Strona 12 z 12 PierwszyPierwszy ... 2101112
Pokaż wyniki od 166 do 174 z 174

Temat: Dyskusja na temat PVE

  1. #166
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    true, te rękawice (i podejrzewam rózga też) są mega meh. Przydałoby się je buffnąć chociaż w pve, najlepiej poprzez zwiększenie dmga. Może nie do poziomu mythrilowej rózgi, ale na pewno bliżej, niż obecnie. Dodatkowo 100% dmga na jednego przeciwnika, nie wiem kto stwierdził, że to by było "za silne".
    Mythrilowa różdżka jest silna? Lol
    Zastanawia mnie, jaki jest sens marnowania jednego rodzaju uzbrojenia (które jest w pulach losowych przedmiotów za wymiany w eventach itp.) na item, którego outclassują zdolności dodane W TEJ SAMEJ aktualizacji.
    Nie kojarzę, by kiedykolwiek bicie AoE było lepsze od celowania w jeden cel/użycia obszarowej zdolności z dodatkowym efektem (10% szansa na Uśpienie jest wręcz śmieszna).
    Zamiast tego, ta różdżka mogłaby być czymś ciekawszym. Rękawice też.

  2. #167
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    282
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Nie kojarzę, by kiedykolwiek bicie AoE było lepsze od celowania w jeden cel/użycia obszarowej zdolności z dodatkowym efektem (10% szansa na Uśpienie jest wręcz śmieszna).
    Przecież Prehi Różdzką można bić w 1 cel, przy użyciu single tgt zdolności. Natomiast zaklęcia są lepsze od AoE zdolności, ponieważ kosztują mniej many i zawsze trafiają (poza tym zdolki z Uśpieniem nie są akurat tak łatwe do znalezienia).
    Mi też wydaje się, że te numerki są zdecydowanie za niskie, ale może na testach dostrzeżono ukrytą potęgę tych broni. Ciężko coś powiedzieć dopóki walki TvT w tej grze się nie toczą.

  3. #168
    Tester Avatar nerrux
    Dołączył
    29-07-2017
    Postów
    224
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post

    prehistoryczne pazury: nie jestem w stanie wymyślić ani jednego zastosowania dla tego przedmiotu. minus do obrażeń, ataku, celności, szybkości, zdolność pasywna jeszcze bardziej obniża te obrażenia, a to wszystko w zamian za gorszy pasyw polarnych rękawic oraz mało użyteczne szczęście, mp i odporności. w założeniu pewnie były robione do tvt, ale ono w tej grze i tak nie istnieje, więc ta broń nie nadaje się do niczego. niech chociaż zadaje 100% obrażeń na jednego przeciwnika, bo i tak traci się ich bardzo dużo przez kary w statystykach.
    Obie prehistoryczne bronie są zrobione pod TvT, buildy dla supportow, w zamysle nie maja byc w ogole uzywane raczej na pve

  4. #169
    Cytat Napisał nerrux Zobacz post
    Obie prehistoryczne bronie są zrobione pod TvT, buildy dla supportow, w zamysle nie maja byc w ogole uzywane raczej na pve
    ???

    Przecież obecnie to one się nadają tylko i wyłącznie do zabijania grup mobków z poprzednich aktualizacji, chociaż nwm czy nie lepszy będzie multi atak w większości sytuacji.

    Skoro mają być pod tvt - to warto je przebudować - nwm, może na 13/14 slotów zdolek?
    Wiadomo, że support ma z reguły nie atakować, tylko przyjmować dmg i grać zdolkami - skoro tak, to może warto podbić mp, wywalić bonus w lucka i karę w speeda. Pasyw z paraliżem też jest taki sobie wobec ostatniej zmiany w zdolkach paraliżujących, prędzej dałbym jakieś spowolnienie/krwawienie, może pomylenie. Warto pomyśleć nad różnymi statusami w zależności od ilości przeciwników. Wojowi mocno podbić celność - np. do 15% w bazie, magowi manę/speeda. Autostatusy też są takie sobie - zarówno mag na tej pomyślności jak i woj na przyśpieszeniu mało zyska - lepiej już zamienić te statusy.

    Oczywiście wszystko to, odnosi się do roli supporta w tvt, nie w żadnej innej.

    Ewentualnie zrobić specjalny set dla supportów, którego bonusy aktywowałyby się w walce tak jak było to z setem północy (swoją drogą szkoda, że nie ma już tego typu setu w nowej aktualizacji, niekoniecznie stworzonego pod expa)

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    wiadomo, że punktowo będzie lepsza, ale nie rozumiem po co zrobiono kalkę istniejącego itemu (statystyki + autostatus + odporność) której jedyną różnicą jest usunięty atrybut. teoretycznie teraz ma kilka punktów ponad bazę na unikat na 95 vs zbroja zorzy która miała bazowe na unikat na 80, ale to nikogo nie obchodzi, bo to i tak zbroja do bicia potworów, a wiecznie na poziomach 95-99 nikt nie będzie. równie dobrze mogłaby wejść na 100 i nic by to nie zmieniło.


    z takim setupem masz tylko 25% na zombie (z kapelusza), a jedyna zbroja dająca zombie jest prymitywna. na banshee nie będzie to grywalne. zwłaszcza te buty są bezużyteczne, dają bardzo mało szybkości i żadnej przydatnej statystyki w zamian za to.

    ja na to brałem bransoletę łowcy (ślepota, zombie, klątwa) i na 100 poziomie prawdopodobnie też bym tak zrobił; do tego zbroja baśniowa (wtedy biłem chyba w złowrogiej szacie?), buty prehistoryczne. z kapeluszem zaklinacza wyjdzie 75% zombie i 50% ślepoty bez gemów, tylko że ja już to biłem na 50% ślepoty (bransoleta + potworne rękawice) i to nic nie dawało, bo kultyści i tak tyle spamują, że wejdzie kilka razy na walkę. no chyba, że na 100 poziomie bym miał bić w potwornych rękawicach (dla 75% ślepoty) - w sumie, po buffie, może jest w tym jakiś sens, bo obrażeń na nią mi raczej nie brakowało, z tym że to wciąż były wysokie plusy w uzbrojeniu.

    nie zmienia to faktu, że te potwory o wiele bardziej uprzykrzają życie przeciwko wojownikowi niż magowi, który może ich spam statusów zignorować. jasne, można zawsze bić 1x, ale po prostu nie jestem wielkim fanem tworzenia potworów, na których trzeba aż tak kombinować - o czym już się w sumie wypowiadałem. dajcie nam kolejne skalne golemy pls
    nah, kapelusz zaklinacza daje ci 25% i zombie i ślepoty, do tego buty zaklinacza, i baśniowe zbroja i amulet, dokładasz rubin, opal, dwa rubiny i klepiesz zarówno kultystów jak i samą banshee solo - nie pamiętam dokładnie ile miałem wtedy lucka, ale wchodziły mi gdzieś 2-4 ślepot, bardziej upierdliwe było wykradanie many :<
    Le tits now

  5. #170
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    jakie istnieje pve na 100 wymagajace uzycia chociaz 1 szarej komorki oprocz areny i otchlani ze tak sie produkujecie w dyskusji o bicu zwyklych potworkow?

  6. #171
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,634
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Mythrilowa różdżka jest silna? Lol
    Zastanawia mnie, jaki jest sens marnowania jednego rodzaju uzbrojenia (które jest w pulach losowych przedmiotów za wymiany w eventach itp.) na item, którego outclassują zdolności dodane W TEJ SAMEJ aktualizacji.
    Nie kojarzę, by kiedykolwiek bicie AoE było lepsze od celowania w jeden cel/użycia obszarowej zdolności z dodatkowym efektem (10% szansa na Uśpienie jest wręcz śmieszna).
    Zamiast tego, ta różdżka mogłaby być czymś ciekawszym. Rękawice też.
    mythrilowa plus status już by było za silne. Z resztą postu się zgadzam.

  7. #172
    Użytkownik Avatar Cooliak
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    474
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    widocznie jakies bylo, skoro 2 unikaty zostaly znerfione i kilkanascie przedmiotow zostalo zbuffowanych - ale jak sobie radzisz, to dobrze.

    ja na prawde nie rozumiem waszego podejscia. wiekszosc z was jest po 30 i ma rodziny a potrzebujecie ulatwien do wszystkiego. na prawde na tym forum nikt konkretny sie nie udziela. w kolko te same 10-15 osob sie odzywa bo taka jest realna aktywnosc graczy ktorzy by poswiecili sie za konto w tej grze. przez to nikomu sie nie chce w to grac. zmiany jak z chatugpt bo jedyne co zostalo zrobione to dodane do 2-3 unikatow buff eq bo jak zawsze sie okazalo slabe a na dodatek jeszcze oslabiaja te unikaty zeby zachecic do bicia. i tak juz ta gra jest zbyt latwa i prymitywna dlatego bym szedl w przeciwna strone i zaczal przykuwac uwage do tej strony spolecznosci ktora jest zaniedbana i siedzi cicho

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    ja tylko chcialem podkreslic ze bardziej irytujace niz banshee sa potwory na ktorych sie ja respi
    jako osoba ktora to:
    -testowala
    -ubila 356 razy
    -umie minimum w mozg
    chciałbym tylko powiedzieć że to co piszesz jest totalnym bezsensem

    aaa no i zeby jeszcze bardziej podkreslic swoje racje to dodam ze termita 300 razy przed nerfem zbilem a z ziomkami sie zbija w rozwalonym eq na full auto we 2. banszi solo auto wiec iks de
    Ostatnio edytowane przez Cooliak ; 30-10-2025 o 02:17
    Pozdrawiam Bonus do Dropa 100%

  8. #173
    Użytkownik Avatar Cooliak
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    474
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    a ty mi piszesz o tym, ze banshee jest latwa solo auto. no moze i jest, nie wiem, bilem ja manualnie i tez problemow nie mialem - jedna walke zepsulem tylko dlatego ze dalem jej przeczekanie w zlej turze, a gdyby nie to, to bylaby wygrana. skill issue po mojej stronie.
    wiecej razy zginalem na kultystach x2 niz na banshee, i to jest fakt, wiec nie wiem dlaczego sie z tym klocisz. i stad moje stwierdzenie, ze nerf banshee nie byl potrzebny (z czym chyba sie zgadzasz >:?), a jesli juz cos chcieli nerfic, to lepiej by bylo znerfic kultystow. zatem ktora czesc mojej wypowiedzi jest bezsensem?
    ty żalisz się czy chwalisz tą walką? jeśli padasz na mobach to już jest red flag od gry żebyś nie przychodził tam bo widocznie nie jesteś przygotowany. a odpowiadając chyba każda.
    Pozdrawiam Bonus do Dropa 100%

  9. #174
    Musisz dołożć 2 nabite rubiny do zestawu eq polecanego przez Musaraja i wtedy bedziesz miał 75% odporności na Zombie.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •