Ale tej zdolności nie użyjesz mając martwy team
Ale tej zdolności nie użyjesz mając martwy team
No, nikt nie pisał, że ona ma działać jak poświęcenie. To po prostu taka inna wersja - ofensywna.
Dat was so troll
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Waleczność wojownika
Poziom : 60/65/70
Koszt MP: 50/55/60
Limit użyć : 1/1/2
Limit drużynowy : 2/2/2
Działanie : Nadaje status regeneracja oraz mobilizacja na 4 tury ze 70% skutecznością oraz nadaje status przyspieszenie na 3 tury z 30% skutecznością.
Bolesne cięcie
Poziom : 65
Koszt MP: 75
Limit użyć : 2
Limit drużynowy : 2
Działanie : Gdy atakuje przeciwnika, ma 70% szans na nałożenie statusu paraliż na oraz 100% szans na nałożenie statusu spowolnienie, oba na 4 tury.
A Mam Pomysły Na Zdolność Którą Zobaczysz Co Przeciwnik Zrobi Przez Najbliższe 10 TUr
Zdolność marzenie .
ślepa bezmyślność
poziom: 50
Info: Zadaje obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom. W walkach drużynowych nakłada statusy Ślepota oraz bezmyślność na 2 tury z 50% prawdopodobieństwem bazowym. Kolejna gwiazdka podnosi obrażenia.
bezmyśłność to coś jak furia ale zadaje o 33% wieksze obrazenia MAGICZNE
Może podwójna bryza ? zdejmowała by z nas wszystkie negatywne statusy i dodawała regenacje, bariere i bariere magiczną na 3 tury. Koszt MP spory np 80 mp.
Albo podwojenie. Mamy zaklęcie i atak o 100% mocniejszy ale zabiera nam 50% maksymalnego hp. Działa na 1 ture, limit użyć 1. koszt mp bardzo duży.
Lub HP zaklęcie. Działa podobnie jak MP atak tylko, że zabiera hp a nie mp, bo zaklęcie i tak zabiera mane. Lomit użyć 3.
Więcej pomysłów nie mam.
Jeden na jednego ( nazwa do zmienienia. Jestem słaby w wymyślaniu nazw) - zabija wszystkich przeciwników i sprzymierzeńców. Zostaje tylko jeden sprzymierzeńc z największym lvl i jeden przeciwnik z największym lvl. Poległych nie można ożywić. Koszt MP - 120, limit użyć 1. Wymagany poziom - 40
Mistrz walki
Poziom : 70
Koszt MP : 80
Limit użyć : 1
Limit drużynowy : 1
Działanie : Nadaje statusy mobilizacja, regeneracja i przyspieszenie na 3 tury.
(Opcjonalnie) Przed nadaniem statusów zdejmuje inne - pozytywne i negatywne.
Elficka przebiegłość
Poziom : 65
Koszt MP : 45
Limit użyć : 2
Limit drużynowy : 2
Działanie : Nadaje status przyspieszenie i refleks na 4 tury.
Nazwa zdolności: Cios Tyrana
Poziom, od którego można zatwierdzić tę zdolność : 10
Gwiazdek: 3
Koszt MP: 10/jedna gwiazdka, 12/dwie gwiazdki (15 lvl), 15/trzy gwiazdki (20 lvl)
Użycie: 1/jedna gwiazdka, 2/dwie gwiazdki (15 lvl), 3/trzy gwiazdki (20 lvl) (maksymalnie 6 użyć drużynowych <hjehjehjehje>)
Opis: Atak fizyczny bezatrybutowy. Cios zabiera przeciwnikowi połowę posiadanego (!) HP i nadaje status Uśpienie na dwie tury. Szansa na trafienie uśpieniem i tym atakiem: 10%, Szansa na trafienie samym atakiem: 20%, Szansa na trafienie tylko uśpieniem: 15%, ale to rekompensuje mały koszt MP. Ponadto, osobie atakującej dodaje także takie statusy jak Pomyślność i Refleks na 5 tur. Nie działa na bossy, na mini-bossy również.
Drop: Od Anastazego, jeżeli się wzięło opcję "przekupienie goblina karłowatego" przed walką z bossem, albo do kupienia w sklepie w Eternii "U Marty" za 15k . Jeżeli zostanie ten cios wprowadzony, osoby, które wybrały przekupienie, będą mogły odebrać zwój u... Marty - za friko. Będzie wtedy dołączona opcja pod koniec zakupów:
"Ach, prawie zapomniałabym. Anastazy chciał to Tobie przekazać."
I szast prast jest w twoim ekwipunku.
Trochę się trudziłem nad tym, ale chyba przejdzie. Być może dlatego, że nie jest zbyt agresywne jak na ten poziom, są małe nawet szanse na trafienie przeciwnika :]
Zdrovie!
Ostatnio edytowane przez Tyyre ; 07-01-2013 o 18:49
Niemagnetyzowany atak.
LvL: 70 - 1*
MP: 80
Gwiazdki: 1*
AP: 1* - 0
Limit użyć: 4
Opis: Uderza fizycznie w losowego przeciwnika 4 ciosy bez atrybutu słabsze o 20% niż normalny atak (3,20 obrażeń zwykłego ciosu)
Szansa na trafienie pierwszych dwóch ciosów - 85%.
Szansa na trafienie 3 i 4 ciosu - 70%.
Drop: Gigantyczny Pająk. (taki boss był w okolicach Nordii)
__________________________________________________ __________________________________________________ _____
Szczęśliwa celność:
Opis: Nadaje statusy Pomyślność, Precyzja i Regeneracja na 6 tur.
LvL: 70 - 1*
MP: 80
Gwiazdki: 1*
AP: 1* - 0
Limit użyć: 2
Drop: Gigantyczny Pająk(taki boss był w okolicach Nordii)
__________________________________________________ __________________________________________________ _______
Jak by co to w połączeniu te zdolności przy wojowniku hiter-lucker mogą być nieco niebezpieczne.
Ostatnio edytowane przez Ślimak ; 23-01-2013 o 18:39 Powód: Limit użyć
Nazwa zdolności: Wirujący Skok.
Ilość gwiazdek: 3.
Ilość slotów: 2.
Limit użyć drużynowy: 3.
Drop: ?
Efekt: Postać wykonuje wysoki skok w górę, przez co znika z pola walki na jedną turę, w drugiej zlatuje nad głowę przeciwnika, zamachując bronią uderza z niezwykłą siłą w głowę ofiary.
1*
LvL: 55
Koszt MP: 60.
Startowe AP: 0.
AP do następnej gwiazdki: 198381.
Efekt: Postać znika z 1 tury. Uderza o 20% mocniej, ma szansę nadać status Oszołomienie z 30% skutecznością bazową.
Limit użyć: 1
2*
LvL: 65.
Startowe AP: 198381.
AP do następnej gwiazdki: 419492.
Koszt MP: 55.
Efekt: Postać znika z 1 tury. Uderza o 25% mocniej, ma szansę nadać status Oszołomienie z 30% skutecznością bazową.
Limit użyć: 2
3*
LvL: 70.
Startowe AP: 617873.
Koszt MP: 60.
Efekt: Postać znika z 1 tury. Uderza o 30% mocniej, ma szansę nadać status Oszołomienie z 40% skutecznością bazową.
Limit użyć: 3