Strona 41 z 108 PierwszyPierwszy ... 3139404142435191 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 601 do 615 z 1614

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #601
    Użytkownik
    Dołączył
    17-11-2012
    Postów
    3
    Mega many:
    Odnawia MP każdemu uczestnikowi drużyny.
    Limit użyć dla osoby 1.
    Limit użyć dla drużyn 3.
    *** Gwiazdy max

    Co myślicie o tym ?
    Ostatnio edytowane przez Anlib ; 22-01-2013 o 16:40

  2. #602
    musaraj
    Konto usunięte
    Nowy status - niemoc - blokuje używanie zdolności ( i tylko zdolności). Nie ma odtrutki.

    Nadawany przez jakiegoś nowego minibossa jako zdolność niszcząca taktycznie. (walki opierają się głównie na zdolnościach, więc taka zdolność może zrobić zamieszanie).

    Także dla graczy - jakaś obszarówka, z szansą nadania taką jak Klątwa umarlaka nakłada Zombie, status na 2-3 tury. Mniej niszczycielska niż slepa Furia, więc mam nadzieję, że się przyjmie.

  3. #603
    fajnyziom
    Konto usunięte
    Nowa zdolność - Uspokojenie - Obniża atak i atak magiczny o 50% i nadaje status ślepota na 3 tury
    Koszt 60 mp
    Wymagany poziom 65
    Limit użyć 1 , Limit użyć drużynowo 3
    Działa z 60% skutecznością nie działa na Bossy

  4. #604
    Ślimak
    Konto usunięte
    Śmierdzący Helikopter

    Poziom: 70

    Gwiazdki:

    1* - 0

    Sloty: 3

    Opis: Nadaje statusy Zatrucie, Zombie, Regeneracja, Uśpienie na 5 tur oraz zadaje o 35% większe obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom.

  5. #605
    MortalActiviti
    Konto usunięte
    Moim zdaniem fajne by było " Mega MP" dodaje mp wszystkim sprzymierzeńcom z twojej drużyny. Limit użyć dla drużyny 3. A jeśli chodzi o gwiazdki to były by 3.
    Ostatnio edytowane przez MortalActiviti ; 04-02-2013 o 13:56

  6. #606
    Użytkownik
    Dołączył
    21-12-2012
    Postów
    59
    Penetrujący cios
    Limit użyć: 1-2
    Koszt mp: 35-40
    Info: Zadaje obrażenia fizyczne wszystkim celom, istnieje 60%-70% szansy na obniżenie obrony i obrony magicznej o 50% na 4 tury(usuwa barierę i barierę magiczną). Działa tylko na grupy graczy.
    Zajmuje slotów: 1
    Wymagany poziom: 50-55

    Doświadczony wojownik zadaje ciosy tak, aby przeciwnicy mieli trudności z obroną.

    Z racji, iż jest zdecydowanie więcej zdolności nakładających statusy dla magów niż dla wojów przydałoby się coś takiego dla równowagi

  7. #607
    Użytkownik Avatar Ziarrno
    Dołączył
    30-10-2012
    Postów
    101
    Moim zdaniem fajne by było " Mega MP" dodaje mp wszystkim sprzymierzeńcom z twojej drużyny. Limit użyć dla drużyny 3. A jeśli chodzi o gwiazdki to były by 3.
    Ostatnio edytowane przez Skazany ; Wczoraj o 13:56

    też ostatnio o tym myślałem ale za łatwo by było

  8. #608
    MortalActiviti
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Ziarrno Zobacz post
    Moim zdaniem fajne by było " Mega MP" dodaje mp wszystkim sprzymierzeńcom z twojej drużyny. Limit użyć dla drużyny 3. A jeśli chodzi o gwiazdki to były by 3.
    Ostatnio edytowane przez Skazany ; Wczoraj o 13:56

    też ostatnio o tym myślałem ale za łatwo by było
    Niby dlaczego ? Idealne i bardzo przydatne do tvt. Myśle , że graczom to się spodoba.

  9. #609
    musaraj
    Konto usunięte
    Na waszym miejscu sprawdziłbym,czy taka zdolność nie była wcześniej proponowana. Bo mega MP... było proponowane ze 20 razy?

  10. #610
    Użytkownik
    Dołączył
    04-04-2012
    Postów
    43
    Cytat Napisał Deks Zobacz post
    mega mp
    zabiera wszystkim przeciwnikom mp i daje tyle ile się zabrało kolegą z walki ^^
    koszt użycia ... trudno ocenić ... 30 - 50 many
    PS. nad nazwą muszę popracować
    Wydaje mi się to trochę bez sensu, zdolność która zabiera mane i jednicześnie ją dodaje.

  11. #611
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Mega MP powinno nazywać się jakoś bardziej tajemniczo np oddanie ducha. Postać, która go użyła dodaje wszystkim sojusznikom mp, ale kosztem życia. Zostaje 1hp.

  12. #612
    Rafaell
    Konto usunięte
    Oślepiający urok.
    Zadaje wszystkim przeciwnikom obrażenia oraz posiada 60% szans na nadanie statusów klątwa i oślepienie na 3 tury.
    Bierze około 60-70 mp.

  13. #613
    Użytkownik
    Dołączył
    25-12-2012
    Postów
    2
    Przebudzenie (nazwa może być jakaś inna ;P)
    Nasza postać zadaje dodatkowe obrażenia, może zadać od 110% do 140% obrażeń, zabiera całą manę, przez kolejne 3 tury leczenie samego siebie jest nie możliwe (jedynie sojusznik może nas uleczyć).
    Można coś dodać jeszcze tutaj
    Naelektryzowanie broni (czy coś takiego xD)
    Status nakładany na 5 tur, w czasie tych tur nasza postać zadaje 20-25% większe obrażenia przy czym odbierane jest naszej postaci 10% hp

  14. #614
    Grzesiek
    Konto usunięte
    Uderzenie cienia
    Poziom : 55
    Limit : 1
    Limit drużynowy : 2
    Wymagane MP : 80
    Działanie : Atakujesz przeciwnika o 20 % mocniej oraz masz 80 % szans na nadanie statusów klątwa i oślepienie na 2 tury.

    Przebicie
    Poziom : 60
    Limit : 1
    Limit drużynowy : 1
    Koszt MP : 80
    Działanie : Dziwnym trafem przebijasz się przez pancerz przeciwnika, (ignoruje obronę) lecz twój cios ma 50% szans na spudłowanie lub sparowanie (nie zadaje jakichkolwiek obrażeń).

  15. #615
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,249
    Furia śmierci
    Lvl: 45
    Zadaje 40% więcej obrażeń za każdego martwego sojusznika
    Trwa całą walkę

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •