Dość często zdąża się że początkujący gracze są atakowani przez dużo od siebie silniejszych graczy, postaci takie nie wyróżniają się niczym przez co trudno ich unikać. Dlatego uważam że oznaczenie agresywnych graczy polepszyło by komfort gry. Przykładowo ikona czaszki nad agresywną postacią ujawniała by możliwe zamiary gracza. Aby urozmaicić to można by oznaczać pomocnych graczy na przykład ikonką aureoli, mam tu na myśli osoby chroniące nasz przed agresywnymi graczami. Dzięki takiemu rozwiązaniu podzielilibyśmy świat na mrocznych i szlachetnych bohaterów, co otwiera nam nowe możliwości w rozwijaniu gry. przykładowo walki między dobrem a złem wielki turniej na arenie (ta sama ilość graczy w obu grupach za wygrany mecz +1 punkt). Drużyna która zdobędzie więcej punktów wygrywa (niewielkie nagrody) przegrana w następnym turnieju ma niewielki wzmocnienie statystyk.

Odpowiedź z cytatem
A jak chcesz podzielić te drużyny? Kto dobry kto zły więcej będzie osób neutralnych lub w miarę dobrych niż aniołów... Np ja... nie daje golda eq ani nie pomagam raczej w bójkach i z mini za to zawsze podpowiem z questem oraz jeśli mogę to ze statami i uzbrojeniem albo taktyką na bossa. Jestem dobra czy zła? Albo ktoś kto czasem pomaga niskim lev, a czasem atakuje je... dobry czy zły? Itd... Bez sensu jest klasyfikowanie graczy zły dobry... dla 1 gracza ktoś może być skończonym $#@$*^ dla 2 dobroczyńcą.

Wolałabym juz "range złego" za bicie niskich lev i przeklinanie na pw/ oszustwa ale wtedy by się nigdy równe drużyny nie zabrały
a pkt mf... za duzo bym ich dostawala
