Strona 11 z 18 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 165 z 261

Temat: Po robocie

  1. #151
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Najważniejsze, że upek jest już bliżej niż dalej, a przynajmniej tak wynika ze słów Administratora Tomi
    Ostatnio edytowane przez Seitas ; 07-08-2013 o 18:54

  2. #152
    Użytkownik Avatar Lady Karen
    Dołączył
    06-04-2012
    Postów
    593
    a jeszcze bliżej panel gm.
    potem przyleci pegaz i zabierze nas na drugą stronę tęczy.
    naucz się robić skrypty ---> klik!

  3. #153
    Chcę tylko aby admin się wypowiedział
    Grafik zapił, Tomi sam maluje w Paintcie, update będzie, jak będzie gotowy.

  4. #154
    gownoajdaiofsk
    Konto usunięte
    Aktualnie pracujemy nad:
    1) Panel GM
    2) Turnieje
    3) Rozbudowa drużyn w kierunku klanów/gildii

    Następne w kolejce:
    1) Dopracowanie i udostępnienie panelu dla Map Makerów/Quest Makerów
    2) Miasto Devos
    Upka szybko nie będzie.

  5. #155
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2011
    Postów
    399
    Cytat Napisał El Fortuno Zobacz post
    Macie świetną okazję żeby korzystać z wakacji a nie siedzieć przed komputerem, to celowe zagranie.
    Ta...36 stopni a ja w nieklimatyzowanym pomieszczeniu przerabiam tonę papierowych projektów do Inventora.
    Nie każdy ma wakacje.

    Cytat Napisał Seitas Zobacz post
    Najważniejsze, że upek jest już bliżej niż dalej, a bynajmniej tak wynika ze słów Administratora Tomi
    Każdy dzień zbliża nas do update.
    Tak samo jak do śmierci.
    Poważnie zaczynam się zastanawiać co będzie pierwsze.
    Tymczasem zapraszam do słownika w celu weryfikacji znaczenia słowa "bynajmniej".

    No to wylałem frustrację, ulżyło.

  6. #156
    Pisklę Białego Smoka
    Konto usunięte
    pamiętam, że ktoś napisał, że 5 miesięcy nie wyobraża sobie w najbardziej pesymistycznym scenariuszu. minęły 4 tak przy okazji.

  7. #157
    VIP Avatar Coni
    Dołączył
    14-09-2012
    Postów
    1,185
    7 października wyjaśni się wszystko.

  8. #158
    Użytkownik
    Dołączył
    07-06-2013
    Postów
    200
    Pamiętam że był taki post, że upek będzie między sierpniem a wrześniem a tu 7 pażdziernika...
    No nic pozostaje czekać

    Edit: ciąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąąą ąąąąąąąąąąąąąąąąągnie się to wszystko. I co tu zrobić?
    Ostatnio edytowane przez Cain ; 12-10-2013 o 20:48

  9. #159
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Spokojnie, do Wigilii jeszcze czas.

  10. #160
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Po pierwsze, takich gier się nie robi w 2 osoby. 2-3 osoby powinny programować, 1-2 tworzyć grafiki, a wymyślanie questów pobocznych i odstępstw w fabule od MFO2 to sprawa najmniej ważna, bo to może robić i jedna osoba, w ciągu godziny, dwóch wszystko by było gotowe. No ale cóż. Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma.

  11. #161
    Pies Na Baby
    Konto usunięte
    W ciągu godziny, dwóch. Powiedział co wiedział. Skoro według Ciebie to takie proste, to zbieraj ekipę i do dzieła. Twórcy tej gry, nie zajmują się nią pełnoetatowo.
    Jak jest czas, ochota, albo gra przynosi więcej strat niż zysków.

  12. #162
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,550
    Cytat Napisał Pies Na Baby Zobacz post
    W ciągu godziny, dwóch. Powiedział co wiedział. Skoro według Ciebie to takie proste, to zbieraj ekipę i do dzieła. Twórcy tej gry, nie zajmują się nią pełnoetatowo.
    Jak jest czas, ochota, albo gra przynosi więcej strat niż zysków.
    Jeżeli gra przynosiłaby straty, to byłyby podwyżki cen usług, w ostateczności zostałaby zamknięta. Na szczęście nie zrealizował się żaden ze scenariuszy, a więc pozostaje czekać na update'a, inną kwesta jest już to, że to czekanie jest co najmniej o połowę za długie.

  13. #163
    Użytkownik
    Dołączył
    02-08-2013
    Postów
    222
    Cytat Napisał Pies Na Baby Zobacz post
    W ciągu godziny, dwóch. Powiedział co wiedział. Skoro według Ciebie to takie proste, to zbieraj ekipę i do dzieła. Twórcy tej gry, nie zajmują się nią pełnoetatowo.
    Jak jest czas, ochota, albo gra przynosi więcej strat niż zysków.
    Nie chodziło mi o programowanie Questów pobocznych itp... Chodziło mi, o wymyślenie ich, wymyślenie nazw potworów i bossów. Chociaż rzeczywiście przesadziłem z tym godzina - dwie, ale 12 godzin (nie w ciągu jednego dnia) powinno wystarczyć. Przecież te pomysły poboczne mogą się delikatnie pokrywać z tymi z MFO2.

    @Edit: I się tak nie denerwuj, bo wbrew pozorom mam drobne doświadczenie z programowaniem i wiem jak to może być skomplikowane nawet w Visual Basicu, wie wspominając już o językach pokroju PHP
    Ostatnio edytowane przez OmiteczqWoj ; 30-08-2013 o 18:03

  14. #164
    Pies Na Baby
    Konto usunięte
    Oczywiście, że się będą pokrywały. O ile mi wiadomo(popraw mnie ktoś, jeśli się mylę), jest to trzecia odsłona tej gry, a raczej jej reboot. Chyba że, fabuła będzie toczyć się dalej, po "uratowaniu" brata.
    Denerwować się? Skąd ten pomysł?

  15. #165
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Omiteczq Zobacz post
    Nie chodziło mi o programowanie Questów pobocznych itp... Chodziło mi, o wymyślenie ich, wymyślenie nazw potworów i bossów. Chociaż rzeczywiście przesadziłem z tym godzina - dwie, ale 12 godzin (nie w ciągu jednego dnia) powinno wystarczyć. Przecież te pomysły poboczne mogą się delikatnie pokrywać z tymi z MFO2.
    Lepiej, gdy całą fabułę wymyśla jedna osoba. Każdą lokację, jej wygląd (nie musi dokładnie opracowywać strony technicznej), wszelkie nazwy czy sam wątek - gdy wymyśla to jedna osoba, to wszystko się zazębia.


    @Edit: I się tak nie denerwuj, bo wbrew pozorom mam drobne doświadczenie z programowaniem i wiem jak to może być skomplikowane nawet w Visual Basicu, wie wspominając już o językach pokroju PHP
    Jasne

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •