Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 109

Temat: szczęsliwy cios!!!!!!!

  1. #46
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2012
    Postów
    122
    https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...=116091&vtid=0

    Nie gadajcie głupot każdy jest do pokonania :d ( lecz kolejna walka była przegrana ale to tylko przykład )

  2. #47
    TufuTufu
    Konto usunięte
    Aion, chyba nie do końca zrozumiałeś. Taktyka Soada dotyczy magów, a jak widać, jesteś wojownikiem. Co więcej, Soad nie użył ani razu Szczęśliwego Ciosu, który jest tematem dyskusji, wiec nie wiem co ma do rzeczy raport, który tu zamieściłeś.

  3. #48
    Only one time
    Konto usunięte
    Całkowicie tego nie rozumiem. Ubieracie na Soad'a niecałe 120 szczęścia i płaczecie, że nie możecie sobie poradzić z jego taktyką? To chyba kpina. Ubierzcie ze 140-150 i wtedy rozmawiajmy. Przecież on z bonusówe poza szczęściem ma jedynie szybkość z trzewików (dodatkowo "-" za bransoletę i kaptur) i obronę mag z kaptura kapłana, a do tego 6 gemów zużytych na szczęście...
    Nawet mając te 50 szczęścia bazowo, wystarczy nałożyć trzewiki i bransoletę garudy lub chociaż pas orka, trzewiki i czepek (da 85, ale za to mamy pomyślność). Jak was zdejmie przy 160 szczęścia to wtedy można się zastanawiać czy aby na pewno wszystko gra.

  4. #49
    VIP Avatar Coni
    Dołączył
    14-09-2012
    Postów
    1,185
    Można zrobić jakiś górny limit obrażeń (2x?), aby nie trafiały się absurdalne mnożniki.
    Oczywiście, że nie.
    Poza tym to jest śmieszne, magowie wiedzą jaką taktykę ma SOAD, a i tak nie ubierają nic na szczęście, za głupotę się płaci.

  5. #50
    Użytkownik Avatar Ksiliath
    Dołączył
    04-04-2011
    Postów
    260
    Cytat Napisał Coni Zobacz post
    Oczywiście, że nie.
    Poza tym to jest śmieszne, magowie wiedzą jaką taktykę ma SOAD, a i tak nie ubierają nic na szczęście, za głupotę się płaci.
    następny który się nie nauczył czytać ze zrozumieniem

  6. #51
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,308
    Cytat Napisał Mifune Zobacz post
    Rozdmuchujecie sprawę tej zdolności. Soad ma taką taktykę, a nie inną i trzeba się dostosować. Ja już od początku powiadałem, że to jedna z najmocniejszych dostępnych taktyk i cieszę się, że zostało to klarownie udowodnione
    Na taktykę soada jest prosta kontra jeśli zaczniemy: rzucić normalizacje albo przeczekanie na niego. Faktycznie gorzej jest gdy to on zaczyna, ale przecież nie ma na to żadnej pewności.
    Poza tym nie narzekajcie na przyspieszenie tylko również nałóżcie trzewiki garudy.
    Szczęśliwy cios ma wymusić niepewnośc co do ubioru i całkowicie spełnia swe założenie. Dotychczas mag sobie zerował parametr szczęścia i był zadowolony - teraz może zajść sytuacja gdy będzie go mieć więcej od wojownika.
    Wojownik kombinuję z eq, ale to że może zaskoczyć i zmienić wariant na minimum szczęścia oznacza, że tak jak i mag musi posiadać dwa warianty uzbrojenia. W żaden sposób mag nie jest pokrzywdzony - gdy oboje ubiorą się pod szczęście okaże się, że mają niemal identyczne eq, a szczęśliwy cios nie zada więcej jak krytyczny cios. Walka jest wtedy ze znacznym wskazaniem na maga. A że wojownik może "strzelić" numer i zakuć się w obronę mag, a szczęśliwy cios zastąpić mp atakiem to inna sprawa. Równie dobrze mag może skończyć walkę w 2 turze, bo skoro jest maksymalnie pod szczęście to ma od razu dubla i garude na sobie.
    Może na graczy typu soad odpowiednia taktyka to właśnie zakucie się w uniki przy 0 szczęścia?
    Nałożenie pancka garudy, różdżki mnicha (liczmy 12%) butów z jeziora (liczmy 20%) i 6 gemów uniku da w momencie uderzenia szczęśliwym 70% uników. Nawet biorąc pod uwagę maksymalny bonus ze szczęścia to i tak sytuacja jest 50-50.
    A potem przecież walka toczy się dalej...
    Wygrał pare walk. Nie przebił się ponad 1500 rankingu i to jest dowód na skutecnzośc taktyki lub jej moc ?

    Co do wymuszenia niepewności to potwierdzam.

    Co do uników maksymalny bon w nie z eq to 40% tu widac twoja lekka nieznajomosc gry.

    Cytat Napisał Mifune Zobacz post
    Całkowicie tego nie rozumiem. Ubieracie na Soad'a niecałe 120 szczęścia i płaczecie, że nie możecie sobie poradzić z jego taktyką? To chyba kpina. Ubierzcie ze 140-150 i wtedy rozmawiajmy. Przecież on z bonusówe poza szczęściem ma jedynie szybkość z trzewików (dodatkowo "-" za bransoletę i kaptur) i obronę mag z kaptura kapłana, a do tego 6 gemów zużytych na szczęście...
    Nawet mając te 50 szczęścia bazowo, wystarczy nałożyć trzewiki i bransoletę garudy lub chociaż pas orka, trzewiki i czepek (da 85, ale za to mamy pomyślność). Jak was zdejmie przy 160 szczęścia to wtedy można się zastanawiać czy aby na pewno wszystko gra.
    Chicłabym móc wyciągnąc 150 szczęścia eq całkowicie nastawionym na lucka :<

    Btw zobaczcie ,że nikt z nich nie miał autostatusu pomyślności ,a bariera Kekashiemu zeszła turke przed szczęśliwym.
    Ostatnio edytowane przez MasterOfPuppets ; 18-12-2012 o 22:00

  7. #52
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    Mag jak zwiększa szczęście to traci na obronach.
    Traci wystarczająco dużo, żeby polecieć na jedno pyknięcie ;d
    Trza mieć eq +milion jak ksil żeby dostać < 2k
    Lub być magiem luckerem
    Lub być magiem defferem i ubrać eq na lucka
    Ale wtedy mag traci na speedzie, a gdy mam dubla - koniec walki
    Nie wbijam ranku bo nie. I dlatego też z tego powodu rank mam niewbity i niedługo znowu będzie coś koło pięćsetki.
    Lubię bić zwłoki.
    Pozdrawiam.
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

  8. #53
    Gość wykombinował coś niestandardowego ,to jest juz płacz i wytykanie palcami bo jest DZIWNY. Cieszy ,że zero lucka - miljon speeda jest tępione.

  9. #54
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Cytat Napisał SystemOfADown Zobacz post
    Mag jak zwiększa szczęście to traci na obronach.
    Traci wystarczająco dużo, żeby polecieć na jedno pyknięcie ;d
    Trza mieć eq +milion jak ksil żeby dostać < 2k
    Lub być magiem luckerem
    Lub być magiem defferem i ubrać eq na lucka
    Ale wtedy mag traci na speedzie, a gdy mam dubla - koniec walki
    Nie wbijam ranku bo nie. I dlatego też z tego powodu rank mam niewbity i niedługo znowu będzie coś koło pięćsetki.
    Lubię bić zwłoki.
    Pozdrawiam.
    Podoba mi się to rozumowanie Mam tylko nadzieję że niedługo nie będzie samych wojów SOADów Ale ładnie podsumowane. Masz +

  10. #55
    Only one time
    Konto usunięte
    Po prostu mag speeder nie da sobie rady z takim Soadem, tak jak zresztą woj lucker do tego update nie miał żadnych szans z magiem. Teraz się role odwróciły, aczkolwiek dalej nie jest tak, iż mag pod szybkość ma 0 % szans na wygraną. Zawsze może ubrać się w maksimum uników (łącznie z gemami) i liczyć, że Woj chybi szczęśliwym ciosem. Szansa cokolwiek desperacka, ale pod 50% na wygraną jest. Poza tym może tego typu mag powinien po prostu ubrać butki garudy i postarać się o dubla właśnie w 4-5 turze - wystarczy na rzucenie osłonki, a potem już woj nie ma pomyślności więc szanse na wygraną są znów spore.

    Ad. Mop
    Me faux pas. Faktycznie pomyliłem się - maks bonus to 40%, nie 50%. Natomiast refleks liczy się dodatkowo więc można mieć 60%. Każdemu się zdarza.

  11. #56
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,320
    W takich sytuacjach muszę sięgnąć po pierwotne założenia do systemu, a z nich wynika, że mag powinien na 50 poziomie, ubrany w unikaty mieć przeciwko wojownikowi średnio ok. 120-125 szczęścia. To przyjmuję za punkt odniesienia.

    Jeśli świadomie odkrywa się na szczęściu i zbija do 80-90 tzn., że wykorzystał te punkty na ponadnormatywne wzmocnienie innych cech, a więc podjął ryzyko.
    Jeśli natomiast jest zmuszony ubrać więcej niż "zalecenia" systemowe, aby nie zginać od jednego ciosu, tzn. że jednak coś jest nie tak.

    Ewentualne zmiany uzależnię więc od analizy walk z takim poziomem szczęścia i przeciętnymi obronami jakimi się wtedy dysponuje.

  12. #57
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Jak szczęśliwy nic nie zrobi, to obrywa się ze zwykłego ciosu i taka robota...
    https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...d=47884&vtid=0

  13. #58
    Only one time
    Konto usunięte
    Jeżeli jest tak jak piszę Tomi i punktem odniesienia ma być 125 szczęścia to sprawa będzie bardzo dyskusyjna.Mag ze szczęściem ok 125 zawsze padnie z Soadem, natomiast trzeba wziąć pod uwagę, że on zakłada co tylko się da w szczęście. Mag więc musi nałożyć 1 podkuty w szczęście unikat ponad założenia systemowe. Problem leży w pomyślności, która zwiększa obrażenia o 25%, a która się utrzymuję do 5 tury, czyli 1 turę ponad barierę.
    Może po prostu zmniejszmy pomyślność z kaptura kapłana do 4 tur? Wtedy Soad i mu pokrewni tracą 25% na obrażeniach i z tych 2,2-2,8k (tyle zadaje zazwyczaj obrażeń) robi się 1,65-2,1k czyli na raz raczej mag już nie zejdzie. Bez mobilizacji da to obrażenia w przedziale 1,1-1,4 k, czyli całkiem znośnie.

  14. #59
    Cytat Napisał Antybristler Zobacz post
    Jak szczęśliwy nic nie zrobi, to obrywa się ze zwykłego ciosu i taka robota...
    https://mfo3.pl/game/report.php?bid=...d=47884&vtid=0
    wszystko jest za mocne !! odbicie ,szczęsliwy ,speeder ,defer . dobrze ,że jest forum i można się pożalić.

  15. #60
    Użytkownik Avatar SystemOfADown
    Dołączył
    23-12-2011
    Postów
    3,156
    Ostatnio edytowane przez SystemOfADown ; 20-12-2012 o 17:40
    "Nie walczę już z nikim,
    Nie walczę już o nic."

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •