Ostatnio edytowane przez NieZabijajMnie ; 23-12-2012 o 12:44
[SIGPIC]https://pokazywarka.pl/baho0i/[/SIGPIC]Wszystkie błędy są celowe...
Mini Boss
Trująca muchołówka
HP 22000-24000
atak 570
Obrona 240
Obrona mag. 240
atak mag. 600
szybkość 110
szczęście 240
celność 80
uniki 25
Ataki
Ziemia 4*****
Atak fizyczny bez atrybutu
Zdolności
Ukąszenie Muchołówki (zatrucie+paraliż)
Multi atak
korzenie muchołówki (spowolnienie+pomylenie+zatrucie)
zarażenie (wszyscy przeciwnicy mają takie negatywne statusy jak wybrany)
zablokowanie muchołówki (skamienienie+paraliż+uśpienie+klątwa)
kolce muchołówki (zombie+regeneracja+zombie+)
liście muchołówki (furia+zatrucie)
klątwa muchołówki (uśmierca wszystkich przeciwników, oprócz jednego na okres 4 tur)
(wiem że troche tego za dużo ale w zamian za to muchołówka nie jest odporna na wszystkie statusy)
przedmioty
mikstura mobilizacji
mikstura skupienia
osłona
osłona magiczna
kamień
runa magii
2x paszcza muchołówki
(mają auto status nietykalność na 6 tur)
HP 1000
MP 350
atak 10
atak mag. 10
obrona 10
obrona mag. 10
szybkość 110
szczęście 10
celność 10%
uniki 0%
Ataki
Ziemia 2*
Zdolności
leczenie 1*****
leczenie 2*****
leczenie 3*****
bryza
przeczekanie muchołówki (nadaje status nietykalność na 3tury)
skupienie
mobilizacja
drenaż (zyskane HP przekazywane jest do Trującej Muchołówki)
odnowienie muchołówki (odnawia 8000HP nadaje statusy regeneracja(6tur) nietykalność (1tura))
poświęcenie
ożywienie
przedmioty
mikstura ożywienia
mikstura many 3
mikstura życia 1
mikstura życia 2
mikstura życia 3
mikstura życia 4
mikstura odnowienia 1
mikstura odnowienia 2
mikstura odnowienia 3
mikstura mobilizacji
mikstura skupienia
miksura szybkości
zmiękczacz
antidotum
sole trzeźwiące
rumiankowy okład
krople do oczu
woda święcona
pomyślność
(wszystko to co leczy paszcze muchołówki kierują na Trującą muchołowkę)
Ostatnio edytowane przez mateoss ; 15-02-2013 o 15:25
Nazwa: Nawiedzony Gracz
Rodzaj: Boss
Hp: 3500-4200
Mp: 100-200
Atak: 100-1000
Atak magiczny: 50
Obrona: 120
Obrona magiczna: 30
Szybkość: 20
Szczęście: 3
Celność: 35%
Uniki:27%
Rodzaje ataków:
Ogień 3***
Atak Fizyczny pozbawiony atrybutu
Zdolności:
Furia (Atakuje wszystkich graczy za jednym razem)
Klątwa lecznica ( Działa na gracza, jak chcę się uleczyć to odbiera mu życie zależnie od poziomu)
Klątwa życia (odbiera życie graczowi i daje sobie)
Klątwa powrócenia ( po jej użyciu jak zostanie zabity odradza się mając 10% Hp)
Przedmioty:
Wszystkie te co może gracz.
Demon śmierci -
HP około 30.000
MP około 60.000
występowanie : podziemia oasis : poziom 2
Drop: ( demoniczny set )
Atak: ogień 5 *** , ziemia 5 *** , zombie
Malboro king
Hp około 29.000
Mp około 23454
Występowanie : pustynna przełęcz ( przełęcz pustynnej burzy )
Atak , ziemia 5 * 2x , atak fizyczny bez atrubutu , miksturka mobilizacji , oślepienie ( ma dużo lucka )
malborowy set
Ferdynand
Hp około 5000
Mp około 4000
Występowanie : Zarośla ( będzie przejście tam gdzie jest święta polana )
Atak : pocisk magiczny 1 ***** , ogień 1 **** , mikstura many 4 , spowolnienie , przyśpieszenie, atak fizyczny z atrybutem miecza ,
Liściane EQ
Ostatnio edytowane przez PogromcaMitów ; 30-12-2012 o 09:35
Finał : DEMON CIEMNOŚCI
hp: 100.000
MP- 9.000.000
atak: magia chaosu *** , magia ciemności ***** , silny pocisk magiczny ***** , ogień 8 ***** , Drenaż , multi drenaż , leczenie 3 **** , atak fizyczny , mikstura many 6 x12 , cios demona ***** , zombie , oślepienie
drop: 1.000.000.000 expa , 600000 golda , 700000 punktów AP , set ciemności
Ale do finału daleka droga, myśl nad Devos.
Gigantyczny Pająk -
HP: 21000
MP: 50000
Atak: Fizyczny bez atrybutu
Zdolności: Niemagnetyzowany atak, Szczęśliwa Celność, Normalizacja, Ukąszenie Super Pająka, Pewny Cios, Zombie Atak, Trujący Atak, Trujące Odchody
Nowe zdolności:
Niemagnetyzowany atak, Szczęśliwa celność - https://forum.mfo3.pl/showthread.php...519#post126519 opis tych zdolności
Ukąszenie Super Pająka - Nadaje status Podwójne Zatrucie bez limitu tur.
Trujące Odchody - Nadaje status Spowolnienie, Zatrucie, Pomylenie na 9 tur.
Status Podwójne Zatrucie zabiera 10% many i 10% życia co ture.
Odtrutka: Podwójne Antidotum
Drop: Wszystkie nowe zdolności, eq na 70 lvl unikaty, Srebrny Pył, miksy regeneracji, osłony, osłony mag, miksy skupienia i mobilizacji, miksy speeda, miksy odnowy 1,2,3,4.
Nie będe układał uni na 70 lvl, zostawie to adminom
Opis: Boss fizyczny do pokonania na 70 lvl.
Minibossowie: Wezyr, Wojownik Książęcy a, Wojownik Książęcy b
Staty Wezyra:
HP: 80000
MP:180
Atak: gigantyczny,kolosalny,ogromny,boski z miecza
Obrony: wielkie
Szybkość: niska
Szczęście: niskie
Zdolności: krytyczny cios***, boska moc* (zwiększa atak trzykrotnie)
Używa mikstur mobilizacji
Wojownicy książęcy
HP:23000
MP:500
Atak: wysoki (niższy od wezyra) z włóczni
Obrony: wysokie (niższe od wezyra)
Szybkość: niska (niższa od wezyra)
Szczęście: niskie (wyższe od wezyra)
Zdolności: Ślepa furia, Furia, Mobilizacja (furię i mobilizację używają na wezyra, ślepą furię na wrogów)
Występowanie: okolice Oazis
Drop: Eq wojownika (opisałem w uzbrojeniu)
Aby dojść do ich lokalizacji trzeba po drodze zawalczyć z potworami:
Beduin
HP:8000
MP:100
Atak: średni z topora
Obrony: niskie
Szybkość: wysoka
Szczęście: wysokie
Zdolności: Krytyczny cios, Ryzykowny cios, Cios miecza
A żeby mieć wezyra i wojowników trzeba ubić 200:
Wojownik a Wojownik b Wojownik c
HP: 9000
MP: 200
Atak: średni z włóczni
Obrony: wysokie
Szybkość: średnia
Szczęście: średnie
Zdolności: Krytyczny cios, Ryzykowny cios
Obrazków nie mam.
Proponuję, aby w nadchodzącym upku zawitał boss z którym walczymy we dwójkę (tak jak z goblinem karłowatym).
Powiedzmy, że nazwie się go Gargulcem i będzie trzeba go ubić aby zabezpieczyć podziemne tunele Devos.
Podczas podróży spotykamy górnika zaatakowanego przez tego właśnie potwora. Nasz bohater podbiega do miejsca potyczki i dochodzi do walki.
Boss jest hybrydą.
Statystyki: (Ogólne)
HP: 21000 (dużo, ponieważ bijemy we dwie osoby)
MP: 1700 (dużo żeby nie ładował zbyt często na oko, do zmiany)
Duży atak magiczny, słabszy fizyczny o ok.20% , magiczny bez atrybutu oraz Wiatr 3 ****, fizyczny o atrybucie topora
Speed - tak aby kolejki wyglądały normalnie 2 1 2 1 itd...
Dużo szczęścia aby wchodziły jego zdolności
Boss podczas walki używa przedmiotu Mikstura Odnowienia 3, gdy ma poniżej 8000 HP
Bryza - szansa na użycie losowa gdy ma ok. 40 % HP
Mikstura Życia 4 gdy ma <4000 HP
Mikstury Many 3 gdy musi ładować MP.
Trujący Pocisk ***
Klątwa Gargulca - Nadaje Statusy Zombie wszystkim przeciwnikom bez limitu tur. (gdy przeciwnik ma ten status, boss może rzucić w niego miksturę życia 3 zabierając mu hp)
Gniewny Atak ***
Ryzykowny Cios ***
Krytyczny Cios ***
Trujący Atak ***
Mega Drenaż *
Podwójny Drenaż **
Przyspieszenie *
Spowolnienie **
Porażenie **
Do pokonania na ~60 lvl.
mini-boss
Mroczny jednorożec
statystyki:
HP:70000 ok.
MP: 500
atak:10
Obrona 510
Atak mag. 890
obrona mag.510
Szczęście: 310
Szybkość: 350
Celność: 100%
Uniki: 30%
Ataki:
pocisk magiczny 4***
Zdolności:
Mega drenaz
podwojny drenaz
drenaz many
drenaz
normalizacja
bryza
gniewny pocisk
klatwa umarlaka
pechowa chmura
klatwa jednorozca (uspienie+pomylenie+zombie)
porazenie
rog jednorozca (zombie+zatrucie)
mgla
burza blyskawic
smierc przez 4
objecia morfeusza
przeczekanie
wyrok smierci
odbicie
zniszczenie
pogromca statusow
mega normalizacja
Drop:
Różdżka strachu
Poroże jednorożca
Szata jednorożca
Buty Jednorożca
Róg jednorożca
Ostatnio edytowane przez mateoss ; 13-03-2013 o 17:12
sądząc po hp, będzie to boss, który będzie w ostatnich etapach gry ale... 500mp? przecież on musiałby ładować mane co 2 tury. Boss jak najbardziej na tak. Patrząc na statystyki, zdązę umrzeć niż wyjdzie up z tym bossem.
edit: kolega wyżej to jakieś voodo. Post musiałem napisać drugi raz, ponieważ podczas pierwszej próby, komp się zawiesił, podczas resetu bluescreen...
Wywern
potwór występujący na samotnym wzgórzu wyglądałby jak wywerna pasiasta tylko że mniejsza i bez pasków.
Zaklęcia:
Wiatr 1 **
Ziemia 1 **
Atak
Zdolności
zadrapanie wywerny ** ( bardzo rzadko ) ( nadaje status paraliż i zatrucie i zombie )( to samo by mogła używać wywerna pasiasta )
wiatrowy atak
kamień
runa magii
przedmioty
mikstura życia 2
Występowanie dokładne 24,14 samotne wzgórze
i 7,5
Boss
Cerber
HP- ok. 20000
MP- ok.1000
generalnie bardzo duzo szybkosci
ataki:
Atak fizyczny bez atrybutu
Zdolności:
Cios włóczni
Cios topora
Cios miecza
Cios buławy
Dotyk śmierci
Pechowa chmura
Uciszający cios
Podwójny drenaż
Skowyt Cerbera (Nadaje statusy: Uśpienie(1tura), Spowolnienie(5tur), Pech(9tur)(zmniejsza szczescie o 50%))
Zwinnosc Cerbera (Nadaje statusy( Refleks(5tur) Szybkosc(6tur) pomyslnosc(6tur)
Normalizacja
Prosba Cerbera (Nadaje statusy: Pomyslnosc (9tur), Regeneracja(1 tura) Nietykalność (1 tura) mobilizacja (5 tur)
Krytyczny cios
Ryzykowny Cios
Ślepa furia
Przedmioty:
Mikstura szybkość
Mikstura Mobilizacji
Mikstura regeneracji,
Osłona,
Osłona mag.
Kamień
Runa Magii
Da sie go trafic paralizem
Drop:
Pazury Cerbera
Młot Cerbera
Hełm Cerbera
Skóra Cerbera
Buty Cerbera
Kieł Cerbera
Ostatnio edytowane przez mateoss ; 17-03-2013 o 10:50