Strona 9 z 56 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 135 z 826

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #121
    Potwór Unikatowy
    Trujące Pnącze

    HP: 12000
    MP: Dużo
    Atak magiczny [mocny] o atrybucie Wiatru i Lodu(Wiatr 3 ****, Lód 3 *****), Atak fizyczny [średni] bez atrybutu (Zmodyfikowany o nakładanie zatrucia na 5 tur)
    Obrona: Pół na pół z Obroną Mag.
    Obrona Mag: Pół na pół z Obroną Fiz.
    Szybkość: Przy średnim Speedzie double ruch co 7 tur.
    Szczęście: Ogromne

    Używa zdolności:
    Trujący Pocisk/Atak ***
    Wietrzny/Lodowy Atak *
    Stabilność ***
    Leczenie 3 **
    Przeczekanie **
    Klątwa statusów *
    Poplątanie *****

    Używa Przedmiotów:
    Mikstura Skupienia x1
    Mikstura Regeneracji x2
    Osłona/Osłona Mag. x2
    Mikstura Życia 4 x1
    Mikstura Szybkości x1
    Mikstura Celności x1

    Drop:
    Niebieska Szata
    Zatruty Kolec x1
    Runa Magii x2
    Mikstura Odnowienia 3 x2
    Kująca Różdżka
    Dziurawe Rękawice
    Unieruchomienie(ZWÓJ)


    Opisy nowych zdolności/przedmiotów:
    Stabilność: Nadaje status Nietykalność na 3 - 5 tur.
    Poplątanie: Zadaje obrażenia magiczne i nadaje statusy Paraliż, Zatrucie i Spowolnienie na 5 tur.
    Usypiający Proszek: Nadaje status Uśpienie z 50 - 60 % bazową skutecznością.
    Klątwa Statusów: https://mfo3.pl/game/view.php?t=ab&id=134
    Unieruchomienie: Nadaje statusy Paraliż i Spowolnienie na 4 - 5 tur.
    Mikstura Celności: Zdejmuje Status Ślepota i Nadaje Status Precyzja na 7 tur

  2. #122
    Ślimak
    Konto usunięte
    RAPS (ulepszony,w mfo2 był nazywany Raps.2 )

    Boss

    HP: 12000

    Atak magiczny: Ogień 3 ****(*) Pocisk Magiczny 4 *

    Atak mag bardzo duży, obrony duże, szczęście małe, szybkość bardzo mała

    Zdolności zostawiam Administracji

    Używa Mikstur Szybkości, Skupienia, Osłon, Osłon Magicznych, Miksów Regeneracji
    Ostatnio edytowane przez Ślimak ; 21-10-2012 o 17:25

  3. #123
    Potencjalny Nabywca
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Lew Zobacz post
    RAPS (ulepszony,w mfo2 był nazywany Raps.2 )

    Boss

    HP: 12000

    Atak magiczny: Ogień 3 ****(*) Pocisk Magiczny 4 *

    Atak mag bardzo duży, obrony duże, szczęście małe, szybkość bardzo mała

    Zdolności zostawiam Administracji

    Używa Mikstur Szybkości, Skupienia, Osłon, Osłon Magicznych, Miksów Regeneracji
    Nie jestem pewien i mogę się mylić, ale chyba ten boss będzie, skoro był w mfo2, ale pewnie się mylę, bo przecież z mfo2 nie ma niczego (całe zdanie - sarkazm)

  4. #124
    Rapsa(by nie brzmiał tak odpychająco) zamiast Raps #2 to go nazwać innaczej.

  5. #125
    Fatal
    Konto usunięte
    Brązowy ognik - potworek (może być w podziemiach Devos)
    Wygląd: przekolorowany ognik innego typu
    HP: 2500
    Ma dość mało szybkości, średnio szczęścia, obron i ataku średnio
    Atrybut ziemi na full, atrybut wiatru -25%

    Inteligencja:

    1.Gdy ognik ma poniżej 1000 hp, użyj Leczenia3*(używa tego 2 razy)
    2.Ognik leczy każdy status jaki zostanie mu nadany, o ile istnieje na niego lekarstwo
    3.Gdy gracz ma powyżej 90% hp, użyj Miażdżącego głazu(atak magiczny o atrybucie ziemi, zabiera ok. 800 hp, nadaje paraliż na 1 turę, limit użyć:1)
    4.Podczas paraliżu ognik używa najpierw osłony(fiz. lub mag.), a potem atakuje kamieniami
    5.Gdy ognik ma mało many, najpierw używa mikstury odnowienia2, a potem mikstur many2.

    reszta warunków losowa

    75% szansy na użycie czaru Ziemia2*****(gdy gracz ma poziom większy od 54, używa czaru Ziemia3*)
    15% szansy na użycie zdolności Chmura pyłu(zabiera ok. 700 hp, 70% szansy na nadanie ślepoty i klątwy na 2 tury)
    10% szansy na użycie zdolności Ruchome piaski(zabiera ok. 400 hp, nadaje paraliż na 3 tury)

    drop: 1% szansy na miksturę życia 4, 4% szansy na zmiękczacz
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 10-08-2012 o 10:05

  6. #126
    Reniclus
    Konto usunięte
    Boss - Gwardzista Devos
    Wygląd:

    HP:12000
    Ma dość mało szybkości, sporo szczęścia, dużo obrony fizycznej i mało magicznej a także sporo ataku.
    Atrybut włóczni na full i atrybut miecza na -25, reszta atrybutów na 0.
    Nie jest odporny na zatrucie ale na resztę statusów jest odporny.

    Skrypt:

    Gdy ma poniżej 80% procent hp używa mikstur regeneracji(Używa ich 2 razy)
    Gdy ma zatrucie używa antidotum.
    Poniżej 50% hp używa bryzy(jeden raz)
    Gdy gracz ma poniżej 50% hp używa krytycznego ciosu.
    Gdy ma poniżej 60% hp używa zdolności ponury cios (Może nadać statusy zombie, klątwa i paraliż na 3 tury)
    Gdy ma poniżej 80% hp i otrzyma obrażenia wyższe od 1000 używa mikstura życia 4.

    Reszta warunków według uznania administracji.

    50% szansy na użycie ataku fizycznego.
    20% szansy na użycie zdolności ponury cios(tylko gdy ma poniżej 60% hp)
    20% szansy na użycie zdolności ognisty atak.
    10% szansy na użycie zdolności furia gwardzisty(Może nadać status paraliż, zatrucie i furia na 4 tury)

    Loot:

    Włócznia gwardzisty (Unikat)
    Topór armii Devos
    Kolczuga
    Buty opancerzone (Unikat)
    Naszyjnik gwardzisty (Unikat)
    Tytanowy hełm (Unikat)
    Ostatnio edytowane przez Reniclus ; 05-08-2012 o 10:09

  7. #127
    SebastianxD
    Konto usunięte
    Potwór
    Sarna
    HP 98
    MP 0
    Obrażenia 87
    Obrona 14
    Obrona magiczna 12
    Szczęście 18
    Szybkość 19

  8. #128
    Grzesiek
    Konto usunięte
    Zwykły potworek
    Mały smok lodu
    Statystyki:
    3000 HP
    1500 MP
    Ogień: -25%
    Lód: 25%
    Wiatr: 0%
    Ziemia: 0%
    Dużo obrony magicznej oraz fizycznej.Szybkość niska.Atakuje lodem 3 **, ale potrafi również atakować fizycznie.Na wszystkie statusy jest odporny.
    Atak fizyczny około 500 HP
    Atak magiczny około 500 HP
    Szczęście średnie

    Zdolności:
    -Zamrożenie
    -Drenaż
    -Krytyczny cios
    -Gniewny pocisk

    Skrypt:
    Gdy ma HP poniżej 35%, a przeciwnik poniżej 60% używa gniewnego pocisku.Tylko raz.
    Gdy przeciwnik ma powyżej 80% HP, a on sam poniżej 70% używa drenażu.Tylko raz.
    Gdy przeciwnik ma poniżej 50% HP używa krytycznego ciosu.Używa aż do wyczerpania użyć, 30% szans na użycie krytycznego ciosu.
    30% szans na użycie zwykłego ataku.
    30% szans na użycie zaklęcia lód 3**.
    10% szans na użycie zdolności zamrożenie.

  9. #129
    dodolud
    Konto usunięte
    ksiega strachu
    boss
    hp=18000
    mp=10000

    atak magiczny ogien 3 ***
    atak fizyczny bez atrybutu (zabiare od 500 do 600hp)



    zdolności klontwa ksiegi (nadaje status zatrucie ,klontwa zombie, furia na 10 tur)
    strach ksiegi (nadaje nie uleczalny status zombie) ( ma to 20% szans na udanie)
    czarny duch ( nadaje status czarnosici, i zozczepienia na 5 tur(carność 50% twojego ciosu nie wali w twojego przeciwnika tylko w ciebie(zoszczepienie działa że nie morzesz atakować ani fizycznie ani magicznie i co ture zabierz ci 10%hp)


    drop
    krew księgi
    drenarz 2
    leczenie3
    hełn księgi
    rurzczka księgi

    bos przewidywany na lev 70





    ps. jak zrobic grafike potwora

  10. #130
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    klONtwa zombie jak najbardziej na TAK
    nieuleczalny status zombie - trochę za mocne

  11. #131
    Ślimak
    Konto usunięte
    W Lodowej Jaskini Nordii i Azaradu powstała by Komnata Zaawansowanego Lodu. Przed wejściem stał by boss: Wielki Żywiołak Lodu, po pokonaniu przeżyje i zejdzie ci z drogi prosto do komnaty, a także zgodnie z fabułą mfo2 da ci umiejętność chodzenia po śniegu. Atakowały by tam potworki Żywiołaki Lodu . Szansa na unikatowego potworka Mroczny Lodowy Cień, po pokonaniu 10 Mrocznych Lodowych Cieni pojawiał by się baaardzo potężny mini-boss(tylko dla 4 najlepszych graczy na 60 lvl-u)Niebiański Złodziej

    Cała Komnata Zaawansowanego Lodu( i jej strażnik) słynęła by z nast. statystyk:

    Atak: Mały
    Atak Mag: Mały
    Obrona: Duża
    Obrona Mag: Duża
    Szczęście: Duże
    Szybkość: Duża

    Każdy miał by inny poziom

    Wielki Żywiołak Lodu: 58
    Żywiołak Lodu: 51
    2x Żywiołak Lodu: 54
    Mroczny Lodowy Cień: 57
    Niebiański Złodziej: 67

    Każdy też miał by inne HP i MP

    Wielki Żywiołak Lodu: 13000 hp, 3000 mp
    Żywiołak Lodu: 2600 hp, 600 mp
    Mroczny Lodowy Cień: 16000 hp, 4500 mp
    Niebiański Złodziej: 22000 hp, 7000 mp

    Jeżeli chodzi o drop:

    Wielki Żywiołak Lodu: Lodowy Pierścień, Lodowa Różdzka, Lodowe Rękawice, Odnowy 1-3(4), Miksy Rege, Osłony, Mag Osłony, Miksy Mobilizacji i Skupienia, Miksy Speeda, Srebrny Pył

    Żywiołak Lodu: Odnowy 1-3(4), Miksy Rege, Osłony, Mag Osłony, Miksy Mobilizacji i Skupienia, Miksy Speeda, Srebrny Pył

    Mroczny Lodowy Cień: Lodowa Szata,Miksy Rege, Osłony, Mag Osłony, Miksy Mobilizacji i Skupienia, Miksy Speeda, Srebrny Pył

    Niebiański Złodziej: większość zdolności na 60 lvl ( z 20 spokojnie), Lodowy Hełm, Lodowa Zbroja, Lodowe Buty, Miksy Rege, Osłony, Mag Osłony, Miksy Mobilizacji i Skupienia, Miksy Speeda, Srebrny Pył

    Jak chodzi o wszystko co dropi to +40% statystyk za które odpowiada bez straty innych.

    Zdolności zostawiam adminom.

    KONIEC

  12. #132
    HellerPompa
    Konto usunięte

    Bóstwo Ciszy

    Bóśtwo Ciszy


    Hp : 10 000
    Atak : Magiczny 100
    Poziom : 20
    Dostepny Atak na potwora - Po pokonaniu Rapsa
    Atrybut : Wiatru 1 *****
    Typ : Boss/MiniBoss (
    Mozliwosc bicia w : Grupach/Solo
    Resp: Co 24H
    Mozliwosci : Gdy ma 1 000 HP uzywa Regeneracji I oraz mikstury odnowienia I , Mikstura many gdy ma przy wyczerpaniu

    Drop/Loot

    Unikatowe Eq 1-15
    Mikstura Regeneracji x5
    Doswiadczenie : 1 000
    Żetony : 20

    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 25-10-2012 o 14:26

  13. #133
    Użytkownik Avatar Test man
    Dołączył
    13-09-2012
    Postów
    76
    Ten boss występował by w folhord w gospodzie.

    miałby najwięcej życia i leczył by się raz miksturką lvl 4

    Gdy go pokonamy dawałby natiusa wtedy jest scena gdzie idziemy w portali teleportujemy się do dili, i kończy się gra.


    Proszę zaakceptujcie moje najlepsze pomysły

    Ja bym dodał też kamiennego dzikusa drop: kamienna mikstura nią byś my mogli skamienieć wroga i kamienny dzikus używałby kamienia i zdolności skamienienie.\



    jeszcze gdy napadamy thanarga ( o nim post wyżej) będzie muzyczka taka sama jak na początku ( Amorja wlatuje do domu mistrza solidusa)
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 28-10-2012 o 16:28

  14. #134
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    O czym ty piszesz, przecież fabuła nie kończy się w Folhord, bo jeszcze będzie drugi świat - Salamandria, no chyba, że o czymś nie wiem

  15. #135
    Użytkownik Avatar Test man
    Dołączył
    13-09-2012
    Postów
    76

    Umiejętność chodzenia przez lawę i potwory w oasis oraz boss odblokowujący oasis

    Można chodzić po lawię tylko z magmowymi butami otrzymywanymi od bossa " Magmowy smok " Wyglądałby jak smok mroku tylko że czerwony is by się palił

    Drop : (Zawsze Magmowe buty) magmowa opaska magmowy miecz magmowy hełm

    Występował by w oasis i w podziemiach oasis, by były tunele do jaskini prowadzącej do folhord ale zostałe zalane lawą więc trzeba zabić smoka i otrzymać tą umiejętność



    Potwory w oasis : piaskowy golem mumia nieumarły wojownik/mag szkieletor (boss odblokowujący Mumia barbarzyńska)

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •