Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 98

Temat: Odbicie - propozycja zmiany

  1. #46
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Jak chcecie się poprawiać odnośnie polszczyzny to na pw. Tutaj rozmawiamy prostym językiem o konkretach.
    Odbicie za silne? Proszę, osłabię je dla ciebie - odbiciem można chybić "i wuala"

    Wy chcecie osłabić odbicie, a zamaist dobrych argumentów piszecie jedną pierdołę kilka razy.

  2. #47
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,309
    Cytat Napisał Mifune Zobacz post
    Hiter na mobilce, używający szczęśliwego jest przesadzony owszem, ale szczęśliwe są 2. A odbicie krytycznego ciosu hitera na mobilce to raczej śmierć na miejscu. Jedyny sposób by osłabiać odbicie przeciwnika to osłabiać swoje ciosy. To jest bat na jakiekolwiek kombinowanie ze statystykami. Mag niby nie ma sposobu na kończenie - prawda, ale ma 3 atrybuty, w ostateczności bonus +10%. Woj ma jeden i może mieć bonus 0%. Po co magowi kończyć zaskakującymi zdolnościami skoro ma zdolności do nakładania statusów? Nie ta filozofia walki. Poza tym w 99% walk mag ma lepszy przelicznik atrybutów.
    Jak patrzę po swoich walkach z graczami 40-47 to łatwiej mi wygrać z wojownikiem na 47 jak z magiem na 42.
    Jeszcze raz: nie ta filozofia walki. Mag ma wymęczyć przeciwnika, woj zakończyć z kolei walkę przed wyczerpaniem mikstur. Odbicie to de facto zdolność dla profesji wojownika, a nie maga. Ni jak to się nie wpisuje w koncepcję podziału klas.
    Co do atrów. Gdy mi się chcę na maga mogę trzymać tak atry ,że pomiedzy pociskiem a atakiem atrybutowym jest 2% roznicy.
    Co do filozofii walki ,każdy walczy tak jak chce. Ja na przyklad bazuje wojownikiem na walce na wyczerpanie mikstur.

    No i tak na moje oko za duzo teorii. Kombinacji mogą być miliony ,ale mało kiedy uzyje sie więcej niz jedną na pare walk. Do tego trzeba miec wyczucie. W dodatku w jednej walce wojownik moze byc hiterem ,a w drugiej defferem i nagle nasze odbicie jest nic nie warte => tracimy 1 slot => tracimy jedna zdolnosc co by nam dała ponad 1000hp i jestemy w gorszej pozycji

  3. #48
    Użytkownik Avatar Ksiliath
    Dołączył
    04-04-2011
    Postów
    260
    Mifune widzę tylko potrafisz obrazić pozostałych graczy. Ciągle bronisz hiterów, a nie normalnych wojowników ( więc zaprzeczasz sam sobie, że nie powinno się iść w 1 build, który byłby nie zniszczalny). Wróćmy do rozważań jak sam napisałeś mag ma więcej obron z założenia niż wojownik, nie zawsze, ale częściej tak, więc jak wojownik bije magowi po 600 mag po 700 zakładając, że atak porównywalny. To teraz płaczesz, że odbicie za mocne bo wojownik walnie krytykiem za około 900 (cios krytyczny +30% ) i w tym przypadku jeśli nie miał zamiaru dobić maga tą zdolnością to raczej nie ma hp poniżej 1100. Do tego może walnąć szczęśliwym za 1000 zakładając, że jak to piszesz ma dane więcej w szczęścia niż mag, który ma minimalnie, więc mag musi się leczyć już przy 1000, żeby nie dostać z odbicia natomiast wojownik wystarczy, że leczy się przy 900 zakładając 750 (cios krytyczny) + odbicie . Z tego wynika że mag ma gorzej, a piszesz o doublach raczej jest ich kilka w walce , a kilkanaście w przypadku hiterów, ale raczej jak wojownik jak napisałeś ma mało obron, a więcej szczęścia , a nie sam atak to raczej nie ma się co bać odbicia na doublu tylko 2 mocnych hitów. Do tego jak wojownik nie jest hiterem to nie każdy mag założy odbicie bo to jest stracona zdolność . Przy hitach wojownika o 50-100 mniejszych założenia odbicia zjada 1 zdolność co może przeważyć jak to napisałeś o mozolnym wyczerpaniu wojownika z potów przez maga i dobiciu go. Do tego odbicie zjada 50mp co jak wiesz jest warte mniej więcej koszt 2 hitów, więc opłaca się go użyć tylko jako dobitka, zwłaszcza że jest tylko 1 użycie. Odbicie zostało właśnie po to wprowadzone, żeby wojownicy nie robili buildów hiterów na walki z magami. Wprowadzenie chybienia z odbicia ? Żarcik dobry, wojownik hiter ubrany pod lucka i znów lipa. Masz już zdolność gniewny pocisk pokaż mi walki, w których jest ono używane. Hmmm chyba dużo ich nie znajdziesz, a niby było bardzo mocną zdolnością przed osłabieniem, a i tak mało kto jej używał właśnie dlatego, że można było nią chybić.

  4. #49
    Only one time
    Konto usunięte
    Bełkot, poza jedną rzeczą:
    zgadzam się z nieporozumieniem w zdolności gniewny pocisk/atak. Trochę to za słabe. Osobiście podciągnąłbym do 35-40% (dla obu klas).
    Nigdy nie broniłem interesów graczy stawiających na atak, a jedynie wojowników, którzy stawiają na szczęście. Ty z kolei Ksi jesteś za jak największą dywersyfikacją statystyk u wojownika, bo wiesz, że upodobnianie par excellence woja do maga wpływa na niekorzyść tego pierwszego. Najchętniej widziałabyś wszystkie rodzaje statystyk identyczne, ja natomiast widziałbym najchętniej skrajnie odmienne. Stąd też nigdy się nie dogadamy ;]

    Edit: Pozwolę sobie zacytować Jurija Tynianowa:
    "Błędem jest wyodrębnienie z systemu pojedynczych elementów i kojarzenie ich poza systemem z podobnym szeregiem innych[w znaczeniu przynależności] systemów"

    Edit2: Ja dalej jestem za wprowadzeniem pewnej niepewności w tę zdolność. Nawet jeśli nie stosunek szczęścia 1:1 to niech będzie to zależało w sporym stopniu od szczęścia. Bat na hiterów będzie, ale dzięki temu te biedaki będą mieć szansę. Hiter to też rodzaj statystyk - nie dyskryminujmy nikogo.
    Ostatnio edytowane przez Only one time ; 09-12-2012 o 14:29

  5. #50
    musaraj
    Konto usunięte
    Bełkot, kto to pisze? DD

    Gniewny Pocisk jest tzw. zdolnością niszową. Nie należy do zdolności, których używają wszyscy (jak Leczenie czy Bryza), ale są tacy, którzy będą nią zadowoleni.

    Cytatu nie jarzę, ale też jakiś wrzucę:
    Dr house: "Podobno nie można żyć bez miłości. Ja osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy."

    Odbicie nie jest za mocne, tylko jednostki będą z niego obrywały.

  6. #51
    Only one time
    Konto usunięte
    Hehe

    Odnośnie gniewnego to jest taka kwestia, że ma to być zdolność dla obu klas. Mag jeszcze z niej może skorzystać jeśli ma sporo szczęścia, ale woj nie zrobi tego nigdy. Te 30% za 30 mp jest mniej opłacalne od mp ataku. Żeby było warto wojownik musi mieć co najmniej 200 many, a takiego poziomu nie osiągnie i przy następnym update. Sens będzie miała zdolność nie wcześniej jak na 70 lvl. Dlatego chętnie widziałbym dodanie tych 10%. Byłaby to już teraz alternatywa dla zdolności typu krytyczny/ryzykowny/mp atak.
    I żeby nie było: propozycja ta jest wzmocnieniem maga.

    No,no już na -7 jestem. Całkiem nieźle.

  7. #52
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,309
    Krytyczny i mp atak zabieraja celnosc.
    Mp atak daje lekko mniej ,ale tak naprawde kazda z tych zdolnosci pokazuje siłe z ciosem krytycznym ,dlatego też zwiekszenie gniewnego ataku o 10% uważam za nierozsądne.

  8. #53
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Krytyczny i mp atak zabieraja celnosc.
    MP atak nie zmniejsza celności.

  9. #54
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,309
    Ryzykowny ,miało byc

  10. #55
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Cytat Napisał Ksiliath Zobacz post
    Wprowadzenie chybienia z odbicia ? Żarcik dobry, wojownik hiter ubrany pod lucka i znów lipa.
    To nie była propozycja Pisząc to byłem zdania, że już teraz można chybić z odbicie, bo jeśli mnie pamięć nie myli to sam w kogoś chybiłem z odbicia (postaram się poszukać walki)

  11. #56
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    To nie była propozycja Pisząc to byłem zdania, że już teraz można chybić z odbicie, bo jeśli mnie pamięć nie myli to sam w kogoś chybiłem z odbicia (postaram się poszukać walki)
    Odbiciem nie da się chybić, chyba, że przeciwnik ma Nietykalność.

  12. #57
    Only one time
    Konto usunięte
    Ewentualnie zamiast chybienia wprowadzić przelicznik przez atrybut. Tzn. jeśli wojownik ma buławę na 25%, mag z kolei na 10% to odbicie wpierw przelicza współczynnik obron, a potem współczynnik atrybutów. Tym samym, dla powyższej sytuacji osłabiło by to odbicie o 15%. Moim zdaniem równie dobre rozwiązanie jeśli nie lepsze, bo nie ma sytuacji gdy mag ma atrybut na - 25, ale niczym Steven Jobs na demotywatorach powie: "Co z tego? I tak odbiję."
    Właściwie to nawet bym preferował takie rozwiązanie. Wydaję mi się logiczne - w końcu odbicie kopiuje ostatni cios, toteż czemu miałby on być innego atrybutu? Uderzyłem buławą to niech oberwę z buławy!

  13. #58
    musaraj
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Mifune Zobacz post
    Ewentualnie zamiast chybienia wprowadzić przelicznik przez atrybut. Tzn. jeśli wojownik ma buławę na 25%, mag z kolei na 10% to odbicie wpierw przelicza współczynnik obron, a potem współczynnik atrybutów. Tym samym, dla powyższej sytuacji osłabiło by to odbicie o 15%.
    To po co wpierw przelicza współcznnik obron, skoro i tak na niego nie patrzy?


    W takim przypadku Odbicie byłoby do wyrzucenia.

  14. #59
    Only one time
    Konto usunięte
    Jak nie patrzy skoro patrzy?
    Bierze ci wartość bazową, czyli otrzymane obrażenia, potem przelicza przez stosunek obron, a na końcu ewentualnie zmniejsza (lub zwiększa) wartość o różnicę procentową w atrybutach.
    Nie rozumiem czemu miałoby być bezsensu - ot, po prostu, traciłoby na efektywności wraz ze wzrostem obrażeń wynikającym z różnicy atrybutów. Przy równowadze atrybutów zachowałoby identyczne działanie jak teraz.

    No tak!, tylko że wtedy by niekoniecznie przekroczyło średniego dmg maga co? :rotfl:
    I takie to właśnie myślenie - wojownik ma jeden atrybut w walce, mag dwa, w ostateczności pm'a, a i tak to mag może sobie olać atrybut woja, bo ma odbicie. Spróbuj wojownikiem mieć któryś z atrybutów maga na minusie i nie zrekompensować tego gemami/eq ;]
    Nie panowie, tak dłużej być nie będzie! My jako ciemny lud ciężkozbrojnych, prostych chłopów z dłońmi jak bocheny chleba, soli tejziemi, pragniemy przynajmniej pozorów równouprawnienia! Trzy razy "nie" dla socjalistycznych, demagogicznych, post-matczynych leniwców. Od jutra, od dziś, od teraz inwestujecie w atrybuty albo nici z odbijania!

  15. #60
    Użytkownik Avatar Ksiliath
    Dołączył
    04-04-2011
    Postów
    260
    Może po prostu obicie powinno odbijać tyle co zadany cios wtedy nikt nie miałby zaskoczenia?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •