Ostatnio edytowane przez SoShy ; 16-05-2015 o 19:56
To po co zabierałaś głos?
To niech dają wstęp tylko z eq +0 i już
Ale w sumie zawsze ludzie będą marudzili, zimno źle, ciepło źle. Człowiekowi ciężko dogodzić.
A nie lepiej zostawić rank jak jest? (znaczy no jakoś przeliczyć na elo) Wtedy chyba było by najsprawiedliwiej. Tu się nie zmienia mechanika walk, a jedynie liczenie punktów, wiec jak ktoś sobie radzi teraz, tak będzie sobie radził w elo. Z tą różnicą, że jeśli rankingi zostaną zresetowane dojdzie do sytuacji, w której przez pierwszy miesiąc gracze z topki będą walczyli z laikami, to dopiero pozniechęca ludzi do walk. Proponuje opracować wzór przy pomocy którego osoby z określonych przedziałów rankingowych zostaną skierowane do odpowiednich dla ich pozycji grup. Pozdrawiam
Zresetować rank każdemu - można, ale przelicznik elo jak widać w postach tomiego zbyt diametralnej różnicy między graczami nie będzie przejawiał.
Całkowite zniesienie blokad walki na nie, z prostego powodu - nachalnych graczy. Zrobienie "wszystkiego" jest bardzo czasochłonne, już teraz noby narzekają na dużo bójek, gdyby nie było żadnych ograniczeń to DOSŁOWNIE każdy mógłby łapać każdego (system elo by na to zezwalał) i ostatecznie nie zrobiłoby się nic.
Co najwyżej skrócić do tygodnia / 5 dni.
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."
Żadne zmiany w rankingu nie uzdrowią tego systemu, problemem są najzwyczajniej długie walki, walka na najwyższych obrotach może trwać nawet pół godziny. Nonsens.
Kiedyś rozważano pomysły jak skrócić długość walk. Ostatecznie były ważniejsze sprawy i gdzieś tak zaginęło w gąszczach archiwum, jednak wynikiem tego są chociażby limity w walkach tvt, choć do samego pvp niewiele doszło.A jeśli to dla kogoś problem, to musi się z tym pogodzić, bo nic z tym nie zrobią.
Najznaczniejszym pomysłem było ograniczenie ilości miksów do 2-3 najlepszych (lv1/2 by odpadło na 50 lvl) i bodajże ograniczenie generacji leczeń. Z pewnością znacznie skróciłoby to walki, jednak ostatecznie nie zdecydowano się na to - a raczej odłożono na kiedyś.
Niech dają po 1 miksturce każde, po jednym leczeniu.
Lecz nie widzę w tym sensu bytu, ponieważ hiter mag, zaczyna walkę, około 10 tur i wygrywa.
Dadzą po 2 miksturki, możliwe, że coś pomoże ale walki manualne mają to do siebie, że są długie.
Z drugiej strony, jeżeli dojdzie do 100 poziomu MFO3, to walki nie będą trwały 30min lecz 60min, więc coś musieli by zacząć robić w tym kierunku.
Niektóre tyle trwały na 50, ale teraz jest szybciej, bo więcej się obrywa, nawet dużo defów nie pomoże, a ciosy po 1k są normalne. Na 100 na pewno będą ciosy po 2k, więc nowe mikstury nie przedłużą.
Mi długie walki nie przeszkadzają, ale naszło mnie na propozycje. Mianowicie jak wyskakuje panel przygotowania do walki tam gdzie jest walka o złoto itp mozna by ustalić maksymalny czas walki na 3 minuty, 5, 10 itd. aż do opcji walka bez limitu (czyli po staremu). Jak się wybierze opcje z limitem czasowym to walkę wygrywa ten, który ma więcej HP po skończeniu czasu, lub jeśli przeciwnik wcześniej zginął. Może być też tak by ustalić ilość czasu na turę. Teraz jest chyba (nie wiem, nie interesowało mnie to) 60 sekund, a w panelu przygotowawczym można by to zmienić. Coś takiego mogło by ustawiać podczas zapisu na arenę w trybie manualnym zaraz po trybie incognito i zapamiętaj zapis między logowaniami. Wtedy informacja o tym, że gracz wystawił się na arenie z takim limitem czasowym mogła by widnieć obok poziomu postaci.
Tak naprawdę to wcale nie jest głupie, po określonym czasie po prostu załączałyby się skrypty i walka toczyłaby się automatycznie.
"Nie walczę już z nikim,
Nie walczę już o nic."