Shitaken, co do tej absorpcji czy aborcji, to myślisz że jak gracz by miał taki status, to przeciwnik w niego uderzył? Pomyśl, już lepiej by było ominąc ture, ewentualnie pyknąć z kamyka.
Shitaken, co do tej absorpcji czy aborcji, to myślisz że jak gracz by miał taki status, to przeciwnik w niego uderzył? Pomyśl, już lepiej by było ominąc ture, ewentualnie pyknąć z kamyka.
^ Czy my tu mówimy o graczu?
To jednocześnie jest mocne (dużo silniejsze niż nietykalność) i jednocześnie za słabe (w praktyce po prostu traci się turę i manę, bo przeciwnik. np. użyje na sobie regeneracji). Dodatkowo sam status jest nieco skomplikowany, Nietykalność jest dużo elegantsza i już jest w silniku... I do tego Absorpcja nie jest możliwa do uzyskania w silniku ;D
Pijawka
Poziom:60*/70**
Koszt MP:55-65
Limit użyć: 1-2
Sloty:1
Opis: Jeśli trafi, przez 5 tur zabiera przeciwnikowi losowo od 5 do 10% HP i dodaje rzucającemu. Szansa nałożenia wynosi 65-75%. Efektu nie można zdjąć żadnym przedmiotem ani zdolnością.
Ostatnio edytowane przez Seitas ; 05-08-2013 o 12:23
Burza Błyskawic v2 (poprawka zdolności)
Zadaje obrażenia magiczne wszystkim przeciwnikom. Ignoruje status Bariera Magiczna. Zawsze trafia.
Długo szukałem jakiegoś dobrego rozwiązania dla Burzy i to ignorowanie Bariery Magicznej jest chyba idealne.
Nowy status - Niemoc
Niemoc - uniemożliwia używanie zdolności. Nie posiada odtrutki
Taki słabszy paraliż, przy czym Niemoc miałaby zastosowanie w TvT (nie wyobrażam sobie obszarówki z Paraliżem. Silniejsze jak Mgła prawdę mówiąc)
Jeszcze parę zebranych zdolności:
Znużenie
Powoduje uśpienie postaci na 1 turę i odnawia jej całe HP i 50% MPGRAVITY: zabiera wszystkim postaciom w walce 1/4 (bosom mniej) ich aktualnego HP, koszt many średni, zawsze trafiaMUG : słaby atak fizyczny, ale ma szansę ukraść (w przypadku ślepoty przeciwnika zawsze trafia) coś z plecaka przeciwnika (koniecznie należy wygrać walkę aby otrzymać ten przedmiot/złoto), koszt many: mały, limit użyć 1 - Z poprawką - tylko na > lvAURA: zakłada na x tur (gdzie x to lv zdolności) na sojusznika przyspieszenie, regenerację, skupienie, mobilizację, koszt many DUŻY, limit użyć +1/lvMORE_HP - postać otrzymuje na 5tur większy limit max HP (ale nie dostaje z tego faktu żadnego życia) siła zdolności: +20% HP i +1 tura na każdy poziom zdolnościkursywą zapisałem własne uwagi.PANDORA_BOX - zajmuje 3 sloty, każda postać (sojusznik i przeciwnik) w walce jest atakowana każdym możliwym statusem negatywnym - mogłaby fajnie wyjść jako zdolność potworka unikalnego (po zmianach ofc.)
Jeszcze widzę jakieś zdolności które zadają obrażenia tym większe, im większą/mniejszą (do ustalenia) obronę na dany status ma przeciwnik.
Ostatnio edytowane przez musaraj ; 05-08-2013 o 12:50
Zależy ile tur. 1?Nowy status - Niemoc
Niemoc - uniemożliwia używanie zdolności. Nie posiada odtrutki
Taki słabszy paraliż, przy czym Niemoc miałaby zastosowanie w TvT (nie wyobrażam sobie obszarówki z Paraliżem. Silniejsze jak Mgła prawdę mówiąc)
Bididididid!
Nie opisałem na razie żadnej zdolności wykorzystującej ten status. Jedna może dawać na 5 tur, jedna na 3, jedna w zależności od gwiazdki etc.Mi chodzi o samą ideę - nieściągalny status utrudniający współpracę.
Mógłby trafić np. do nowej obszarówki wykorzystującej wiatr. Naprawdę dużo jest możliwości.
Ostatnio edytowane przez musaraj ; 05-08-2013 o 13:08
Przyswajający Cios
Poziom: 70
Liczba użyć: 3-5
Zadaje normalny cios i przyswaja x % zadanego obrażenia.
Obudzenie
Poziom: 70
Liczba użyc:1 na os. 2 na drużynę
Koszt MP: 50
Zdejmuje uśpienie członkom drużyny
MP Drenaż
Poziom: 70
Liczba użyć: 1 na os. 2 drużynowo
Koszt MP: 25
Działa jak mega drenaż tylko przyswaja rzucającemu MP.
Ostatnio edytowane przez Pfem ; 07-08-2013 o 22:31
Regeneracja wiadomo dawała by status regeneracja na 7 tur l limit użyć:1 l koszt mp:40 l ilość gwiazdek:2 l limit użyć:1 l poziom:30 l
Ostatnio edytowane przez Saero ; 08-08-2013 o 18:45
Tornado ciosów
Przeznaczone dla: Wojownik
Ilość gwiazdek: 3
Limit użyć: 1/1/2
Lvl: 40/45/50
MP: 25/30/35
Info: Zaklęcie działające na cel. Po użyciu, postać rzucająca atakuje wroga bardzo szybko 5 razy, zadając 30%/35%/45% obrażeń z każdym ciosem, szansa na chybienie każdym ciosem z osobna: 20%
Gdyby celność każdego ciosu obniżyć o 35-45% (nie wiem czy zbyt ostro), a obrażenia wynosiłyby x% normalnego ciosu to może miałoby to sens.
Koszt MP na taką zdolność i tak jest zbyt niski, poziom także.
@down : przeciętny wojownik i tak bez trudu by trafił maga przy celności ~80%, nie wspominając już o gemach/eq ingerujących w celność/szczęście oraz luckerach, więc tutaj jest problem. Zakładając, że 5 ciosów trafi to łączne obrażenia nie powinny wynosić powyżej 160-180% oraz nie może zadawać krytyków bo wyjdzie nam coś ala szczęśliwy cios
Ostatnio edytowane przez Seitas ; 08-08-2013 o 19:40
Na razie, wg średniej(20% szans na chybienie) wychodzi na to, że na 1 poziomie zadamy 120%, na drugim 140%, na trzecim 180%. Ew, powiększyłbym z 20% szans na chybienie do 30%, skoro aż taka straszna ta technika ;o