Strona 45 z 107 PierwszyPierwszy ... 3543444546475595 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 661 do 675 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #661
    Użytkownik
    Dołączył
    22-12-2012
    Postów
    22
    ,,Trzęsienie ziemi" Zadaje ono obrażenia o atrybucie ziemi . Bije ono wszystkich przeciwników . Nie nadaje statusów . bije od 75%-130% ataku magicznego . Na każdego gracza losowo

  2. #662
    Użytkownik
    Dołączył
    22-12-2012
    Postów
    22
    ,,Podpalenie" Nadaje przeciwnikom status ,,Zapalenie" (zapalenie jest jak zatrucie) Zapalenie trwa przez 3 tury . Od 60 poziomu . Bije ono o atrybucie ogień . Limit użyć to 1 . Koszt Mp 80

  3. #663
    Użytkownik Avatar Vivien
    Dołączył
    19-11-2011
    Postów
    84
    ,,Trzęsienie ziemi" Zadaje ono obrażenia o atrybucie ziemi . Bije ono wszystkich przeciwników . Nie nadaje statusów . bije od 75%-130% ataku magicznego . Na każdego gracza losowo
    Mimo wszystko dodałabym jakiś status np. paraliż na 1-2 tury
    Akurat w następnym upku dodadzą jakąś nową obszarówkę bo zamrożenie się kończy na 55

  4. #664
    Dżejkop
    Konto usunięte
    Diabelski urok

    Przy ataku magicznym obrażenia są o 50% większe, a przy fizycznym o 20% mniejsze.

    Ps. Atrybuty nie mają znaczenia.

  5. #665
    Dkule
    Konto usunięte
    No szczerze mówiąc pomysł nie jest zły.

  6. #666
    Gipsownik
    Konto usunięte
    Duplikacja.

    MAX ***

    Duplikacja* tworzy jednego sobowtora w trakcie walki
    Duplikacja** dwoch sobowtorow
    Duplikacja*** trzech sobowtorow.

    Zdolnosc polega na skopiowaniu swojej postaci w trakcie walki. Mieszaja sie one i nie wiadomo, ktora jest prawdziwa. Kazdy replikant ginie po jednym ciosie, niewazne jakim i z jakim dmg. Reszta zostaje dopoki nie otrzymaja ciosu.

    Zdolnosc ma na celu zmylic przeciwnika i zmarnowac mu kilka atakow (ataki na grupe maja zmniejszona celnosc, wiec jest szansa).
    Zeby sie nie zdradzic wszystkie czynnosci naszej postaci wykonuja wszystkie naraz, ale czynosc wykonywana jest raz, a nie 4 razy.

    Zdolnosc mozna uzyc 1 raz w ciagu walki, czas trwania to 10 tur.

  7. #667
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Cytat Napisał Gipsownik Zobacz post
    Duplikacja.

    MAX ***

    Duplikacja* tworzy jednego sobowtora w trakcie walki
    Duplikacja** dwoch sobowtorow
    Duplikacja*** trzech sobowtorow.

    Zdolnosc polega na skopiowaniu swojej postaci w trakcie walki. Mieszaja sie one i nie wiadomo, ktora jest prawdziwa. Kazdy replikant ginie po jednym ciosie, niewazne jakim i z jakim dmg. Reszta zostaje dopoki nie otrzymaja ciosu.

    Zdolnosc ma na celu zmylic przeciwnika i zmarnowac mu kilka atakow (ataki na grupe maja zmniejszona celnosc, wiec jest szansa).
    Zeby sie nie zdradzic wszystkie czynnosci naszej postaci wykonuja wszystkie naraz, ale czynosc wykonywana jest raz, a nie 4 razy.

    Zdolnosc mozna uzyc 1 raz w ciagu walki, czas trwania to 10 tur.
    Bez sensu, i tak będzie można łatwo wykryć który jest prawdziwy ( multi atak, eksplozja...) albo i nawet bez tego, nie wyobrażam sobie takiej sytuacji w walce

  8. #668
    Gipsownik
    Konto usunięte
    Tylko ze multi atak i eksplozja jak mowilem maja mniejsze szanse na trafienie bo musimy trafic 4 razy z rzedu, a dodatkowo multi atak lub eksplozja maja mniejszy dmg niz nasz normalny atak mag/fiz, wiec i tak na tym zyskujemy.

  9. #669
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    W sumie... to taką zdolność mogłyby ewentualnie posiadać bardzo wymagające bossy i potworki.

  10. #670
    XdynamoX
    Konto usunięte
    Siemka.
    Dziś przedstawię wam nową zdolność.


    NADZIEJA

    MAX: 3*
    TYP: Pozytywny
    OD: 35lvl
    ILOŚĆ UŻYĆ W WALCE: 1
    KOSZT MP:
    1* - 70MP
    2* - 80MP
    3* - 90MP
    ZDOBYCIE: Mini-Boss, Boss
    DZIAŁANIE:
    1*
    Leczy 33% HP
    Leczy 33% MP
    Twój atak staje się o 10% mocniejszy.
    Twój atak magiczny staje się o 10% mocniejszy.
    Twoja obrona wzrasta o 10%.
    Twoja obrona magiczna wzrasta o 10%.
    2*
    Leczy 33% HP
    Leczy 33% MP
    Twój atak staje się o 20% mocniejszy.
    Twój atak magiczny staje się o 20% mocniejszy.
    Twoja obrona wzrasta o 20%.
    Twoja obrona magiczna wzrasta o 20%.
    3*
    Leczy 33% HP
    Leczy 33% MP
    Twój atak staje się o 25% mocniejszy.
    Twój atak magiczny staje się o 25% mocniejszy.
    Twoja obrona wzrasta o 25%.
    Twoja obrona magiczna wzrasta o 25%.

  11. #671
    musaraj
    Konto usunięte
    Na ile tur?

  12. #672
    XdynamoX
    Konto usunięte
    Właśnie nie wiem ale chyba około 5 co o tym myślicie?

  13. #673
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    No nawet niezła zdolność

  14. #674
    Bisca
    Konto usunięte
    Pechowy deszcz


    Max 2*




    1* AP/200000
    właściwości :

    koszt mp : 150

    limit użyć : 1

    wymagany poziom : 60

    Info : Zadaje obrażenia magiczne wszystkim przeciwnikom i nadaje status zatrucie,klątwa,spowolnienie i ślepota z 35% trafieniem bazowym.





    2* AP/300000

    właściwości :

    koszt mp : 200

    limit użyć : 2

    wymagany poziom : 70



    Info : Zadaje obrażenia magiczne wszystkim przeciwnikom i nadaje status zatrucie,klątwa,spowolnienie i ślepota z 60% trafieniem bazowym.







    Ryzykowny pocisk


    max 3*





    takie coś jak "ryzykowny cios"




    1* AP/0

    właściwości :

    koszt mp : 25

    limit użyć : 3

    wymagany poziom : 35


    Info: Zadaje o 10 większe obrażenia kosztem obniżonej o tyle samo celności pocisku.



    2* AP/10000

    właściwości :

    koszt mp : 50

    limit użyć : 3

    wymagany poziom : 40





    Info: Zadaje o 20% większe obrażenia kosztem obniżonej celności pocisku.




    3* AP/20000

    właściwości :

    koszt mp : 40

    limit użyć: 3

    wymagany poziom : 45



    Info: Zadaje o 30% większe obrażenia kosztem obniżonej o tyle samo celności pocisku.







    lilianna usunołem Hipnoze "robiąc" tą zdolność nie wziołem pod uwagę balansu TvT......
    Ostatnio edytowane przez Bisca ; 20-07-2013 o 15:57

  15. #675
    Cytat Napisał All Kontakt Zobacz post
    Hipnoza


    max 3*

    1*
    limit użyć : 1
    Atak magiczny na wszystkich przeciwników oraz nadaje status uśpienie, zatrucie i spowolnienie na 1 ture z 50% trafieniem bazowym
    koszt mp : 125
    wymagany poziom : 60


    2*


    limit użyć : 1

    Atak magiczny na wszystkich przeciwników oraz nadaje status uśpienie na 1 turę, spowolnienie i zatrucie na 2 tury z 60% trafieniem bazowym

    koszt mp: 150

    wymagany poziom : 65






    3*


    limit użyć : 1

    Atak magiczny na wszystkich przeciwników oraz nadaje status uśpienie na 2 tury, spowolnienie i zatrucie na 4 tury z 70% trafieniem bazowym


    koszt mp : 200

    wymagany poziom : 70




    Drop mini boss, potwór unikatowy
    Uśpienie na 2 tury jest złym pomysłem, i do tego z spowolnieniem :O

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •