Strona 48 z 107 PierwszyPierwszy ... 3846474849505898 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 706 do 720 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #706
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Shikaten Zobacz post
    Absorpcja

    Max gwiazdek: 1
    Poziom: 30
    Limit użyć: 1
    Koszt MP: 55
    Opis: Nadaje status Absorpcja na jedną turę.

    Absorpcja: 100% magicznych obrażeń zostaje zabsorbowanych, a 25% z nich leczy osobę, która rzuciła zaklęcie.

    Przykład:
    Wróg używa czaru Ogień 3 o wartości 1000 obrażeń. Osoba ze statusem absorpcja nie otrzymuje żadnych obrażeń, a dodatkowo 250 ją leczy.
    To jednocześnie jest mocne (dużo silniejsze niż nietykalność) i jednocześnie za słabe (w praktyce po prostu traci się turę i manę, bo przeciwnik. np. użyje na sobie regeneracji). Dodatkowo sam status jest nieco skomplikowany, Nietykalność jest dużo elegantsza i już jest w silniku... I do tego Absorpcja nie jest możliwa do uzyskania w silniku ;D

  2. #707
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Pijawka
    Poziom:60*/70**
    Koszt MP:55-65
    Limit użyć: 1-2
    Sloty:1
    Opis: Jeśli trafi, przez 5 tur zabiera przeciwnikowi losowo od 5 do 10% HP i dodaje rzucającemu. Szansa nałożenia wynosi 65-75%. Efektu nie można zdjąć żadnym przedmiotem ani zdolnością.
    Ostatnio edytowane przez Seitas ; 05-08-2013 o 13:23

  3. #708
    musaraj
    Konto usunięte
    Burza Błyskawic v2 (poprawka zdolności)
    Zadaje obrażenia magiczne wszystkim przeciwnikom. Ignoruje status Bariera Magiczna. Zawsze trafia.


    Długo szukałem jakiegoś dobrego rozwiązania dla Burzy i to ignorowanie Bariery Magicznej jest chyba idealne.

    Nowy status - Niemoc
    Niemoc - uniemożliwia używanie zdolności. Nie posiada odtrutki

    Taki słabszy paraliż, przy czym Niemoc miałaby zastosowanie w TvT (nie wyobrażam sobie obszarówki z Paraliżem. Silniejsze jak Mgła prawdę mówiąc)

    Jeszcze parę zebranych zdolności:
    Znużenie
    Powoduje uśpienie postaci na 1 turę i odnawia jej całe HP i 50% MP
    GRAVITY: zabiera wszystkim postaciom w walce 1/4 (bosom mniej) ich aktualnego HP, koszt many średni, zawsze trafia
    MUG : słaby atak fizyczny, ale ma szansę ukraść (w przypadku ślepoty przeciwnika zawsze trafia) coś z plecaka przeciwnika (koniecznie należy wygrać walkę aby otrzymać ten przedmiot/złoto), koszt many: mały, limit użyć 1 - Z poprawką - tylko na > lv
    AURA: zakłada na x tur (gdzie x to lv zdolności) na sojusznika przyspieszenie, regenerację, skupienie, mobilizację, koszt many DUŻY, limit użyć +1/lv
    MORE_HP - postać otrzymuje na 5tur większy limit max HP (ale nie dostaje z tego faktu żadnego życia) siła zdolności: +20% HP i +1 tura na każdy poziom zdolności
    PANDORA_BOX - zajmuje 3 sloty, każda postać (sojusznik i przeciwnik) w walce jest atakowana każdym możliwym statusem negatywnym - mogłaby fajnie wyjść jako zdolność potworka unikalnego (po zmianach ofc.)
    kursywą zapisałem własne uwagi.

    Jeszcze widzę jakieś zdolności które zadają obrażenia tym większe, im większą/mniejszą (do ustalenia) obronę na dany status ma przeciwnik.
    Ostatnio edytowane przez musaraj ; 05-08-2013 o 13:50

  4. #709
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,432
    Nowy status - Niemoc
    Niemoc - uniemożliwia używanie zdolności. Nie posiada odtrutki

    Taki słabszy paraliż, przy czym Niemoc miałaby zastosowanie w TvT (nie wyobrażam sobie obszarówki z Paraliżem. Silniejsze jak Mgła prawdę mówiąc)
    Zależy ile tur. 1?
    Bididididid!

  5. #710
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Krycha Zobacz post
    Zależy ile tur. 1?
    Nie opisałem na razie żadnej zdolności wykorzystującej ten status. Jedna może dawać na 5 tur, jedna na 3, jedna w zależności od gwiazdki etc.Mi chodzi o samą ideę - nieściągalny status utrudniający współpracę.
    Mógłby trafić np. do nowej obszarówki wykorzystującej wiatr. Naprawdę dużo jest możliwości.
    Ostatnio edytowane przez musaraj ; 05-08-2013 o 14:08

  6. #711
    Użytkownik Avatar Pfem
    Dołączył
    27-04-2012
    Postów
    96
    Przyswajający Cios
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 3-5
    Zadaje normalny cios i przyswaja x % zadanego obrażenia.
    Obudzenie
    Poziom: 70
    Liczba użyc:1 na os. 2 na drużynę
    Koszt MP: 50
    Zdejmuje uśpienie członkom drużyny
    MP Drenaż
    Poziom: 70
    Liczba użyć: 1 na os. 2 drużynowo
    Koszt MP: 25
    Działa jak mega drenaż tylko przyswaja rzucającemu MP.
    Ostatnio edytowane przez Pfem ; 07-08-2013 o 23:31

  7. #712
    Saero
    Konto usunięte
    Regeneracja wiadomo dawała by status regeneracja na 7 tur l limit użyć:1 l koszt mp:40 l ilość gwiazdek:2 l limit użyć:1 l poziom:30 l
    Ostatnio edytowane przez Saero ; 08-08-2013 o 19:45

  8. #713
    Shikaten
    Konto usunięte
    Tornado ciosów

    Przeznaczone dla: Wojownik
    Ilość gwiazdek: 3
    Limit użyć: 1/1/2
    Lvl: 40/45/50
    MP: 25/30/35
    Info: Zaklęcie działające na cel. Po użyciu, postać rzucająca atakuje wroga bardzo szybko 5 razy, zadając 30%/35%/45% obrażeń z każdym ciosem, szansa na chybienie każdym ciosem z osobna: 20%

  9. #714
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Shikaten Zobacz post
    Tornado ciosów

    Przeznaczone dla: Wojownik
    Ilość gwiazdek: 3
    Limit użyć: 1/1/2
    Lvl: 40/45/50
    MP: 25/30/35
    Info: Zaklęcie działające na cel. Po użyciu, postać rzucająca atakuje wroga bardzo szybko 5 razy, zadając 30%/35%/45% obrażeń z każdym ciosem, szansa na chybienie każdym ciosem z osobna: 20%
    215% ciosu? Jesteś pewien?

  10. #715
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Gdyby celność każdego ciosu obniżyć o 35-45% (nie wiem czy zbyt ostro), a obrażenia wynosiłyby x% normalnego ciosu to może miałoby to sens.
    Koszt MP na taką zdolność i tak jest zbyt niski, poziom także.

    @down : przeciętny wojownik i tak bez trudu by trafił maga przy celności ~80%, nie wspominając już o gemach/eq ingerujących w celność/szczęście oraz luckerach, więc tutaj jest problem. Zakładając, że 5 ciosów trafi to łączne obrażenia nie powinny wynosić powyżej 160-180% oraz nie może zadawać krytyków bo wyjdzie nam coś ala szczęśliwy cios
    Ostatnio edytowane przez Seitas ; 08-08-2013 o 20:40

  11. #716
    Shikaten
    Konto usunięte
    Na razie, wg średniej(20% szans na chybienie) wychodzi na to, że na 1 poziomie zadamy 120%, na drugim 140%, na trzecim 180%. Ew, powiększyłbym z 20% szans na chybienie do 30%, skoro aż taka straszna ta technika ;o

  12. #717
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Shikaten Zobacz post
    Na razie, wg średniej(20% szans na chybienie) wychodzi na to, że na 1 poziomie zadamy 120%, na drugim 140%, na trzecim 180%. Ew, powiększyłbym z 20% szans na chybienie do 30%, skoro aż taka straszna ta technika ;o

    80% szans na trafienie każdym ciosem. Ze współczynnikiem szczęścia 80*1,3 = 104%
    Więcej niż 100% celności, więc każdy cios trafi. Nawet przy unikach 10% uzyskujesz celność~90%, z jakimś itemkiem z celnością masz 100% na trafienie 2krotnym ciosem.

  13. #718
    Shikaten
    Konto usunięte
    No nie znam się na mechanice gry, chodzi po prostu o to, żeby 1/5 ciosów nie trafiało mniej więcej.

  14. #719
    musaraj
    Konto usunięte
    Akurat jedyne, co fajne w tej zdolności to to, że można chybić tracąc tylko 1/x ciosu. To nie jest głupi pomysł, ale wartości pomyliłeś :|

  15. #720
    Shikaten
    Konto usunięte
    Propozycja/pomysł to nie konkret, on ma po prostu nakierunkować na jakąś drogę. To, co ja napiszę nie ma znaczenia, bo jeśli się spodoba pomysł, to admini tego użyją, a nie jak się spodoba ilość many czy szansa na chybienie.

    Druga zdolność:

    Błogosławieństwo Feniksa

    Ilość gwiazdek: 1
    Przeznaczone dla: obie profesje
    Mp: 70
    Lvl: 50
    Limit użyć: 1
    Info: Po użyciu, nadaje status: ,,Błogosławieństwo Feniksa'' na 3 tury. Gdy postać, na którą działa status otrzyma śmiertelne obrażenia, zostanie automatycznie ożywiona i uleczona do 33% maksymalnego życia. Status się zużywa.
    Ostatnio edytowane przez Shikaten ; 08-08-2013 o 21:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •