Ale tej zdolności nie użyjesz mając martwy team![]()
Ale tej zdolności nie użyjesz mając martwy team![]()
No, nikt nie pisał, że ona ma działać jak poświęcenie. To po prostu taka inna wersja - ofensywna.
Dat was so troll
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Waleczność wojownika
Poziom : 60/65/70
Koszt MP: 50/55/60
Limit użyć : 1/1/2
Limit drużynowy : 2/2/2
Działanie : Nadaje status regeneracja oraz mobilizacja na 4 tury ze 70% skutecznością oraz nadaje status przyspieszenie na 3 tury z 30% skutecznością.
Bolesne cięcie
Poziom : 65
Koszt MP: 75
Limit użyć : 2
Limit drużynowy : 2
Działanie : Gdy atakuje przeciwnika, ma 70% szans na nałożenie statusu paraliż na oraz 100% szans na nałożenie statusu spowolnienie, oba na 4 tury.
A Mam Pomysły Na Zdolność Którą Zobaczysz Co Przeciwnik Zrobi Przez Najbliższe 10 TUr
Zdolność marzenie.
ślepa bezmyślność
poziom: 50
Info: Zadaje obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom. W walkach drużynowych nakłada statusy Ślepota oraz bezmyślność na 2 tury z 50% prawdopodobieństwem bazowym. Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
bezmyśłność to coś jak furia ale zadaje o 33% wieksze obrazenia MAGICZNE
Może podwójna bryza ? zdejmowała by z nas wszystkie negatywne statusy i dodawała regenacje, bariere i bariere magiczną na 3 tury. Koszt MP spory np 80 mp.
Albo podwojenie. Mamy zaklęcie i atak o 100% mocniejszy ale zabiera nam 50% maksymalnego hp. Działa na 1 ture, limit użyć 1. koszt mp bardzo duży.
Lub HP zaklęcie. Działa podobnie jak MP atak tylko, że zabiera hp a nie mp, bo zaklęcie i tak zabiera mane. Lomit użyć 3.
Więcej pomysłów nie mam.
Jeden na jednego ( nazwa do zmienienia. Jestem słaby w wymyślaniu nazw) - zabija wszystkich przeciwników i sprzymierzeńców. Zostaje tylko jeden sprzymierzeńc z największym lvl i jeden przeciwnik z największym lvl. Poległych nie można ożywić. Koszt MP - 120, limit użyć 1. Wymagany poziom - 40
Mistrz walki
Poziom : 70
Koszt MP : 80
Limit użyć : 1
Limit drużynowy : 1
Działanie : Nadaje statusy mobilizacja, regeneracja i przyspieszenie na 3 tury.
(Opcjonalnie) Przed nadaniem statusów zdejmuje inne - pozytywne i negatywne.
Elficka przebiegłość
Poziom : 65
Koszt MP : 45
Limit użyć : 2
Limit drużynowy : 2
Działanie : Nadaje status przyspieszenie i refleks na 4 tury.
Nazwa zdolności: Cios Tyrana
Poziom, od którego można zatwierdzić tę zdolność : 10
Gwiazdek: 3
Koszt MP: 10/jedna gwiazdka, 12/dwie gwiazdki (15 lvl), 15/trzy gwiazdki (20 lvl)
Użycie: 1/jedna gwiazdka, 2/dwie gwiazdki (15 lvl), 3/trzy gwiazdki (20 lvl) (maksymalnie 6 użyć drużynowych <hjehjehjehje>)
Opis: Atak fizyczny bezatrybutowy. Cios zabiera przeciwnikowi połowę posiadanego (!) HP i nadaje status Uśpienie na dwie tury. Szansa na trafienie uśpieniem i tym atakiem: 10%, Szansa na trafienie samym atakiem: 20%, Szansa na trafienie tylko uśpieniem: 15%, ale to rekompensuje mały koszt MP. Ponadto, osobie atakującej dodaje także takie statusy jak Pomyślność i Refleks na 5 tur. Nie działa na bossy, na mini-bossy również.
Drop: Od Anastazego, jeżeli się wzięło opcję "przekupienie goblina karłowatego" przed walką z bossem, albo do kupienia w sklepie w Eternii "U Marty" za 15k. Jeżeli zostanie ten cios wprowadzony, osoby, które wybrały przekupienie, będą mogły odebrać zwój u... Marty - za friko. Będzie wtedy dołączona opcja pod koniec zakupów:
"Ach, prawie zapomniałabym. Anastazy chciał to Tobie przekazać."
I szast prast jest w twoim ekwipunku.
Trochę się trudziłem nad tym, ale chyba przejdzie. Być może dlatego, że nie jest zbyt agresywne jak na ten poziom, są małe nawet szanse na trafienie przeciwnika :]
Zdrovie!
Ostatnio edytowane przez Tyyre ; 07-01-2013 o 18:49
Niemagnetyzowany atak.
LvL: 70 - 1*
MP: 80
Gwiazdki: 1*
AP: 1* - 0
Limit użyć: 4
Opis: Uderza fizycznie w losowego przeciwnika 4 ciosy bez atrybutu słabsze o 20% niż normalny atak (3,20 obrażeń zwykłego ciosu)
Szansa na trafienie pierwszych dwóch ciosów - 85%.
Szansa na trafienie 3 i 4 ciosu - 70%.
Drop: Gigantyczny Pająk. (taki boss był w okolicach Nordii)
__________________________________________________ __________________________________________________ _____
Szczęśliwa celność:
Opis: Nadaje statusy Pomyślność, Precyzja i Regeneracja na 6 tur.
LvL: 70 - 1*
MP: 80
Gwiazdki: 1*
AP: 1* - 0
Limit użyć: 2
Drop: Gigantyczny Pająk(taki boss był w okolicach Nordii)
__________________________________________________ __________________________________________________ _______
Jak by co to w połączeniu te zdolności przy wojowniku hiter-lucker mogą być nieco niebezpieczne.
Ostatnio edytowane przez Ślimak ; 23-01-2013 o 18:39 Powód: Limit użyć
Nazwa zdolności: Wirujący Skok.
Ilość gwiazdek: 3.
Ilość slotów: 2.
Limit użyć drużynowy: 3.
Drop: ?
Efekt: Postać wykonuje wysoki skok w górę, przez co znika z pola walki na jedną turę, w drugiej zlatuje nad głowę przeciwnika, zamachując bronią uderza z niezwykłą siłą w głowę ofiary.
1*
LvL: 55
Koszt MP: 60.
Startowe AP: 0.
AP do następnej gwiazdki: 198381.
Efekt: Postać znika z 1 tury. Uderza o 20% mocniej, ma szansę nadać status Oszołomienie z 30% skutecznością bazową.
Limit użyć: 1
2*
LvL: 65.
Startowe AP: 198381.
AP do następnej gwiazdki: 419492.
Koszt MP: 55.
Efekt: Postać znika z 1 tury. Uderza o 25% mocniej, ma szansę nadać status Oszołomienie z 30% skutecznością bazową.
Limit użyć: 2
3*
LvL: 70.
Startowe AP: 617873.
Koszt MP: 60.
Efekt: Postać znika z 1 tury. Uderza o 30% mocniej, ma szansę nadać status Oszołomienie z 40% skutecznością bazową.
Limit użyć: 3