O wielki Orlenie , mistrzu pvp , który tak wiele osiągnął. Twa sława dotarła wszędzie !
Widać jak wiele osiągnąłeś skoro nie znasz zalet speedera ; >
O wielki Orlenie , mistrzu pvp , który tak wiele osiągnął. Twa sława dotarła wszędzie !
Widać jak wiele osiągnąłeś skoro nie znasz zalet speedera ; >
"Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"
Moja wiedza wystarczyła mi na tyle żeby być przed Tobą w rankingu.
Już pisałem w innym temacie na temat tego. Nawet jak zwiększycie ilość poleceniem to ilość graczy nie zwiększy się o dużą liczbę osób. Natomiast jeśli w 'auto' byłoby możliwe tylko leczenie(czyli stare dobre mfo2) wydaje mi się, że dużo więcej osób chciałoby walczyć. Mam 31 lvl, nie mam jakiś super statystyk, ostatnio dopiero ułożyłem sobie skrypt na auto(który i tak jest ciulowy ;d), ale zbierałem się do tego z miesiąc. Naprawdę trzeba pomyśleć, żeby wszystko ze sobą grało, a wiem jakie mamy społeczeństwo. Naprawdę wydaje mi się, że samo leczenie zwiększyłoby ilość walk auto.
Mam lekko ponad 600 ranku, na arenie mam możliwość walki tylko z dwoma graczami z 34 lv. No nie podoba mi się to ;P
Jesli taka rzeczywiscie byla mysl programistow podczas tworzenia edytoru skryptow, to nie zostalo to osiagniete. Po pewnym namysle moglbym przedstawic liste zmian, ktore nalezaloby wprowadzic, aby stalo sie to prawda. Jedno jednak wiem na pewno: ta lista bylaby dluga i kiedy pisze dluga mam na mysli dluga jak nic co mozna porownac z obecnie proponowanymi zmianami w tym temacie.
Nie wiem jeszcze jak bym sie ustosunkowal do tej koncepcji (auto = manualna), ale patrzac na sporadyczny acz goraczkowy opor niektorych czytajacych na zmiany tak male jak kosmetyczne, watpie czy taka filozofia w PvP ma w ogole racje bytu.
Na zasadzie elektrostatyki posty z tak pozytywnym nastawieniem przyciagaja wiele minusow.
Sam przyznajesz, ze ulozenie banalnego skryptu wystarczylo, zeby osiagnac niebanalna (jak na wiekszosc graczy) liczbe 600 w rankingu auto. Podstawowym motorem zmian jakie proponuje wprowadzic jest rozwoj PvP, a nie jego popularyzacja. Usiluje jednak tutaj dowiesc, ze jedno absolutnie nie musi szkodzic drugiemu. Moim zdaniem doszukiwac sie popularnosci nalezy w systemie bojek.
W MFO2 PvP dzialalo i nikt temu nie zaprzeczy. Dlaczego dzialalo? Poniewaz bylo przymusowe. W MFO3 PvP jest dla chetnych. System z przedzialami poziomowymi i czaszkami przyznawanymi za "zbrodnie" zabicia nizszego poziomem gracza sie sprawdzal. Nie chce wnikac (poniewaz nie rozumiem) dlaczego zostalo to zastapione "nowatorskim" systemem z funkcja sos, ktora w mojej opinii jest apogeum bzdury. Mowiac to, nie twierdze ze MFO3 dzialaloby dobrze z systemem z MFO2, bo to jest nieprawda. Chocby zbyt wielka ilosc lokacji i przestrzeni uniemozliwilaby jego funkcjonowanie. Nie myslalem o i nie uczestniczylem w dobrowolnych bojkach, wiec nie jestem w stanie wymyslic tutaj jakiegos usprawnienia zeby je zaproponowac, jeszcze.
Edit: @Orlen: Panie ZSRR, zalezy Ci wykrzyczeniu swojej opinii az tak bardzo, ze zakladasz nowe konto?
Ostatnio edytowane przez Via ; 09-09-2012 o 22:55
pamietaj jedno mfo3 nie jest mfo2W MFO2 PvP dzialalo i nikt temu nie zaprzeczy. Dlaczego dzialalo? Poniewaz bylo przymusowe. W MFO3 PvP jest dla chetnych. System z przedzialami poziomowymi i czaszkami przyznawanymi za "zbrodnie" zabicia nizszego poziomem gracza sie sprawdzal. Nie chce wnikac (poniewaz nie rozumiem) dlaczego zostalo to zastapione "nowatorskim" systemem z funkcja sos, ktora w mojej opinii jest apogeum bzdury. Mowiac to, nie twierdze ze MFO3 dzialaloby dobrze z systemem z MFO2, bo to jest nieprawda. Chocby zbyt wielka ilosc lokacji i przestrzeni uniemozliwilaby jego funkcjonowanie. Nie myslalem o i nie uczestniczylem w dobrowolnych bojkach, wiec nie jestem w stanie wymyslic tutaj jakiegos usprawnienia zeby je zaproponowac, jeszcze.
1. w mfo byly tylko leczenia, i zadnych unikatow , zadnych zdolnosci tylko czysta walka atak i leczenie... statystyki tam bardziej odgrywaly role jak tutaj. mozna bylo grac pod profesjami...
w mfo3; jest losowosc, sa zdolnosci, sa statusy, granie podprofesjami zbytnio nie oplacalne....
Mfo mialo "mniej" mapek jak mfo3... i jakies takie mniejsze byly...
tu tego nie zrobia...zrobia pewnie jeszcze wieksze, fabularnia linia jest i bedzie na szczescie bez bojek, reszta to hmm bojki , jest gdzie walczyc (arena, lokacje bojkowe czy fabularne w formie pojedynku), ale z kim i po co oraz z jakim skutkiem ?.
teraz po 2. chcesz wprowadzic przmusowe walki ? wiesz czym to grozi ? odejsciem pewnie wielu ludzi...
nie kazdy ma eq, nie kazdy ma gold, a jezeli ma eq to znow nie pelne... na 50 levelu poprostu pvp stalo sie dla bogatych ot co ... zwłaszcza po tym jak sie kowal pojawił. Nie chce po prostu i pewnie wielu tez nie , zeby zmuszano mnie do walki.
Krotko podsumuwujac , jak juz wczesniej napisalem, zeby wykorzystac wiekszosc zodlnosci i bardziej "uwiarogodnic" walki do trybu manual, musi byc "latwiejszy" skrypt, ale z wieksza iloscia polecen, chyba, ze za duzo zdolnosci na 50 level jest - coś w tej kwestii było omawiane, gdyz na 50 levelu mam 7 slotow a zdolnosci niespelna 30 (mowie tu o typowych pvp) i to jeszcze nie wszystkie...
pewnie to prawda by byla - krotki i prosty skrypt za czasow mfo2 tylko, po co wtedy miec te wszystkie zdolnosci ? chyba ze nastepny ranking "pvp auto dla laikow" pewnie sam bym wtedy w nich startowalJuż pisałem w innym temacie na temat tego. Nawet jak zwiększycie ilość poleceniem to ilość graczy nie zwiększy się o dużą liczbę osób. Natomiast jeśli w 'auto' byłoby możliwe tylko leczenie(czyli stare dobre mfo2) wydaje mi się, że dużo więcej osób chciałoby walczyć
a sa jakies inne "pomysly" ze strony administracji ?
Ostatnio edytowane przez Yogi ; 10-09-2012 o 01:51
Myslisz, że zakładam nowe konto tylko dlatego żeby się tu wypowiedzieć? Nie schlebiaj sobie za bardzo.Edit: @Orlen: Panie ZSRR, zalezy Ci wykrzyczeniu swojej opinii az tak bardzo, ze zakladasz nowe konto?
Róbta co chceta, a potem płaczta.
Tomi, będziesz mistrzem, jeśli ze zdan przeciwników zwiększenia liczby poleceń wywnioskujesz jakieś stanowisko, bo póki co 2 fajne posty:
To oświećcie mnie - zwiększenie liczby poleceń będzie raczje w stronę "zielonych" czy w stornę "mistrzów"??
Uwaga, odnalazłem główne argumenty tych, którzy nie chcą:
1. Bo nie
2. Bo teraz mam fajny skrypt i nie chcę, by po zwiększeniu poleceń musiec go poprawiać
3. Jestem za leniwy na robienie długich skryptów.
4. Bo nie.
Przeczytaj wiecej niz pierwsze zdanie z tego co napisalem w poscie, na ktory odpowiadasz, to pogadamy.
Rozwiazanie: niech coraz wiecej nowych (devos) lokacji ma dozwolone bojki, az w drugim, byc moze trzecim nastepnym updacie wszystkie lokacje oprocz miasta stana sie zonami bojek. Oczywiscie, wciaz pozostaje kwestia nieskonczenie lamerskiego systemu sos i polaczonej z nim mozliwosci napadniecia gracza o dowolnym poziomie.
Nie dosc ze sam sobie przeczysz, to znowu udowadniasz, ze nie przeczytales nawet pierwszego postu. "latwiejszy" skrypt? Czyli niby co to ma byc? Mniej operatorow do wyboru? Stoi napisane, ze zeby bardziej upodobnic skrypt do walki manualnej trzeba go znacznie, ale to znacznie rozbudowac, wiec jak chcesz osiagnac oba cele.
Liczba slotow jest dobra. Jej zwiekszenie w niczym nie pomoze - jedynie wrecz pogorszy cala sprawe, bo skrypt stanie sie jeszcze bardziej niewystarczajacy. Chodzi o liczbe polecen w skrypcie - nie liczbe slotow broni.
Ranking PvP dla laikow? Odkad pamietam "laik" nie oznaczalo umyslowo uposledzonego czlowieka. Bycie laikiem to cos co mozna zmienic. Jesli chcesz byc dobrym graczem PvP to wez sie do pracy i praktyki, a nie proponuj bzdurnie uproszczona wersje obecnego systemu.
Pewnie, niech od razu kazdy sobie wymysli taka kategorie, w ktorej moze miec medal. Stworzmy 5 roznych rankingow. Tak bedzie latwiej. (jeszcze raz odsylam do pierwszego posta, po tutaj sie powtarzam)
Podiumowe miejsca w PvP nalezy nagradzac bardziej, a nie mniej do tego co jest obecnie. Wtedy stana sie one obiektem zazdrosci i porzadania tych graczy, ktorzy mysla kapitalistycznie, a nie tylko fejmowo. Obecnie, tak naprawde nic sie nie ma za bycie pierwszym, oprocz uznania i minimalnie wiekszej liczby zetonow za jedna walke, ktore i tak wszystkie sa wydawane zeby przygotowac sie do nastepnej.
Ostatnio edytowane przez Via ; 10-09-2012 o 11:27
ja juz napisalem/no to wiecej lokacji bojek raczej nie bedzie , byl taki pomysl i nie przeszedl...Rozwiazanie: niech coraz wiecej nowych (devos) lokacji ma dozwolone bojki, az w drugim, byc moze trzecim nastepnym updacie wszystkie lokacje oprocz miasta stana sie zonami bojek. Oczywiscie, wciaz pozostaje kwestia nieskonczenie lamerskiego systemu sos i polaczonej z nim mozliwosci napadniecia gracza o dowolnym poziomie.
linia fabularna jest tylko pojedynkowa... reszte lokacji masz bojkowe
w Eliar przykladowo : wichrowe wzgorza, nawiedzone cmentarzystko, zakazany szlak, grota orkow, oraz grota co sie znajduje bomb sa bojkowe ?
juz nie zapominajac o arenie..., ktorego dostepnosc jest wszedzie... malo jeszcze ?
nieskonczenie lamerskie sos jest zasadami/zalozeniami walk pvp w mfo3 i nic nie poradzisz na to, slabszy moze wezwac sos, gdy nie jest to walka rankingowa, jezeli walka rankiongowa jest to nie ma mozliwosci sos,Rozwiazanie: niech coraz wiecej nowych (devos) lokacji ma dozwolone bojki, az w drugim, byc moze trzecim nastepnym updacie wszystkie lokacje oprocz miasta stana sie zonami bojek. Oczywiscie, wciaz pozostaje kwestia nieskonczenie lamerskiego systemu sos i polaczonej z nim mozliwosci napadniecia gracza o dowolnym poziomie.
latwiejszy w sensie bardziej do zrozumienia po "ludzku" nie kazdy ogarnia wszystkie "polecenia", a zeby bylo bardziej oddana walka manualna to jedynie zwiekszenie liczby polecen tu pomoze, nic sobie nie zaprzeczylem,Nie dosc ze sam sobie przeczysz, to znowu udowadniasz, ze nie przeczytales nawet pierwszego postu. "latwiejszy" skrypt? Czyli niby co to ma byc? Mniej operatorow do wyboru? Stoi napisane, ze zeby bardziej upodobnic skrypt do walki manualnej trzeba go znacznie, ale to znacznie rozbudowac, wiec jak chcesz osiagnac oba cele.
Liczba slotow jest dobra. Jej zwiekszenie w niczym nie pomoze - jedynie wrecz pogorszy cala sprawe, bo skrypt stanie sie jeszcze bardziej niewystarczajacy. Chodzi o liczbe polecen w skrypcie - nie liczbe slotow broni.
toz to napisalem , ze na 50 levelu walki sa dla bogatych,Podiumowe miejsca w PvP nalezy nagradzac bardziej, a nie mniej do tego co jest obecnie. Wtedy stana sie one obiektem zazdrosci i porzadania tych graczy, ktorzy mysla kapitalistycznie, a nie tylko fejmowo. Obecnie, tak naprawde nic sie nie ma za bycie pierwszym, oprocz uznania i minimalnie wiekszej liczby zetonow za jedna walke, ktore i tak wszystkie sa wydawane zeby przygotowac sie do nastepnej.
[quote]
Ranking PvP dla laikow? Odkad pamietam "laik" nie oznaczalo umyslowo uposledzonego człowieka
[/quota]
nie kazdy jest "geniuszem" w kazdej dziedzinie.Laik - ktoś, kto jest niekompetentny w określonej dziedzinie, nie zna się na jakiejś kwestii: Przykład: Jeśli chodzi o komputery, to – przyznaję – jestem kompletnym laikiem.
tak to prawda, ale zauwaz jedno jak tu zachecic wogole ludzi do walk ? a nie zmuszac ? bo u Ciebie jest to zmuszanie , co odbije się na pvp juz w ogole,Podiumowe miejsca w PvP nalezy nagradzac bardziej, a nie mniej do tego co jest obecnie. Wtedy stana sie one obiektem zazdrosci i porzadania tych graczy, ktorzy mysla kapitalistycznie, a nie tylko fejmowo. Obecnie, tak naprawde nic sie nie ma za bycie pierwszym, oprocz uznania i minimalnie wiekszej liczby zetonow za jedna walke, ktore i tak wszystkie sa wydawane zeby przygotowac sie do nastepnej.
na dzien dobry mam jakis tam set zwykly ktos ma +7 jedna walka przegrana , druga walka przegrana, 3 walka przegrana i co dalej mam walczyc wiedzac ze szans nie mam ? a ty chcesz jesze kogos zmuszac by icagle przegrywac...
z 1 postu
jak chcesz korzystac, ze wszystkich zdolnosci jak masz miejsce na 7 slotow na 50 levelu ? bo tak to zrozumialem ?Nieuzywane dotychczas zdolnosci moga wreszcie wylonic sie na swiatlo dzienne. Skoro bedzie miejsce na pewne bajery to moze w walce automatycznej beda uzywane takie zagrania jak zywiolowe ataki woja, czy inne niestandardowe zdolnosci, ktore obecnie spotykane sa tylko na aukcjach w postaci zwojow.
Ostatnio edytowane przez Yogi ; 10-09-2012 o 12:15
Tak. Lokacji z PvP jest malo. Kraine mozna przemierzac prawie ze we snie. Nie ma zadnego ryzyka. Nie ma atmosfery, ktora zmusza do myslenia o PvP.
O to chodzi, ze nie tylko slabszy moze wezwac sos.
Nie naleze do osob, ktore sie sprzeczaja o cos, jesli same nie maja konkretnego i wartosciowego pomyslu na poprawienie sytuacji, wiec w przypadku systemu bojek raczej nie bede juz dalej dyskutowal, bo tak jak pisalem wczesniej, nie mam w tej chwili zbyt wiele do powiedzenia.
Bzdura.
Jesli nie masz wiedzy w tej kwestii technicznej, nie wypowiadaj sie na jej temat. Zapraszam do przeczytania poprzednich postow, ktore poruszaly te kwestie.
I po raz kolejny widze stwierdzenie tego typu. "No przeciez bycie dobrym w walkach nie zalezy ode mnie! To nie moja wina, ze przegrywam." Powtorze wiec raz jeszcze: zeby osiagnac sukces w walkach, nalezy poswiecic troche wlasnego czasu wolnego i zdobyc wiecej praktyki i doswiadczenia. Nalezy PRACOWAC NAD i UDOSKONALAC swoj skrypt, a takze TESTOWAC rozne statystyki oraz SZUKAC nienajgorszego eq.
Jesli Ci sie tego nie chce robic - to nie walcz PvP albo zadowalaj sie niska pozycja w rankingu.
Stworzenie rankingu dla uposledzonych graczy jest zero-propozycja, bo takich graczy nie ma. Sa tylko leniwi gracze.
Ostatnio edytowane przez Via ; 10-09-2012 o 23:19
Zetony sa fajne, ale skoro niektorzy gracze sa zbyt leniwi aby sie pofatygowac je zdobyc oznacza to, ze sa one niewystarczajacym motywatorem.
Moze trzeba...
...nagradzac najwyzsze miejsca przychodem zetonow - zetony wydawane graczowi w odstepach czasu za utrzymanie swojego miejsca, jesli kontynuuje aktywnie walczyc (moze musi byc nawet "ciagle wpisany" na arenie?)
...dac bardzo maly bonus % do calkowitego dropu z potworkow zalezny od ranku gracza?
...stworzyc niewielkie lokacje z dostepem tylko dla graczy, ktorzy osiagneli pewien prog punktow rankingowych?
...dac bardzo mala redukcje % w podatkach i prowizjach placonych na handlu i aukcji przez gracza, rowniez zalezny od rankingu?
...wyplacac pojedyncze MF za utrzymanie najwyzszych miejsc w rankingu (kwestia aktywnosci i wpisania sie na arenie)?
...wynagradzac graczy wpisanych na arene BARDZIEJ od graczy atakujacych (jak wiadomo, latwo mozna zobaczyc kto jest tym incognitto)?
...ZNACZNIE zwiekszyc stawke wyplacanych zetonow za walki wysokorankingowe (zeby sie chociaz oplacalo)?
...zwiekszyc o bardzo mala wartosc szybkosc chodzenia postaci, zaleznie od rankingu (lol)?
...ustawic minimalne bonusy % w rzutach na sukces w kowalstwie zalezne od rankingu?
...ustawic minimalne bonusy % w rzutach na sukces w ogole jakiegokolwiek "zawodu" zalezne od rankingu?
Zdaje sobie sprawe, ze niektore z tych propozycji sa zdecydowanie niezbalansowane i przesadzone, ale byc moze podsuna one pomysl innym czytajacym albo administratorom na bardziej wywazone nagrody. Wymyslone na szybko![]()
Właściwie, dlaczego przewodzą w bójkach długie walki pvp? Lepsze byłyby walki auto w bójkach, ponieważ jest to o wiele szybsze.
Bo w bójkach ludzie zazwyczaj chcą zyskać ranking manualny <Bo np gracz się boi i nie chce walczyć>. Druga sprawa to to, że jak silniejszy atakuje słabszego to wtedy ten słabszy może wezwać posiłki![]()