Napisał
Tomi
Skoro już toczycie takie dyskusje o kowalu, to wspomnę, że są zaplanowane spore zmiany w jego funkcjonowaniu. Ulepszanie ma być podzielone na dwa rodzaje - za pomocą żetonów (bez potrzeby posiadania drugiej sztuki eq) i za pomocą eq jak obecnie (ale bez dodatku żetonów) i z ułamkiem kwoty do zapłacenia w złocie. Ogólnie te +3/+4 ma być łatwe i w miarę tanie do uzyskania, a słabe eq +0/+1 opłacalne do zużywania na ulepszenia.
Przeliczniki chcę ustawić gdzieś na poziomie: item +0 daje 0.5 plusa, a więc 6 sztuk +0 da nam gwarantowane +3.
Co do kwestii "eq a PvP" - w większości gier różnica w wypasionym/zwykłym eq jest dużo większa niż w MFO. Jeden dobry item loota się tygodniami/miesiącami i naturalne jest, że osoba która je zdobędzie wymiata w PvP. Po prostu wypracowała czy nawet kupiła sobie tą przewagę i nikogo to nie dziwi. Tak jak Jeahok pisał wyżej - po prostu początkowo walczy się w "swojej lidze", a nie podejście "albo topka, albo nie walczę w ogóle".