Z drugiej strony czy wycofanie MO1 jest czymś na prawdę koniecznym? W końcu jest tylko 1 użycie w walce, może ograniczyć się tylko do mixów życia i many 1, ich użyć jest sporo...
Z drugiej strony czy wycofanie MO1 jest czymś na prawdę koniecznym? W końcu jest tylko 1 użycie w walce, może ograniczyć się tylko do mixów życia i many 1, ich użyć jest sporo...
Dlaczego niby mieliby wycofać mikstury many 1? Wojownicy będą ich wciąż potrzebowali... Mikstury życia 1 też by mogły zostać, bo i tak dostaje się więcej obrażeń niż one leczą, więc są one dość sytuacyjne
"Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju"
Niepotrzebne utrudnianie z wprowadzaniem jakiś bezsensownych i ograniczających rozwiązań. Użytkownicy nie są głupi (a nawet jeśli, by się szybko nauczyli) i sami wiedzieliby czy warto czy nie ich używać. Przedłużenie walki żadne. Ile ktoś uleczy, straci podwójną wartość tego leczenia w next turze.
Teraz gdy wejdą mikstury 5 zostaną zablokowane mikstury 1, gdy wejdą 6 zostaną zablokowane następne więc z czasem będzie to zmniejszenie przedłużenia walk.
Gdzieś na forum było, że w walkach będą dostępne ostatnie 4 generację mikstur i 2 leczeń, i tak to jest planowane na dasz rozwój gry
EDIT: 3 mikstur, mój błąd
Ostatnio edytowane przez Hubiot ; 15-04-2018 o 21:09
I gdy wejdą następne to lvl 2 i tak będzie już za słaby żeby przedłużyć walkę.
Ten argument o skracaniu walk jest dla mnie kompletnie nierealny, i tak żaden 65 lvl nie używa już tych miksów w walce.
Większość graczy pewnie nawet tej zmiany nie zauważy ale negatywny odzew na odgórne ograniczanie swobody w grze jest naturalny.
Porównanie do socjalizmu bardzo trafne, ta zmiana jest całkowicie irracjonalna. Gra umiera z powodu braku rozwoju a administracja zajmuje się takimi bzdetami.
Ostatnio edytowane przez Bukłak ; 17-04-2018 o 21:58
Żebyśmy się tej aktualizacji doczekali xd
A co będzie przy wymianie rydzów nadal bedziemy dostawac MO1 ? czy MO2 MO3 MO4
Zostanie tak jak jest. Rydze to aktywność eliarowa.