000 , obr mag + 1000)
    zbroja demona ( obrona + 500 , obr mag +500)
    buty demona ( szybkość + 2000 , celnośc +1900 status obr mag na 7tur)
    wisiorek demona ( klątwa + 100 , zatrucie +100 , zombie +100 , paraliż +100 , uśpienie +100 , skamiennie +100 i nakłada status regeneracja na 14tur )
    miecz demona ( atak +5000 , obrażenia 10000 , celnośc +200 , nakłada status nietykalnóść na 14tur).

    Mega zniszczenie - zabiera wszystkim hp do 1 i nakłada status zombie i regeneracja na 2 tury , klątwa demona - nakłada status zombie i klątwe na 7tur i co ture zabiera 20% hp i mp przeciwnikowi . blokada demona - nakłada przeciwnikowi status skamiennie i pozostali maja status zombie i zatrucie na 3tury. magiczny cios demona - nakłada status klątwa , paraliz , zatrucie , zombie , skamiennie , uspienie , furia , spowolnienie , slepote na 14tur.

    yyyy to jest post w którym podaje się potwory a nie jakieś niepokonane hybrydy!
    eq za silne : miecz który daje przeczek na 14 tur (LUDZIEEE!!!) już nie komentuje reszty bo szkoda słów
    zdolności: zacznę tak jak niby postać ma wyjść z zombi i regeneracji jak ma 1 hp??? usunie zombi a demon mu walnie wtedy i co lipa..
    a ten cios demona to jakaś porażka tyle statusów nie daje szans na wygraną zastanów się bo tłumaczenie zajęło by z pól godz
    (skamienienie -unieruchamia postać i czyni ją niewrażliwą na ataki, więc po co ślepota,uśpienie furia itp??)

    Demon ciemności to ostateczny boss więc nie świecisz nazwą potwora

  9. #249
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Mini-boss:
    Nazwa: Górnik Zombie (?)
    Występowanie: Podziemia Devos
    HP: ok. 20k
    MP: mało, w okolicach 500 - 750
    Atak: dużo, tak, by ciosy na gracza ze sklepowym eq i auto-statami, bez udziału statusów i atrybutów wynosiły ok. 1000
    Broń: broń o atrybucie buławy lub topora. Potrafi nadać status zatrucie na 4 tury z 33% skutecznością bazową.
    Zdolności: Klątwa Górnika*, Ślepa Furia, Krytyczny Cios, Mega-Normalizacja, Multi-Bariera, Multi-Atak, Mega-Drenaż, Mobilizacja Górnika

    Taktyka walki: W pierwszych turach (1-4) używa zdolności mających na celu osłabienie przeciwników i zajęcie ich czasu leczeniem się z przeszkadzających statusów. Losowo, w 4 lub 5 turze używa Mobilizacji Górnika, która działa jak Mikstura Mobi, ale nie jest przedmiotem. Turę po użyciu Mobilizacji Górnika zaczyna atakować, czyli będzie używać Krytycznego Ciosu, Multi-Ataku itp. Jeśli któryś z przeciwników przesadzi z ilością statusów pozytywnych, które na niego oddziałują użyje Mega-Normalizacji,a gdy jego HP spadnie poniżej <średnie ciosy przeciwników*ilośćprzeciwników (i żywych i martwych)*2) przestawi się na defensywę i wyskoczy z Mega-Drenażem, Multi-Barierą, 1 raz może też użyć Mikstury życia 4.

    *Klątwa Górnika - Nakłada status Zatrucie na wszystkich przeciwników na 3 tury, z gwarancją trafienia, a także Zombie i Furia z 25% skutecznością bazową.
    Hmm.. mam takie wrażenie, że trochę go wykoksowałem, no ale nie wiem, wy ocencie moje wypociny ;D
    Ostatnio edytowane przez OmiteczqWoj ; 21-09-2013 o 13:16

  10. #250
    Bisca
    Konto usunięte
    Mini-Boss
    Nazwa : Anioł ciemności
    HP : 17000-18000
    MP : 5000
    Ataki :
    Atak fizyczny o atrybucie miecza, Wiatr 3*****, Pocisk magiczny 3*****
    Zdolności :
    Klątwa Anioła (Może nadać status zatrucie, spowolnienie na 3 tury, zombie bez limitu tur)
    Skrucha Nadziei (Atak magiczny bez atrybutu na wszystkich przeciwników, może nadać status zatrucie, spowolnienie na 3 tury, zombie bez limitu tur)
    Przeklęty Atak (Atak fizyczny na wszystkich przeciwników, może nadać status furia, zatrucie na 3 tury)
    Mega-Normalizacja(Norma na wszystkich przeciwników ( wiadomo ) xD )
    Normalizacja
    Krytyczny cios
    Ryzykowny cios
    Gniewny Pocisk
    Gniewny Atak
    Mgła
    Bryza
    Przyśpieszenie


    Przedmioty których używa :
    Osłona fiz/mag
    Skupienie/Mobilizacja
    Mikstura szybkości



    Dość silny Mini-boss do pokonania by zrespićtrzeba czekać 12h i zabić 200 potworów jakichś lub 24h i zabić 100 potworów jakichś
    Gdy pierwszy raz dedniemy tego jakiegoś potwora pojawia się ( tylko raz)

    Drop :
    Skrucha Nadziei(wymagany lv 60)
    Przeklęty atak (Wymagany lv 60)
    Różdżka Anioła (wymagany lv 60 atak mag 80 obrażenia 250 mp 80 szczęście -10 szybkość 10 Opis : Auto-Statusy : regeneracja 4 tury)
    Hełm anioła(wymagany lv 60 obrona mag 100 szybkość -20 szczęście -20 Opis : Auto-Statusy : Bariera Magiczna 4 tury)
    Ochrona anioła( wymagany lv 60 Obrona mag 15 Opis : Auto-Statusy : Pomyślność 5 tur)
    Klapki Anioła (wymagany lv 60 szybkość 60 obrona magiczna 20 Opis : Auto-statusy : refleks 5 tur.
    Naszyjnik Anioła (wymagany lv 60 szybkość 15 obrona magiczna 20 szczęście 10)

    Nie wiem czy przekoksiłem czy nie xD
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 14-09-2013 o 21:29

  11. #251
    King Kuba
    Konto usunięte
    Potwór: Czarna wdowa
    Poziom: 17
    HP: 300
    MP: 150

    Walka:
    -Atak fizyczny (O atrybucie buławy, zabiera 100-200 HP)
    -Jad czarnej wdowy (Zdolność, jad zabiera 400-500 HP)
    -Pajęcza nić (Zdolność, gracz traci 1 kolejkę)

    Drop:
    -od 100 do 750 złota
    -mikstura many 2 lub mikstura życia 2 (20% szans na zdobycie jednego z nich)
    -Jad czarnej wdowy (jedna sztuka w butelce, do rzucania we wrogów, szansa na zdobycie 20%)

    Miniboss: Królowa czarnych wdów
    Poziom: 20
    HP:5478
    MP:300

    Walka:
    -Atak fizyczny (O artybucie buławy, zabiera 300-500 HP)
    -Jad czarnej wdowy (Zdolność, jad zabiera 500-600 HP)
    -Pajęcza nić (Zdolność, gracz traci 1 kolejkę)
    -Straże!!! (Zdolność, do walki przyłączają się dwie Czarne wdowy i pomagają królowej)

    Drop:
    20000 złota
    Mikstura Życia 2 (50 sztuk)
    Mikstura Many 2 (50 sztuk)
    Oko Królowej Czarnych wdów (Dodatek, szczęście 100, Atak 40, MP 100)
    Głowa Królowej Czarnych wdów (Głowa, Dodaje zdolność Straże!!!)
    Ostatnio edytowane przez King Kuba ; 21-09-2013 o 22:54

  12. #252
    King Kuba
    Konto usunięte
    Unikatowy Boss
    Seryjny Zabójca

    HP: 5236
    MP: 200
    Wygląd: Taki sam jak Bandyta tylko bardziej czarny

    Walka:
    -Atak fizyczny o atrybucie miecza (Zadaje 500-1000 obrażeń)
    -Ultraoprędkość (Zdolność, Nadaje status Ślepota i sprawia, że boss ma 100%'owe podwójne kolejki przez okres 3 tur)

    Drop:
    200.000 złota
    Nóż Tysiąca Morderstw (Miecz, obrażenia 350, Atak 200, Szybkość 100)
    Ostatnio edytowane przez King Kuba ; 22-09-2013 o 16:27

  13. #253
    King Kuba
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Sparta Man Zobacz post
    200k to nie jest trochę za dużo? I ten miecz z 790 obrażeń... W tej chwili najwięcej obrażeń (446) ma miecz herszta (jako sam w sobie)
    Byłby zbyt duży skok mocy.

    Zdolność "Ultraoprędkość" jest chyba niemożliwa do zrobienia. no i dla kogo ma być ta ślepota?

    No i wygląda jakby był na niskie lvl (chodzi o hp)

    Topic:

    Potwór: Zombie
    Typ: Fizyczny, bez atrybutu
    Hp: mało
    Mp: tyle żeby wystarczyło na 2x "Klątwa Umarlaka"
    Atak: średnio
    Obie Obrony: średnio
    Szczęście: jak najwięcej
    Szybkość: jak najmniej

    Atak fizyczny i klątwa umarlaka

    Występowanie: koło między devos a następnym miastem

    Edit: ocenicie mojego zombiaka?
    W sumie masz rację co do miecza. Może być 350? :>

  14. #254
    King Kuba
    Konto usunięte
    Potwór
    Nazwa: Wampir
    Poziom: 20
    HP: 400-600

    Walka:
    -Pocisk Magiczny (zaklęcie, zabiera 300-500 HP)
    -Wyssanie krwi (zdolność, zostawia graczowi 1 punkt HP i występuje dość rzadko)

    Drop:
    -Przypadkowa ilość złota
    -Mikstury życia i many 2 (szansa w %)
    -Wampirza krew (5% szans na zdobycie, odnawia całe HP, 15% szans że może zabić)

    Mini-Boss
    Nazwa: Król Wampirów
    Poziom przeznaczony na zabicie: 30
    HP: 6000-7000

    Walka:
    -Pocisk Magiczny (zaklęcie, zabiera 700-800 HP)
    -Wyssanie Krwi (zdolność, zostawia graczowi 1 punkt HP, występuje częściej niż u zwykłego wampira)
    -Pocisk Śmierci (zaklęcie, zabija gracza bez względu na jego HP i używane zdolności, mini-boss używa tego, gdy ma poniżej 500 HP)

    Drop:
    -Wampirza Krew (50 sztuk)
    -Wampirze uzbrojenie (peleryna, buty, tunika, na 30 poziom)

  15. #255
    Użytkownik
    Dołączył
    21-05-2013
    Postów
    111
    Cytat Napisał King Kuba Zobacz post
    Potwór
    Nazwa: Wampir
    Poziom: 20
    HP: 400-600

    Walka:
    -Pocisk Magiczny (zaklęcie, zabiera 300-500 HP)
    -Wyssanie krwi (zdolność, zostawia graczowi 1 punkt HP i występuje dość rzadko)

    Drop:
    -Przypadkowa ilość złota
    -Mikstury życia i many 2 (szansa w %)
    -Wampirza krew (5% szans na zdobycie, odnawia całe HP, 15% szans że może zabić)

    Mini-Boss
    Nazwa: Król Wampirów
    Poziom przeznaczony na zabicie: 30
    HP: 6000-7000

    Walka:
    -Pocisk Magiczny (zaklęcie, zabiera 700-800 HP)
    -Wyssanie Krwi (zdolność, zostawia graczowi 1 punkt HP, występuje częściej niż u zwykłego wampira)
    -Pocisk Śmierci (zaklęcie, zabija gracza bez względu na jego HP i używane zdolności, mini-boss używa tego, gdy ma poniżej 500 HP)

    Drop:
    -Wampirza Krew (50 sztuk)
    -Wampirze uzbrojenie (peleryna, buty, tunika, na 30 poziom)
    Ty w ogóle grasz w tą grę ?
    Jest już taki potwór jak Wampir i jest mini-boss Wampirzyca, najpierw się szuka czy są takie potworki a potem się pisze...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •