Strona 36 z 108 PierwszyPierwszy ... 2634353637384686 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 526 do 540 z 1614

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #526
    TheNewPlayer
    Konto usunięte
    Mega Kuracja to jak kuracja tyle że zdejmuje statury negatywne wszystkim sprzymierzeńcom wymagany 50 lv

  2. #527
    Użytkownik Avatar Seitas
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    552
    Wtedy zwykła kuracja utraciłaby na znaczeniu a pewnie znajdzie zastosowanie w dalszych częściach fabuły w walkach z coraz trudniejszymi bossami

  3. #528
    Fatal
    Konto usunięte
    Mogłoby być po pewnych poprawkach, np. zdejmuje każdemu jeden losowy status negatywny

  4. #529
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Fatal Zobacz post
    Mogłoby być po pewnych poprawkach, np. zdejmuje każdemu jeden losowy status negatywny
    Wystarczy, że zabierałaby więcej many i miała np max 2 użycia.

  5. #530
    Bedyn
    Konto usunięte
    Błogosławieństwo
    Poziomy 50/60/70
    Koszt MP 75/85/100
    Nadaje status regeneracja na wszystkich sojuszników na 3 tury
    Limit użyć:1


    Piekielne Więzienie
    Poziomy 40/45/50/55/60
    Koszt MP 60/65/70/75/80
    Zadaje obrażenia o atrybucie ognia w jednego przeciwnika oraz posiada 40% szans na nałożenie statusu oślepienie i spowolnienie na 3 tury.
    Limit użyć: 2


    Kara Boska
    Poziomy 50/60
    Koszt MP 30/40
    Obniża obrażenia fizyczne jednego celu o 20% na 5 tur
    Limit użyć: 1



    Śmiertelna Trucizna
    Poziomy 40/50/60
    Koszt MP 60/70/80
    Posiada 40% szans na nałożenie statusów: Zatrucie, Paraliż, i Zombie na 1 cel.
    Limit użyć:1

    Kula Piorunów
    Poziomy 20/25/30/35/40
    Koszt MP 25/30/35/40/50
    Zadaję obrażenia magiczne w jeden cel kradnąc 10/15/20/25/30 punktów many
    Limit użyć:3


    Zbroja Światła Księżyca
    Poziomy 20/30/40/50/60
    Koszt MP 20/40/60/80/100
    Nadaję status Bariera, Bariera Magiczna i Regeneracja na 3/4/5/6/7 tur oraz odnawia 2/5/10/15/30 punktów many co turę przez 3/4/5/6/7 tur.
    Limit użyć:1


    Kałuża Błota
    Poziomy 15/20/25/30/35
    Koszt MP 20/25/30/35/40
    Nadaję status Spowolnienie jednemu celowi oraz zmniejsza zadawane przez niego obrażenia od atrybutu Ziemi o 25% na 4 tury.
    Limit użyć: 2


    Modlitwa
    Poziomy 10/30/50
    Koszt MP 10/10/10
    Odnawia 25%/35%/50% maksymalnej many wszystkim sojusznikom
    Limit użyć: 1


    Morderczy Szał
    Poziomy 40
    Koszt MP 60
    Nadaję statusy Krwawa furia oraz Zapłon na 6 tur
    NOWE STATUSY
    Krwawa furia- zwiększa szanse na krytyka o 70%
    Zapłon- za każdego krytyka zabiera użytkownikowi 20% MAKSYMALNEGO zdrowia
    Limit użyć:2



    Magiczna Doskonałość
    Poziomy 40/45/50
    Koszt MP 100/100/100
    Nadaję statusy Skupienie i Magiczna Moc na 10 tur
    NOWY STATUS
    Magiczna Moc- Zwiększa manę oraz obronę magiczną o 50%
    Limit użyć: 1/2/3


    Zabójczy Okrzyk
    Poziomy 20/25/30/35/40
    Koszt MP 30/35/40/45/50
    Nadaję status Pomylenie na 2/3/4/5/6 tur
    Limit użyć:1


    Magiczny Obrońca
    Poziomy 40/50/60/70/80
    Koszt MP 60/80/100/120/140
    Nadaję status Magiczny Obrońca
    NOWY STATUS
    Magiczny Obrońca: Zwiększa szanse na unik przed każdym negatywnym statusem o 20%/30%/40%/50%/60% bez limitu tur
    Limit użyć:3


    Złodziej Magii
    Poziomy 50
    Koszt MP 60
    Kradnie losowy pozytywny status z przeciwnika i umieszcza go na rzucającego zdolność
    Limit użyć: 3


    Przekroczenie Limitu
    Poziomy 40/50/60
    Koszt MP 80/90/100
    Obniża aktualny poziom zdrowia wszystkich sojuszników do 1 punktu HP oraz nakłada na nich statusy Boska Tarcza oraz Regenerację na 4 tury.
    NOWY STATUS
    Boska Tarcza- zmniejsza otrzymywane obrażenia( w 1 sekundzie o 100%, w drugiej o 80%, w trzeciej o 60%, a w czwartej o 40%)
    Limit użyć: 1



    Magiczna Transfuzja
    Poziomy 55
    Koszt MP 100% Maksymalnej many
    Zmienia manę w siłę magiczną zadającą obrażenia magiczne równe 200% maksymalnej many
    Limit użyć: 2


    Zdrowie Berserkera
    Poziomy 55
    Koszt MP 100% Maksymalnej many
    Zmienia manę w zdrowie lecząc 2000% maksymalnej many
    Limit użyć: 2


    Podwójne Cięcie
    Poziomy 20/25/30
    Koszt MP 30/40/50
    Zadaję obrażenia fizyczne równe 200% krytykowi wykonawcy zdolności
    Limit użyć: 1/2/3


    Blokowanie
    Poziomy 20
    Koszt MP 20
    Nadaję status Blok
    NOWY STATUS
    Blok- następny atak fizyczny ma 50% szans na zadanie o 100% zmniejszonych obrażeń oraz 100% szans na zablokowanie 50% obrażeń.
    Limit użyć: 6


    Magiczny Strumień Energii
    Poziomy 60
    Koszt MP 10
    Zadaję obrażenia magiczne równe 10% maksymalnego zdrowia przeciwnika. Każde kolejne użycie zadaję o 100% więcej obrażeń lecz również kosztuję o 250% więcej many. Kumuluję się do 4 razy
    Limit użyć:4


    Zagięcie Czasoprzestrzeni
    Poziomy 60/100
    Koszt MP 200/400
    Nadaję status Apokalipsa
    Nowy status- wszyscy gracze w walce otrzymują obrażenia równe 50% ich aktualnego stanu zdrowia. Poza tym wszystkim poziom many spada do 0. Przez 10 tur nikt nie może używać zdolności ale każdy ma zwiększoną obronę, obronę magiczną i szczęście na 10 tur. Ten kto użył zdolności otrzymuję status Nietykalnośc na 3 tury.
    Limit użyć: 1
    Ostatnio edytowane przez Bedyn ; 29-08-2012 o 23:05

  6. #531
    Fatal
    Konto usunięte
    Pauza
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 2
    mp: 65
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: nadaje wszystkim w walce uśpienie i nietykalność na 4 tury (po co takie coś? boss daje sobie regenkę, gracze chybiają normalizacją, boss robi pauzę i mu się hp odnawia. albo inny scenariusz - boss daje sobie mobilizację lub my mamy regenerację i tego używamy)

    Zatrzymanie
    dodatkowy efekt: nadaje status Zatrzymanie na 3 tury(uniemożliwia ruch, tzn. blokuje atak fizyczny, porażenie i wszystkie inne zdolności w których gracz podchodzi do wroga)

    Pewność siebie
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 1
    mp: 40
    użycia: 1
    dodatkowy efekt: używający dostaje na 1 turę statusy: Pomylenie, Atak x3(zwiększa trzykrotnie atak) - dzięki temu albo zabierze sporo hp przeciwnikowi, albo utrudni walkę samemu sobie. a najlepiej żeby to mogło działać tylko, gdy przeciwnik ma mało hp

    Kłujący pocisk
    gwiazdki: 2 (55lv, 65 lv)
    sloty: 1
    mp: 42
    użycia: 1 na 1 gwiazdce, 2 na 2 gwiazdkach
    dodatkowy efekt: zadaje obrażenia fizyczne, jednak brany jest pod uwagę atak magiczny, a nie fizyczny używającego.

    Ofiarowanie
    gwiazdki: 1 (62lv)
    sloty: 3
    mp: całe maksymalne
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 1
    dodatkowy efekt: używający ginie(i nie można go ożywić przez 10 tur), ale pozostali członkowie drużyny dostają renenerację i osłonki LUB nietykalność na 1 turę, oraz odnawia im się po 12% maksymalnego mp i 600 hp ignorując status zombie. dodatkowo wszyscy przeciwnicy mają 70% na otrzymanie zatrucia lub paraliżu na 1 turę. zdolność chyba przesadzona, trzeba troszkę bonusów z niej powywalać

    Wyładowanie mocy
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 2
    mp: całe obecne
    użycia: 1
    dodatkowy efekt: obrażenia zależą od aktualnego MP użytkownika, im większe MP tym lepsze obrażenia, dodatkowo przy pełnym MP jest szansa na zatrucie wroga na 1 turę

  7. #532
    Skamienienie
    55 Poziom
    2 Sloty, 40 MP
    Limit Użyć: 1 na 1 *, 2 na 2 *
    Opis: Nadaje status Skamienienie ze 100% Skutecznością, jeśli liczba wrogów jest większa od liczby sprzymierzeńców.

    Pomylenie
    55 Poziom
    2 Sloty, 40 MP
    Limit Użyć: 1 na 1*, 2 na 2*
    Opis: Nadaje status Pomylenie ze 100% Skutecznością, jeśli liczba sprzymierzeńców jest większa lub równa od liczby wrogów.

  8. #533
    Bedyn
    Konto usunięte
    Mega Normalizacja
    Poziom 55/65
    Koszt MP 100/100
    Zdejmuje pozytywne statusy z wszystkich przeciwników
    Limit użyć: 1/2


    Duch wojny
    Poziom 40
    Koszt MP 30
    Nadaję status Duch Wojny wszystkim sojusznikom
    NOWY STATUS
    Duch Wojny: Za każdego przeciwnika każdy z tym statusem otrzymuję premię do Ataku/Ataku magicznego a za każdego sojusznika premie do Obrony/Obrony Magicznej.
    Limit użyć: 1



    Implozja
    Poziomy: 20/25/30/35/40
    Koszt MP 30/35/40/45/50
    Zadaję obrażenia od atrybutu Ziemi i nakłada status spowolnienie na 2 tury
    Limit użyć: 3


    Wyładowanie
    Poziomy 40
    Koszt MP 20 co turę
    Nakłada status Przelanie Many
    NOWY STATUS
    Przelanie Many- Zadaję obrażenia równe 5% maksymalnego zdrowia bez limitu tur lecz zabiera użytkownikowi co turę 20 punktów Many. Jeśli użytkownikowi zostanie mniej niż 20 Punktów Many zdolność zostaję anulowana
    Limit użyć: 2

  9. #534
    Użytkownik Avatar malpaxd
    Dołączył
    30-01-2012
    Postów
    174
    strzala klusownika-nadaje statusy uspienie i zatrucie

    tajemniczy pocisk-nadaje losowe 4 statusy.

  10. #535
    Użytkownik Avatar malpaxd
    Dołączył
    30-01-2012
    Postów
    174
    strzala klusownika-nadaje statusy uspienie i zatrucie

    tajemniczy pocisk-nadaje losowe 4 statusy

    poziom i limit urzyc powinien ustalic admin

  11. #536
    kamilooooooo
    Konto usunięte
    ja tez mam tą rożdzke na30lvl co leszy 10 - 20 tur

  12. #537
    Fatal
    Konto usunięte
    Adrenalina
    gwiazdki: 2 (60lv i 70 lv)
    sloty: 1
    mp: 50
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: nadaje statusy: przyspieszenie(lub regeneracja), skupienie, mobilizacja na 2-3 tury. (2 gwiazdki - 3 tury, 1 gwiazdka - 2 tury)

    Wyczerpanie
    gwiazdki: 3 (60lv, 65 lv i 70 lv)
    sloty: 1
    mp: 65, 72 lub 80(zależy ile gwiazdek)
    użycia: 1(przy 1 lub 2 gwiazdkach) lub 2(przy 3 gwiazdkach)
    użycia drużynowe: 3
    dodatkowy efekt: zabiera wszystkim przeciwnikom od 33% do 80% mp przy 1 gwiazdce lub od 40% do 90% mp przy 2/3 gwiazdkach. Przy użyciu na pojedynczym przeciwniku celność jest dwukrotnie mniejsza.

    Kopiotyp
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 2
    mp: 70
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: przez 3 tury kopiujesz ruchy wroga. przykład:
    gracz A używa kopiotypu na graczu B
    gracz B się leczy
    gracz A dzięki kopiotypowi też się leczy
    tura gracza A, używa on np. czaru
    itd.

    Elektro-moc
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 1
    mp: 80
    użycia: 1
    dodatkowy efekt: słaby atak magiczny na wszystkich wrogów, bardzo często nadaje paraliż(losowo - na 1 lub 2 tury). gdy liczba wrogów jest większa od sprzymierzeńców, celność oraz szansa na nadanie paraliżu na 2 tury są zwiększone.

    Wkurzenie
    gwiazdki: 1 (60lv)
    sloty: 1
    mp: 60
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: używający dostaje na 2 tury statusy: furia, precyzja, pomyślność

    Lawina skał
    gwiazdki: 1 (60 lv)
    sloty: 1
    mp: 52
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: dość słaby atak magiczny na wszystkich wrogów o atrybucie ziemi, może nadać uśpienie na 1 turę. nie działa na pojedynczego przeciwnika, oraz zadaje większe obrażenia i ma większą celność przy ataku 4 graczy.

    Ochronna tarcza
    gwiazdki: 1 (60 lv)
    sloty: 2 lub 3
    mp: 90
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 1
    dodatkowy efekt: cała drużyna dostaje nietykalność i regenerację na 1 turę(lub 2 tury)

    Niepewny cios
    gwiazdki: 1 (55 lv)
    sloty: 1
    mp: 20
    użycia: 1 lub 2
    dodatkowy efekt: zadaje 15-35% silniejszy cios, ale może zabrać wrogowi MP zamiast HP

    Niekontrolowany cios
    gwiazdki: 1 (60 lv)
    sloty: 1
    mp: 32
    użycia: 1
    dodatkowy efekt: cios ma losowy efekt(np. zadanie silnego krytyka, zabranie many, nadanie statusu)

    Wślizg
    gwiazdki: 2 (55 lv i 65 lv)
    sloty: 1
    mp: 31
    użycia: 2 na 1 gwiazdce, 3 na 2 gwiazdkach
    dodatkowy efekt: atak fizyczny, czasami nadaje uśpienie na 1 turę

    Zachmurzenie
    gwiazdki: 1 (60 lv)
    sloty: 2
    mp: 84
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 1
    dodatkowy efekt: działa jak pechowa chmura, ale razi wszystkich wrogów

    Deszcz
    gwiazdki: 2 (60 lv i 75 lv)
    sloty: 3
    mp: 120
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 1
    dodatkowy efekt: atak nieelementarny(obrona nie jest brana pod uwagę) na wszystkich przeciwników, zdejmuje statusy pozytywne i ma małą szansę na nadanie spowolnienia na 2 tury - działa tylko przeciwko grupom graczy. przy 2 gwiazdkach zadane obrażenia są większe.

    Burza piaskowa
    gwiazdki: 1 (60 lv)
    sloty: 2
    mp: 86
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 2
    dodatkowy efekt: silny atak na wszystkich wrogów o atrybutach wiatru i ziemi, może nadać ślepotę na 10 tur oraz zabiera losowo od 11% do 22% aktualnego MP przeciwników.

    Wymuszenie
    gwiazdki: 1 (60 lv)
    sloty: 2
    mp: 70
    użycia: 1
    użycia drużynowe: 1
    dodatkowy efekt: nadaje status furia bez limitu tur - do zdjęcia wymagane ożywienie
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 07-09-2012 o 15:26

  13. #538
    musaraj
    Konto usunięte
    Chęć zemsty:
    Zabija używającego, ale nadaje wszystkim sprzymierzeńcom statusy: Skupienie, Mobilizacja i Przyspieszenie na 3 tury. Dobre dla ładnych wykończeń walki oraz dla taktyków.
    Koszt MP : 80
    Poziom: 60
    Ilośc użyć : 1
    Ilość slotów : 2

    Drop: Unikalny potwór

  14. #539
    Użytkownik
    Dołączył
    05-09-2011
    Postów
    45
    ostre przesilenie - nadaje przeciwnikowi statusy zatrucie,klątwę oraz paraliż na 5 tur
    mega bryza - nadaje wszystkim graczom statusy bariera,bariera magiczna,regeneracja na 7 tur

  15. #540
    Uron
    Konto usunięte
    nie wiem gdzie to dać więc daje to tutaj
    nowe statusy

    -krwawienie: zabiera co turę 15% max HP (coś jak trucizna tylko mocniejsze)
    neutralizacja statusu: poprzez przedmiot "opatrunek" lub przez zwykłe uleczenie postaci - użycie mikstury życia lub leczenia (ale nie regeneracji)
    -rozkład: zabiera co turę 25% many. Gdy cel ma mniej niż 25%MP mana się zeruje a efekt rozkładu zanika
    neutralizacja statusu: poprzez użycie mikstury many lub wyzerowanie many
    -osłabienie: osłabia atak fizyczny o 20%
    neutralizacja statusu: poprzez użycie mikstury mobilizacji
    -dekoncentracja: osłabia atak magiczny o 20%
    neutralizacja statusu: poprzez użycie mikstury skupienia
    -regeneracja many: odnawia 20% max many
    -niezręczność: zabrania używania przedmiotów w trakcie walki

    i zdolności
    -naturalizacja: usuwa wszystkie statusy z celu
    koszt 80MP
    sloty 1 ilość użyć:1/2
    -uzdrowienie: usuwa status zombie i uzdrawia 1000HP
    koszt 50MP
    sloty 2 ilość użyć:1/2/3
    -multi regeneracja: nadaje status regeneracja i regeneracja many na 5 tur
    koszt 50MP
    sloty 2 ilość użyć:1/2
    -przebijający pocisk: zadaje magiczne obrażenia bez atrybutu (idealny do wykorzystania podczas klątwy)
    koszt 0MP
    sloty 1 ilość użyć:1/2/3
    -jadowity pocisk/cios: zadaje obrażenia magiczne/fizyczne bez atrybutu nadaje status zatrucie, paraliż, spowolnienie
    koszt 100/70MP
    sloty 2 ilość użyć:2
    -destrukcja: zadaje wszystkim przeciwnikom 300*ilość żywych członków w grupie przeciwnika obrażeń i może usunąć niektóre statusy przeciwników pozytywne i negatywne szansa na zdjęcie statusu 25%
    koszt 150MP
    sloty3 ilość użyć 1/2

    Dam zdolności dla magów bo to łatwiej wymyślić

    -burza: atak magiczny bez atrybutu na wielu przeciwników o celności 70% i 100% obrażeniach ( nie jak paraliż 50%) ma 15% na nałożeniu statusu paraliż na 2 tury
    koszt 100MP
    sloty 2 ilość użyć 1/2/3
    -grad: atak magiczny o atrybucie lodu na wielu przeciwników ma 15% na nałożenie statusu niezręczność na 1/2 tury
    koszt 80MP
    sloty 1 ilość użyć 1
    -lodowe więzienie: atak magiczny o atrybucie lodu na jednego przeciwnika nadaje na 100% statusy nietykalność, porażenie i niezręczność na 1/2/3 tury
    koszt 80/100/120MP
    sloty 3 ilość użyć 1
    -deszcz ognia: atak magiczny o atrybucie ognia na wielu przeciwników zadaje 130% obrażeń o celności 80%
    koszt 80MP
    sloty 1 ilość użyć 1
    -ognisty pocisk: atak magiczny o atrybucie ognia na jednego przeciwnika zadaje 130/150/170% obrażeń
    koszt 80/100/120MP
    sloty 3 ilość użyć 1
    -kamienne kolce: atak magiczny o atrybucie ziemi na wielu przeciwników ma 15% na nałożenie statusów zatrucie, porażenie, spowolnienie na 3 tury
    koszt 80MP
    sloty 2 ilość użyć 1
    -kamienna kolumna: nadaje status skamienienie na 2 tury
    koszt 80MP
    sloty 2 ilość użyć 1
    -pył: atak magiczny o atrybucie wiatru na wielu przeciwników ma 15% na nałożenie statusu uśpienie na 2 tury
    koszt 80MP
    sloty 2 ilość użyć 1
    -cyklon: atak magiczny o atrybucie wiatru na jednego przeciwnika ma 40/50/60% na nałożenie statusu uśpienie na 2 tury
    koszt 80/100/120MP
    sloty 2 ilość użyć 1
    Ostatnio edytowane przez Uron ; 15-09-2012 o 17:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •