Witam.
Wznawiam temat, propozycja ta lekko wzbogaci PvP i powinna zadowolić słabszych graczy którzy są często atakowani rozwiązując częste problemy.
1. Po najechaniu myszką na gracza pojawił by się napis na czarnym tle, wszystko normalnie oprócz znaczka czaszki.
Po wyjściu na profil obok postaci i ogólnych statystyk pojawiałaby się też taka ikonka, jednak że gdyby na nią najechać kursorem ujawni nam się napis "XX XX:XX"
Czerwony X - Nick gracza.
Ciemnoniebieski X - Poziom gracza.
Zielony X - Czas ile jeszcze mu zostało do zniknięcia czaszki (np. 12:50)
2. Jak to działa?
Gracz który w ciągu 24h nadużył wielu bójek z osobami o niższych punktach rankingowych bądź lvl dostawałby "Czaszkę".
Czaszka działa w ten sposób że na każdej lokacji (nawet jedynie z pojedynkami) i poza miastami można by było atakować gracza, jeśli gracz zginie czaszka znika i znów może czuć komfort bezpieczeństwa.
Czachorob może uniknąć ataku grzecznie siedząc w mieście. Czas jaki czaszka bedzie Cię prześladować zależałby od atakowanych grup graczych, w którym obliczano by średnią LvL, a następnie sumowano:
Gracz mający 40 poziomów mniej od agresora - 24h
Gracz mający 30 poziomów mniej od agresora - 18h
Gracz mający 20 poziomów mniej od agresora - 12h
Gracz mający 10 poziomów mniej od agresora - 6h
Po upywie tego czasu czacha by znikała.
Jakie były by nagrody za ubicie Czachoroba? To akurat proste i nie trzeba nad tym dumać, zwykle po śmierci tracimy 5% posiadanego złota, śmierć Czachoroba skutkuje utratą 15-20% posiadanego przez niego złota oraz dwa razy zwiększona możliwość dropu przedmiotu. Za wyjątkowe i regularne bicie Czachorobów można przyznawać kilka punktów do rankingu "Pomocnicy" i ew. "PvP".
Podsumowanie:
- Rozwiązanie problemu co do nasilonych ataków agresorów w stosunku do słabszych graczy.
- Wprowadzenie czegoś takiego spowodowało większy komfort nowych graczy na trudniejszych mapach z bójkami.
- Propozycja pomagająca słabszym graczom nie hamująca PvP, a wręcz przeciwnie.
- Nachalnie agresorzy powinni dwa razy pomyśleć nim zaatakują słabszego gracza.
- Zrównoważenie bójek, pamiętajmy, że nie kazdy obszar z bójkami to Arena Igrzysk Śmierci.
Pozdrawiam.