A może, że jak mamy nałożoną precyzję i zostaje na nas rzucony status ślepoty to oba statusy się niwelują i nie mamy nic?
A może, że jak mamy nałożoną precyzję i zostaje na nas rzucony status ślepoty to oba statusy się niwelują i nie mamy nic?
To jest to, o czym mówiłem na początku.
Który w miarę rozgarnięty gracz w walkach pvp/tvt, będzie marnował slot żeby sobie ślepote zdejmować? Jeszcze kosztem 25mp?
A że jakaś zdolność jest nie używana, to już inna sprawa. Taka sama sytuacja jest np. z Burzą Błyskawic(widziałem gdzieś dyskusję na ten temat) czy Mega Zatruciem, które kosztuje sporo mp, niby nadając status Zatrucie do końca walki, ale nie zadając obrażeń(chyba).
Jeszcze mógłbym pisać o Pechowej Chmurze, czy Oślepiającym pocisku(choć przydatne w jednostkowych sytuacjach), ale chyba mija się to z celem.
Wracając do sedna, tym samym kończąc tą dyskusję ze swojej strony, propozycja: Na nie.
Ostatnio edytowane przez Pies Na Baby ; 06-05-2013 o 10:52
pomysl mi sie podoba niech precyzja zdejmuje slepote i na odwrot, ale takze chcialbym wniesc ze jak woj ma slepote wgl nie trafia, a jak ma precyzje czasem chybia,
wiec proponuje, zeby na precyzji zawsze mozna bylo trafiac niezaleznie czy by sie uzywalo normalnego ciosu czy ryzykownego lub gniewnego, niezwazajac na zdolnosci i inne aspekty proponuje zeby na precyzji woj zawsze trafial!
pomysl zeby prezycja zdejmowala slepote jest dobrym pomyslem, tak samo i na odwrot, wiec propozycja z mojej storny zeby na precyzji woj zawsze trafial, niezaleznie czy by dawal zdolnosc ryzykowny, gniewny lub czy by walil z normalnego ataku, zawsze by trafial
Nie, wojownik nie może ciągle trafiać bo taki luksus posiada tylko mag. Wystarczy, że są autostatusy pomyślność, precyzja które dają już większą celność w pierwszych 4-5 turach. A teraz wyobraź sobie, że taki wojownik zakłada sobie precyzje *** na 10 tur / 3 użycia bodajże , po skończeniu statusu nakładałby znowu i ma 30 tur zagwarantowane, że ciągle trafi. Przecież to byłoby bez sensu, od razu ludzie zaczęli by robić hiterów i z początku walić całą gamą dostępnych ciosów mając tylko ten jeden status.
Ostatnio edytowane przez Seitas ; 06-05-2013 o 22:08
Zacznijmy od pomysłu na którym ściśle oparty jest temat - propozycja dobra, podoba mi się. Rzadko używana precyzja (bo alternatyw jest sporo) dostaje dodatkowe i to porządne działanie - niweluje Ślepotę sama nie tracąc swojej mocy, czyli można to nazwać "podwojeniem". Co i tak nie zmienia faktu, że nie będzie używana powyżej 45 poziomu.
Czemu? Bo nikt nie nakłada w PvP Ślepoty! Jedyne możliwości nałożenia to Skrzydlata Włócznia (tylko dla 30 poziomu), Oślepiający Pocisk (gorszy od Porażenia i Trującego), tyle. Ślepa Furia jest do TvT, tak samo Mgła... a tam tym bardziej nie będzie używana precyzja, bo marnuje slot.
Tym, co pozwoliłoby Precyzji porządnie stanąć na nogi byłby... brak zużywanego MP! Za to mniejsze tury.
Co by było efektem - Precyzja mogłaby być używana podczas Klątwy (spory bonus na Mgle), zużywanie slotu byłoby jedynym śladem działania. Żeby ewentualnie nie była za dobra zmniejszyć tury - powstaje całkiem niezła zarówno "zapchajdziura na bossy", jak i fajna defensywna zdolność w TvT ( tylko dla grup zorganizowanych).
Teraz co do przewijających się przez temat:
1. Działanie statusu "Precyzja" jest dobre, 100% trafienia to chyba jednak przesada, czyż nie?
2. Oślepiający Atak byłby niepraktyczną zdolnością. Bardziej podoba mi się Uciszający Cios (który z kolei może być przesadzony ;])
3. "Pomylenie Magiczne" przewijało się przez forum, odrzucono. Tak samo "Furię Magiczną".
Reasumując:
Zmiana działania Precyzji z "nie zdejmuje ślepoty, nadaje status "Precyzja" na 8-10 tur, koszt 25 MP, zajmuje slot" na " zdejmuje ślepotę i nadaje status precyzja na 5-7 tur, koszt 0 MP, zajmuje slot".
Drobne a proste, dziękuję.
Musaraj, to co mówisz z updatem moze byc nieaktualne. Generalnie zdolności mają swoją rację bytu w danej chwili - zawsze tak bedzie, tylko niektóre skille beda uzywane do konca gry - jak ożywka, pośw, norma, ew. przecze, bryza, kuracja czy trujka.
Jestem za "podwójnym działaniem" jak to ładnie munasraj ujął - zdejmuje ślepotę i nadaje precyzję. Chciałbym, żeby kiedyś każdy skill w MFO był użyteczny.
Bididididid!
Ze swojej strony również nie widzę przeciwwskazań, aby precyzja dodatkowo zdejmowała ślepotę i odwrotnie.
A jeśli by coś takiego się znalazło to w jakim czasie?
Poprawek, modyfikacji i propozycji jest tak wiele, że żadna konkretna data się nie pojawi. Bo nie można jej określić. Zresztą - to zawsze odpowiedzialność i deadline, a potem wychodzi to jako oszustwo .
Bididididid!
Jeśli nikt nie widzi żadnych przeciwwskazań to mogę to lada dzień wprowadzić.
Z tym, że jeszcze chciałem przy okazji ruszyć temat przeczekania i ewentualnie innych zdolności, o których była mowa na forum. Zastanawiam się jednak czy nie lepiej wszystko za jednym zamachem zrobić wraz z upkiem.
Lepiej wszystko za jednym zamachem, ale mimo wszystko trochę szybciej niż "wraz z upkiem" ;]
A co z pomysłem "Precyzja za 0 MP, mniejsza ilość tur"? To by dało sporo korzyści Precyzji i przy okazji niczego by nie zaburzało, jeżeli dobrze sądzę.