Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz za AP potrzebne do wbicia niektórych gemów za przesadzone?

Głosujących
43. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    30 69.77%
  • Nie

    13 30.23%
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 46 do 56 z 56

Temat: AP gemów

  1. #46
    Pirrat
    Konto usunięte
    Na dodatek może ci się nie udać Przy tych gemach rzeczywiście mało opłacalne
    Jest opłacalne zyskać kilka procent odporności kosztem czegoś co i tak na dłuższą metę będzie łatwiej dostępne. Teraz gemy się wbija przez długi okres, ale prawda jest taka, że zostały wprowadzone z myślą na kiedyś bardziej niż na teraz. Każdy zysk jest warty zachodu.
    Ps: Nie wciskaj wszędzie tego pomysłu z zepsuciem! Lepiej wprowadzić coś na wzór bonusu jak w przypadku kowala. Zamiast tracić lepiej zyskiwać nawet mały bon.
    Ostatnio edytowane przez Pirrat ; 15-09-2013 o 09:03

  2. #47
    Użytkownik Avatar NieZabijajMnie
    Dołączył
    24-12-2011
    Postów
    1,690
    Cytat Napisał Pirrat Zobacz post
    Jest opłacalne zyskać kilka procent odporności kosztem czegoś co i tak na dłuższą metę będzie łatwiej dostępne. Teraz gemy się wbija przez długi okres, ale prawda jest taka, że zostały wprowadzone z myślą na kiedyś bardziej niż na teraz. Każdy zysk jest warty zachodu.
    Ps: Nie wciskaj wszędzie tego pomysłu z zepsuciem! Lepiej wprowadzić coś na wzór bonusu jak w przypadku kowala. Zamiast tracić lepiej zyskiwać nawet mały bon.
    To nie mój pomysł -.-'

    Cytat Napisał Tomi Zobacz post

    Ogólna zasada jubilera:
    lv 1 (nabity na max) + lv1 (nabity na max)+ opłata + szansa na udane połączenie = lv2 (zero nabitego AP i dużo więcej AP do nabicia niż lv1) z wymaganym poziomem 50/51, żeby go założyć.

    Te gemy wcale nie są takie częste i długo je się wbija. Lepiej przy nich narazie nie majstrować (zacząć majstrować jak będzie się je wbijać 1-2mies). Pytanie tylko czy się psują czy zostają jako 2 gemy na 1 lev
    Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 15-09-2013 o 09:15
    [SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...

  3. #48
    Pirrat
    Konto usunięte
    Ogólna zasada jubilera jest fikcją, bo nie ma tego w grze i zawsze może zostać zmieniona. Słów Tomiego nie należy brać za pewniak, bo plany ulegają modyfikacjom .
    Te gemy wcale nie są takie częste i długo je się wbija. Lepiej przy nich nie majstrować. Pytanie tylko czy się psują czy zostają jako 2 gemy na 1 lev
    Nie ma też jubilera, więc ich częstość obecnie nie ma nic do rzeczy. Zawsze musi być coś trudno dostępne. W przypadku tych gemów można zrobić zawsze jakiś wyjątek.
    Ostatnio edytowane przez Pirrat ; 15-09-2013 o 09:27

  4. #49
    Użytkownik
    Dołączył
    12-07-2013
    Postów
    39
    Jeśli chodzi o zmniejszenie AP jestem na nie - te gemy są bardzo rzadkie, nabite będą sporo warte i o to chodzi. Nabity Cytryn powinien być warty tyle co dobre EQ +5/+6. W ankiecie jest dużo plusów bo kto nie chciałby łatwiejszej gry? Moim zdaniem nie powinniśmy jej wcale ułatwiać właśnie ze względu na przyszłe update'y (tak, wierzę, że będą).

    Mój temat o widoczności gwiazdek gemów na targu nie wiem dlaczego nie zyskał takiego poparcia i popularności, chociaż nie wymaga absolutnie żadnych zmian w mechanice gry. Skoro Tomi tutaj jest - mógłbyś powiedzieć co o tym sądzisz i czy dałoby radę wprowadzić coś takiego w życie?

    Pomysł z gemami 1, 2 i dalej (Szybkość 1, Szybkość 2, itp.) jest dobry, bo aktualnych gemów nie można zmienić, więc trzeba jakoś "nadbudować" nowy, lepiej przemyślany system. Możnaby tylko zamiast numerków dać jakieś RPGowe nazwy, w stylu "Większa / Wielka / Olbrzymia / Gigantyczna / Monstrualna" Szybkość dla gemów kolejno 2, 3, 4, 5, i 6 poziomu.

    Taki mały offtop: abstrahując od ilości AP do nabicia na max danego gemu, powinniśmy też zmienić liczby AP wymagane do innych, mniejszych gwiazdek. Jeśli gemy na 1lv mają 8300AP na 5*, to dlaczego 4* nabija się już przy 2800AP? Podobnie wygląda to w gemach wyższego poziomu, chociaż nie aż tak drastycznie. Ja rozumiem, że ktoś bardzo lubi logarytmy, ale podział AP na kolejne poziomy co 20% maksymalnego albo 10%/20%/30%/40% w przypadku gemów na wyższe poziomy byłoby całkiem ok.
    Ostatnio edytowane przez TheThunderer ; 15-09-2013 o 10:49

  5. #50
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,428
    "Większa / Wielka / Olbrzymia / Gigantyczna / Monstrualna"
    To akurat prawie same synonimy dużego. Lepiej już poziomowo.
    Bididididid!

  6. #51
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,210
    Ogólna zasada jubilera jest fikcją, bo nie ma tego w grze i zawsze może zostać zmieniona. Słów Tomiego nie należy brać za pewniak, bo plany ulegają modyfikacjom
    To są tylko plany, dodatkowo mało szczegółowe (a diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach). Wszystko trzeba policzyć, potem popróbować w praktyce co z tego wyszło i tak dalej.

    Mój temat o widoczności gwiazdek gemów na targu nie wiem dlaczego nie zyskał takiego poparcia i popularności, chociaż nie wymaga absolutnie żadnych zmian w mechanice gry. Skoro Tomi tutaj jest - mógłbyś powiedzieć co o tym sądzisz i czy dałoby radę wprowadzić coś takiego w życie?
    Pewnie najłatwiej dało by się to zrobić tak, jak jest w średnich cenach.


    Ja rozumiem, że ktoś bardzo lubi logarytmy, ale podział AP na kolejne poziomy co 20% maksymalnego albo 10%/20%/30%/40% w przypadku gemów na wyższe poziomy byłoby całkiem ok.
    To wynika z tego, że każda gwiazdka jest mniej-więcej przyporządkowana do lv, a zdobywane przy okazji expienia AP pomiedzy 15 a 20 poziomem, jest dużo wyższe niż np. pomiędzy 5 a 10. Podobnie jest ze zdolnościami czy zaklęciami, tyle, że tam dodatkowo jest wymagany poziom na każdą gwiazdkę i wcześniej niż to przewidziano nie da się ich nabić.


    A wracając do głównego tematu:
    ilości AP powinny zostać takie jakie są, gdyż duże wartości wynikają z przeznaczenia na wyższe lv, a obecnie są nabijane na dolnym zasięgu.
    Gdyby gem szybkości nabijać wyłącznie na osach to też wydawało by się to czasochłonne.

  7. #52
    Użytkownik
    Dołączył
    12-07-2013
    Postów
    39
    Pewnie najłatwiej dało by się to zrobić tak, jak jest w średnich cenach.
    Uprzejmie proszę o wdrożenie tego pomysłu (format [Nazwa] *[Liczba] jest całkiem ok, Szybkość Plus *4 brzmi dobrze), to zarówno ułatwienie przeglądania aukcji jak i zgodność ze sposobem wyświetlania uzbrojenia - jakby ktoś nagle schował plusy z nazw i trzeba byłoby zajrzeć do przedmiotu, żeby dowiedzieć się jaka to wartość to pewnie większość krzyczałaby, że jak to tak, przecież to tyle roboty.

  8. #53
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Ilość AP potrzebna do wbicia gemów jest w porządku. Co do tego jubilera to pomysł jest bardzo dobry

  9. #54
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,210
    Cytat Napisał TheThunderer Zobacz post
    Uprzejmie proszę o wdrożenie tego pomysłu (format [Nazwa] *[Liczba] jest całkiem ok, Szybkość Plus *4 brzmi dobrze), to zarówno ułatwienie przeglądania aukcji jak i zgodność ze sposobem wyświetlania uzbrojenia - jakby ktoś nagle schował plusy z nazw i trzeba byłoby zajrzeć do przedmiotu, żeby dowiedzieć się jaka to wartość to pewnie większość krzyczałaby, że jak to tak, przecież to tyle roboty.
    Zatwierdzone do realizacji. Modyfikacja jest niewielka, także powinna trafić do gry dosyć szybko.

  10. #55
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,928
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Zatwierdzone do realizacji. Modyfikacja jest niewielka, także powinna trafić do gry dosyć szybko.
    Dosyć szybko to ile??? Bo jak chyba dobrze pamiętam (Może sie pomyliłem) Updaty miały być "Dosyć szybko"

  11. #56
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2011
    Postów
    399
    Updaty nigdy nie miały być dosyć szybko, igranie z cierpliwością i żywotnością graczy to w końcu sztandarowa cecha tej gry

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •