Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 92

Temat: Potrzebujemy lepszej inteligencji...

  1. #46
    Dodałbym alternatywę i rozszerzył niewiadome, ale z pewnością zostawiłbym liczbę poleceń na obecnym poziomie.
    Większa ilość poleceń nie jest dla prosów, tak naprawdę dla nich powinny być możliwości skryptów na 1 poleceniu. Bo cóż nadzwyczajnego jest w ustawieniu wszystkiego co Ci przyjdzie do głowy w kilkudziesięciu poleceniach. Zdecydowanie trudniej jest ustawić skrypty tak, aby mieć rzeczy, bez których nie dasz rady zajmując jak najmniej poleceń (w sumie jakby się rozszerzyło możliwości skryptów, to powinno wyjść 1 działanie na 1 polecenie - żeby działania się nie powtarzały). Tutaj właśnie leży problem, aby podjąć właściwą decyzję, co mi będzie najbardziej potrzebne. Jeśli rozszerzy się liczbę poleceń i możliwości skryptów, to nie będzie większej różnicy od walk manualnych, dlatego liczba poleceń powinna zostać taka jaka jest, ew. zrobić +1 polecenie co 10 lvl (i ani 1 więcej, może nawet wtedy zmienić liczbę poleceń startowych na 15, 50 lvl - 20 poleceń, 150 lvl - 30).
    Zwiększenie liczby poleceń nie zwiększy liczby osób walczących auto, jedynie może zmniejszyć liczbę osób, które chciałyby zacząć walczyć auto.

  2. #47
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641

    Zwiększenie liczby poleceń nie zwiększy liczby osób walczących auto, jedynie może zmniejszyć liczbę osób, które chciałyby zacząć walczyć auto.
    i w tym jest paradoks...
    zwiekszenie liczby polecen moze nie zmniejszy liczby osob walczacych auto..., le mi chodzi o pierwsza kwestie... czyli:
    Jeśli rozszerzy się liczbę poleceń i możliwości skryptów, to nie będzie większej różnicy od walk manualnych, dlatego liczba poleceń powinna zostać taka jaka jest, ew. zrobić +1 polecenie co 10 lvl (i ani 1 więcej, może nawet wtedy zmienić liczbę poleceń startowych na 15, 50 lvl - 20 poleceń, 150 lvl - 30).
    przeciez wlasnie o to biega, zeby na auto walczyc tak jak na manualu ...w tym wlasnie jest sens...

  3. #48
    Via
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    Lecz przeciwnik ma w uproszczeniu 2 opcje:
    1. Także ma dużo mikstur w skrypcie i tez nie będzie wywierał nacisku
    2. Wywrze nacisk, lecz jest ma mniej potków do użycia

    Po prostu staram się wyjaśnić, że to nie jest tak - ja mam tylko 20 poleceń i przez to przegram bo mi nie starcza. Należy spojrzeć na sprawę - przeciwnik ma TYLE SAMO poleceń, więc każdy ma równe szanse.
    I mówię wam. Ja ustawiłem sobie jakiś skrypt auto, i zmieściłem się w tych 20 poleceniach. Jeżeli zwiększy się limit do 30 to znowu będzie jeszcze więcej kombinowania i to bardziej odstraszy ludzi.
    Wyobraź sobie nową osobę. Co ją bardziej zachęci do pvp auto - 20 poleceń czy 50? Mnie by bardziej zachęcało 20, bo z pewnością 50 by mnie przeraziło i bym odstawił pvp auto jak zapewne ponad połowe graczy.
    Doprawdy? Nowa osobe nie obchodzi jaki jest limit polecen. Ona nie wie co to jest. Pierwsze bliskie spotkanie z limitem nastapi kiedy taka osoba bedzie miala wlasnie 20 polecen (poniewaz forum i tak nikt nie czyta). Stanie sie to na nastym poziomie. I co z tego wyniknie? No prawdopodobnie wybuch frustracji, bo przeciez teraz ta osoba musi zmieniac caly swoj skrypt aby sie dostosowac i zmiescic w limicie. Musi (niespodzianka!) kombinowac jak go uproscic tak, zeby dalej byl on w stanie spelniac swoja funkcje. Zgodnie z tym co niektorzy z was mowia w tym momencie ta osoba przestaje walczyc PvP z powodu "przekombinowania".
    Mowisz tak jak gdyby gracz przed rozpoczeciem gry w MFO zasiadal na forum, czytal wszystkie tematy zawierajace zasady funkcjonowania walk PvP i sobie decydowal czy raczy walczyc. No niestety, tak sie nie zdarza.

    To co napisalem uwazam za dobry argument, ale mimo tego wiem, ze nie przekonalo Cie to ani troche. Stalo sie tak dlatego, ze tak naprawde jestes na "nie" z zuplenie innego powodu. Po prostu belkot o "straszeniu graczy" czyta sie lepiej, bo brzmi to tak jakbys troszczyl sie o nowych i w ogole o spolecznosci MFO. Zgaduje ze piszesz tak dlatego, ze sadzisz ze taka zmiana dotknie Ciebie osobiscie i uposledzi Twoje szanse w walkach PvP (nie wiem czy walczysz, nie chce mi sie sprawdzac, jesli nie - to po co sie w ogole wypowiadasz). Teraz sprobuje obalic ten niewypowiedziany "argument".

    Z wykorzystaniem obecnych operatorow oraz tych ktorych dodanie proponuje, nie jest mozliwe stworzenie skryptu, ktory bedzie walczyl tak jakbys walczyl Ty w walce manualnej. I nie mam tutaj na mysli wylacznie wykrywania podwojnej tury.
    Pomijajac kwestie wymogu duzo wiekszej liczby polecen niz 30, czy nawet 50 wciaz byloby to niemozliwe, np. chocby jak wykryc kiedy przeciwnik uzyl mikstury many? Teraz mozna to zrobic z ograniczona skutecznoscia w jednym poleceniu. Zrobienie tego ze skutecznoscia manualna (100%) jest NIEMOZLIWE. Nawet z 100 polecen. Bez wzgledu na ich liczbe, ograniczenia nalozone przez operatory skryptowe pozostana na miejscu.

    Zwiekszenie limitu polecen o stala liczbe, czy tez zwiekszanie go stopniowo wraz z poziomem jest blahostka w porownaniu z droga zmian jaka nalezaloby wprowadzic, zeby skrypt choc troche zaczal przypominac AI godne walki manualnej.

    Naprawde, moglibyscie pokladac wiecej zaufania w swoje wlasne zdolnosci. To co proponuje nie jest czarna magia ani fizyka nuklearna i jestem pewien, ze mozecie sobie z tym poradzic (wiadomo, troche czasu wolnego zejdzie na poprawki, ale leniwstwo to zaden argument).

    Edit: @up, chyba gdzies tam zawarlem odpowiedz/kontrargument na to co napisales

  4. #49
    ZSRR
    Konto usunięte
    przeciez wlasnie o to biega, zeby na auto walczyc tak jak na manualu ...w tym wlasnie jest sens...
    Chyba własnie nie, po co mamy auto i manual? sam pomysl...

    Wykrywanie podwójnej tury, powodzenia bo wtedy speeder traci sens
    Mnie nic nie dotknie bo póki co nie walczę (walczyłem na starym koncie) więc wiem co i jak Na tym koncie zacznę auto na 50 lvl'u i JEsTEM PEWIEN, że 20 poleceń na tym lvl'u mi wystarczy bez żadnych kombinowań

  5. #50
    Użytkownik Avatar Yogi
    Dołączył
    03-06-2011
    Postów
    641
    Cytat Napisał ZSRR Zobacz post
    Chyba własnie nie, po co mamy auto i manual? sam pomysl...

    Wykrywanie podwójnej tury, powodzenia bo wtedy speeder traci sens
    Mnie nic nie dotknie bo póki co nie walczę (walczyłem na starym koncie) więc wiem co i jak Na tym koncie zacznę auto na 50 lvl'u i JEsTEM PEWIEN, że 20 poleceń na tym lvl'u mi wystarczy bez żadnych kombinowań
    moze troszke zle sie wyrazilem, ... Chodzi o to by auto i manual mozna bylo tak samo walczyc, w tej chwili jest to okrojone,
    Dlaczego speder na auto ma miec latwiej jak na manualu ?
    wykrywanie drugiej tury u przeciwnika na manualu nie ma sensu na auto , ale ma sens na manualu ? czy ty widzisz tu sprzecznosc ?
    auto i manual mialy byc "takie same", tyle ze manual to czasochlonne, i monotnne walki, podczas gdy auto to szybkosc ...

  6. #51
    ZSRR
    Konto usunięte
    nie widzę powodów dla których speeder ma zostać pozbawiony swoich atutów.

  7. #52
    Atutem ma byc trudnosc implementacji wykrywania podwojnej tury ?

    Co do liczby polecen. Majac 49lv walczylem z 50 i rownalem z nimi swoje szanse tylko dlatego ze oni tracilo po 10 tur na ladowanie statusow kiedy w miedzyczasie ja ich bilem oni znow tracili mane na leczenia i jak mieli okazje do ataku to ladowalo mane. A ja mialem skrypt na 12 polecen gdzie glownie bylo leczenie hp i moze uzycie oslony i regi.

  8. #53
    Orlen
    Konto usunięte
    Atutem ma byc trudnosc implementacji wykrywania podwojnej tury ?
    Np to jeden z jego atutów. Czy w v2 miałes cos takiego? Nie. Więc nie wiem dlaczego tutaj by miało być, speeder straci sens, a jak tak narzekacie to sami zróbcie speedera i problem z głowy.

  9. #54
    Cytat Napisał Orlen Zobacz post
    Np to jeden z jego atutów. Czy w v2 miałes cos takiego? Nie. Więc nie wiem dlaczego tutaj by miało być, speeder straci sens, a jak tak narzekacie to sami zróbcie speedera i problem z głowy.
    Co mnie obchodzi v2?

  10. #55
    Orlen
    Konto usunięte
    A co mnie obchodzi że masz mało speeda? Głupiego gadanie.

  11. #56
    Jak mam mało speeda mam więcej w inna statystyke

    Tak to sztucznie promujesz jeden styl gry

  12. #57
    Orlen
    Konto usunięte
    Jak mam mało speeda mam więcej w inna statystyke
    Więc nad czym ta debata? speeder ma speeda, Ty masz atak (tak stawiam) bo lubisz dobry hit.

  13. #58
    Cytat Napisał Orlen Zobacz post
    Więc nad czym ta debata? speeder ma speeda, Ty masz atak (tak stawiam) bo lubisz dobry hit.
    Zalezy moge 320 speeda lub 250 ataku i do tego wiecej defów. Preferuje to drugie.

    Jednak nadal jest to promowanie twojego kochanego speedera ,który stracilby duzo na wykrywaniu dubli.

  14. #59
    Via
    Konto usunięte
    Pozwolilem sobie dodac wszystko co zostalo powiedziane do OP. Po to, zeby kolejne osoby nie postowaly tego samego, bo temat juz sie zrobil troche gruby.


    Cytat Napisał Orlen Zobacz post
    Więc nad czym ta debata? speeder ma speeda, Ty masz atak (tak stawiam) bo lubisz dobry hit.
    Na pewno nie nad tym.

  15. #60
    Orlen
    Konto usunięte
    Jednak nadal jest to promowanie twojego kochanego speedera ,który stracilby duzo na wykrywaniu dubli.
    To może podasz jakąs inną zaletę speedera? Bo ja nie znam. Bez tego speeder będzie słupkiem do bicia.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •