Śmierdzący Helikopter
Poziom: 70
Gwiazdki:
1* - 0
Sloty: 3
Opis: Nadaje statusy Zatrucie, Zombie, Regeneracja, Uśpienie na 5 tur oraz zadaje o 35% większe obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom.
Śmierdzący Helikopter
Poziom: 70
Gwiazdki:
1* - 0
Sloty: 3
Opis: Nadaje statusy Zatrucie, Zombie, Regeneracja, Uśpienie na 5 tur oraz zadaje o 35% większe obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom.
Moim zdaniem fajne by było " Mega MP" dodaje mp wszystkim sprzymierzeńcom z twojej drużyny. Limit użyć dla drużyny 3. A jeśli chodzi o gwiazdki to były by 3.
Ostatnio edytowane przez MortalActiviti ; 04-02-2013 o 14:56
Penetrujący cios
Limit użyć: 1-2
Koszt mp: 35-40
Info: Zadaje obrażenia fizyczne wszystkim celom, istnieje 60%-70% szansy na obniżenie obrony i obrony magicznej o 50% na 4 tury(usuwa barierę i barierę magiczną). Działa tylko na grupy graczy.
Zajmuje slotów: 1
Wymagany poziom: 50-55
Doświadczony wojownik zadaje ciosy tak, aby przeciwnicy mieli trudności z obroną.
Z racji, iż jest zdecydowanie więcej zdolności nakładających statusy dla magów niż dla wojów przydałoby się coś takiego dla równowagi![]()
Moim zdaniem fajne by było " Mega MP" dodaje mp wszystkim sprzymierzeńcom z twojej drużyny. Limit użyć dla drużyny 3. A jeśli chodzi o gwiazdki to były by 3.
Ostatnio edytowane przez Skazany ; Wczoraj o 13:56
też ostatnio o tym myślałem ale za łatwo by było
Na waszym miejscu sprawdziłbym,czy taka zdolność nie była wcześniej proponowana. Bo mega MP... było proponowane ze 20 razy?
Mega MP powinno nazywać się jakoś bardziej tajemniczo np oddanie ducha. Postać, która go użyła dodaje wszystkim sojusznikom mp, ale kosztem życia. Zostaje 1hp.
Oślepiający urok.
Zadaje wszystkim przeciwnikom obrażenia oraz posiada 60% szans na nadanie statusów klątwa i oślepienie na 3 tury.
Bierze około 60-70 mp.
Przebudzenie (nazwa może być jakaś inna ;P)
Nasza postać zadaje dodatkowe obrażenia, może zadać od 110% do 140% obrażeń, zabiera całą manę, przez kolejne 3 tury leczenie samego siebie jest nie możliwe (jedynie sojusznik może nas uleczyć).
Można coś dodać jeszcze tutaj
Naelektryzowanie broni (czy coś takiego xD)
Status nakładany na 5 tur, w czasie tych tur nasza postać zadaje 20-25% większe obrażenia przy czym odbierane jest naszej postaci 10% hp
Uderzenie cienia
Poziom : 55
Limit : 1
Limit drużynowy : 2
Wymagane MP : 80
Działanie : Atakujesz przeciwnika o 20 % mocniej oraz masz 80 % szans na nadanie statusów klątwa i oślepienie na 2 tury.
Przebicie
Poziom : 60
Limit : 1
Limit drużynowy : 1
Koszt MP : 80
Działanie : Dziwnym trafem przebijasz się przez pancerz przeciwnika, (ignoruje obronę) lecz twój cios ma 50% szans na spudłowanie lub sparowanie (nie zadaje jakichkolwiek obrażeń).
Oszałamiający cios
Poziom : 60
Limit : 1
Limit drużynowy : 1
Koszt MP : 70
Działanie : Atakujesz przeciwnika mając 40 % szans na nadanie mu statusu pomylenie na 5 tur oraz 10 % szans na nadanie mu statusu paraliż na 3 tury.
Szybkie cięcie
Poziom : 55
Limit : 2
Limit drużynowy : 2
Koszt MP : 50
Działanie : Masz 50 % szans na szybki atak, dzięki któremu zyskasz dodatkową turę.
mega kuracja
Błogosławieństwo */**
Poziom: 60 */80 **
Koszt MP: ~100
Limit użyć:1/2 * , drużynowy:2/4 **
Sloty : 1 lub 2
Działanie: Wybranego sojusznika otaczają magiczne moce, które wskrzeszają jednorazowo natychmiast po odniesieniu śmierci. Odnawia Całe HP oraz MP i daje prawdopodobieństwo na zyskanie tury zaraz po odrodzeniu ~60*-70**%. Dozwolone ponowne użycie na tej samej osobie.
Ostatnio edytowane przez Seitas ; 14-03-2013 o 18:49
Nowy status- Fobia
Gracz z tym statusem leczy dowolnego gracza z najmniejszą liczbą HP (czyli moze uleczyc przeciwnika) bez kontroli gracza
Ostatnio edytowane przez mateoss ; 17-03-2013 o 00:31