Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 95

Temat: Żetony

  1. #46
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,550
    Ale wygrany dostaje jeszcze żetony za wygraną, a te podane przeze mnie wagi są przykładowe. Można je znacznie zmniejszyć, albo przegranemu zwrot kosztów w żetonach zmniejszyć o połowę. Tu jest niestety taki paradoks - przegrywający ma większe koszta a zyskuje mniej, wygrywający ma mniejsze koszta, zyskuje więcej. Odwrotna sytuacja byłaby chyba bardziej nie do przyjęcia, więc z dwojga złego, lepiej w tę stronę.

  2. #47
    Użytkownik
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    528
    dla mnie jest dobrze jak jest przynajmniej cos sie dzieje
    szczegolnie w okresie loterii zwiekszyla sie liczba walk pvp przelewy ranq (żetonów) były i bedą w mfo2 s3 było tego mnostwo
    mysle ze dotychczasowe ograniczenia dot. liczby walk z tym samym graczem i min. progu ranq od ktorego otrzymuje sie zetony za pvp to dobre rozwiazania
    poprzez te "przelewy" istnieje wiecej towaru na rynku w postaci potek i itemów (z loterii) jest wiecej ranq a przez zbijanie i nabijanie przez przelewaczy wiecej przeciwnikow na arenie w roznych przedzialach ranq
    p.s jak uzaleznicie liczbe zetonow dla przegranego od liczby uzytych mixow slabsi gracze beda uciekac od pvp bo przestanie byc oplacalne a pvp ma byc oplacalne
    Ostatnio edytowane przez siata ; 19-12-2012 o 13:26

  3. #48
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,965
    Cytat Napisał aich Zobacz post
    To chyba nie do końca rozwiązuje problem, ponieważ można zbijać rank celowo i później wbijać rank i zdobywać żetony(z większym zyskiem niż dotychczas). Jedyny plus to brak żetonów za przegrywanie walk. Jest jeszcze dodatkowa zachęta za poprawianie rekordu, tylko czy będzie ona na tyle korzystna aby mieć dużo ranku?
    Czy z większym zyskiem niż dotychczas to bym dyskutował. Obecnie można to robić praktycznie bezkosztowo i szybko. Wiem, bo mam taką postać i praktycznie bez żadnych kosztów robię co loterię ze 2k żetonów (przesadnie się o to nie starając). Po zmianach pewnie nie dobiję do 500. Na pewno nie będzie łatwiej, ale oczywiście nabijanie nadal będzie możliwe - tyle, że z większym wkładem pracy i kosztami.

    Cytat Napisał MapY Zobacz post
    Mam nadzieję, że z tych zmian nie wyjdzie tylko "maszynka" wymiany mixów na żetony - każdy będzie je celowo używać - tak będą prowadzone walki.
    Moim zdaniem powinna być brana różnica w zużytych mixach, i ten kto więcej zużył temu dać dodatkowe żetony. Powinno też być wagowe przeliczanie mixów na żetony:
    Np.
    mixy życia/many - 0.5
    odnowienia 1 - 0.9
    odnowienia 2 - 1.1
    odnowienia 3 - 1.5
    osłony - 0.6
    skupienie/mobilizacji - 1.1
    przyspieszenia - 1.4

    Dodatkowo ustalić wartość minimalna (=1) i maksymalna za walkę (np. 10), to drugie po to, aby zapobiec właśnie tej "maszynce" to zamiany.
    Właśnie po to ma być to ograniczenie uzależnione od przeciwnika, aby suma zwrotu była zawsze mniejsza niż całkowite zużycie. Dzięki temu taki proceder nie będzie (chyba) zbyt opłacalny.

    Jeśli wygrywający wyrzuci po kolei wszystkie miksy, a druga osoba nic nie zużyje, to wtedy wygrywający za miksy nie dostanie żadnego zwrotu (nie więcej niż 100% przegranego). Jeśli obie strony celowo wyrzucą wszystkie, to w sumie dostaną 3/4 tego co zużyli.
    Oczywiście można przyjąć, że miksy będą zamieniane na żetony w jakimś stopniu, ale w porównaniu do obecnego zdobywania "za nic" jest to raczej krok naprzód.

    Zapewne już wiecie czy celowo/masowo korzystalibyście z takiego mechanizmu czy nie. No więc?

    PS. Przeliczniki uważam za niepotrzebne - już same ceny żetonowe tych miksów są przelicznikami. Premiowane będą jedynie miksy inne niż zwykłe.


    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    Czyli opłaca się zresetować ranking? Wtedy mam minimalny i ciągle biję rekord. Dobrze zrozumiałem?
    Reset rankingu nie zresetuje rekordu.

  4. #49
    Jedyny plus to brak żetonów za przegrywanie walk. Jest jeszcze dodatkowa zachęta za poprawianie rekordu, tylko czy będzie ona na tyle korzystna aby mieć dużo ranku?
    Żetony dla przegranego muszą być. To ma być zachęta do walki , a dodatkowa nagroda za wygraną :P
    Z resztą chyba takie było założenie podczas wprowadzania żetonów ;>
    "Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"

  5. #50
    Użytkownik Avatar Ksiliath
    Dołączył
    04-04-2011
    Postów
    260
    chcesz zminimalizować żetony łatwy sposób ci podam. Wycofaj loterię i będzie po problemie. Żetony będą na miksy i ulepszenia . W tym koszt naprawy za żetony powinien być 2x mniejszy niż dotychczas i powinno ograniczyć to wartość żetonów, Do tego wprowadzić mnożnik ilości żetonów od lewela 0-10 ilość x 0,25 i jakoś tak, żeby na low lewelach nie nabijało się po parę-parenaście tysięcy żetonów.

  6. #51
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Dokładnie tak ja pisze ksil.
    Tyle żetonów co teraz z tą różnicą:
    1-10 = stare żetony x0,2
    11-20 = stare żetony x0,4
    21-30 = x0,6
    31-40 = x0,8
    41-50 =x1

    Wtedy małe poziomy dostają tyle żetonów, że dopiero wtedy jest opłacalne wbicie się na szczyt rankingu (15lvl ma 1k walczy z 1k. Stawka 100. Zamiast 20/10 żetonów będzie 8/4)

  7. #52
    VIP Avatar Coni
    Dołączył
    14-09-2012
    Postów
    1,185
    Przecież również i na 50lvl można się utrzymywać na takim przedziale rankingowym by bez używania droższych przedmiotów dostawać żetony.

  8. #53
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,965
    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    Dokładnie tak ja pisze ksil.
    Tyle żetonów co teraz z tą różnicą:
    1-10 = stare żetony x0,2
    11-20 = stare żetony x0,4
    21-30 = x0,6
    31-40 = x0,8
    41-50 =x1

    Wtedy małe poziomy dostają tyle żetonów, że dopiero wtedy jest opłacalne wbicie się na szczyt rankingu (15lvl ma 1k walczy z 1k. Stawka 100. Zamiast 20/10 żetonów będzie 8/4)
    Lv ma być ujęty w tym dodatkowym mnożniku, który ma określać "ciężkość walki".
    Natomiast samo proste zrobienie jak wyżej niewiele da, bo nadal (powiedzmy na tym 3x poziomie) będzie można siedzieć i zbijać/podnosić rank dostając wg propozycji 80% tego co obecnie i nie ponosząc prawie żadnych kosztów, a więc zmiana będzie kosmetyczna. To będzie nadal najlepszy sposób zarobkowania żetonów, w przeciwieństwie do ciągłego starania się o wygrane.
    Można dodatkowo uzależnić żetony od współczynnika wygranych do przegranych ogółem.

    Ogólnie dosyć ciężki temat, ale trzeba to w końcu ruszyć. To, że będą nadużycia wiedzieliśmy już w fazie planowania, ale wtedy priorytetem było ogólne sprawdzenie samego pomysłu.

  9. #54
    Użytkownik
    Dołączył
    26-04-2011
    Postów
    322
    Ale w walkach, szczegolnie auto, czesto konczy sie walke przed zuzyciem wszyskich miksow, a przygotowania do walki czasami przekraczaja koszty terazniejszego premiowania zetonami (mowie o atrach). Uwazam ze uzaleznienie zdobycia zetonow od lvl, to dobry pomysl i w miare wystarczający. Na przelewy mocnych nie bedzie.

  10. #55
    Gazowane Mleko
    Konto usunięte
    dobry pomysł

  11. #56
    Użytkownik
    Dołączył
    10-06-2011
    Postów
    25
    Ranking :P Żetony Dobry Pomysł Ale Ludzie Będą chcieli mieć 1 miejsce i będą sms wysyłać ale pomysł dobry xD

  12. #57
    Użytkownik
    Dołączył
    10-06-2011
    Postów
    25
    Dobry Pomysł Ale Ludzie Będą Sms wysyłać żeby być najlepszym

  13. #58
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,563
    To co z tym rankingiem żetonów ? będzie czy nie będzie?
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  14. #59
    Użytkownik
    Dołączył
    28-01-2012
    Postów
    13
    Może powrócę do dyskusji sprzed 3 tygodni. Podsumowując trzeba znaleźć rozwiązanie, które będzie:
    1) promowało wygraną,
    2) będzie zachęcało do walk
    3) nie da za dużo zarobić, ale wystarczająco, żeby mieć z tego bonusy w postaci zakupu uzbrojenia.


    Moja propozycja jest taka:

    (

    Wygrany dostaje 110% zwrotu za lepsze przedmioty, których użył.
    Przegrany dostaje 50%-75% zwrotu za lepsze przedmioty, których użył.

    +

    Wygrany otrzyma dodatkowo 20%-40% stawki rankingowej w żetonach (aktualnie jest 20%), nie więcej niż 150%-200% poziomu gracza lub średniej poziomów.
    Przegrany otrzyma dodatkowo 5% stawki rankingowej w żetonach (aktualnie jest 10%), nie mniej niż 1.

    )

    * (znak mnożenia)

    Bonus za jakość walki, czyli przy bardziej zbliżonej ilości statystyk dostawałoby się większy bonus. Przy zbyt dużej różnicy byłaby to tylko strata energii, bo ludzie dostawaliby 1-3 żetony. Trzeba byłoby też uwzględnić, czy wygrany nie używał dodatkowych przedmiotów, a przegrany tak (osobiście kilka razy tak miałem). Jeszcze przydałoby się uwzględnić posiadanie w skrypcie (lub założone) odpowiednio ustawionych zdolności (dość uproszczona wersja). Mnożnik miałby zakres od 10% do 130% (od 0,1 do 1,3). W skrócie byłby to skrypt do skryptów i działań graczy.

    =

    Ilość zdobytych żetonów.



    W tej chwili nie jestem w stanie rozwinąć myśli, ale jeszcze nie porzuciłem chęci jej rozwinięcia.

    PS Jeśli będą wprowadzone zmiany z naliczaniem żetonów to obowiązkowe jest ulepszenie możliwości skryptu, czyli 35-40 poleceń, sprawdzanie podwójnych kolejek, sprawdzanie tur statusów.
    Ostatnio edytowane przez Vitae Fons ; 02-01-2013 o 14:56

  15. #60
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,563
    Myślałem, że ten temat dotyczy rankingu żetonów, proponuję bany za off topic
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •