Z tego, co pamiętam, jak ktoś miał pomylenie i dało mu się przeczekanie (nałożyło paraliż) to używał losowych itemków, nie wiem, czy dalej tak jest.
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Nie losowych, tylko zgodnych ze skryptem.
Już tak nie jest.
Demon Ćiemności
lvl 200
hp. ok. 100k
mp. ok. 50k
zaklęcia: ogien 8 ***** , pocisk magiczny 8 ****
zdolności: zniszczenie , mega zniszczenie* , klątwa demona *, blokada demona* , leczenie 8/7 , cios krytyczny *** , pewny cios *** , Magiczny cios demona ***.
Gold 1.500.000.000
doświadczenie 2.000.000.000
AP 1.000.000.000
przedmioty: mikstura zycia 8 i many 8 .
atak magiczny zbyt duża
obrona magiczna zbyt duża
obrona mało
szczęsćia zbyt dużo
szybkość zbyt dużo
drop: różdżka demona ( atak mag 4000 , szybkość 1000 , obrazenia 10000 , obr mag 1500 status regeneracja na 14tur i zwiększa 50% szans że trafi więcej niż 12000 obrażen i nakłada status uspienie i zombie i zatrucie i regeneracja na 3tury)
hełm demona ( obrona + 1000 , obr mag + 1000)
zbroja demona ( obrona + 500 , obr mag +500)
buty demona ( szybkość + 2000 , celnośc +1900 status obr mag na 7tur)
wisiorek demona ( klątwa + 100 , zatrucie +100 , zombie +100 , paraliż +100 , uśpienie +100 , skamiennie +100 i nakłada status regeneracja na 14tur )
miecz demona ( atak +5000 , obrażenia 10000 , celnośc +200 , nakłada status nietykalnóść na 14tur).
Mega zniszczenie - zabiera wszystkim hp do 1 i nakłada status zombie i regeneracja na 2 tury , klątwa demona - nakłada status zombie i klątwe na 7tur i co ture zabiera 20% hp i mp przeciwnikowi . blokada demona - nakłada przeciwnikowi status skamiennie i pozostali maja status zombie i zatrucie na 3tury. magiczny cios demona - nakłada status klątwa , paraliz , zatrucie , zombie , skamiennie , uspienie , furia , spowolnienie , slepote na 14tur.
yyyy to jest post w którym podaje się potwory a nie jakieś niepokonane hybrydy!
eq za silne : miecz który daje przeczek na 14 tur (LUDZIEEE!!!) już nie komentuje reszty bo szkoda słów
zdolności: zacznę tak jak niby postać ma wyjść z zombi i regeneracji jak ma 1 hp??? usunie zombi a demon mu walnie wtedy i co lipa..
a ten cios demona to jakaś porażka tyle statusów nie daje szans na wygraną zastanów się bo tłumaczenie zajęło by z pól godz
(skamienienie -unieruchamia postać i czyni ją niewrażliwą na ataki, więc po co ślepota,uśpienie furia itp??)
Demon ciemności to ostateczny boss więc nie świecisz nazwą potwora
Mini-boss:
Nazwa: Górnik Zombie (?)
Występowanie: Podziemia Devos
HP: ok. 20k
MP: mało, w okolicach 500 - 750
Atak: dużo, tak, by ciosy na gracza ze sklepowym eq i auto-statami, bez udziału statusów i atrybutów wynosiły ok. 1000
Broń: broń o atrybucie buławy lub topora. Potrafi nadać status zatrucie na 4 tury z 33% skutecznością bazową.
Zdolności: Klątwa Górnika*, Ślepa Furia, Krytyczny Cios, Mega-Normalizacja, Multi-Bariera, Multi-Atak, Mega-Drenaż, Mobilizacja Górnika
Taktyka walki: W pierwszych turach (1-4) używa zdolności mających na celu osłabienie przeciwników i zajęcie ich czasu leczeniem się z przeszkadzających statusów. Losowo, w 4 lub 5 turze używa Mobilizacji Górnika, która działa jak Mikstura Mobi, ale nie jest przedmiotem. Turę po użyciu Mobilizacji Górnika zaczyna atakować, czyli będzie używać Krytycznego Ciosu, Multi-Ataku itp. Jeśli któryś z przeciwników przesadzi z ilością statusów pozytywnych, które na niego oddziałują użyje Mega-Normalizacji,a gdy jego HP spadnie poniżej <średnie ciosy przeciwników*ilośćprzeciwników (i żywych i martwych)*2) przestawi się na defensywę i wyskoczy z Mega-Drenażem, Multi-Barierą, 1 raz może też użyć Mikstury życia 4.
*Klątwa Górnika - Nakłada status Zatrucie na wszystkich przeciwników na 3 tury, z gwarancją trafienia, a także Zombie i Furia z 25% skutecznością bazową.
Hmm.. mam takie wrażenie, że trochę go wykoksowałem, no ale nie wiem, wy ocencie moje wypociny ;D
Ostatnio edytowane przez OmiteczqWoj ; 21-09-2013 o 13:16
Mini-Boss
Nazwa : Anioł ciemności
HP : 17000-18000
MP : 5000
Ataki :
Atak fizyczny o atrybucie miecza, Wiatr 3*****, Pocisk magiczny 3*****
Zdolności :
Klątwa Anioła (Może nadać status zatrucie, spowolnienie na 3 tury, zombie bez limitu tur)
Skrucha Nadziei (Atak magiczny bez atrybutu na wszystkich przeciwników, może nadać status zatrucie, spowolnienie na 3 tury, zombie bez limitu tur)
Przeklęty Atak (Atak fizyczny na wszystkich przeciwników, może nadać status furia, zatrucie na 3 tury)
Mega-Normalizacja(Norma na wszystkich przeciwników ( wiadomo) xD )
Normalizacja
Krytyczny cios
Ryzykowny cios
Gniewny Pocisk
Gniewny Atak
Mgła
Bryza
Przyśpieszenie
Przedmioty których używa :
Osłona fiz/mag
Skupienie/Mobilizacja
Mikstura szybkości
Dość silny Mini-boss do pokonania by zrespićtrzeba czekać 12h i zabić 200 potworów jakichś lub 24h i zabić 100 potworów jakichś
Gdy pierwszy raz dedniemy tego jakiegoś potwora pojawia się ( tylko raz)
Drop :
Skrucha Nadziei(wymagany lv 60)
Przeklęty atak (Wymagany lv 60)
Różdżka Anioła (wymagany lv 60 atak mag 80 obrażenia 250 mp 80 szczęście -10 szybkość 10 Opis : Auto-Statusy : regeneracja 4 tury)
Hełm anioła(wymagany lv 60 obrona mag 100 szybkość -20 szczęście -20 Opis : Auto-Statusy : Bariera Magiczna 4 tury)
Ochrona anioła( wymagany lv 60 Obrona mag 15 Opis : Auto-Statusy : Pomyślność 5 tur)
Klapki Anioła (wymagany lv 60 szybkość 60 obrona magiczna 20 Opis : Auto-statusy : refleks 5 tur.
Naszyjnik Anioła (wymagany lv 60 szybkość 15 obrona magiczna 20 szczęście 10)
Nie wiem czy przekoksiłem czy nie xD
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 14-09-2013 o 21:29
Potwór: Czarna wdowa
Poziom: 17
HP: 300
MP: 150
Walka:
-Atak fizyczny (O atrybucie buławy, zabiera 100-200 HP)
-Jad czarnej wdowy (Zdolność, jad zabiera 400-500 HP)
-Pajęcza nić (Zdolność, gracz traci 1 kolejkę)
Drop:
-od 100 do 750 złota
-mikstura many 2 lub mikstura życia 2 (20% szans na zdobycie jednego z nich)
-Jad czarnej wdowy (jedna sztuka w butelce, do rzucania we wrogów, szansa na zdobycie 20%)
Miniboss: Królowa czarnych wdów
Poziom: 20
HP:5478
MP:300
Walka:
-Atak fizyczny (O artybucie buławy, zabiera 300-500 HP)
-Jad czarnej wdowy (Zdolność, jad zabiera 500-600 HP)
-Pajęcza nić (Zdolność, gracz traci 1 kolejkę)
-Straże!!! (Zdolność, do walki przyłączają się dwie Czarne wdowy i pomagają królowej)
Drop:
20000 złota
Mikstura Życia 2 (50 sztuk)
Mikstura Many 2 (50 sztuk)
Oko Królowej Czarnych wdów (Dodatek, szczęście 100, Atak 40, MP 100)
Głowa Królowej Czarnych wdów (Głowa, Dodaje zdolność Straże!!!)
Ostatnio edytowane przez King Kuba ; 21-09-2013 o 22:54
Unikatowy Boss
Seryjny Zabójca
HP: 5236
MP: 200
Wygląd: Taki sam jak Bandyta tylko bardziej czarny
Walka:
-Atak fizyczny o atrybucie miecza (Zadaje 500-1000 obrażeń)
-Ultraoprędkość (Zdolność, Nadaje status Ślepota i sprawia, że boss ma 100%'owe podwójne kolejki przez okres 3 tur)
Drop:
200.000 złota
Nóż Tysiąca Morderstw (Miecz, obrażenia 350, Atak 200, Szybkość 100)
Ostatnio edytowane przez King Kuba ; 22-09-2013 o 16:27
Potwór
Nazwa: Wampir
Poziom: 20
HP: 400-600
Walka:
-Pocisk Magiczny (zaklęcie, zabiera 300-500 HP)
-Wyssanie krwi (zdolność, zostawia graczowi 1 punkt HP i występuje dość rzadko)
Drop:
-Przypadkowa ilość złota
-Mikstury życia i many 2 (szansa w %)
-Wampirza krew (5% szans na zdobycie, odnawia całe HP, 15% szans że może zabić)
Mini-Boss
Nazwa: Król Wampirów
Poziom przeznaczony na zabicie: 30
HP: 6000-7000
Walka:
-Pocisk Magiczny (zaklęcie, zabiera 700-800 HP)
-Wyssanie Krwi (zdolność, zostawia graczowi 1 punkt HP, występuje częściej niż u zwykłego wampira)
-Pocisk Śmierci (zaklęcie, zabija gracza bez względu na jego HP i używane zdolności, mini-boss używa tego, gdy ma poniżej 500 HP)
Drop:
-Wampirza Krew (50 sztuk)
-Wampirze uzbrojenie (peleryna, buty, tunika, na 30 poziom)