Strona 41 z 107 PierwszyPierwszy ... 3139404142435191 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 601 do 615 z 1598

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #601
    Ślimak
    Konto usunięte
    Śmierdzący Helikopter

    Poziom: 70

    Gwiazdki:

    1* - 0

    Sloty: 3

    Opis: Nadaje statusy Zatrucie, Zombie, Regeneracja, Uśpienie na 5 tur oraz zadaje o 35% większe obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom.

  2. #602
    MortalActiviti
    Konto usunięte
    Moim zdaniem fajne by było " Mega MP" dodaje mp wszystkim sprzymierzeńcom z twojej drużyny. Limit użyć dla drużyny 3. A jeśli chodzi o gwiazdki to były by 3.
    Ostatnio edytowane przez MortalActiviti ; 04-02-2013 o 14:56

  3. #603
    Użytkownik
    Dołączył
    21-12-2012
    Postów
    59
    Penetrujący cios
    Limit użyć: 1-2
    Koszt mp: 35-40
    Info: Zadaje obrażenia fizyczne wszystkim celom, istnieje 60%-70% szansy na obniżenie obrony i obrony magicznej o 50% na 4 tury(usuwa barierę i barierę magiczną). Działa tylko na grupy graczy.
    Zajmuje slotów: 1
    Wymagany poziom: 50-55

    Doświadczony wojownik zadaje ciosy tak, aby przeciwnicy mieli trudności z obroną.

    Z racji, iż jest zdecydowanie więcej zdolności nakładających statusy dla magów niż dla wojów przydałoby się coś takiego dla równowagi

  4. #604
    Użytkownik Avatar Ziarrno
    Dołączył
    30-10-2012
    Postów
    101
    Moim zdaniem fajne by było " Mega MP" dodaje mp wszystkim sprzymierzeńcom z twojej drużyny. Limit użyć dla drużyny 3. A jeśli chodzi o gwiazdki to były by 3.
    Ostatnio edytowane przez Skazany ; Wczoraj o 13:56

    też ostatnio o tym myślałem ale za łatwo by było

  5. #605
    MortalActiviti
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Ziarrno Zobacz post
    Moim zdaniem fajne by było " Mega MP" dodaje mp wszystkim sprzymierzeńcom z twojej drużyny. Limit użyć dla drużyny 3. A jeśli chodzi o gwiazdki to były by 3.
    Ostatnio edytowane przez Skazany ; Wczoraj o 13:56

    też ostatnio o tym myślałem ale za łatwo by było
    Niby dlaczego ? Idealne i bardzo przydatne do tvt. Myśle , że graczom to się spodoba.

  6. #606
    musaraj
    Konto usunięte
    Na waszym miejscu sprawdziłbym,czy taka zdolność nie była wcześniej proponowana. Bo mega MP... było proponowane ze 20 razy?

  7. #607
    Użytkownik
    Dołączył
    04-04-2012
    Postów
    43
    Cytat Napisał Deks Zobacz post
    mega mp
    zabiera wszystkim przeciwnikom mp i daje tyle ile się zabrało kolegą z walki ^^
    koszt użycia ... trudno ocenić ... 30 - 50 many
    PS. nad nazwą muszę popracować
    Wydaje mi się to trochę bez sensu, zdolność która zabiera mane i jednicześnie ją dodaje.

  8. #608
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Mega MP powinno nazywać się jakoś bardziej tajemniczo np oddanie ducha. Postać, która go użyła dodaje wszystkim sojusznikom mp, ale kosztem życia. Zostaje 1hp.

  9. #609
    Rafaell
    Konto usunięte
    Oślepiający urok.
    Zadaje wszystkim przeciwnikom obrażenia oraz posiada 60% szans na nadanie statusów klątwa i oślepienie na 3 tury.
    Bierze około 60-70 mp.

  10. #610
    Użytkownik
    Dołączył
    25-12-2012
    Postów
    2
    Przebudzenie (nazwa może być jakaś inna ;P)
    Nasza postać zadaje dodatkowe obrażenia, może zadać od 110% do 140% obrażeń, zabiera całą manę, przez kolejne 3 tury leczenie samego siebie jest nie możliwe (jedynie sojusznik może nas uleczyć).
    Można coś dodać jeszcze tutaj
    Naelektryzowanie broni (czy coś takiego xD)
    Status nakładany na 5 tur, w czasie tych tur nasza postać zadaje 20-25% większe obrażenia przy czym odbierane jest naszej postaci 10% hp

  11. #611
    Grzesiek
    Konto usunięte
    Uderzenie cienia
    Poziom : 55
    Limit : 1
    Limit drużynowy : 2
    Wymagane MP : 80
    Działanie : Atakujesz przeciwnika o 20 % mocniej oraz masz 80 % szans na nadanie statusów klątwa i oślepienie na 2 tury.

    Przebicie
    Poziom : 60
    Limit : 1
    Limit drużynowy : 1
    Koszt MP : 80
    Działanie : Dziwnym trafem przebijasz się przez pancerz przeciwnika, (ignoruje obronę) lecz twój cios ma 50% szans na spudłowanie lub sparowanie (nie zadaje jakichkolwiek obrażeń).

  12. #612
    Grzesiek
    Konto usunięte
    Oszałamiający cios
    Poziom : 60
    Limit : 1
    Limit drużynowy : 1
    Koszt MP : 70
    Działanie : Atakujesz przeciwnika mając 40 % szans na nadanie mu statusu pomylenie na 5 tur oraz 10 % szans na nadanie mu statusu paraliż na 3 tury.

    Szybkie cięcie
    Poziom : 55
    Limit : 2
    Limit drużynowy : 2
    Koszt MP : 50
    Działanie : Masz 50 % szans na szybki atak, dzięki któremu zyskasz dodatkową turę.

  13. #613
    Użytkownik
    Dołączył
    03-10-2012
    Postów
    14
    mega kuracja

  14. #614
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Błogosławieństwo */**
    Poziom: 60 */80 **
    Koszt MP: ~100
    Limit użyć:1/2 * , drużynowy:2/4 **
    Sloty : 1 lub 2

    Działanie: Wybranego sojusznika otaczają magiczne moce, które wskrzeszają jednorazowo natychmiast po odniesieniu śmierci. Odnawia Całe HP oraz MP i daje prawdopodobieństwo na zyskanie tury zaraz po odrodzeniu ~60*-70**%. Dozwolone ponowne użycie na tej samej osobie.
    Ostatnio edytowane przez Seitas ; 14-03-2013 o 18:49

  15. #615
    Użytkownik
    Dołączył
    03-10-2012
    Postów
    14
    Nowy status- Fobia

    Gracz z tym statusem leczy dowolnego gracza z najmniejszą liczbą HP (czyli moze uleczyc przeciwnika) bez kontroli gracza
    Ostatnio edytowane przez mateoss ; 17-03-2013 o 00:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •